کارگردان مبارزات Final Fantasy 16 این بازی را شاهکار شخصی خود میداند
ریوتا سوزوکی (Ryota Suzuki)، کارگردان بخش مبارزات عنوان مورد انتظار Final Fantasy 16، میگوید این بازی شاهکار شخصی اوست.
این توسعهدهنده با سابقه که پیشتر در کپکام (Capcom) سابقهی کار روی عناوین Devil May Cry 5، Dragon’s Dogma و Monster Hunter را دارد، در طی یک استریم زنده اظهار داشت که تیم سازنده Final Fantasy 16 طراحی سیستم نبرد این بازی را در اولویت قرار میدهد تا برای افرادی که این سری را تاکنون تجربه نکردهاند و با تجربهی عناوین اکشن آشنا نیستند، جذابیت داشته باشد.
کارگردان بخش مبارزات Final Fantasy 16 در پایان صحبتهای خود گفت:
امیدوارم افرادی که قبلاً هرگز یک بازی اکشن بازی نکردهاند بتوانند Final Fantasy 16 را تجربه کنند. همچنین امیدوارم این بازی به شما فرصتی بدهد تا جذابیتی را که یک بازی اکشن میتواند به ارمغان بیاورد را تجربه کنید.
همچنین در جریان استریم زنده Final Fantasy 16 پیش از انتشار بازی در روز شنبه، تیم سازنده تایید کرد که یک پچ روز اول را برای این اثر منتشر خواهد کرد. این خبر در حالی منتشر میشود که سازندگان پیشتر انتشار پچ روز اول را تکذیب نموده بودند. این بهروزرسانی مشکلات پیشرفت و کرش را برطرف میکند همچنین عملکرد را در بخش های مختلف بازی بهبود میبخشد.
پیش از انتشار رسمی بازی، برخی از نسخههای مختلف و غیرقانونی Final Fantasy 16 به دست عموم رسیده است. در همین راستا، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) از طرفداران خواسته است که اگر زودتر از انتشار رسمی این بازی را دریافت کردند، داستان آن را اسپویل نکنند.
نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیهکننده Final Fantasy 16 میگوید تیم توسعهدهنده به بازخوردهای مربوط به تاری حرکت گوش داده است و قابلیت خاموش کردن آن را در بهروزرسانی آینده و همچنین قابلیت تنظیم حرکت دوربین را اضافه خواهد کرد.
بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. همچنین سازندگان اخیراً اعلام کردهاند که نسخهی PC این اثر برای بهبود کیفیت آن با تاخیر منتشر میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به به بنازم فک کن سوزوکی عزیز گفته فاینال ۱۶ بهترین مبارزاتی هست که خلق کرده 🤩 دقیقا همینطور هم هست با همون اولین نگاه به مبارزات بازی این حس رو میگیریم ، هایپ چندین برابری تنها چند روز قبل از انتشار بازی …
سازندگان زولا هم همچین حسی به ساختشون دارن D:
دموی بازی بی نظیره🤩 ، باورم نمیشه سه روز دیگه بازی عرضه میشه 😄
متای ۸۶ به پایین از نظر من
بازی برام چیز عادی بود تا اینکه استیت اف پلی اخر و تریلرای اخرشو دیدم شک ندارم شاهکاره
همتون عشقید و کار بلد ما به شما جناب سوزوکی و یوشیدا اعتماد داریم ، اتیش گرم تابستون با اتیشی که با افریت و فاینال فانتزی قراره به پا کنیم چه شود !!!😍 فقط نمیفهمم چرا حجم بازی مشخص نمیشه فقط دو روز مونده تا پری لود 🤷🏻♂️
چه عجببب پست قبلی گفتم کارگردان نداره این بازی یهو این پست کارگردان مباررات اومد وسط فک کنم عوامل اسکوئر داخل سایت هستن
خدایی دمشون گرم
معلومه عجیب با چیزی که ساختن دارن حال میکنن
درستشم همینه
هایپ خوبه ولی نه تو این حد
باعث میشه ملت کوچک ترین مشکلی گیر بدن
مخصوصا این بازی ک به نظرم پرفکت ترین نسخه چند ساله اخیر فاینال فانتزی هست
پرت شدم
دویل می کرای
مارول علیه کپکام دو
دوتا بازی لجندری داره و اینو شاهکار میدونه!!!!!!!!!!!!
این بازی تو هر چیزی گند بزنه (که نمیزنه) تو کمبت صد در صدی میترکونه
من با این جور سبک ها ژانر های شرقی اینا ارتباط نمیگیرم خدایی ولی دمو بازی رو دیدم عالی بود بازی و مطمعنم انحصاری عالیی میشه و مبارک سونی فن ها
در اینجا جا داره تشکری هم بکنیم از آقای هیدکی کامیا پدید آورنده سبک مبارزه Hack & slash و همچنین خالق سری دویل می کرای که بر گردن آثار اکشن حق دارند ولی همیشه مقفول واقع میشوند و به طور معمول نامی از ایشان برده نمیشود که اگر نوآوری های ایشان نبود،این اثر شاید با الان فرق میکرد.در ضمن طبق اطلاع من مثل اینکه یکی از نوابغ پشت دوربین انقلابی رزیدنت ۴ هم ایشون هستن
از طراح مبارزات DMC 5 چیزی جز شاهکار انتظار نمیره، کیا دمو رو بازی کردن؟ دمو رو به غیر بخش دوم تموم کردم واقعا ظرافت ساخت موج میزنه. تنها مشکل من motion blur بود که نمیشد خاموشش کنی.