بازی Remnant 2 روی PS5 و Xbox Series X دارای حالت عملکرد ۶۰ فریم است
به گفتهی رئیس استودیوی گانفایر گیمز (Gunfire Games)، بازی Remnant 2 در زمان انتشار دارای حالت عملکرد ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس خواهد بود.
به دنبال نزدیک شدن به زمان انتشار Remnant 2، استودیوی گانفایر گیمز در طی هفتههای اخیر بازاریابی برای این اثر شوتر نقشآفرینی را افزایش داده و قبل از عرضه آن در اواخر ماه جاری میلادی، جزئیات جدید زیادی در مورد آن منتشر شده است که میتوان به مواردی مانند مکانهایی که بازیکنان به آن مراجعه میکنند و کلاسهای قابل بازی اشاره کرد. همچنین اخیراً تایید شده است که این بازی در زمان عرضه دارای حالت عملکرد ۶۰ فریم بر روی کنسولهای نسل حاضر است.
دیوید آدامز (David Adams)، رئیس استودیوی گانفایر گیمز، با انتشار پستی در حساب توییتر خود تایید کرد که در زمان انتشار بازی Remnant 2، این عنوان بر روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس از حالت عملکرد ۶۰ فریم برخوردار خواهد بود. آدامز میگوید که اگرچه گاهی اوقات ممکن است نرخ فریم در این حالت کاهش یابد، اما به طور کلی کاملاً ثابت است. او همچنین تایید کرد که بازیکنان قادر خواهند بود گزینه تاری حرکت (Motion Blur) را غیر فعال کنند. حال باید دید رزولوشن هدف بازی در حالت عملکرد چگونه خواهد بود و بازیکنان چه انتظاراتی میتوانند از آن در نسخه ایکس باکس سری اس داشته باشند.
بازی Remnant 2 در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
سری اس هم سی رون باشه من راضی ام ولی ۱۴۴۰
ای جان ، فاصله زیادی تا عرضش نداریم ، یادمه نسخه یکش که روی گیم پس بود و اصلا بازیو نمیشناختم ، شانسی گرفتمش و واقعا حال کردم باهاش ، ارزش یه بار تجربه رو داره ، بخصوص اونایی ک دنبال بازی هاردکور میگردن
چقدر عجیب😱
ویژگیای که باید به صورت یک استاندارد ثابت در بازی های نسل ۹ وجود داشته باشه ، حالا شده دستاویز سازنده ها که بیان عنوان یک برتری به رخ بکشن و منت بزارن !!
قرار بود ۱۲۰ استاندارد بشه تازه ! اوایل پز ۱۲۰ رو میدادن
.
چقدر تبلیغات دروغین تحویل گیمرها دادن
چقدر کارشون درست بوده همچین دروغای ابداری میگفتن که همه باورش کنند .
البته من از ابتدا میدونستم همش دروغه چون یه چیزایی میگفتن که عملا با اون سخت افزار ها یکم دور از واقعیت بود .
ویژگی قدرتمند فریم ریت در اعداد ۱۲۰ و ۶۰ فریم حسابی حال بازیسازهارو گرفت. نشونشون داد که رساندن کیفیت بالا به این اعداد از این ویژگی، به هیچ وجه کار آسونی نیست. الان دیگه مدت طولانی ایی میشه که همشون گیر افتادن تو این مشکل
صنعت گیم با این همه پیشرفت موندم چرا خیلی از بازی ها باید با ۳۰ فریم اجراشه . خیلی از گیمر ها بازی های شوتر رو زیر ۱۲۰فریمو قبول ندارن
اونا پیسی پلیرن. کنسول باز هرچی بذارن جلوش هفتاد دلار میخره اخ نمیگه
شوتر سولزلایک
.
سولزلایک بازایی که نسخه اول رو بازی کردن میشه بگن حال و هوای این بازی چطوریه آخه شوتر و سولزلایک زیاد باهم نمی خونن بعد روایت داستان بازی هم مثل آثار میازاکی گنگ و پیچیده است یا نه؟
من کاراکتر کاملا مکس دارم تو بازی. چند صد ساعت وقت گذاشتم رو بازی و همه دل ال سی ها پس با اجازه یه نظر میدم. بازی برای منی که از قدیم طرفدار دارکسایدرز بودم واقعا محیط اخرالزمانی قشنگی داره که منو یاد همون بازیا میندازه. طراحی هنری محیط قشنگه و بازیم یه جورایی مجبورت میکنه که بگردی. تو محیط بازی یه سری ماموریت فرعی محدود و کلی کالکتیبل هست که تو دانجنای مختلف شانسی جنریت میشن.
داستان بازی زیاد پیچیده نیست بلکه خیلی سرراستو سادست برعکس. از نظر درجه سختیم دقیقا عین سری سولز نیست چون خودت درجه سختیو تایین میکنی ولی رو درجه سختی apocalypse بازی نسبتا سختیه و چالش برانگیزه مخصوصا تو باس فایتا. به نظرم بازیو تجربه کن مخصوصا که دوش داره می یاد و به نظرم بهترم شده.
بلخره یه بازی کنسولی که بهینه سازی نسبتا خوبی داره
اصولا باید همه بازیا ۶۰ باشن و بعضیا ۱۲۰
ولی متاسفانه همه فقط به بهینه سازی بد نسخه پیسی نگاه میکنن
در حالی که روی کنسول هم اوضاع خوب نیست
الان واقعا این خبر این یعنی چی شما سازنده ها پز چی رو میدین؟ بازیتون باید ۶۰ فریم باشه وظیفتونه منت چی رو میزارین، یک جوری صحبت میکنین که انگار لطف دارین میکنین به ما یا مثلا یک قابلیت جدیدیه که بازی های دیگه ندارن
من نمیخوام دفاع کنم از کسی ولی ایده ۶۰ فریم و ۱۲۰ فریم رو سازندگان کنسول دادن نه استودیو های بازی سازی
اینکه اگه استودیویی نمیتونه ۶۰ بده به نظرم ۶۰ درصد مقصر اون سازنده کنسول هست یعنی سونی و مایکروسافت
۴۰ درصد هم میزاریم پای بهینه سازی ولی خب بهینه سازی هم حدی ذاره اگه کنسول قدرتمند بود راحت با کمترین بهینه سازی میشد ۶۰ فریم بدن تمامی استودیو ها ولی خب مشکل از کنسولاس نباید همه چیو سر استودیو ها خراب کنیم
خیلیم خوب