کارگردان Clockwork Revolution آن را ترکیبی از Arcanum و Vampire: The Masquerade – Bloodlines توصیف کرد
با توجه به ارتباط عمیق میان Clockwork Revolution و Arcanum، کارگردان این بازی آن را ترکیبی از بهترین عناوین گذشته خودش توصیف میکند.
استودیو inXile Entertainment که سابقه ساخت عنوان Wasteland 3 را در کارنامه دارد، با بازی جدیدش یعنی Clockwork Revolution مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است. این عنوان که اثری در سبک نقشآفرینی با زاویه دوربین اول شخص و فضای استیمپانکی است، بازیبازان را به شهر Avalon میبرد تا با بازگرداندن زمان، رویدادها را تغییر دهند.
چاد مور (Chad Moore)، کارگردان Clockwork Revolution، اخیراً در شبکه اجتماعی توییتر گفته است که این بازی مواردی چون ساختِ جهانی عمیق، روایتی متقاعدکننده، سیستمهای نقشآفرینی جذاب، گیمپلی درگیرکننده و واکنشپذیریهای بسیار گستردهای را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. او همچنین بارها اعلام کرده است که این بازی، فرزند دوست داشتنی عناوین of Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura و Vampire: The Masquerade – Bloodlines است.
مور که پیشتر روی هر دو عنوان یاد شده کار کرده، به خاطر داستانسرایی و واکنشپذیری موجود در این بازیها و نیز تاثیراتی که تصمیمگیریها روی تجربه نقشآفرینی بازیکن میگذاشتند، مورد تحسین قرار گرفته است. عناوین فوقالذکر همچنین آزادی عمل بسیاری در ساخت شخصیت و انتخاب شیوهای که دوست دارید به آن شکل بازی کنید، به شما میدهند.
ترکیب تجارب حاصل شده از این دو بازی در Clockwork Revolution، به خودیِ خود انتظارات را از این عنوان بالا میبرد و تنها زمان است که مشخص میکند که آیا inXile میتواند پاسخگوی این انتظارات باشد یا خیر. به هر صورت Clockwork Revolution در تاریخ نامشخصی برای پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
با ویستلند نتونستم ارتباط بگیرم، خوشحالم که تغییر سبک دادن
بازی پتانسیل بالایی داره هرچند خواه و ناخواه با بایوشکاک مقایسه میشه اما به نظرم هر چند از نظر بصری ارجاعاتی به بایوشاک داره ولی تجربه ای کاملا متفاوت رو ارائه میکنه و از اون جایی که inXile اون رو میسازه میشه بهش امید داشت که بازی خوبی از اب در بیاد.
// تنها زمان است که مشخص میکند که آیا inXile میتواند پاسخگوی این انتظارات باشد یا خیر //
باوجود طراحان شاخصی مثل جیسون آندرسون و چاد مور
جواب سوال خیلی راحت خواهد شد 👍
جیسون آندرسون ، چاد مور ، برایان فارگو . سه تا از استادان ارپیجی . هر سه تاشون هم تو اینزاگل
ترکیب گولاخیه 😍
یه حسی بهم میگه این بازی خیلی خوب از آب درمیادش براش خیلی هایپم🔥🔥🔥🔥
این چه تاریخ انتشاریه زدید😂😂😂
اتومیک هارتس رو با تمام وجودم و با حس و حال باپوشاک رفتم سراغش
هرچی تو بازی دیدم جز تم باپوشاک و یه جورایی به تجربه من اسیب زد و اگه انتظاری از بازی نداشتم بهتر میبود 🙂
این بازی هم فکر میکردم قراره بایوشاک باشه ولی به نظر تم بلاد لاین رو هدف قرار داده و اتفاقا بهترین کارو کردن که منبع الهام رو همین الان گفتن
مثل اتومیک هارتس باهاش رفتار نمیشه
بازی قبلی این تیم خیلی موفق بوده به نظرم این بازی هم موفق میشه
