بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید

بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید

علیرضا محمدی
۱۴:۱۴ ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید

ماد جدید ثابت می‌کند که بازی The Last of Us بدون توجه به دیدگاه سوم یا اول شخص خوب به نظر می‌رسد.

The Last of Us: Part I زمانی که در اوایل امسال برای PC پورت شد، نظرات متفاوتی را برانگیخت زیرا مشکلات فنی زیادی داشت.

اما در حال حاضر، از آنجایی که توسعه‌دهندگان شروع به رفع این پیچیدگی‌ها کردنده‌اند، علاقه به بازی افزایش یافته و به نظر می‌رسد که این امر موجب جذب سازندگان ماد نیز شده است.

جالب‌ترین موردی که تا به حال دیده‌ایم مربوط به Voyager Revenge می‌شود که در حال حاضر مشغول ساخت مادی است که به ما اجازه می‌دهد بازی را به عنوان یک شوتر اول شخص تجربه کنیم.

می‌توانید نتیجه را در ویدیوی زیر مشاهده کنید. حتی اگر هنوز کار ساخت این ماد تمام نشده باشد، باز هم باید بگوییم که واقعا خوب به نظر می‌رسد و دوست داریم در نهایت آن را بازی کنیم.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GAMEREACTOR

𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞Master bladeriversideامیر حسینDARKSIRENهالک ایرانی77𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻✎﹏ȏṃıԀاوردک تک تک ورژن حقیقیعقابAnnyred-eyed Banished Knightآقای شکسته𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Old GamerDokhtar_Gamerlul-book人Acker益man人Dark Fantasymore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید
بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Farid گفت:

    ویدیو رو نصفه دیدم ولی به نظرم این طوری بازی نمیتونه از نظر برقراری ارتباط بین گیمر و کاراکترای بازی موفق عمل کنه
    نصف جذابیت دلست به دوربین سوم شخصه و وقتی تو یه قاب روابط بین دونفر رو میبینی کم کم نا خودآگاه جذب داستان میشی و این رفته رفته باعث ارتباط گرفتن گیمر با کارکتر میشه چون مدام اون رو میبینه
    دوربین اول شخص واسه زمانیی مناسبه که شخصیت به مقدار کافی پردازش نشده باشه و به نظرم این رویه در قبال کاراکترایی مثل جوئل و الی مناسب نیست

    ولی درکل این یه ماده که صرفا واسه یه تجربه فان ساخته شده و نمیشه زیاد بهش سخت گرفت

    cactusDARKSIREN77𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻Chris redfield30KASsAmir(PC & PS4)𝓐𝓫𝓫𝓪𝓼همسایه ( فن بوی = پنچری )lul-bookmore
    • اقاااااا این چیههههههه پاکشششش کنید الان سونی میاد از اینم ریمستر میزنه : لست اف اس پارت وان با گرافیک لست ۲ با دید اول شخص

      cactusMaster blade77𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻Chris redfieldsky reaperRezaAmir(PC & PS4)اوردک تک تک ورژن حقیقیLady Apranmore
    • sussis گفت:

      الان وی در سایبرپانک شخصیت پردازی نداره؟
      مسترچیف نداره؟
      اخه زاویه دوربین چه ربطی داره به شخصیت پردازی؟ دیدن اینکه چهره کارکتر چطوری میشه موقع حرف زدن خیلی مهمه؟؟ یعنی اینکه واقعا از چشمای اون کارکتر ببینی شخصیت پردازی اسیب میزنه؟ حالا میاد بازی های ار پی جی بتسدا رو مثال میزنه برام😂
      این جریان سونی فنبوی کی میخواد بفهمه تحلیل من در اوردی رو نباید پخش کنه؟

      RegeneratorMaster bladeChris redfield30KASsBehzad zargaryمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)
      • Farid گفت:

        من نگفتم اونا شخصیت پردازی ندارن
        حرفی که میزنم ثابت شده ست و بهتره یکم تحقیق کنی
        من هیچ جای متنم نگفتم به شخصیت پردازی آسیب میزنه گفتم با توجه به نوع روایت داستان دلست و شخصیت پردازی که داره دوربین سوم شخص واسش مناسب تره
        این مطلب و بخون تا منظورمو بگیری:
        تاثیر شگفت انگیز زاویه دید در بازی ها؛ از Resident Evil تا God of War

