گزارش: EA Sports FC 24 در حال گسترش یک ویژگی پرطرفدار است

علیرضا محمدی
۱۶:۱۸ ۱۴۰۲/۰۴/۲۶

EA Sports FC 24 سرانجام هفته گذشته معرفی شد و EA Sports، ستاره جلد خود و چند جزئیات کلیدی دیگر در مورد ویژگی‌ها و حالت‌های گیم‌پلی را اعلام کرد.

با این حال، ما هنوز اطلاعات کاملی از گیم‌پلی بازی نداریم، زیرا تاریخ ارائه اطلاعات بیشتر در مورد این عنوان برای ۱۸ جولای (۲۷ تیر) برنامه‌ریزی شده است.

اخیراً یک افشاگری جدید می‌گوید که حداقل بخشی از این اطلاعات شامل تغییراتی در سیستم AcceleRATE (ویژگی‌ای که در FIFA 23 گنجانده شده بود و امکانات حرکت بازیکنان را گسترش می‌داد) خواهد بود و بیان می‌کند که این ویژگی در حال گسترش بوده و راه‌های بیشتری را برای سفارشی کردن تیم در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

این خبر از سوی DonkTrading در توییتر منتشر شده که در گذشته با موفقیت تمام اطلاعات مربوط به تبلیغات EA Sports FC 24 را فاش کرد. او در این توییت ادعا می‌کند که EAFC 24 شامل هفت نوع AcceleRATE مختلف خواهد بود که نسبت به سه نوع سال گذشته افزایش یافته است.

این هفت نوع شامل سه نوع از FIFA 23 (طولانی، انفجاری و کنترل شده) می‌شود و در عین حال، «عمدتاً طولانی»، «بیشتر انفجاری»، «طولانی کنترل‌ شده» و «انفجاری کنترل‌ شده» نیز وجود خواهند داشت.

مثل همیشه، این نشت اطلاعات را با مقداری اغراق در نظر بگیرید، اما چون بسیاری از بازیکنان در سال گذشته عاشق این سیستم بودند، منطقی به نظر می‌رسد که EA آن را بیش از پیش گسترش داده باشد.

در پایین می‌توانید متن توییت منتشر شده از این منبع را مشاهده کنید:

EAFC 24 دارای ۷ نوع AcceleRATE (شتاب‌ دهنده) است:

  • طولانی
  • انفجاری
  • کنترل شده
  • عمدتاً طولانی
  • بیشتر انفجاری
  • طولانی کنترل شده
  • انفجاری کنترل شده

ویژگی AcceleRATE اساساً نحوه شتاب گرفتن بازیکن را از حالت سکون مشخص می‌کند. گزینه‌های پیش‌فرض در FIFA 23 کنترل شده بودند، بازیکنان قد کوتاه‌تر، «انفجاری» و بازیکنان قد بلندتر، «طولانی» عمل می‌کردند.

حالت انفجاری به بازیکنان امکان می‌دهد سریع شتاب بگیرند، در حالی که وضعیت طولانی به این معنی است که بازیکن در مسافت طولانی سرعت بالاتری خواهد داشت و به مدافعان قد بلند اجازه می‌دهد در نهایت به وینگرهای چابک برسند.

افزایش گزینه‌ها به هفت مورد، به کاربران تمایز بیشتری بین انواع بازیکنان داده و به شما امکان می‌دهد تا ترکیب خود را مطابق با مشخصاتی که می‌خواهید سفارشی کنید.

EA همچنین قصد دارد مکانیک جدیدی به نام Playstles+ را معرفی کند که چیزی شبیه به X-Factors در Madden است. اما قبل از اینکه مطمئن شویم، بهتر است ببینیم EA Sports با این سیستم چه برنامه‌هایی را مد نظر دارد.

در هر صورت، زمان هیجان انگیزی است که از طرفداران EA Sports FC 24 باشید. بازی به تازگی معرفی شده است و نقشه راه محتوای EA نشان می‌دهد که به طور مداوم، اطلاعات جدیدی را طی چند هفته آینده، قبل از عرضه بازی در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) دریافت خواهیم کرد.

اگر نسخه Ultimate Edition را روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن، ایکس‌ باکس یا رایانه‌های شخصی پیش‌خرید کرده‌اید، می‌توانید بازی را در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) دریافت کنید.

منبع: Comic Book

DARKSIRENzaman80A Slashمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)هالک ایرانیCyrusسهند نظری𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥WalleR MaNmeysambLeon S. KennedyKratosHaj_HosseinCharlie Chaplinهادی صفائیکلاغ.تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )Spider-Man

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • . گفت:

    خیلی دوست دارم بدونم الان که اسمش عوض شده چه تاثیری تو فروشش میزاره و آیا باعث افت فروشش میشه
    خودم بشخصه بعید میدونم ولی باید صبر کرد بیاد و دید

    zaman80ARTHUR MORGANMMD
  • امیدوارم فیفا فقط تغییر نام نداده باشه و کلی خفن تر بشه البته اگه برای نسل هشت بیاد همون قبلی هستش نسخه نسل هشت

    zaman80ARTHUR MORGANMMD
  • Detective گفت:

    سلام دوستام تو استیم کمن به چند فقره دوست پایه و مودب نیاز دارم که با هم بازی های رایگان و پولی PC رو بازی کنیم
    ID steam:Detective_IV
    عکس پروفایلم عکس اسکورپین هست
    هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم
    باتشکر

    zaman80
  • ........ گفت:

    بنظر من مهم نیست که چقدر “بخواهند” که نوآوری ایجاد کنند. کاد و فیفا همیشه تا یکجایی ظرفیت تغییر دارند. بیشتر از اون ممکنه طرفداران زده بشند. همیشه تغییرات بزرگ هر ۵ نسخه یکبار اتفاق می‌افتند. من از سال ۲۰۰۳ هستش فیفا می‌زنم. شما می.تونید هر ۵ نسخه یکبار بگید که فیفای قبلی اصلاً شبیه فیفای بعدی نیست. اما دلیلش اینه که وقتی شما یک نسخه رو بازی کردید، فیفای بعدی نباید شبیه PES یا مرحوم TIF باشه. باید عصاره‌ای از سه نشخه قبلی توش باشه تا هنوز هم بهش فیفا گفت.
    من بعضی از بهترین خاطرات زندگی‌ام رو مدیون فیفا هستم. اما دیگه واقعاً وقت و کشش روانی‌ مستطیل سبز رو ندارم.

    Black Swordsman𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