همینطور که قبلا گفتم این بازی اسکی ناشیانه از بایوشاکه بیشتر موارد تو بایوشآک رو دقیقا کپی پیست کردن گذاشتن توش تمام بازیای استودیوی های ایکس باکس کپی پیست از بازی های دیگه هستن و خلاقیت ندارن
اوود از فارکرای پریمال با داونگرید
کلاکورک از بایوشاک
استارفیلد از نو منز اسکای
استیت اف دیکی از لست
و…… امیدوارم استودیو های مایکروسافت یکم خلاقیت به خرج بدن و انقدر کپی برداری ضعیف نکنن و کاربراش به بازیای پلتفرم ای دیگه حسودی نکنن و توهین کنن
برای مثال بخاطر ۳۰ فریم بودن استارفیلد به زلدا پریدن که اونم ۳۰ فریمه در حالی که ندونستن زلدا رو سخت افزار محدود اجرا میشه نه ۱۲ ترافلافلی
در آخر آرزوی موفقیت برای همه پلتفرما
حال خراب اول state of decay بوده بعد لست
وقتی نسل ۸ گیمر شده باشی همین میشه دیگه
خود سونی ورداشته آساسین رو برده ژاپن و زمان دایناسورها چشات ندیده ؟
موقعی بتسدا داشت با الدر اسکرولز ۳ کل سبک آر پی جی رو متحول میکرد نو منز اسکای کجا بود که حالا استارفیلد بازی آر پی جی دیالوگ محور با فرمول بتسدا در مقیاس بزرگ تر بشه کپی اون؟ چون داخل فضا هستش بازی آر پی جی میشه کپی نو منز اسکای؟ مثلا چون سری رزیدنت ایول زامبی داره هر بازی دیگه آی که زامبی داشته باشه باید بگیم از رزیدنت ایول کپی کرده؟ الان شما از بازی چه چیزی دیدید که اون رو کپی بایوشاک میدونید؟ الهام گرفتن اصلا به معنی کپی کردن نیست الان یعنی باید بگیم همه شوتر های شخص کپی ولفنشتاین هستن؟ همبن که در بازی سفر در زمان وجود داره خودش میتونه یک ایده به شدت جاه طلبانه باشه و عمق به شدت زیادی در المان های آر پی جی بازی به شرط استفاده درست از این مسئله ایجاد بکنه که میدونم این بازی پتانسیل زیادی هم داره تا یک بازی فوق العاذه بشه
اینکزایل خودشو با یکی از بهترین rpg های نسل Wasteland 3 ثابت کرده. انقدر عمیق بود که المان های RPG ش و Choice and consequence ش مثل تار عنکبوت بود به جای شاخه شاخه 😂
دوتا از بهترین RPG های تاریخ رو مثال زده. Arcanum میشه گفت تنها RPG استیم پانکی تا الان بوده. جادو و نژادهای مختلفی هم داشت. البته اختلاف سیاسی و طبقاتی بین نژاد های مختلف و استفاده کننده های جادو به وجود اومده بود بخاطر پیشرفت تکنولوژی
فکر نکنم کلاکورک جادو داشته باشه ولی المان سفر در زمان توی یه RPG عمیق به شدت ایده ی جذابیه.
ومپایر هم یه سیستم دیالوگ خیلی عمیق و آپشن های مختلف برای مراحل داشت. اگه مثل اون هم باشه محشر میشه
واقعا انگیزه لازم برا موفقیت رو داره ایده جذاب در کنار روایتی آشنا
کمتر از چند ساعت دیگه تا اعلام نتایج دادگاه ✌️
راستی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 چیشد ؟
فکر کنم پارادوکس داشت میساخت
نسخه اولش اگه اشتباه نکنم مال ۲۰۰۴ بود که خیلی حق بود
امیدوارم نسخه دومش هم مثل اولی خفن باشه
چند تا عکس جدید حدود دو هفته پیش ازش بیرون دادن و گفتن سپتامبر اطلاعات کاملو در مورد نسخه دوم میدن
کارگردان و نویسنده ی اصلی اخراج شد. محتوای نوشته شده توسط کریس اولون بخاطر اتهام هاش حذف شد و بعد کلا استودیوی بازی عوض شد. استودیوی اول همینطوری بیخود بود، شایعه شده استودیوی دوم هم هیچ تجربه ای برای ساخت یه rpg رو نداره
امیدی ندارم واقعا
کریس اولون حیف شد. خیلی بازی هایی که دوست داشتم بعدا دیدم سابقه نویسندگیشون رو داشته.