توسعهدهنده Remnant 2 به مشکلات نسخه PC میپردازد و میگوید بازی با در نظر گرفتن ارتقاء مقیاس طراحی شده
استودیوی گانفایر گیمز (Gunfire Games) راهحلهایی را برای مشکلات نسخه PC بازی Remnant 2 مشخص کرده است. با ما همراه باشید.
Remnant 2 در ۲۵ جولای (۳ مرداد) در سراسر جهان منتشر میشود، اما دسترسی زودهنگام برای کسانی که نسخه Ultimate Edition را خریداری کردهاند امکان پذیر است.
متأسفانه، برخی از بازیکنان در رایانههای شخصی مشکلاتی را در حالت Performance گزارش میکنند. گانفایر گیمز از طریق پست جدید خود در ردیت (Reddit)، برخی اصلاحات را ارائه کرده و قول بهروزرسانیهای بیشتری را برای پس از عرضه بازی داده است.
به منظور افزایش وضوح، ما بازی را با در نظر گرفتن ارتقاء مقیاس (DLSS/FSR/XeSS) طراحی کردیم. بنابراین، اگر تنظیمات Upscaling را به همان شکلی که هستند رها کنید (برای بازگرداندن آنها به حالت عادی میتوانید روی «تنظیم مجدد پیشفرضها» ضربه بزنید)، باید روانترین گیمپلی را داشته باشید. در غیر این صورت، کم کردن تنظیمات سایه بیشترین تفاوت را ایجاد خواهد کرد.
ارتقاء مقیاس (Upscaling) اخیراً کمی بحث برانگیز بوده، به طوری که برخی معتقدند این راهی برای توسعهدهندگان است تا از بهینهسازی صرف نظر کنند. جدای از این، به نظر نمیرسد مسائل مربوط به Performance خیلی شایع باشند. گانفایر گیمز همچنین اشاره میکند که مشکل Out of Memory در هنگام بارگذاری، بیشتر در پردازندههای Nvidia GeForce RTX 4090 و Intel Core i9-13900k رخ میدهد.
به نظر میرسد اجرای بازی در حالت Compatibility ویندوز ۸، پایین آوردن تنظیمات گرافیکی، خروج از آن، بارگذاری مجدد و سپس برگرداندن گرافیک به حالت عادی کارساز است. همچنین غیرفعال کردن اورکلاک نیز میتواند کمک کننده باشد.
عنوان Remnant 2 قرار است برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه شود.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
یعنی چی ما روی این ویژگی ها حساب کردیم
این ویژگی ها در ابتدا قرار بود یک چیزی باشن اضافه بر بازی یعنی سازنده بازی رو برای کارت شما به صورت کامل بهینه می کنه حالا اگه دلت خواست با فعال کردن fsr از فریم بهتری هم برخوردار می شی و کمی کیفیت رو پایین می یاری مثلا ۶۰ فریمت بشه ۸۰ فریم
این که بگن بازی بر اساس اون ویژگی ها طراحی شده و خودتون برید فعالش کنید تنبلی سازندگان رو می رسونه
بازی باید بدون این ویژگی ها {که انحصاری هر کارت گرافیک هم هستن} به ظور کامل بهینه باشه و هیچ سازنده ایی نباید بهینه سازی خودشو متوصل به fsr , dlss بکنه
خب یه بازی دیگه با بهینه سازی بد روی پی سی کلا ما پی سی گیمر ها باید تاریخ انتشار هر بازی رو ۲۰ روز بعد انتشار بدونیم😐
معلومه بد پورت کردن رو pc.
بازی The Last of Us هم خیلی پورتش بد بود؛
با اینکه ریا نباشه مشخصات سیستمم بالاست، رو ultra جواب نمیداد بازی، هی کرش میخورد میفتاد بیرون.
مجبور شدم تنظیمات گرافیکیش مثل shadow و این جور چیزارو بیارم پایین بازیش کنم.
نامردیه واقعا. کسی که سیستم خفن میخره توقع داره بازی رو روی حالت ultra بازی کنه.
Pc پلیر مظلوم گیر آوردی ؟💀🖤
۴۰۹۰ دارم
بازی دانلود کردم اصلا گرافیک خاصی نداره که بخاد ۶۰ ۴K فریم اجرا شه
حالشون خوب نیست
یه زمان بود اگه می خواستی بیشترین گرافیگو تو بازی های ویدئویی ببینی باید به بازی های pc سر میزدی که برای کنسولا با اون گرافیک
قابل اجرا نبود
اما حالا رو نگاه بازی گرافیکش خوبه ها اما به خاطر بهینهسازی ضعیف بازی و اهمیت ندادن به نسخه پیسی
با کارت گرافیک غول rtx4090 40 فریم میده (البته بدون فناوری dlss که بازم از مقدار تأسفش کم نمیشه)
در حالی که قدرتش چندین برابره کنسوله
لعنت بهت انویدیا این آتیشا همش از زیر سر تو بلند شده😡اولش گفتی واسه افزایش پرفورمنس هستن ولی الان هر چی میشه میگی DLSS،تمام گندکاریا تو کارتای جدیدتم با همینا هم میاری.اینام ازت یاد میگیرن دیگه بهینه نکنن بگن با امثال DLSS یه جوری خودتون ردیفش کنین😡😡😐😐