تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد
تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد
تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد
تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد
تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد
تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد

تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد

امیرحسین نصرتی
۲۱:۰۴ ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
tekken 8 claudio

Tekken 8 دوباره بازگشته است و این بار در آخرین تریلر خود، گیم‌پلی مبارزات کلاودیو سرافینو (Claudio Serafino) را به تصویر می‌کشد.

اگر از هواداران ژانر مبارزه‌ای باشید، حتما مطلع هستید که طبق اعلام قبلیِ شرکت باندای نامکو (Bandai Namco)، از روز آینده دارندگان کنسول پلی استیشن ۵ می‌توانند تا تاریخ ۶ مرداد در نتورک تست Tekken 8 شرکت کنند. در عین حال که فاصله‌ بسیار کمی هم با در دسترس قرار گرفتن بتای خصوصی این بازی داریم، سازندگان با انتشار تریلری از گیم‌پلی مبارزات کلاودیو سرافینو رونمایی کرده‌اند.

سرافینو که متخصص در عالم فراطبیعی و به طور دقیق‌تر، فردی جن‌گیر از گروه Archers of Sirius است، یکی از ۱۶ بازیکن قابل‌بازی در Tekken 8 خواهد بود. او در مبارزاتِ نزدیک بسیار ماهر و خبره است و چنانچه در تریلر پائین مشاهده می‌کنید، برای مبارز پیش‌روی خود به‌شدت خطرناک و مرگبار به‌شمار می‌آید.

اگرچه سرافینو حمله‌های ناکام حریف را با تنبیه‌هایی سخت جواب می‌دهد اما هسته اصلی حرکات او، مکانیکی به نام Starburst است. در صورتی که حمله‌های وی موفقیت‌آمیز باشند، می‌تواند از تکنیک‌های جدیدی استفاده کند که البته اینکار موجب می‌شود تا Starburst او خالی شود و مجبورید تا دوباره آن را پُر کنید. سرافینو کمبوهای بسیاری دارد که با توجه به مکانیک‌های جدید Heat Burst و Heat Engager، می‌توانند او را به مبارزی به‌شدت قدرتمند تبدیل کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر مبارزات شخصیت کلاودیو سرافینو را مشاهده و دریافت کنید:


Tekken 8 تا قبل از ۱۳ فرورین ۱۴۰۳ (شروع آوریل ۲۰۲۴ میلادی) روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ویدیوی بالا، سرافینو به مبارزه با شخصیت‌های King و Bryan Fury می‌پردازد که با کلیک روی نام آن‌ها، می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی هریک از این شخصیت‌ها را مشاهده کنید.

SarumannobodyMasterParsaThe last Elden ringJin Kazama𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Catalystهادی صفائیmeysambهالک ایرانیbijan jokerAhmad_bkداداشیه جان مارسون

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد
تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد
تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد
تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد
تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد
تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد
تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MA12 گفت:

    خیلی هم خوب…..به نظرم این شخصیت مثل تکن ۷ قراره که تاثیر زیادی توی داستان داشته باشه….چون توی تکن ۷ میخواست که با کمک هیهاچی کازویا رو از بین ببره و دنبال جین هم بود چون اون هم ژن شیطانی داره…..که مثل اینکه توی اندینگ لینک شائیو توی تکن ۷…شائیو دنبال جین میگرده و می‌ره به ساختمان Mishima zibtso که یک اطلاعاتی از محل جین بدست بیاره یک دفعه ای با Claudio مواجه میشه و میگه که دنبال جین هست و اون هم میگه که بهش میگه که بهش کمک می‌کنه که جین رو پیدا کنه…..ولی در اصل یک دسیسه است که با استفاده از شائیو میخواد جین رو پیدا کنه و اون رو هم از بین ببره…..(البته که هر دو پدر و پسر الان هردوشون زنده هستند….و شاید کار براش سخت بشه….تازه که اونا هم با این تریلر هایی که من از بازی دیدم الان درگیر همدیگه هستند….)….

