سازنده بازی Amnesia در نظر دارد ژانر وحشت را ترک کند
در مصاحبهای، کارگردان خلاق استودیوی فرکشنال (Fractional)، آقای توماس گریپ (Thoma Grip)، اعلام کرد استودیوی آنها در نظر دارد روی ژانرهایی به جز وحشت تمرکز کند.
گریپ در این مورد توضیح داد:
در بازیهای ترسناک، احساسات در مرکز توجه قرار دارند، با این حال ،ما داریم پیرامون موضوعات خارج از ترس کاوش میکنیم.
در پروژههای آینده، من فکر میکنم کمی از جنبههای ترسناک عقب بکشیم تا تمرکز بیشتری روی سایر جنبههای احساسی داشته باشیم. من مطمئنم که این بازیها ویژگیهای آثار قبلی استودیو را دارا خواهند بود. بازگو کردن یک سفر شخصی و غوطه ور شدن در داستان، چیزهایی هستند که ویژگیهای یک بازی استودیوی فرکشنال را تعریف میکند، نه فقط ترسناک بودن.
استودیوی فرکشنال، سابقه طولانی در بازیهای اول شخص ترسناک حتی قبل از بازی Amnesia دارد. اولین موفقیت بزرگ آنها به سری بازیهای Penumbra برمیگردد.
در حالی که این تغییر ژانر به دلیل سابقه استودیو کمی شوکه کننده است، اما طرفداران به شدت منتظر دیدن پروژه بعدی آنها هستند.
بازی امسال استودیو فرکشنال یعنی Amnesia: The bunker، با دادن اسلحه به بازیکن کمی از سنتهای قدیمی این سری فاصله گرفت، اما باز هم توانست با طراحی محیط بینظیر، سیستم مدیریت منابع قوی و هیولای ترسناک اما بسیار باهوش، بین منتقدین و طرفداران محبوب شود.
قبلتر هم گزارش شده بود که این استودیو روی یک پروژه بسیار عظیمتر با درون مایه فلسفی، مثل چیزی که در بازی Soma دیدیم کار میکند. ظاهرا سکان هدایت این پروژه را هم آقای توماس گریپ در دست دارد و باید ببینیم دست پخت جدید این مرد عاشق ژانر ترس و تیمش چگونه از آب درمیآید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ب سلامتی ایشالا
موهارو صفا دادی کلک!؛!
والا sobi جان در اصل موهام به من صفا داده :دی
.
نظرت برام طلاست داداش
وجودت طلاست داداش
{sobi مخفف سبحان}}
حتما میخواد بره ریسینگ احساسی بسازه !!! 😂😂😂😂
🤣🤣🤣 نایس
نسخه ها قدیمی تر امنسیا رو پلی دادم منتها خیلی حوصله سربر بود یه اسلحه خشک خالی نیاز واقعا برای بازی همش کاوش معما یا فرار حال نمیده البته البته اوت لست بحثش جداس اصلا با اینکه از فرار خوشم نمیاد در بازی زد خورد رو دوست دارم اما اوت لست سازنده دست و قلم یه استاد هم اول هم دومش فرارش هم قشنگ بود حالا نسخه اخر امنسیا هم همینجوری خشک خالی بدون درگیری؟
نسخه ی آخری اسلحه داره
منتها اونقدر فشنگ گیرت نمیاد که روح بازی رو از ژانر بقا به اکشن تبدیل کنی!
یکی از اندرریتد ترین بازی های اخیر همین گیم بود
حیف
بازی کاملش اومد ؟
بله
نه تو رو خدا.
حیف بود.
من تو این یک ماه اخیر سه بار Bunker، یک بار A machine for pigs و الان هم اواسط بار دوم Dark Descent هستم. نسخه اول سری بینظیر بود.
اصلا دوست ندارم استودیوی فرکشنال این ژانر را ترک کنه.
Soma که بازی تمیزی بود باید ببینیم چیکار میکنن
غلط کرده =/
امیدوارم با تغییر ژانر پتانسیلشون بزنه بیرون و معروف تر بشن مثل فرام سافتور که مک میساخت ولی زدن تو کار سولز و ترکوندن طوری که با بازی آخرشون بیشتر فکر میکنن سولز رباتیه و اعتراض دارن چرا سولز نساختن
عاقبت قرداد با جعبه و اوردن دی وان گیم پس:
طرف با این گیم حقیرش اینقد حقیر شده دیگه میخاد ببوسه بره کنار!
کاش رو چیزی که دست دارن تمرکز کنن
این اخری بازی خوبی بود من حال کردم