Cyberpunk 2077 روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس بازتابهای Ray Tracing دریافت خواهد کرد
آپدیت بعدی بازی Cyberpunk 2077 که توسط CD Projekt RED منتشر خواهد شد قرار است بازتابهای Ray Tracing کامل را به نسخههای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس این بازی اضافه کند.
حالت Ray Tracing کنونی بازی Cyberpunk 2077 روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ تنها شامل سایههای Ray Tracing میشود و خبری از بازتابهایی با این فناوری نیست. با این حال در پوشش اخیر Digital Foundry از این بازی مشخص شده که آپدیت مورد انتظار ۲.۰ این بازی قرار است بازتابهای Ray Tracing را هم به این حالت اضافه کند.
با نگاهی به منوی تنظیمات مشاهده شده در ویدیوی Digital Foundry میتوان فهمید که حالت Ray Tracing بازی Cyberpunk 2077 قرار است پس از آپدیت ۲.۰ بازتابها و سایههای واقعگرایانه را با نرخ فریم ۳۰ و وضوح تصویر 4K متغیر به بازیکن ارائه دهد. آپدیت ۲.۰ قرار است به صورت رایگان همراه با بسته الحاقی پولی Phantom Liberty عرضه شود. پیش از این در حالت Ray Tracing شاهد استفاده از بازتابهای مرسوم Screen Space بودیم.
بازتابها بدون شک نقش بسزایی در حال و هوا و اتمسفر نایت سیتی در Cyberpunk 2077 دارند، پس بازیکنان کنسولی قطعا میتوانند منتظر این آپدیت پر محتوا باشند. این آپدیت همچنین قرار است تغییرات بسزایی را روی هوش مصنوعی و سیستم پلیس بازی اعمال کند.
بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلتفرم PC در دسترس قرار دارد. با این حال بسته الحاقی Phantom Liberty تنها برای کنسولهای نسل نهمی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
رو سری اس سیب زمینی نداره یعنی
میگم این کنسول نسل رک عقب نگه میدارد
همین جعبه مکعبی به ضرر مایکرو میشه به زودی
اسم روشه کنسول اقتصادی نظر تو مثل این میمونه از پراید توقع بنز داشته باشی . دوما کار درستی نیست سری اس هارو مسخره میکنی ، سوما تا الانم با توجه به قیمتش خداییش عالی کار کرده و نمیشه توقع عملکرد مشابه پیسی ۲ یا ۳ هزار دلاری داشت یا حتی کنسول ۵۰۰ دلاری . مجدد تکرار میکنم سری اس کنسول اقتصادی در نسل ۹ هست . تازه با FSR 2.2.1 و VRS ,و ….. میتونن تجربه عالی تری بگیرن . و در اخر متاسفم برای ادم هایی مثل تو با این طرز فکرشون .
از پراید توقع بنز داشته باشم؟
مگه فرقی هم میکنه ؟😂😂
تازه برخلاف ۲۰۶ و لندکروز ارم بنز و سایپا شبیه به همه
خب مایکروسافت بهش نمیگه کنسوله اقتصادی !
به ناشرا و بازی سازا میگه سری اس کنسول اصلیه و سری ایکس میان نسلی و متفرقه
بازی سازام مجبورن بازی رو اول برای سری اس بسازن بعد پورت کنن رو ایکس
داداش با دیوار حرف نزن این هنوز درسش به مبحث اقتصاد نرسیده که معنی کنسول اقتصادی رو بدونه
من موندم پس چرا یوبیسافت تونست بازی واچ داگز لژیون رو با ریتریسنگ برای سری اس پورت کنه ،من مکه ریتریسنیگ رو فعال میکنم بارون و بازتابش فوقالعاده میشه حتی شیشه های مغازه ها شخصیت بازیم رو کامل نشون میدن و بازتاب میکنن و اینکه باریتریسینگ بازی ۳۰فریم میشه ولی تلوزییون من همونو ۶۰ فریم میکنه و بازی میکنم! پس چرا بقیه سازنده ها اینکارو نمیکنن؟ آخرش سر در نیاوردم
این بازی روز به روز داره بهتر میشه خدایی
دمشون گرم
مطمئنم این مثل بازی قبلی نمیشه و عمرا چنین اتفاقی هم بیفته چون اولین و اخرین دی ال سی سایبرپانکه ولی خب اونایی که طرفدار سایبرپانکن از جمله خود من باید این بازیو حتما بخرن چون دیگه احتمال داره تا۲ نسل شایدم بیشتر شایدم کمتر گیمی به اسم سایبرپانک نبینن
سری اس هنوز نیومده حذف شد !
ناراحتی پیسی بخر ، پول نداری حرف نزن و نظر الکی نده ، بنده خدا کنسول ۳۰۰ دلاره ! میخوای path tracing ارائه بده با توجه به قیمتش !!! توقعتو بیار پایین خواهشا .
منظورش این نبود
میگه خیلی بعیده که مثل تبلیغات مایکروسافت بتونه تا آخر دووم بیاره که انصافا هم ازش انتظاری نمیره ولی با توجه به وعده های مایکروسافت باید دووم بیاره تا آخر نسل
با اینکه اونطور که باید روی کنسول ها جهش گرافیکی نبود ولی روی pc تا الان اگه اشتباه نکنم یکی از تنها بازی های هست که شامل ray-tracing به صورت کامل یا همون path-tracing میشه که واقعا تصور بازی های آینده با این تکنولوژی مثل GTA VI دیوونه کننده هست.
پیشنهاد میکنم ویدیو DF که به صورت tour تو دنیای cyberpunk با path-tracing اجرا میشه رو حتما نگاه کنید.
https://youtu.be/1K8Br6jHkcs
کاشکی برای پرفورمنس مود هم می یومد
گرافیک بازی چه شود ولی کی اخه میره بجای اف پی اس ۶۰ با ۳۰ بازی کنه مگر اینکه بعضی موقع ها واسه تنوع و لذت بردن از گرافیک بزاری
یه RPG ساز هم داریم که بازیاش ۲۰ فریمی اجرا میشن و ری تریسینگ هم که اصلا نمندی هاردان گلیبدی
بقیه شرکتا یاد بگیرن یکم 😑😂
من اصلا درک نمیکنم این بازی چطوری روی series s میتونه ۶۰ فریم اجراشه 😂
برام سواله که چرا بازی سازها ،بجای وقت گذاشتن و کامل کردن بازی قبل از انتشار ،،به منتشر کردن بازی و رفع نواقص بعد از انتشار رو اوردن؟؟
فشار بخور سری اس برای تو چیزی نداریم😠
یاد ۳ سالگیِ خودم افتادم :(
کسی میدونست جواب بده، نسخه کامل بازی + دی ال سیش روزی ممکنه با هم بیان و رو هم تخفیف بخورن؟ مثل فکر کنم بازی resident evil village: gold edition
اون ویژگی Path Tracing در کنسول قابل پیاده سازی نیست ؟!
یک گرافیک ۴۰۹۰ تا بیش از هفتاد ترافلاپس قدرت نمیتونه ۳۰ فریم بده چه توقعی از یک کنسول ده ترافلاپسی داری
فکر کنم رو ۴۰۹۰ بود یا ۳۰۹۰
داشت ۱۶ فریم اجرا می شد ..چه انتظاری از کنسولا داری
البته بهینه سازی داغون سی دی پراجکت هم بی تاثیر نیست و قطعا مهم ترین دلیلش همینه
اون کارت و رزولوشن ۴ کی با دی ال اس اس ۳ میتونه ۶۰ فریم بده . اندکی با اطلاعات حرف بزنیم
با dlss ؟
خودت اطلاعات کافی از dlss داری ؟
از کی تا حالا تکنیک نرم افزاری معیار سنجش کارت گرافیک شده ؟
اگه dlss 3 نبود چه اتفاقی می افتاد ؟
تکنیک dlss صرفا یه ابزار کمکی برای بهتر اجرا شدن بازیه نه جبران ضعف کارت گرافیک یا ضعف سازنده در بهینه سازی
یکی از دلایل بهینه سازی بد سازنده ها همین dlss هستش
شما صحیح میفرمایید آفرین
Rtx 4090 که با ۸۲ ترافلاپس کم میاره چطور می خوان با پلی استیشن ۱۰ترافلاپسی اجراش کنن شاید با قدرت کامل ریتریسینگ اجرا نشه فقط اسمشو یدک بکشه
path tracing یه ویژگی جدید و به اصطلاح experimental هستش و فعلا انتظاری از بازیسازا نمیره که یه کد خفن و بهینه بنویسن یهو فریم از ۱۶ بشه ۶۰ چون اکثر کار رو دوش gpu هستش و بسیار هم سنگینه. تعداد بازیایی هم که path traced هستن تا جایی که من یادمه انگشت شمارن و به جز سایبرپانک ۲۰۷۷ فکر کنم Portal RTX(که مینیموم کارت گرافیکش یه ۳۰۸۰ هست) هم این ویژگی رو داره که اونم خیلی سنگینه رندر کردنش و آخرین بار که ریویو های استیمو داشتم می خوندم اکثرا به خاطر پرفورمنس بد بازی بهش انتقاد کرده بودن.