    Star LordBlack Swordsman𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥
  • bijan joker گفت:

    یکی از مبارزین تازه وارد شماره ۷ بود که باهاش ارتباط برقرار نکردم. تیکن هر چقدر که یه مبارز قلدر و درجه یک “اسپانیایی” بنام Miguel Rojo داره از اون طرف یه مبارز نچندان جذاب “ایتالیایی” داره که همین دوستمون هست. جالب اینجاست که همونطور که اسکورپیون خالکوبی عقرب زده رو بازوش، اما این دوستمون که یه خالکوبی روی صورتش داشت توی این ویدیو پاکش کرده!

    ___________________
    Street Fighter 6
    Mortal Kombat 1
    Tekken 8

    aliMA12TekkenGodMasterدانته
  • دکتر استرنج تیکن ولی با افکت و جادوی آبی😂

    MA12
  • تیکن از زمانی که همچین کاراکتر هایی بهش اضافه شد کم کم رو به زباله رفت. از دخترای ناز نازی گرفته که آدم دلش نمیاد باهاش بجنگه، تا کاراکترهایی که جدیدا بدنساز شدن و بدن هاشون کپی پیست شده ، مثل مارشال. بعد از Tekken6 دیگه اون چیزی که ما میشناختیم نیست. الان ارزش خرید تیکن ۸ فقط ۲۰-۳۰% درصده.

    𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝Star LordMA12ahmadدانته
    • nobody گفت:

      تیکن از استریت فایتر و مورتال کمبت خیلی عقب افتاده. این اثر تکراری، جدا از داستان کهنه و دستمالی‌شده‌ش، از حیث گیم‌پلی هم تغییر آنچنانی (حداقل نسبت به رقباش) نکرده. مضاف بر این‌ها از لحاظ فیزیک کارکترها هم در حد آثار نسل هفتم می‌مونه. فقط کافیه به برخوردهای نزدیک مبارزها دقت کنید که چطور مشت و لگدشون از بدن حریف رد می‌شه. بازیساز تنبل فقط با نمایش یک‌سری افکت‌های رنگارنگ سعی کرده این ایراد را ماست‌مالی کنه.

      𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝ali
  • چرا احساس میکنم تو هر تریلر جدیدی ک ازش منتشر میشه، گرافیکش داونگرید میشه؟
    کسایی ک حرفمو قبول ندارن برن اولین تریلر ک مربوط ب معرفیش هستش نگا کنن تا متوجه صحبتم بشن

    MA12levineدانتهAlucardbaBrainiac( خداحافظ )
  • نمیدونم چرا ولی احساس میکنم تیکن قرار نیست گیم خارق‌العاده باشه نسخه جدیدش و فقط قراره اسم خاطر انگیزش رو یدک بکشه اشتباه نکنید نمیگم قراره گیم بدی باشه میگم قراره یک گیم متوسط رو به بالا باشه

    RoozbehFocusMA12ahmadدانته
  • X537 گفت:

    سلام.من به سوالی از کاربران عزیز داشتم میخواستم بدونم از نظر شما ها بازی TEKKEN 8 احتمالش هست که بعد به مدت کوتاه برایه ps4 هم پورت و عرضه بشه خدا کنه این اتفاق بیپفته چون اصلا الان شرایتشو ندارم که بتونم ps5 بخرم هی هی هی نظرتون رو بگید(اخه این سوال برام پیش اومد که اسپایدر من مایلز مورالز اول قرار بود فقط برایه ps5 بیاد بعد برای ps4 هم اومد بعد ۳ خفته با رزیدنت اویل ۴ ریمیک قرار بود فقط برایه کنسول هایه نسل ۹ بشاه ولی ۱ ما قبل عرضه اعلام مردم برای ps4 هم میاد گفتم ممکنه برای TEKKEN 8 هم این اتفاق بیوفته و برایه ps4 هم عرضه شه یه ملت نامکو رو دعا میکنن ستریت فایتر ۶ که میان نسلی بود این و چرا نسل ۹ کردن اخه مرتال کامبت هم که نیاد هم مهم نیست کلا برایه من.