        در ضمن آخرین بارت باشه این طور با لحن تند حرف میزنی و من و فن بوی سونی خطاب میکنی
        خوشبختانه اونقدری عاقل هستم که وارد درگیری های یه مشت بچه سال مثل تو نشم
        هنوزم عین بچه ها درگیر اینی که ثابت کنی من فن بوی سونی ام
        خوب من فن بوی سونی ام به تو چی میرسه؟
        قبلا هم گفتم نمی فهمم از گنده کردن رگ گردنت واسه مایکرو چی بهت میرسه؟

        RegeneratorMaster blade𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻sussisSUPERMAN
        • sussis گفت:

          “دوربین اول شخص واسه زمانیی مناسبه که شخصیت به مقدار کافی پردازش نشده باشه” من این جمله رو میبینم بعد این جمله هم میبینم ” من هیچ جای متنم نگفتم به شخصیت پردازی آسیب میزنه گفتم” خلاصه که تحریف کردن همین کامنت بالایی مساویست با فرافکنی
          بار ها گفتم جریان سونی فنبوی یعنی شامل تموم نظراتی میشه به صورت اماتور در دفاع از سونی توسط کاربران بیرون داده میشه من این لفظ رو حتی برای یک مایکروسافت فن هم بکار بردم

          RegeneratorMaster blade
          • Farid گفت:

            الان تو کجای جمله م از سونی دفاع کردم؟
            شما پریدی وسط جمله من
            من گفتم این بازی واسش مناسب تره که دوربینش سوم شخص باشه
            ارتباطش با مایکروسافت چیه؟
            نمیتونیم درباره بازی که دوست داریم نظر بدیم؟
            من در مورد بازی که دوست داشتم نظر دادم هیچ جای متنم هم از سونی دفاع نکردم
            هیچ جای جمله م هم به مایکرو ارتباط نداره
            نمی فهمم هدفت چیه

            Master blade
            • sussis گفت:

              ارتباطش با مایکروسافت هیچی ولی اینکه شما بیای کلا ژانر اول شخص رو از لحاظ داستانی و شخصیت پردازی زیر سوال ببری برمیگرده به اون بحث ضعف های سونی البته شاید هم از خوداگاه هدفت این نباشه ولی پس زمینه ای هست

              Master blade
              • Farid گفت:

                مرد مومن این قضیه الان کاملا پرداخت شده س
                بازی های اول شخص از اونجایی که شخصیت اصلی رو جلوی چشمان گیمر قرار ندادن اکثر مواقع سعی میکنن از روش ها و ترفند های متفاوتی برای روایت داستان استفاده کنن
                مثلا تو سری half life شخصیت اصلی حرف نمیزنه
                خوب باید بازی از طریق روش های متفاوتی داستان رو به عرض مخاطب برسونه
                من میگم با توجه به هدفی که ناتی داگ از روایت داستان داره دوربین سوم شخص برای بازیش مناسب تره
                مورد بعد مگه ژانر شوتر اول شخص فقط و فقط مختص مایکروسافته که من بخوام این ژانر رو زیر سوال ببرم؟

                RegeneratorMaster blade𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻Brainiac( خداحافظ )
                • sussis گفت:

                  چه ارتباطی داره هف لایف اصلا نوع روایت داستانش بسیار بسیار متفاوت به سمت و سوی محیطی هست شما اگر راست میگی بازی هایی مثل سایبرپانک دیسانرد رزدینت ایول هشت هیلو یا حتی دثلوپ رو بگو
                  دوباره باید جمله اولت رو کپی کنم که میگی اول شخص شخصیت پردازی هاشون کامل نیست؟ هیچ ارتباطی نداره من اصلا با ناتی داگ چیکار دارم من گیرم این جملته که از پایه اساس غلطه من حتی میتونم با بهونه اینکه چون گیمر شخصا داره از چشمای کارکتر میبینه حس پذیری بیشتری داشته باشه
                  “مورد بعد مگه ژانر شوتر اول شخص فقط و فقط مختص مایکروسافته که من بخوام این ژانر رو زیر سوال ببرم؟” مگه من نگفتم ارتباطش با مایکروسافت هیچیه؟ چرا مفهوم رو برعکس میکنی؟ چرا تحریف هاتون همه جا هست حتی تو بحث ها ؟

                  RegeneratorMaster blade
  • ALIREZA0111 گفت:

    هنوز نسخه ریمیک رو تجربه نکردم ولی واقعا انقدر گرافیکش خوبه ؟ یا بخاطر اول شخص بودن تریلر بهتر به چشم میاد ؟
    شاید وقتشه تجربش کنم

    Regenerator77𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻AnnyMãhdīærهمسایه ( فن بوی = پنچری )مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)گیمری عادیShark Gamerهادی صفائیmore
  • میدونید جالب به نظر نمیرسه به نظر من ولی برای کسانی که سبک اول شخص دوست دارن شاید جالب باشه

  • Stalker گفت:

    مشکل اصلی سبک اول شخص اینه که هنوز توی حالت زاویه دید شخصیت ها مشکل دارن (یعنی وقتی به صفحه بازی نگاه میکنی تفاوت های خیلی زیادی بین دید خودمون و شخصیت بازی پیدا میکنی)
    ۱.یک اسلحه یا یک وسیله ی دیگه توی دست بگیر و با بازی مقایسه کن:میبینی که چشمای ما انسان ها سه بعدی میبینی و شخصیت تک بعدی میبینی.
    ۲. سر شخصیت از لحاظ فاصله با زمین دقیقا مثل ۳۰ سانته و انگار به زمین چسبیده (برخلاف سبک سوم شخص که فاصله سر شخصیت تا زمین رو راحت درک میکنی و میتونی شخص رو آدم حساب کنی.)
    ۳.دوباره یک وسیله ای مثل اسلحه رو دست بگیر و ژست یک تفنگدار رو بگیر میبینی فاصله نک اسلحه چقدر زیاده که بر خلاف بازی اول شخص که انگار نک اسلحه رو راحت حس میکنی.
    و……

    Master bladearminAnny
  • Tom گفت:

    عجب گرافیکی داره این بشر 🤩
    در هر صورت این بازی خفنه

    77همسایه ( فن بوی = پنچری )مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)گیمری عادیهادی صفائیShark Gamer𐎤𐎢𐎽𐎢𐏁بیگ اسموک
  • Kuros گفت:

    چه گرافیکی ….
    کاش این بازیها حداقل سالی یکبار تکرار میشدن…

    Master blade77همسایه ( فن بوی = پنچری )مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)گیمری عادی𐎤𐎢𐎽𐎢𐏁Shark Gamerبیگ اسموکTom
  • Abby Anderson گفت:

    فقط از این عواقب عرضه انحصاری ها روی پی سی بدم میاد. دلقک بازیای مادسازا و آدمای بیکار که باب اسفنجی رو جای کریتوس می ذارن و باید غش کنیم از خنده واسه لوده بازیاشون!
    حالا هم تغییر زاویه دوربین.
    بازی با هزاران سختی و میلیون ها دلار هزینه روی انیمیشن های سوم شخص و کاملا فکر شده ساخته شده.
    قطعا دوربین اول شخص ساختن کار راحت تریه و سازنده فضای بیشتری واسه نشون دادن محتوا داره ولی چیزی که از دست می ده، روح گیم پلیه.
    جز سری مترو و کال او دیوتی که با دلایل کاملا موجه از زاویه اول شخص روایت میشن، هر توسعه دهنده ای که دوربین اول شخص رو انتخاب می کنه، صرفاً از روی تنبلی و ترس مواجهه با سختی ساختن یه سوم شخص خوب، این کارو کرده.
    روح گیم مساوی است با دیدن شخصیتی که کنترلش رو بر عهده داریم.

    Master bladeتریس مری گلداوردک تک تک ورژن حقیقیBehzad zargary
  • وقتی ماستا رو می‌ریزی تو قیمه ها

  • Amras گفت:

    جالب نبود
    نمیتونستی قشنگ حس بگیری با بازی

    🤘Mohsenj74
  • Truegamer گفت:

    کسایی که هنوز تجربه نکردن الان بهترین وقته با آخرین آپدیت هایی که اومده بازی خیلی بهینه تر شده و راحت اجرا میشه فقط اول بازی باید صبر کنید تا تکسچر ها رو بسازه و ذخیره کنه
    بازی هم از لحاظ بصری فوق العاده است حتی بهتر از پارت دو
    بازی رو دوبار تموم کردم و هیچ باگ یا لگی رو ندیدم اونم روی تنظیمات اولترا البته با آخرین آپدیت

    𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻
  • ŴILliAm گفت:

    لست کلا اول شخص بودنش جالب نیست
    اونطوری بیشتر به دل میشینه

    𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻
  • Regenerator گفت:

    خیلی باحال شده یجورایی شبیه رزیدنت اویل ۷ شده
    ولی باز سوم شخص بهتره

بازی The Last of Us: Part I را در سبک شوتر اول شخص ببینید