خود cdpr هم اگه یادم باشه اعلام کرده بودن این ویژگی آزمایشیه و با این حجم زیاد کاری که gpu هندل کنه انتظار داشتن از بیهنه سازی تمیز عین این میمونه یه gpu از ۲۰ سال پیش برداری روش gta v نصب کنی بعد از این گله داشته باشی که چرا اجرا نمیشه یا ۵ فریم می گیرم
و این بهونه خوبی هم برای انودیا شد تا dlss3 خودشو به رخ بکشهXD
قطعا همینطوره
چندتا کامنت بالاتر یکی از دوستان معتقده یا استفاده از dlss میتونه ۶۰ فریم اجرا کنه
انگار یادش رفته dlss صرفا یه ابزار کمکی و فرعیه ..نباید باعث سو استفاده سازنده ها چه از سمت انویدیا که مجبور به خرید نسل جدید کارت گرافیک ها بکنه(مثل انحصار dlss3 به کارت های سری ۴۰ ) یا سو استفاده سازنده ها و بهینه سازی بد بازی بعد بگن با dlss اوکیه برین حال کنید ..فاجعس
اگه قراره کارت گرافیک های اینده هم صرفا با dlss بوست بشن باید تاسف خورد
کاملا درسته
dlss رو نباید یه ویژگی خیلی خوب بدونیم چون باعث میشه سازنده ها پورت افتضاحشونو توجیح کنن و به کارشون ادامه بدن
دقیقا خود ۴۰۹۰ بود تو 4k که با Dlss3 و فریم جنریشن تونستن به بالا ۱۰۰ فریم برسوننش
عزیز کارتی مثل ۴۰۹۰ زیرش ریق رحمتو سر میکشه
انتظار داری کنسولایی که هم رده ۲۰۸۰ هستن بتونن ازش پشتیبانی کنن؟
داداش من با ۳۰۹۰ داشتم ۱۴ اف پی اس میگرفتم باهاش. اگه بخواد بیاد رو کنسولی که قدرتش برابر ۳۰۶۰ عه که کنسول همونجا فوت میشه.
طبق برسی که کردن فانتوم لیبرری روی ایکس باکس بهتر اجرا شده نسبت به پی اس۵ حالا جزییاتش دقیق نمیدونم.
انصافا ری تریسینگ تو ps5 که قدرتمند تر هست از لحاظ ssd یه چیز دیگس
کنسول پرچم دار series s چه میشه
بی احترامی به فن ها
عمو فیل جوابگو باش
بی احترامی فقط پردازنده داغون ps3
داش
حرف نسل هفتم الانو میزنی ؟
بعدشم مشکل از معماری داغونش بود
وگرنه پردازندش خیلی قوی بود
داغون ترین کنسولی که داشتم همین ps3 بوده
یعنی گیم مولتی پلتفرمی نبوده که روش کرشو باگ نکرده نخورده باشه
همون که کاری کرد بازیای انحصاری ۱۰۰ برابر مولتی پلتفرما و انحصاریای ۳۶۰ گرافیک بیشتری داشته باشه ؟
همون که کاری کرد کنسول قیمتش ۶۰۰ دلار باشه و همچنان با ضرر گنده فروش بره
اره همون که تونست با نسخه اسلیم و سوپر اسلیم به سود دهی برسونتش
همون گاد سه رو نداشت بدرد سطل اشغال میخورد.
یه دقیقه گریه نکن ببینم چی میگی
سری اس فعلاً سرش شلوغه
داره بازی های ایکس باکسو ۳۰ فریم میکنه
اداقال توکی سی فریمه فاینال عزیزتون که رو پی اس فایو تون داره هفصد بیست اجرا میشه😔🤣🤣🤣
فاینال عزیزمون داره با بهترین کیفیت و بهترین نورپردازی و بهترین صحنه های اکشن بصورت ۶۰ فریم روی PS5 اجرا میشه.
