Insomniac Games در حال کار روی یک بازی جدید معرفی نشده است
اینطور که به نظر میرسد، استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) خارج از محدوده زمان و توان عمل میکند و همزمان سه بازی مختلف در دست تولید دارد.
اینسامنیاک گیمز یکی از پرکارترین توسعهدهندگان بازیهای ویدیویی است؛ این استودیو علاوه بر Marvel’s Spider-Man 2 روی بازی Marvel’s Wolverine کار میکند و تقریباً دو سالی هم از انتشار عنوان Ratchet & Clank: Rift Apart میگذرد. وقتی عملکرد اینسامنیاک گیمز را با استودیویی مانند ساکر پانچ (Sucker Punch) مقایسه کنیم که از سال ۲۰۱۹ فقط یک بازی (Ghost of Tsushima) عرضه کرده و خبری هم از عناوین بعدیاش نیست، به این نتیجه میرسیم که خریدِ ۲۲۹ میلیون دلاری سونی در سطح دیگری از توانایی و مدیریت پروژه قرار دارد. اما جالب است بدانید که علاوه بر تمام اینها، طبق گفتههای یکی از اعضای استودیو، این شرکت مشغول ساخت عنوانی AAA و هنوز معرفی نشده است.
ارین ابرهات (Erin Eberhardt)، مدیر پروژه در اینسامنیاک گیمز، در مصاحبهای نسبتاً قدیمی با Full Sail University تائید کرده که در حال کار روی اولین پروژه AAA خود در این استودیو است:
بنابراین من روی پروژهای هنوز معرفی نشده کار میکنم که واقعاً نمیتوانم خیلی درباره آن حرف بزنم.
ارین ابرهات
توجه داشته باشید که این مصاحبه، قدیمی است و ابرهارت در آن به این اشاره کرده بود که یک سال از حضور وی در اینسامنیاک گیمز میگذرد. او از نوامبر سال ۲۰۲۱ وارد استودیو شد و این بدین معنی است که مصاحبه، مربوط به سال ۲۰۲۲ میشود. نکته مهم اما این است که زمانی که ابرهارت وارد اینسامنیاک گیمز شد، عنوان Marvel’s Wolverine در ماه سپتامبر معرفی شده بود.
با کنار هم گذاشتن تکههای پازل، به این نتیجه میرسیم که ابرهارت به محض ورود به اینسامنیاک گیمز، روی پروژهای مشغول به کار شده است که تا امروز حداقل دو سال از روزهای اول توسعه آن میگذرد. این عنوانِ مجهول، مشخصاً هیچوقت معرفی نشده است و گمانهزنی برای هویت آن نیز به سادگی ممکن نیست.
با این وجود اما نظر شما چیست؟ فکر میکنید اینسامنیاک گیمز که در سالهای اخیر استودیوی بهشدت پرکاری بوده است، روی چه عنوانی کار میکند؟ با ما در میان بگذارید.
منبع: MP1st
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ای جان بازیای ابر قهرمانی بیشتر از اینسامنیک ببینیم
سری اسپایدرمن اینسامنیک لایق ترین جانشین سری بتمن آرکهامه
یه بازی از سونی یه تنه همه بازیای ایکس باکس هر نسل رو میشوره میبره
is coming استار فیلد
اینسامنیاک پرکار و شاهکار ساز🥰 خیلی دوست دارم سانست ۲ باشه👍🏻
خوبه حدس میزنم یه بازی دیگه از هیرو های مارول باشه
ناتی داگ و سانتامونیکا باید احساس خطر کنن اینسامنیاک خیز برداشته برای جایگاه اول
سانتا همین چند ماه ۶ ماه پیش بازی داد بزار یکمی استراحت کنه و بودجه ی مورد نیاز رو بدست بیاره
اینسامنیاک آنفایر.قشنگ جور کل نسل ۹ رو داره میکشه برا سونی
تنها استودیوی پلیستیشنه که تو نسل ۹ دوتا IP مختص به ps5 تمدید کرده تازه ولورینشم تو راهه این آی پی جدیده هم روش
خسته نباشن
امید وارم کمیت به کیفیت لطمه نزنه
تاحالا که نزده هیچ تازه با کیفیتتر و قویتر هم شده؛
اینسامنیاک گیمز چندتا گروه داره اینطور نیست که کل استدیو یه بازی بسازه تا به کیفیت بازی لطمه بزنه
کلا استراحت توی این شرکت معنا نداره ولی خب بدیش هم اینه که امکان داره کیفیت بازیهاش رو بیاره پایین
میتونه sunset overdrive 2 باشه
خیلی خوشحال میشدم اگه این اتفاق میوفتاد ولی متاسفانه آیپیش دست مایکروعه
واسه همینه نسخهی یکش هنوز برا کنسولای پلی استیشن نیومده 💔
اصلا اون ip ماکروسافته
چرا اینسامنیاک بسازه
ماکروسافت فقط حق انتشار نسخه ی اولش رو داره.
الان سونی صاحب آی پی Sunset Overdrive هست و سال گذشته وقتی کارگردانش برگشت اینسامیاک، سونی تریدمارکش رو دوباره ثبت کرد.
نه ایپیش دست اینسامنیاکه
هم حقوق ساخت و هم حقوق نشر رو سونی بازخرید کرد :
https://gamefa.com/589762/sunset-overdrive-is-owned-by-playstation-sony-confirms/
نمیدونستم 🤔
بازخرید نکرد، (تازه اگر خریده بودم میشد “خرید” و نع “بازخرید”) حق مالکیت آی پی از اولم برای خوده اینسامنیاک بوده، چند سال پیش تریدمارک آی پی رو رسما ثبت کرد پلی استیشن فکر کنم اون اتفاق رو شما با خریدنه آی پی اشتباه گرفتین
تا جایی که یادم هست این بازی ip خود insomniac هست نه Microsoft .
بازی ساست اوردرایو اولین بازی اینسامنیاک بود که حق مالکیت ip رو دست خودش نگه داشت، یعنی آیپیه سانست اوردرایو متعاق به خوده اینسامنیاک بود که وقتی سونی خریدتش طبیعتا مالکیت ip به پلی استیشن رسیده، (برخلاف نظر دوستمون هیچوقت آی پی رو نخرید سونی و از اولشم متعلق به خوده اینسامنیاک بوده) راجع به اینکه اون نسخه اول بازی در اختیار مایکروئه یا نع نمیدونم چون اگر نبود باید تا الان پورت میشد برای ps4 یا ps5. ولی اینکه خوده آیپی بطور کلی متعلق به خوده اینسامنیکه رو مطمئنم
آی پی رو موقع خرید استودیو هم خریدن
واقعا استودیوی پر برکتی بوده برای پلی استیشن.
یه استودیو ۴۰۰ نفره
هم کمیت بالا هم کیفیت بالا
بازی بعدیشون چیه؟
کاش گوست رایدر باشه
۵۲۰ نفره.
دراکمن دوست داشت یه بازی از گوست رایدر بسازه
خیلی پتانسیل داره ولی ازش استفاده نشد
مطمعنی ؟؟؟
تا اونجا که یادمه دراکمن بازی پانیشر رو گفته بود دوست داره بسازه
۱) Punisher
۲) Half Life
۳) Ghost Rider
۴) Hotline Miami
۵) Cowboy Bebop
اینها به ذهنم رسید و واقعا دوست دارم تا کارگردانی یکی از اینها را تجربه نمایم.
-Neil_Druckmann@
داداش
ولورین – اسپایدرمن – رچت – الانم این بازی مولتی
انتظار داری برن سراغ گوست رایدر 😐
من که به نظرم ولورین و اسپایدرمن انقد میفروشن و موفق میشن که میرن سراغ ادامشون دیگ جا برای ی ای پی دیگ از مارول نمیمونه مگر اینکه این بازی مولتیشون dead بشه که برن سراغش
استودیو بالغ تر بشه رچت اند کلنک اروم میره کنار
وقتشونو میتونن برای یه بازی دیگه بذارن
Insomniac + bend studio = ghost rider
سیستم موتور سواری دیزگان عالی بود البته شاید واسه گوست رایدر یکم زیادی سنگین باشه ولی با کمک گرفتن از همدیگه میتونن ی سیستم عالی واسش درست کنن
تو بحث اوپن وورلد و تنوع محیطی هم که ماشالله نه اینسامینیاک کم میزاره نه بند استودیو.
واقعا اگه ی بازی از گوست رایدر بزنه اینسامینیاک میاد راس هرم ژانر سوپرهیرویی
مثل بتمن ارکام ها باید تمام اتفاقات بازی تو ۱ شب اتفاق بیفته
یه شب که همه جا جهنمیه
یه موتور هارلی دیویدسون خرگوشی
که کل شهر باهاش به اتیش کشیده میشه
هک اند اسلش با زنجیر هاش اون شات گان خفن
یه بخش جالب این که هر ماشینی سوار شی قدرت هاتو به خودش میگیره
🔥🔥🔥
ری تریسینگ و محیطش دیدنی میشه
لعنتی چقد این لامصب پتانسیل داره سیستم هک اند اسلشش میتونه کلی فینیشرای خفن بطلبه
گوست رایدر و پانیشر جز کاراکتر های مارولن
سونی فک کنم کاراکتر های x-manو اسپایدر من رو داره و میتونه از اینا باری بسازه که اگه بخواد از یه ip ابر قهرمانی جدید بسازه احتمالا دد پوله
درواقع اون لایسنسی که سونی واسه حقوق اسپایدرمن و کارکترای مرتبطش گرفته فقط مختص به بخش سینماس که همه آثار دو دهه اخیر این کارکتر در سینما توسط کلمبیا پیکچرز یا سونی انیمیشن استودیوز که زیرمجموعه های هالیوودی سونی هستن ساخته میشدن
از سه گانه توبی مگوایر گرفته تا همین انیمیشن ATSV
اگه یادتون باشه حتی بعد از اینکه سونی حقوق اسپایدرمنو خریده بود اکتیویژن تعداد زیادی بازی ازش ساخته بود
واسه بازی اسپایدرمن ۲۰۱۸ هم سونی با مارول قرارداد لایسنس بسته بود که البته مشتری اول مارول ماکروسافت بود بعد اومد سراغ سونی
الانم که دنبالشو ساخته بخاطر تمدید قرارداده
کمال مدیریت میشه در اینسامنیاک گیمز دید،تقریبا هر دو سال دارن یک بازی خوب عرضه می کنن.جالبه که با این حجم پروژه ها خبری هم از کرانچ کاری نیست
قبلاً از طریق آگهی شغلی پروژۀ سوم اینسامنیاک لو رفته که یک بازی «چندنفره» خواهد بود:
https://gamefa.com/745778/insomniac-games-is-hiring-for-a-ps5-multiplayer-game/
همه استودیو های تاپش که دارن مولتی پلیر میسازن :/
فقط سانتا مونده
اگه فقط یه بخش مولتی پلیر کنار گیم اصلی باشه مشکلی نداره ولی اگه یکی ازون ۱۲ بازی سرویس محور باشه که بدجور چشم سونی کور شده بخاطر پول
اگر بازی سرویس محور بود، احتمالا داخل آگهی شغلی مینوشتن Live-Service game در صورتی که فقط نوشتن Multiplayer Project. (مگر این که سونی مولتی پلیر هم جزو این ۱۲ بازی لایو سرویس حساب کنه که بعید میدونم) نیرویی که برای یه بازی سرویس محور نیازه متفاوته با مولتی پلیر و باید سازنده بدونه روی چه پروژهای کار میکنه. البته کاش بازیهای سرویس محور داخل استودیوهایی که برای بازیهای تکنفره میشناسیمشون مطرح نمیشدن.
یکی از معضلات بازیهای سرویس محور اینه که وقتی عرضه اش میکنی تا چندین سال بعد باید یه تیم بزرگ رو برای پشتیبانی ازش در نظر بگیری نمیشه Destiny 2 رو عرضه کرد و حداقل ۶۰۰ ۷۰۰ نفر و کلی منابع برای محتویات بعد از عرضه کنار نگذاشت، حالا پروژههای دیگه به مقیاس متفاوت نیرو لازم دارن. به همین دلیل هست که اصلا خوشایند نیست استودیوهایی مثل ناتی داگ درگیر بازی های سرویس محور بشن. استودیویی که حدود ۵۰۰ نفر نیرو داره، وقتی بازی سرویس محور رلیز میکنه یعنی تا چند سال آینده قراره بخشی از منابع و نیروهای خلاق استودیو درگیر اون بازی آنلاین باشن و این یعنی محدودیت و طولانی شدن پروسه برای پروژههای دیگه.
