شایعه: تریلر رونمایی از GTA 6 احتمالاً در نوامبر امسال منتشر خواهد شد

محسن رضوی فر
۱۶:۵۹ ۱۴۰۲/۰۴/۲۹

بر اساس ادعای جدید یکی از منابع فاش‌کننده صنعت گیمینگ، این احتمال وجود دارد که در ماه نوامبر سال جاری تریلر معرفی بازی مورد انتظار GTA 6 منتشر شود.

از زمانی که شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) اعلام کرد که بازی GTA 6 در دست توسعه قرار دارد، شایعات و گزارش‌های متعددی در خصوص این عنوان منتشر گردیده است. با صحبت در مورد وضعیت فعلی، دوستداران فرنچایز محبوب GTA هنوز از زمان رونمایی از نسخه بعدی این مجموعه بی‌اطلاع هستند. همه کنجکاو هستند که جزئیات مربوط به اولین تریلر رونمایی این بازی را بدانند. در حالی که ناشر و سازنده هنوز چیزی در مورد آن را اعلام نکرده‌اند، اما یک منبع فاش‌کننده به‌تازگی ادعا کرده است که تاریخ دقیق انتشار تریلر رونمایی این بازی را می‌داند.

یک منبع فاش‌کننده اطلاعات به نام Budz که معمولاً اطلاعات مختلفی را از GTA 6 به اشتراک می‌گذارد، چندی پیش با انتشار پستی در توییتر خود ادعا کرد که تریلر رونمایی از GTA 6 در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد. این منبع ادعا می‌کند که عنوان مذکور در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد و در توضیحات خود می‌گوید از صحت این تاریخ انتشار ۱۰۰% مطمئن است.

Budz همچنین ادعا کرده است که راکستار اطلاعات جعلی را به برنامه‌نویسان می‌دهد تا لیک‌های موجود در شرکت خود را برطرف کنند. گیم پلی لو رفته بازی GTA که در سال ۲۰۲۲ منتشر بود مربوط به بیلد اوایل سال ۲۰۲۰ این عنوان بوده است.

اخیرا اکانتی به نام GTA 6 NEWS از رقمی شگفت‌انگیز در ارتباط با هزینه این پروژه جهان باز رونمایی کرده است. در توییتی از این حساب اشاره شد که بودجه GTA 6 با توجه به اینکه از سال ۲۰۱۴ در حال توسعه قرار داشته، حدود ۲ میلیارد دلار گزارش شده است. این بدان معناست که از نظر فنی نسخه بعدی GTA گران‌ترین و پرهزینه‌ترین بازی ویدیویی ساخته شده است. با این حال، در آینده باید شاهد پاسخ رسمی شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) در این زمینه باشیم.

منبع: www.essentiallysports.com

AnimalsAlbert WeskerDARKSIRENداچ پلن دِر لیندDark Fantasyzaman80یه گیمر سادهتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )PorfosormeysambRezaSoheylJCharlie ChaplinJim HawkinsNemesisSina7294EAGAMERred-eyed Banished KnightCopy Ninjaجان قماربازmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید