Baldur’s Gate 3 ممکن است روی ایکس باکس کاستیهایی داشته باشد
این طور که به نظر میرسد کو-آپ Split Screen بازی Baldur’s Gate 3 به خوبی روی کنسول ایکس باکس سری اس اجرا نمیشود و همین مهم ممکن است منجر به حذف کامل آن از کنسولهای ایکس باکس شود.
آقای اسون وینکه (Swen Vincke)، موسس Larian Studios و کارگردان خلاق بازی Baldur’s Gate 3، در مصاحبهای با IGN در این مورد صحبت کرد که چرا این بازی برای پلی استیشن ۵ و PC تاریخ عرضه مشخصی دارد، اما هنوز خبری از تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس آن نیست. به گفته وینکه، مشکل سیاست مایکروسافت در رابطه با داشتن محتوای یکسان برای هر دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و سری اس است.
در حالی که بازیها روی ایکس باکس سری اس معمولا وضوح تصویر، نرخ فریم و جزئیات گرافیکی پایینتری نسبت به نسخه ایکس باکس سری ایکس دارند، این مهم از نظر مایکروسافت با توجه به قدرت کمتر سری اس مشکلی ندارد. چیزی که از نظر مایکروسافت قابل قبول نیست حذف حالتها یا ویژگیهای دیگر است.
مشکل Baldur’s Gate 3 هم این است که کو-آپ Split Screen در حالی که به نحو احسن روی ایکس باکس سری ایکس اجرا میشود، اما به سطح قابل قبولی روی ایکس باکس سری اس نرسیده است. تیم توسعه بازی ظاهرا علاقهای به حذف این ویژگی از نسخه سری ایکس ندارد، اما سیاست مایکروسافت به این معنا است که نمیتوان آن را تنها از نسخه سری اس حذف کرد. وینکه در مورد پیچیدگی حالت کو-آپ بازی گفت:
شما آزادی عمل بسیار زیادی در این حالت دارید، بسیار بیشتر از چیزی که مردم انتظار دارند. این یعنی شما میتوانید وارد شهری شوید که بسیار شلوغتر از انتظار مردم است. شما میتوانید کارهای متفاوت زیادی را انجام دهید که به معنای بهینهسازی زیاد است. روی برخی پلتفرمها ما سرعت بیشتری داریم، این صرفا ذات توسعه یک بازی است.
این چیزی نیست که ما برای ما برنامهریزی کرده باشیم. برنامه ما همیشه این بود که بازی روی تمام پلتفرمها به صورت همزمان عرضه شود. اما ما زمان زیادی را صرف توسعه این بازی کردهایم. این واقعا بازی بزرگی است. به نظر مردم وقتی همه چیز را ببیند غافلگیر خواهند شد.
وینکه همچنین گفت که برای عرضه نسخه ایکس باکس ممکن است که در نهایت کاستیهای وجود داشته باشند، اما وارد جزئیات بیشتر نشد. البته او افزود که مایکروسافت کمک زیادی در این شرایط کرده و Larian Studios مورد حمایت زیادی از سوی این شرکت قرار گرفته است:
همه میخواهند که این بازی روی ایکس باکس عرضه شود. مسئله این نیست که ما آن را روی ایکس باکس نمیخواهیم. مشکل ما این است که ما بازی بسیار بزرگی را ساختهایم و این بازی بسیار پیچیدهای است.
بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۲۳ (۱۲ مرداد ۱۴۰۲) برای PC و در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
همش تقصیر سیب زمینیه که آنقدر نسل رو عقب نگه داشته مایکروسافت رسما داره گند میزنه به صنعت گیم با این کاراش فقط بخاطر اینکه یه عده بیشتر کنسول اشغالشو بخرن بخاطر ارزون بودن درضمن ضعف تو کنسول ۱۲ ترافلافلی هم نباید چشم پوشی کرد بخاطر پیچیده بودن و ضعف در اجرای بازی ها
امیدوارم نسل ۹ آخرین نسل مایکروسافت باشه
ادامه: درسته سری اس ضعیفه و طراحی سری ایکس هم یکم پیچیدهس ولی بازی سازا هم تنبل شدن
نفس عمیق بکش ،نفس عمییق
پیام قبلیم تایید نشد
یه مقاله از یه سایت دیگه بود که میگفت برای اینکه baldur’s gate 3 روی ps5 شصت فریم بشه بازی چند روز روی همین کنسول تاخیر خورد (در حد ۵ روز خیلی نیست)
ولی در هر صورت بازی برای پورت روی کنسول ها مشکل داره بعدش تقصیر مایکروعه؟
مثل اینکه مایکروسافت هم مهندساشو فرستاده تا بهشون کمک کنن تو پورت بازی.
مهندسای مایکروسافت اگه چیزی سرشون میشد از اول سیب زمینی رو طراحی نمیکردن تا این مشکلات پیش بیاد
فینال فانتزی ۱۶ هم به خاطر سری اس که ۷۲۰ و ۲۶ فریم روی ps5 اجرا میشه و باعث میشه مثل جت هواپیما داغ کنه
کاش مارک سرنی شاهکار ساز سری اس رو میخواست و بهمون سیب زمینی کبابی میداد
اون سونی آشغال اگه مهندس علی خفن داشت ارزشش از آفیس کمتر نبود فکر کن به مهندس های مایکروسافت بگی آشغال!
.
فقط اینو داشته باش مایک مایکروسافت ۲۶۰۰ میلیارد دلار ارزش سونی ۱۲۰ میلیارد دلار ارزش سونی ارزشش حتی از آفیس هم کمتره
این سری اس و اجبار مایکروسافت برای پورت گند زده به پورت بازی و پلیرای سری اکس.
این مکانیک اسپلیت اسکرین بازی انقدر سنگینه که بعید میدونم روی سری اس حتی ۳۰ فریم هم بده. عملا دو تا چهار پلیر میتونن هرکدوم یه جای نقشه باشن و جدا از هم دیگه کوئست ببرن و وارد دیالوگ و کمبت بشن. سیستم خیلی خفنیه
موافقم واسه همینم تاخیر خورده . اگ نتونن به اون کیفیت مدنظرشون برسن احتمال اینکه کلا عرضه نشه هم هست
اینو هم باید در نظر بگیریم ک نود درصد مخاطب بازی های این استدیو رو پیسی هست .
پ ن : تسریع تو عرضه خیلی واسشون خوب بود چون پلیرهای بازی های بتسدا هم اکثرا پیسی پلیرن و با وجود محتوا زیاد در هر دوبازی پیسی پلیرا حالا راحت میتونن جفتشونو پلی بدن
خیلی وقته دیگه قابلیت های اسپلیت اسکرین رو پی سی نمیاد مثل هیلو اینفینیت و مسترچیف کالکشن ، گرچه نوکلئوس کواپ و یسری مادها هستن ، ولی در کل احساس میکنم سازنده ها اندکی ، فقط اندکی… گشته اند…
“ آقای اسون وینکه (Swen Vincke)، موسس Larian Studios و کارگردان خلاق بازی Baldur’s Gate 3”
کارگردان خلاق؟!!! چی؟!!
جان من بعضی چیزارو ترجمه نکنید از جمله همین creative Director
“مدیر نوآوری یا کارگردان خلاق (به انگلیسی: creative director ) شخصی است که تصمیمات سطح بالایی از جنبه نوآوری میگیرد و با این تصمیمات بر ایجاد مواردی مانند تبلیغات، محصولات، رویدادها یا لوگوها نظارت میکند.”
خودم میدونم creative director چیه
برام سواله کامنت شما چه ربطی به کامنتم داشت
خب یعنی چی ترجمه نکنید واقعا معادل فارسی عنوان Creative Director مدیر نوآوری یا کارگردان خلاق هست. خب من چی بنویسم :/
بهتره همون creative director بنویسید
خیلی معادل جالبی نیست ولی نمیشه کاریش کرد دیگه کلمه دیگهای براش وجود نداره. ولی به نظرم مدیر نوآوری قشنگتره یکم که تکرارش کنیم تیم نویسندگی هم قبولش میکنن
دلیلش بی عرضگی و تنبل بودن خودشون هست یا دوباره کار سونی هست وگرنه استارفیلد با اون عظمت داره 2k اجرا میشه رو سریز اس
ببین مغز فندگی فکر کردی که تمامی جهان های بازی هم زمان لود می شن یا تک تک سیارات متفاوت خواهند بود
خوب بعنی نمیتونستین بدون کوآپ بازی رو سر وقت بدین ؟
«که یا بعدا اضافه کنین یا اصلا اضافه نکنین به خاطر محدودیت »
خیلی راحت میتونستن بازی رو همزمان با ps5 لانچ کنن و بگن کوآپ به خاطر محدودیت سری s با تاخیر یا اصلا عرضه نمیشه
مگه خیلی ناشرا این کار رو نمیکنن ََ؟
این حرکت چیزی بیشتر از یه کوآپ سادست و بو داره
من که میگم اینا با سونی قرارداد دارن ولی به خاطر دادگاه و اذهان عمومی فعلا نمیخوان رو کنن
راست میگی
حتی من میگم دیجیتال فاندری هم با سونی قرار داد داشته که حرف اینارو تایید کرده 😂
بازی کنسولی اولشونه اگه اشتباه نکنم بی تجربهان هنوز
کنسول اقتصادی افکت
نه سونی پول داده که این اتفاق بیوفته سری اس خیلی هم قویه 🗿
حالا میان برای رفع این مشکل ، استودیو رو می خرن 😂 ( یعنی در اصل دارن مشکل رو مخفی می کنن به جای حلش )
اتفاقا تو لیست خریدشونم بود 😂
اگه بخرن که عالیه لارین استدیو هست که بازی هاش مختص پی سی هستن عملن میرن زیر دست خود صاحبان پلتفرمشون
به هر حال این بازی بزرگتر از چیزی هست که هر کنسول بازی فکر میکنه تقریبا بزرگترین آر پی جی که تا حالا وجود داشته (استارفیلد رو در نظر نگیریم)
اینکه مشکل تویه سری اس داره دور از انتظار هم نیست ولی قابل حلم هست
بهتره بگم ممکنه حتی رویه پی سی های های اند هم به مشکل بخریم تویه بخش اسپلیت اسکرین خیلی مکانیک های عجیب غریبی درگیرن
خلاصه من حقو تو این مورد به هم استدیو هم سری اس میدم این بازی شبیهه بقیه بازی ها هم نیست
پول دارن میخرن🙂. و میتونن استارفیلد با اون عظمت رو روی سری اس 1440p سی اف پی اس پورت کنن اما شما نمیتونید فاینال رو حتی روی پی اس فایو تون ۷۲۰ شصت فریم بگیرید😂 در نتیجه تنبل بودن استویدو دلیل خیلی از مشکلات بازی هاست
میگم عزیزم یادت رفته که استارفیلد قراره ۳۰ فریم بده ؟ اخبارش چند مدت پیش اومد یعنی اینقدر زود فراموش میکنید آلزایمر دارید ؟ بعدشم اگه این راضی ت میکنه من همین الان دوستم بازی میکنه میگه ۶۰ فریم رو راحت میگیره اون روز عرضه بود که ایراد داشت الان فیکس شده و اینکه استارفیلد روز عرضه که هیچی ولی حالا حالا ها ۳۰ فریم میده
یاد آوری:
«جیم رایان در مصاحبهی اخیر خود اعلام کرده که با نگاه به تاریخ صنعت بازیهای ویدیویی، ساخت یک کنسول ضعیفتر در گذشته نتیجه بسیار خوبی به همراه نداشته است. به گفتهی او، آنها همچنین گزینههایی را بررسی کرده اما به خاطر مشکلساز بودن این رویکرد، سراغ چنین حرکتی نرفتهاند»
تفاوتشون با مایکروسافت چی بوده ک تصمیماتشون متفاوت شده؟
۱. پول مایکروسافت و توانایی هزینه و پشتیبانی از سری اس
۲. عدم نیاز سونی ب همچین حرکات تبلیغاتی ب دلیل محبوبیت بالا (طبق اطلاعاتی ک اومده بیرون پنجاه درصد (۴۸) از خریدارای سری اس اولین بار وارد اکوسیستم ایکسباکس میشن ک برد بزرگی برای ایکس باکسه)
سوال = چجوری مورتال کبمت ۲کی ۶۰ میتونه بدون افت بده ولی بازی هایی مثل این یا استریت فایتر (سونی رو وارد قضیه نکنید دوستان مایکرو فن) بد اجرا میشن یا کاستی دارن به قول ایشون ! خیلی گیم های سنگین خوب میتونن اجرا بشن اما گیم هایی که بعضی نه آرت سنگینی دارن نه موتور گرافیکی قوی دارن رو کنسول ها مخصوصا کنسول سری اس مایکروسافت بد اجرا میشن ! من به شخصه چون اطلاعاتی ندارم قضاوت نمیکنم دوستانی که میدونن من رو راهنمایی کنن
بازی فایتینگ پردازش زیادی نمیطلبه و اگه بازی بد اجرا میشه روی یک کنسول مشکل اصلی بهینه سازی توسط سازنده هست. این بهینه سازی ها وقت و هزینه زیادی میطلبه و اگه میبینیم که برای ایکس باکس بازی ها خوب بهینه نمیشه به خاطر جامعه کاربری کمتری هست که نسبت به رقیبش داره و سازنده براش سود نداره که وقت و هزینه بزاره و بازیش رو بهینه کنه. اما مشکل اونجا بیشتر میشه که ایکس باکس مثل رقیبش صرفا یک کنسول با مشخصات ثابت نداره و دو سخت افزار متفاوت داره که سازنده باید بازیش رو روی هر دو اون ها بهینه کنه و حالا حساب کن چقدر باید زمان بزاره و هزینه کنه. به خاطر همین خیلی از شرکت ها یا قید بهینه سازی رو میزنن یا خوب بهینه نمیکنن بازیشون رو.
خیلی ممنونم فکر میکنم توضیح کامل و درستی بود
بازیتون از استارفیلد که داره 2k اجرا میشه بزرگتره ؟ آها
😂😂😂😂😂
ربطی به بزرگ بودن و سنگین بودن بازی نداره
کسی نگفته که سری اس توان اجرای خود بازی رو نداره بلکه تا جایی که میدونم هنوز نتونستن یکی از مکانیک های داخل بازی رو روی سری اس پیاده سازی کنن و یکم زمان میبره
مایکرو باید دست از این سیاستش برداره و نباید سری ایکس رو قربانی سری اس کنه.اینا فازشون چیه خب وقتی از لحاظ سخت افزاری این دو کنسول فاصله زیادی از هم دارند نمیشه توقع داشته باشی تمام بازی ها یکسان روی اونا اجرا بشه.
بیا حق رو به مایکروسافت بدیم . حالا که سری اس رو داده بیرون ( چه درست چه غلط ) و خیلی ها هم اون رو خریدن ، اگر بیاد و این نوع قرارداد را برداره ، سازنده ها راحت چون به خودشون زحمت پورت کردن ندن میان و بازی رو فقط برای سری ایکس میارن و این چیزی هست که مایکروسافت و خریداران سری اس رو به جوش میاره .
مشکل هم همینه سری اس محبوب تر و پر فروش تر از سری ایکس هست .اگه فردا روزی یک بازی به خاطر سخت افزار سری اس نصفه و نیمه برای سری ایکس پورت بشه یا حتی بدتر، سازنده بازیش رو پورت نکنه اونوقت کل اعتبار ایکس باکس میره زیر سوال.
این وسط هم ما کسایی که سری اس دارن ضرر میکنن هم بقیه کنسول دارها،من نمیدونم این چه بلایی بود سر صنعت گیم نازل شد
۱۵ شهریور دو تا نقش آفرینی بزرگ
این گیم و استارفیلد
بازی مدویم به اون سنگینی روی سری اس با بهترین کیفیت اجرا شد ولی این گیم نمیتونه خیلی خنده داره حالا این بازی چیز خاصی از لحاظ گرافیکی نداره وقتی یکی میاد پول به استودیوتون میده چرا الکی میگی بازی برای پورت روی سری اس مشکل داره راستشو بگو خب
اینها هم تیمشون خیلی بزرگ نیست و بودجه زیادی ندارن و بودجه بازی رو با Early Access جمعه میکنن، مگرنه DF دموی Mortal Kombat رو بررسی کراده و گفته با گرافیک و جزئیات باورنکردنی رو Series S به صورت 1440P 60FPS اجرا میشه!
پ.ن: گرافیک خاصی هم نداره واقعاً…
تازه فقط چند سال از نسل گذشته
چالش ماکرو وقتی می شه که بازی جدید راکستار و یا ویچر ۴ و… بخوان منتشر بشن
واقعا نمی شه نظر داد
اتفاقا به نظرم این قراره یکی از سنگینترین بازیها برای هر کنسولی باشه. میزان پردازشی که لازمه صورت بگیره برای کو-آپ Split Screen این بازی خیلی بیشتر از یه بازی تکنفره با کیفیت بصری بالاست.
درود آقای بوالحسنی.
بنده قبلا عرض کردم این کنسول یک معضل برای بقیه کنسولا میشه و نسل رو عقب نگه میداره چون سازنده هارو مجبور میکنه مقیاس بازی هارو پایین بیان و روی اجرا شدن بقیه پلتفرما تاثیر بدی میزاره
تازه هنوز اول نسل هستیم بعدا قراره خبرای بدتری از این کنسول بیاد
من فکر نکنم که سری اس واقعا این نسل رو عقب نگه داره، اما خب قطعا بعضی بازیها در ادامه نسل روش خیلی جالب اجرا نمیشن. الان کارت گرافیک ۱۰۶۰ همچنان جزو محبوبترین کارتهای گرافیک تو نظرسنجیهای استیم هست و ۱۶۵۰ هم تا همین چند ماه پیش محبوبترین کارت گرافیک تو Hardware Survey استیم بود. ۱۶۵۰ به طرز قابل توجهای از GPU سری اس ضعیفتره و فناوری قدیمیتری داره. سری اس با وجود قدرت خام پایین فناوریهای نسبتا مدرنی رو داره (میگم نسبتا چون جهان فناوری با سرعت دیوانهواری رو به جلو حرکت میکنه و الان Zen2 جای خودشو به Zen4 داده).
در کل Baldur’s Gate 3 هم یه مثال خیلی خاص هست. من انتظار دارم که اکثر بازیهای تکنفره و سنگین نسل ۹ روی سری اس مشابه با Starfield اجرا بشن و باید قید یه سری ویژگیهای پرمیومتر مثل Ray Tracing و گزینه Performance رو خیلی جاها زد.
ولی خب کلا توسعهدهندههایی که برای PC بازی میسازن باید به بزرگترین Install Base هم فکر کنن و قطعا اگه سری اس وجود نداشت هم نمیرفتن بازیای رو بسازن که برای اجرا کردنش حداقل به حداکثر قدرت سری ایکس/پلی استیشن ۵ نیاز بود. من خودم ۱۶۶۰ سوپر دارم که هم از پلی استیشن ۵ و سری ایکس ضعیفتره و هم Ray Tracing نداره، اما انتظار دارم که بازم تا پایان نسل ۹ کارمو راه بندازه.
این مسئله هم باید در نظر داشت که دسترسی افراد بیشتر به گیمینگ در کل چیز خوبی هست. سری اس از این نظر هم به خیلیا که نمیتونستن نسل ۹ کنسولی رو داشته باشن اجازه بازی کردن رو میده و به نظرم این ارزشمنده و کل هدف نباید حداکثر قدرت سختافزاری باشه.