    • TekkenGod گفت:

      نه تکن ۸ بخاطر استفاده از آنریل انجین ۵ فقط برا نسل نه میاد . هنوز تاریخ انتشار ندادن براش و به احتمال زیاد رفته برا ۲۰۲۴ . روز عرضه هم خیلی از کاراکترا رو نداره و مطمئنا سالهای بعدش نسخه های کاملتری شامل همه دی ال سی هاش میاد . تا اون موقع هم ایشالا کنسول نسل جدید قیمتش کمتر میشه و میتونی یه دونه بخری.

      bijan joker
  • Savage گفت:

    قبلا هم تو سری بوده/

    تازه اسمشو میشنوم

  • Master گفت:

    تیکن اون اصالت خودشو از دست داده انگار
    بعد تکن ۳ و تکن۵ دیگ نتونست مسیر درست رو بره
    با اینکه کلی زحمت کشیده براش
    یه جاهایی انصافا خوبم شده ولی بطور کل باید خیلی از این بهتر ظاهر بشه، همه چی گرافیک و افکتو رنگو لعاب نیست
    اون حسی ک باید از بازی بگیری رو منتقل نمیکنه
    کاش واسه تکن ۳ یه ریمیک میداد میترکوند
    با این حال همیشه تکنو دوس داشتمو دارم
    امیدوارم چیز خوبی از آب دربیاد
    فک مکینم بین بازیای فایتینگ امسال
    اول کامبت بشه بعد استریت و بعد تکن

    bijan joker
    • DEXSIR گفت:

      نه داداش این حرفت اشتباس این تیکن ۸ کاری ندارم ، تیکن ۷ خودت با ۳ و ۵ مقایسه کن داخل تیکن ۳ و ۵ اگه کمبو بخوای بزنی فوقش ۱۰ الا ۱۲ تا میتونی بزنی ولی تیکن ۷ شاید تا ۲۰ تا هم بشه زد تیکن ۷ اتفاقا خیلی عالی بود هم از لحاظ داستان هم گیم پلی کمبو ها فوق‌العاده بود ، این تیکن ۸ هم عالیه ولی مشکلش تو افکتای بیخوده مث همین کلاودیو یا اون لارس و تیکن از لحاظ گرافیک افتضاح قبول ولی گیم پلی بازی خیلی قویه بعضی شخصیتا رو هم بد درست کردن اره ولی بعضی شخصیتا مث کازویا خدایی کمبو هاش ریج ارتش خیلی گاد بود جین هم همینطور چیز دیگم هس اینه ما داریم فقط تریلر از بازی میبینیم زمانی میتونی قضاوت کنی که بازی رو دستت بگیری

      Star Lordali
      • Master گفت:

        من هرگز نگفتم بازی خوبی نیست
        اتفاقا همینجوریشم عالیه، کسی نمیتونه بگه خوب نیست
        ولی خب انتظار شخصی خودم چیز دیگری بود رفیق
        وگرنه همون تکن ۷هم کلی پلی دادم
        ۸هم بیاد پلی میدم لذت هم میبرم

  • این حجم از شلوغی اقکتا یکم نگران کنندس یکی از مشکلاتم به هفت همین بود

    DEXSIRahmadMaster
  • ahmad گفت:

    این دیگه چه سمی بود 😂 هم گرافیک داغون هم گیم پلی افتضاح و خشک و مصنوعی ، تقلید شدید از mk9 ، قیافه های بشدت بد و جلف ، هیچ شباهتی با یه تیکن اصیل نداره ، پر از افکت ها و خط و خطوط و طلسم مضخرف ، اونوقت بریم تیکن ۳ رو ول کنیم بیاییم این مسخره رو بازی کنیم؟ فقط بگم منی که همیشه از استریت فایتر بدم میومد با دیدن نسخه جدیدش کاملا نظرم عوض شده و بنظرم رتبه اول فایتینگ این نسل مال استریت فایتره بعد هم مورتال کمبت ۱ و در آخر تیکن ۸ بی کیفیت ترین فایتینگ نسله … اصلا پولتونو بخاطر این دور نریزید

    Star Lordهادی صفائیRoozbehFocus
    • DEXSIR گفت:

      گرافیک قبول ولی گیم پلی کجاش بد بود بعدم تو بخاطر یه شخصیت که اینجوری ساخته شده میگی ولش بریم تیکن ۳ قیافه ها من بدترینشون فقط پائول دیدم افتضاح بود قیافش ولی عوضش کمبو ریج آرتا فضای مبارزه قدرتا که مربوط به گیم پلی هست هیچ مشکلی نداره هیچ ، عالیم هس مشکل بازی همین افکتو و گرافیک و اون به قول خودت خطوط و طلسم که قبول دارم اینو

  • دانته گفت:

    براحتی میتونید گیم پلی و گرافیک هر ۳ بازی جدید فایتینگ استریت ۶ و مورتال ۱و تیکن ۸ رو از یوتیوب دیده و مقایسه کنید
    این کامنتو یاد داشته باشید
    مورتال امسال اگرم امتیازی بیاره از طرف طرفدارای قدیمیشه وگرنه منتقدان اصلی انچنان نمره ای بهش نمیدن که نفش بخاطر گرافیک نسل ۸
    استریت که امتیاز ۹۲ بدس اورد
    حدسم اینه که مورتال بین ۸۷ تا ۹۰ باشه و تیکن هم بین۹۱ تا ۹۴
    خیلی مقایسه از گیم پلی های این دو بازی طی این دو ماه انجام دادمه ولی به شخصه مورتال نامیدم کرد امسال البته من الان پرمیومشو پیش خرید کردم چون جزو بازیایه که باید همیشه بازی کرد ولی از بازیش ناراضیم

    SavageMaster
    • Master گفت:

      کاملا نظرم باهات مخالفه
      عجیبه ک طرفدارشی و اینقد سطحی نظر میدی
      بی نظیرِ امسال مرتال
      شاید تنها گیرش اونم برای طرفدارای قدیمی چیزایی مثل طراحی یه سری چهره ها باشه ک مثلا میگن اون ابهت رو نداره و این حرفا
      وگرنه بسیار بسیار گیم خوبی شده
      واقعا قابل درک نیس برام ک دقیقا چی از بازی میخای ک میگی خوب نشده یا اونظور ک باید باشه ، نشده
      سیستم کامئؤ ، مبارزات هوایی ، ریبوت مجدد و کلی نوستالژی
      فضای کاملا جدید و new era ک سبکش روح زندگی رو از لیوکنگ گرفته
      ن گیرِ نمره متا باشو ن رو باقی چیزا زوم کن
      فقط لذت ببر ازش
      همه از مرتال ۳ لذت بردن حالا بنظرت اگ اون موقع مث الان نت بودو همه نقد میکردنو نمره میدادن چی میشد
      درگیرش نشو
      باز خود دانی

      Savage
  • aref44 گفت:

    کلا تیکن حالت فانتزی و سرگرمیه/ اصلا نباید به گرافیک نگاه کرد/ یه لذت خوبی داره وقتی ضربات ترکیبی میزنی و اون نور ضربه زدن میزنه بیرون
    .
    آنا جون هم هست توی بازی؟؟/ توی تیکن ۳ به عشق فیلم آخر بازیش انتخابش میکردم/ توی تیکن ۳ گرافیک درستی نبود، هی میگفتم چرا بدن آنا سفیده ولی پاهاش سیاهه/ تا اینکه بعدها متوجه شدم جوراب زنانه بلند پاشه :)))

    • دانته گفت:

      من تعصبی نظر نمیدم حیقتو گفتم..از بازی یک گرافیک میخام برا نسل نهم مثل تیکن۸ که مورتال به ما که کنسول نسل نهم داریم احترام نذاشت و نسخه نسل ۸ تحویلمون میخاد بده همینطور فریم بالا ،۱۰ ساعت گیم پلی که دیدمه ازش با کیفت ۴k حس فریم ۳۰ بهم دست داده.مجبوریم یجوری خودمونو راضی کنیم با این نسخه جدید

  • Star Lord گفت:

    احساس می‌کنم نسبت به نسخه ۷ جوون تر شده

تریلر جدید Tekken 8 به نمایش مبارزات Claudio Serafino می‌پردازد