خالق Monkey Island از ساخت Sea of Thieves: The Legend of Monkey بیخبر بوده است
خالق بازی Monkey Island میگوید که قرارداد همکاری این فرنچایز با بازی Sea of Thieves بدون اطلاع دادن به او صورت گرفته است.
رون گیلبرت (Ron Gilbert)، خالق و نویسنده بازی Monkey Island، میگوید که از کراس اُور (Cross Over) بین بازیهای Monkey Island و Sea of Thieves که در همین هفته معرفی شد، مطلع نبوده است. این موضوع زمانی آشکار شد که گیلبرت به دنبالهای از سوالات هوادارانِ خود در وبسایت ماستودون (Mastodon)، راجع به دخالت احتمالی او در آپدیت Sea Of Thieves: The Legend Of Monkey Island جواب میداد. گیلبرت میگوید:
دخالتی نداشتم، حتی به من خبر هم ندادند. این اتفاقات، بدون اطلاع من رخ دادند.
رون گیلبرت
طبق اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه یوروگیمر (Eurogamer)، شرکت Terrible Toybox بیانیهای منتشر کرده است مبنی بر اینکه آنها به گیلبرت در رابطه با این کراس اُور خبر دادهاند اما محتوای این آپدیت در حدی توسعه یافته بود که دخالت گیلبرت قادر نبود تاثیر خاصی روی آن بگذارد.
بخش روابط عمومی Terrible Toybox در یک بیانیه به یورو گیمر میگوید:
دیزنی (Disney) از روی حسن نیت، به او راجع به این پروژه خبر داد اما توسعه بازی به جایی رسیده بود که وی فرصتی نداشت تا بهطور معنادار دخالتی در بازی داشته باشد. گیلبرت عمیقاً به Monkey Island اهمیت میدهد و برای تیم ریر (Rare) در این پروژه آرزوی موفقیت میکند.
Terrible Toybox
استودیو ریر بازی Sea of Thieves: The Legend of Monkey Island را در مراسم Xbox Games Showcase همین هفته به نمایش گذاشت. همکاری ما بین این دو فرنچایز شامل ۳ داستان بلند (Tall Tales) میشود و این داستانهای بلند شخصیتهای مختلف سری Monkey Island را به نمایش میگذارند که از جمله آنها گایبراش تریپوود (Guybrush Threepwood)، قهرمان بازی و همینطور شخصیتهای پرطرفدار دیگر مثل استن (Stan) و موری جمجمه شیطانیِ سخنگو (Murray The Demonic Talking Skull) هستند.
این آپدیت در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیر) سال جاری، بهصورت رایگان در دسترس تمام بازیکنان Sea Of Thieves قرار خواهد گرفت.
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
ایشون همون صبح جمعه فهمیدن:دی
موقعی که خبر به گوشش رسید : توطَئه در کار است ، توطَئه بزرگ در کار است ، توطَئه ها در کار اسا
شاهکار sea of thieves تمومی نداره لعنتی
واقعا خیلی از لحاظ فروش سودی زیادی داده به ایکس باکس و همچنین چندین ملیون پلیر داره که واقعا قابل تحسینه….و بنازم به ریر بخاطر پشتیبانی عالی و معرکه از بازی که به اینجا کشوندتش و روی یه انحصاری دیگه ام داره کار میکنه اورالید اسمش یکم سخته انشالله توی شوکیس بعدی امسال تریلری نشون بدن یا شوکیس ۲۰۲۴ که حتما نشون میدن…
یک پیام از صلاح الدین :
Sea of thieves :نتیجه ساپورت محتوایی خوب یک بازی…
طبیعیه چون اول تو خلقش می کنی بعدش دیگه هیچ نسبتی باهاش نداری چون اون محصول خلق شده صرفا که برای تو نیست بلکه برای کمپانیه ، نیازی به اجازه هم قانونا نیست ولی اخلاقا قضیه فرق می کنه که البته اونم تو بیزینس اصلا اهمیت نداره !
چه ربطی داره مورتال کمبت ادبون خلق کرد….ولی تمام نسخه های مورتال کمبت مدیر تولیدش ادبون بوده….
به مفهوم جمله من دقت کن !
خب به نظرت اگه همین الآن بخواد وارنر و استودیو سازنده اش رو ترک کنه ، مورتال کامبت رو دو دستی میزارن تو بشقاب میگن بفرما ؟!!
قبول دارم
بازی رو ۷ سال داره پشتیبانی میکنه
این یعنی لایو سرویس
این یعنی تخصص در جذب و حفظ مخاطب
وقتی به استودیو داستانی ساز ( ناتی ) پروژه آنلاین و لایو سرویس بدی میشه همین که بعد ۳ سال وقت گذاشتن آخر سر بگن بکوب دوباره بساز .
زمانی که بازی سی آو تیوز لانچ شد هیچکس فکرشم نمیکرد که استودیوی ریر چنان پشتیبانی ایی ازش بکنه که تبدیلش کنه به یکی از محبوب ترین لایوسرویس ها در سبک خودش. دست مریزاد 👏
😂😂
عجیبا غریبا