https://s8.uupload.ir/files/ff16_001_t2oe.jpg
https://s8.uupload.ir/files/ff16_002_jykl.jpg
https://s8.uupload.ir/files/ff16_003_u0k0.jpg
https://s8.uupload.ir/files/ff16_004_8zvc.jpg
https://s8.uupload.ir/files/ff16_005_8m9i.jpg
https://s8.uupload.ir/files/ff16_006_au0m.jpg
https://s8.uupload.ir/files/ff16_007_cdgb.jpg
https://s8.uupload.ir/files/ff16_008_usuw.jpg
https://s8.uupload.ir/files/ff16_009_g3sh.jpg
https://s8.uupload.ir/files/ff16_010_0qti.jpg
اگه فاینال با این اسکرین شات ها ۷۲۰ عه کاش همه بازیا ۷۲۰ باشن :)))
میگن هرچقدر پول بدی همونقدر آش میخوری همینه!
به قول خودتون سیب زمینی هست چه انتظاری داری 😏 . البته منم که سیب زمینی دارم . تموم نسل رو منو سیب زمینی درو میکنیم 💪💪🥲
داداش من خودم ایکس باکس سری اس دارم این از اول نسل تاحالا بازی هارو با ری تریسینگ اجرا نکرده این اولیش نیست که این اینطوری بوده از اول
حالا اینو هم اضافه کنن ولی خب دیگه فایده ای نداره ..منظورم اینه که هر چقدر هم اپدیت بدن و مشکلات رو حل کنن نمیتونه به فروشی که میتونست اوایل معرفی فروش با برطرف کردن سریع باگ ها رو بدست بیاره
دوستان به نظرتون دانلود کنم ؟ ی هنوز جا داره واسه کامل شدن اپدیت
سری اس دارا چی شدن پس ؟
شخصا برام ۶۰ فریم بودن یه اثر مهم تر از وجود ری تریسینگ هست که امیدوارم داشته باشه بازی(خیلی اطلاعاتی از نسخه ی نسل نهم اش ندارم)
این خوبه
ولی سی فریم بودنش اذیت می کنه
من که شک دارم بتونه 4k 30 با ریتریسنگ بیاره
اگه سری اس قراره تا اینجای کار ری تریسینگ نده چرا به جاش سری ایکس دیجیتال ندادن خیلی عقلانی تر بود قوی ترم میبود🤨
بازی بدی نبود. اونقدر انتطارات رو در مورد بازی بردن بالا که اشکالاتش چند برابر به چشم اومد.
اما یک گزینه در آپشن بازی بود که به نظر من حرکت مثبتی در جهت اشاعه آزادی بود.
اینکه nu.dity رو می تونستی به صورتی محدود کنی و قسمت های بدن فرد شطرنجی میشد، البته تمام محتوایی بزرگسال بازی همچنان سرجاش باقی بود.
به نظر من شرکت های بازی سازی باید اختیار و آزادی بیشتری به گیمرها بدن. گزینه های در ستینگ بازی برای غیرفعال کردن موارد مثل خون، الفاظ رکیک، موارد بزرگسالانه و… به نوعی احترام به آزادی و اختیار مخاطب هست.
نقد و بررسی فاینال ۱۶ چرا قرار نمیگیره
همینجا میگم هرکی ۶ و ۷ به بازی داده خییییلی احمق بوده
چند وقت سرم گرم فایناله
اصلا همچین داستان تاریکی ازش توقع نداشتم
بازی در برابر فاینال فانتزیای دیگه مثل پانیشر تو دنیای ماروله
همونجوری خونی
خیلی حال کردم
گیم پلیشم عااااالیه
بالاخره بعد از کلی مقاومت نشستم این گیمو بازی کردم و از اکت دو به بعد نتونستم ولش کنم ، این گیم گاده لامصب تا حالا هم باگی که تجربه بازی رو خراب کنه ندیدم اگه هنوز نرفتید سمتش یه شانس بهش بدید و تا اکت ۲ بازی کنید مطمئنم پشیمون نمیشید:)
تصمیم گرفتم واقعا اینو بریزمش
داره هعی بهتر میشه
صحنه هاشو سانسور میزنم از ستینگ بازم هست ولی چه کنم اینطوریه دیگه
اون عقب مونده هایی که دارن به سری اس انتقاد میکنن، در درجه اول بگم ما که میدونیم خودشون اصلا کنسول ندارن، اما اگه میخوان از چیزی ایراد بگیرن، از فاینال فانتزی 720p روی PS5 ده ترافلاپی ایراد بگیرن نه کنسول چهار ترافلاپی که داره همین بازی رو شصت فریم اجرا میکنه و توی نود درصد بازی ها رزولوشن 2k داره