الان اومدن اپلیت اسکرین از xbox حذف کردن ولی از طرفی برای ps قرار دادن. بعد این کجاش نسلو عقب نگه میداره؟
یعنی اگه اینو series s بتونه اجرا کنه دیگ تا آخر نسل صد در صد همه ی بازی ها رو اجرا میکنه ؟ مثل gta 6 و …
بنظرم نگرانیای برای gta 6 و امثالهم وجود نداره چون راکستار کارشو بلده و درست پولیش میکنه بازی رو
ی چیزی هم که هست اینه که a way out و it takes two با سخت افزار زباله Xbox one هم اجرا میشد چطور با سخت افزار قوی تر series s نمیتونن اینو اجرا کنن ؟ البته این بازی split screen اش گسترده تره ولی خب سخت افزار هم قوی تر شده
واضحیات:
سری اس کمترین چالشو رو عناوینی ک گفتی خواهد داشت
چون بیشترین مراوده و هماهنگی با مایکروسافت و بیشترین بودجه رو اون بازیا خواهند داشت.
تقریبا همه ازین مطمئنن ک بازیای عظیم و مهم مثل کالاف یا جی تی ای ب مشکل نمیخورن
بیشتر این مسئله راجب تیمای مستقله
تو اینجور بازی ها کلی سیستم در لحظه در جریانه و ده ها برابر بازی هایی که گفتی فعالیت توش انجام میشه
اقتصادی ترین و با ارزش ترین کنسول = سری اس ( هیچ بنی و بشری نمیتونه باعث بشه سری اس ارزشش برام کم بشه ) زیبا و اقتصادی ترین کنسول ( سونی فنا هم میتونن یه دیس بهم بدن )
همه جای دنیا مشکل اقصادی بسیار شدید و کم ارزش بودن پول مثل ما ندارن
ولی اکس باکس سری اس دیگه کنسول اقصادی هم نیست با این قیمتش
ماکروسافت اهمیت به کیفیت نمیده خوده شرکتش بجز فورزا هیچی با گرافیک و کیفیت نداره تازه فورتزا کپی قبلی هاش شده برای همین یه دستگاه ارزون داده که فقط اشتراک بفروشه کاری نداره که سری ایکس کی خریده یا نه
این خیلی بده که بخاطر مشتی گیدا کنسول ضعیفی و طراحی کنید. کنسول باید قوی و گرون باشه هر کیم نمیتونه بخره باید از گیم بره کنار. کنسول قوی باشه و سخت افزار خوبی هم داشته باشه سازنده ها راحت میتونن براش بازی بسازن. ماکروسافت باید بیخیال قشر فقیر بشه وسیب زمینی و ب کل برداره. دلیل عقب افتادن نسل نه همین سیب زمینی و طرفدارای فقیرشن
واقعا تعجبم اونم خیلی که این بازی رو نمیتونن خوب پورت کنن هرچی بگن قابل قبول نیست و از کم کاری خودشونه خدایی سری اس با این قدرت واقعا تعجب اوره یکم از اول وقت بذارید تا به مشکل نخورید بندازید گردن چیزی های دیگه
خدایی پورت بازی توی نسل ۹ اصلا اصلا جالب نیست و خیلی استودیو ها کم کاری میکنن شما اسکور انیکس رو ببین فاینال فانتزی تازه روی پی اس۵ پورتش فاجعه اس هم رزولوشن هم فریم و خیلی بازی ها دیگه مثل همین
choices has consequences
این اول نسل مشکل ایجاد کرده برا عرضه بازه خدا رحم کنه اخر نسلو. سری اس واقعا برای ایرانیا از جمله خودم خیلی خوب و اقتصادیه ولی همین مشکلاتی که ممکنه در اینده بازیها با اجرا روش داشته باشن منو بد بین کرده بهش
چرا انقدر سخت میگیرن فاینال فانتزی هم ۷۲۰p و بیست فریم داره رو فایو اجرا میشه تازه گیمی که سالهاست فقط برای اجرا روی کنسول و استفاده از اس اس دی پرتوان بهینه سازی شده. اینم همینجوری رو سریز اس بدن حالا تو کواپ آفلاین یکم افت فریم اونم تو همچین گیمی چه اهمیتی داره
هرچند این بازی با این گرافیک رو ۳۶۰ هم اجرا میشه سریز اس که بماند اصل ماجرا چیز دیگه ایه
تنها امید گیمر ایرانی واسه ورود به نسل ۹…