برای شرکتی مثل بانجی که با بازی های چندنفره و سرویس محور میشناسیمش دغدغه این نیست که مدتها روی پشتیبانی از یک آی پی مشخص تمرکز کنن، بلکه این یک انتظار بدیهیه! ولی برای استودیوی مثل ناتی داگ و اینسامنیاک که ۹۹ درصد فن بیسش منتظر بازی داستانی بعدی هستن، این که بیاد بخش قابل توجهای از نیرو و امکانات خودش رو در اختیار یه تیم «لایو سرویس» بذاره خیلی عذاب آوره، چون به این معناست که پروژههای تکنفره باید برای سالها عقب نشینی کنه، نه فقط بخاطر ساخت اون بازی بلکه پشتیبانی از اون بازی هم مطرح میشه. به عبارت دیگه به عقب افتادن پروژهها و زمانبر شدنشون منتهی میشه.
این که بانجی پروژه سرویس محور TLOU رو ارزیابی کرده و به این نتیجه رسیده که در بلند مدت پلیرها رو درگیر نمیکنه، خیلی مسئلۀ جالب و تفکربرانگیزیه. مشخصاً این بازی باید کلا مقیاس متفاوتی داشته باشه تا قابل پشتیبانی بشه. بانجی ۱۵۰۰ نفر نیرو داره، ناتی داگ با کمتر از نیمی از این تعداد نیرو، در حالی که انتظار داریم بازیهای تک نفرۀ پیشگام در کیفیت بصری و به شدت زمانبر هم تولید کنه، باید روی این پروژه سرویس محور و زنده نگه داشتنش هم تمرکز کنه. این مسئله یک بار سنگین رو برای سال ها روی دوش ناتی داگ میذاره و باید خیلی برای فن بیس این استودیو ترسناک باشه و به نظرم میزان نیرویی که قراره از tlou online پشتیبانی کنه مسئله اصلی بانجی بوده که مقیاس پروژه رو تغییر داده. مدیریت پروژه ها بعد از داشتن یک بازی سرویس محور در ناتی داگ ۲ سمت و سو میتونه بگیره: ۱- کاهش جاهطلبی پروژهها و حفظ سرعت ۲- کاهش سرعت ساخت پروژهها و حفظ جاهطلبی مگر این که بازی سرویس محور ناتی داگ زود بمیره و Dead بشه تا به روال قبلی برگردن.
حتی استخدام نیروی متخصص بازی سرویس محور خودش پیچیدگیهای زیادی به وجود میاره، از گسترش تیمها در مسیر ساخت بازیهای تکنفره دور میکنه و به سمتی میبره که حالا باید تقسیم منابع کنن و به طور موازی چیزهایی متفاوتی بسازن که در یکیش تجربه ندارن (در صورتی که میتونستن روی بخش تکنفره تمرکز کنن). و همچنین، دقیقاً سناریوی استودیویی مثل The Initiative میتونه پیش بیاد در جبهه مقابل؛ تیمی که با وجود متخصصان ساخت بازی های تک نفره از راکستدی، ناتی داگ و راکستار نتونست به درستی شکل بگیره، حالا فرقش اینه که در جبهه لایو سرویس این اتفاق رخ میده.
حق گفتین واقعا
مهمترین موضوع بقای بازی های سرویس محور پشتیبانی و عرضه محتوا هست که اخیرا نمونه های شکست خورده زیاد دیدیم …
بودجه و زمان و نیرو که صرف اینکار بشه ازون طرف تمرکز روی عناوین تک نفره کمتر میشه
دقیقا نظر منم همینه جیم لعنتی داره چه بلایی سر پلی استیشن عزیزمون میاره
البته ناتی داگ تجربهشو داره (بازی های قبلیش بخش آنلاین داشتن) ولی خب در مقیاس خیلی کوچک تر از پروژه فعلی.
بخش مولتی پلیر ارتباطی با لایو سرویس نداره. وقتی بخش چندنفره tlou یعنی faction رو رلیز کردی، تا یک سال ازش پشتیبانی «به شدت جزئی» مثل ایجاد تعادل و فیکس کردن سرورها رو انجام میدی (server maintenance) که تقریبا به تیم ۵ تا ۱۰ نفره نیاز داره، به عبارت دیگه زمانی که بخش چندنفره به تعادل رسید دیگه نیاز به تیم سازنده نداره و موضوع کل کامنت من هم این بود که وقت و تایم ناتی داگ رو میگیره در صورتی که بخش چندنفره صرفا چند ماه از زمان یه تیم بسیار کوچک رو میگیره، بازی چندنفره اصولاً، پساعرضه محتویات اضافه تری نداره و براش «محتوا» خلق نمیکنی و بعداً هم سونی وظیفه داره سرورها رو زنده نگه داره و بابتش یه fee بپردازه، شاید استثناء در این زمینه وجود داشته باشه مثل بازیهای ولو که روی ساختار کوچک مسابقه ای و esport تمرکز دارن ولی در مورد faction و بخش چندنفره uncharted به این شکل بوده. ولی وقتی بازیت سرویس محور باشه باید به طور منظم سالانه بستههای الحاقی بزرگ با محتویات جدید داشته باشی، آپدیتهای بزرگ با تغییرات اساسی و اضافات مختلف در دسترس مخاطب قرار بدی و مدام لوپ گیمپلی رو تغییر بدی تا مخاطب از بازی زده نشه و سرورها خالی نشن و بازی زنده باقی بمونه. در حقیقت دنیای بازی در یک اثر لایو سرویس تغییر پیدا میکنه و مبانی متفاوتی داره، در حالی که بازی مولتی پلیر یه سری نقشه ثابت داره و دو تیم رو در modeهای مختلف در مقابل هم قرار میده اصلا حس تکاملی درش وجود نداره، شما وقتی faction بازی میکنی هیچوقت احساس نمیکنی جهان اطرافت داره تغییر میکنه هیچ حس پویایی وجود نداره، فقط یک سری مسابقه وجود داره که ماهیتشون همیشه ثابته و لوپ گیمپلی تغییری پیدا نمیکنه / نیازی به گسترشهای اساسی هم نداره و به حال خودش رها میشه) موضوع این نیست که ناتی داگ نمیتونه گیمپلی یک بازی انلاین رو خلق کنه موضوع پشتیبانی پس از عرضه اس که یک دنیای متفاوت داره و ارتباطی با مولتی پلیر نداره. استودیوهای زیادی وجود ندارن که توان گسترش محتویات رو داشته باشن حتی بهترین ها هم در معرض خطر هستند و میتونن کاملاً گند بزنن مثل overwatch 2.
لایو سرویس و بخش چند نفره دو دنیای متفاوتن اصلا نه ساختاری نه عملی هیچ ارتباطی به هم ندارن. این tlou online یه بازی سرویس محور قراره باشه قراره جهان گسترش پیدا کنه و شما رو داخل یک جهان قرار بده که سالانه بزرگ میشه و محتوا ارائه میده نه این که صرفاً یه سری مسابقه تکرارشونده رو شامل بشه.
ممنون بابت توضیحات کاملتون👌 متوجه شدم.
پس با این حساب باید آرزوی لغو شدن یا شکست خوردن پروژه رو داشته باشیم، اصلاً دوست ندارم ناتی داگ بخش زیادی از وقت و انرژیش رو سر یه بازی سرویس محور بذاره.
البته از طرفی فکر می کنم اگر موفقیتش فراتر از انتظارات باشه و سود زیادی به همراه داشته باشه، میتونن نیروی بیشتری جذب کنن برای پشتیبانی از بازی و تیم اصلی تمرکزش رو بذاره روی همون بازی های تک نفره که تخصصشه.
حرف ایشون درست ه ولی ناتی داگ، همین الان ۲ و شاید ۳ تا تیم داره. یه تیم که ریمیک ساخت، یه تیم پروژه دراکمن هست و یه تیم هم روی همین Faction کار میکنه. اون تیمی که ریمیک ساخته، میتونه وضیفه اپدیت ها و زنده نگه داشتن بازی رو داشته باشه. ولی خب همه این ها ریسک هست. ریسک کردن هم برای پیشرفت نیاز ه. از طرفی بانجی روی پروژه های لایو سرویس سونی نظارت داره، پس جای نگرانی زیادی نیست.
مایکروسافت خودش همین الان چند تا از مهم ترین استودیو هاش دارن بازی لایو سرویس میسازن از Gears 6 بگیر که تو آگهی استخدامش بهش اشاره شده لایو سرویسه تا Perfect Dark و Everwild و خیلی های دیگه
فقط سونی عیب داره تا یه خبر ازش بیاد همه غش میکنن روش
اینسامنیاک یه دو دیقه بازی نساز ببینم چی به چیه😂😂
marvel’s spider-man 3🗿
اینسامنیاک بکوب و خستگی ناپذیر کار میکنه ، چقدر مسئولیت پذیرن یه تنه پلی استیشن و تو این نسل دارن بدوش میکشن ، کاش ایپی قدیمی و جذابشون و یک نگاهی بندازن و دنبالش رو بسازن ، من خیلی خاطرات خوبی با resistance داشتم ، سونی به شوتر انحصاری نیاز داره چه بهتر از این 👌🏻
اینسامنیاک واقعا استدیو پر برکتی برای سونی و کارش هم خارقالعاده هست ولی امیدوارم بازی لایو سرویس نباشه چون سونی خیلی داره رو سرویس محور مانور میده که ممکن به ضررش باشه
۳ تا گزینه مطرحه
۱. نسخه جدید رزیستنس
۲. نسخه جدید سانست اوردرایو
۳. یه آیپی جدید
او یعععع
یه حسی بهم میگه داره ددپول رو میسازه😂
چرا ریمیک Resistance نمیسازی ؟
سونی☕️
تعداد بازی ها و سرعت بازی ساختن Insomniac از کل مایکرو بیشتره
ولی اینا چجوری اینقد تند تند و تعداد زیاد بازی میسازن
توطئه در کار است
بهترین استودیو تاریخ بشریت این استدیو اندازه کل استودیو جعبه ارزشش بیشتره
اینسامنیاک رسما دیوانه وار کار میکنن دمشون گرررم🤯🔥
میدونم کیفیت بازیاشون باهم فرق داره ولی کاش راکستار یکم از اینسامنیاک توی زود بازی دادن یاد میگرفت که پیرمون نکنه😂
اینسامنیاک یه جوریه انگار سونی با ۲۲۹ میلیون دلار یه ناشر بزرگ و خفن خریده
با توجه به خرید اکتیویژن بلیزارد می شه منتظر ریمیک یا رییوت سری Resistance یود. تا اینجا سونی به خاطر COD دلیلی نمی دید وقتش رو به جای بلاک باستر با شوتر ساختن تلف کنه، اما الان فرصت خوبی برای بازگشت این بازی هست. علاوه بر اینکه Killzone با تم مشابه هم کنار گذاشته شده.
نه اون زمانی که اینسامینیاک هیچ چیزی برای گفتن نداشت نه الان که داره یه بازی ای میسازه که میخواد با استارفیلد رقابت کنه و همزمان مشغول کار روی دوتا بازی اکشن محور و یه بازی معرفی نشده هست.
امیدوارم سانتا هم سرعت عملش مث اینسامنیاک بشه! هر ۵ سال انتظار برای گاد عذاب آوره!
چقدر این استودیو لعنتی خوبه♥️
بین اینا اگه Resistance هم احیا کنن عالی میشه مخصوصا الان که سونی تو شوتر خیلی ضعف داره
واقعا دلم می خواد یه بازی جهان باز درست و حسابی از دنیای tmnt ببینم. ای کاش همینطور بشه ولی فک نمیکنم.
ی بازی AAA از TMNT با الهام از المان های سری نورس GOW قراره ساخته بشه داستانشم اقتباسیه از کمیک last ronin
واقعا به نظر من یکی از پر پتانسیل ترین آی پی ها همین tmnt هستش که خب خیلی ساله بازی خوب ازش ندیدیم
به به بنازم ، مثل اینکه انحصاری های خیلی خوبی در راه پلی استیشن هستن😊
من دوتا سری اسپایدرمن و دوتا رچت اند کلنک بازی کردم و به این نتیجه رسیدم که اینسامنیک گیمز فقط بلده شاهکار بسازه 🔥🔥🔥
دوستان گل یه سوال ، دیگه همه بازی های اینسامنیک گیمز به صورت انحصاری برای پلی استیشن هست یا برای ایکس باکس هم عرضه میشه؟
فقط پلیستیشن
چون فرست پارتی کنسوله و جز اکوسیستمشه
ممنون بابت پاسخگویی 🙏
دوست دارم از دکتر استرنج هم یه بازی بسازن خیلی خفن میشه🔥😊
بودجه ت تموم نشه داش