اولین تریلر رئالیتی شو زامبی محور Zombieverse

علی محمدپناه
۱۷:۴۴ ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
رئالیتی شو Zombieverse

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس اولین تریلر رسمی را برای رئالیتی شو زامبی محور Zombieverse منتشر کرده است.

تا به امروز سریال‌ها و فیلم‌های زامبی محور متعددی ساخته شدند که مورد توجه مخاطبان بسیار زیادی قرار گرفتند و از جمله آن‌ها می‌توان به سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) و فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) اشاره کرد. با این حال، همیشه این سوال برای مخاطبان ایجاد شده بود که بقاء در یک شیوع زامبی واقعی چگونه است؟

حالا سرویس آنلاین نتفلیکس یک رئالیتی شو زامبی‌محور خلق کرده که با نام Zombieverse شناخته می‌شود و قرار است شرکت‌کننده‌ها را در شرایطی خطرناک و دلهره‌آور قرار بدهد. به تازگی تریلری برای این رئالیتی شو منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید.

این رئالیتی شو یک پروژه جاه‌طلبانه به شمار می‌رود که تهدیدهایی از جهان سریال «مردگان متحرک» یا دیگر آثار زامبی محور را درون خودش جای داده است و شرکت‌کنندگان را درون جهانی قرار می‌دهد که پر از زامبی‌ها است. اتفاقات این رئالیتی شو در خیابان‌های شلوغ سئول کره جنوبی جریان دارد و داستان گروهی از بازمانده‌ها را روایت می‌کند که باید برای بقاء به دنبال سرپناه، غذا و آب باشند و در عین حال، در برابر زامبی‌ها مقاومت کنند.

شرکت‌کنندگان در این رئالیتی شو به صورت روزانه وظایفی را دریافت می‌کنند که باید آن‌ها را انجام بدهند و در صورتی که در این حین، توسط زامبی‌ها گزیده شوند، از بازی خارج خواهند شد. این سریال در تاریخ ۸ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی (سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

منبع: کولایدر

bahramkli0🤘𝕬𝖘𝖘𝖆𝖘𝖘𝖎𝖓two faceCameraManunitedmeysambAcgodخستهSkibidi toiletOrinMHNmarioاپوزوسیون گیمفا

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید