مجموع فروش The Elder Scrolls 5: Skyrim به بیش از ۶۰ میلیون نسخه رسید
شرکت بتسدا (Bethesda) آخرین آمار فروش بازی نقشآفرینی جهان باز و محبوب The Elder Scrolls 5: Skyrim را به اشتراک گذاشت. بر این اساس، فروش این عنوان تحسین شده تاکنون از مرز ۶۰ میلیون نسخه عبور کرده است.
بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios) هرگز با موفقیت های انتقادی و تجاری عناوین خود غریبه نبوده و بدون شک The Elder Scrolls 5: Skyrim بزرگترین موفقیت این توسعهدهنده محسوب میشود. این اثر که اولین بار در سال ۲۰۱۱ منتشر گردید، به عنوان یکی از بهترین عناوین تاریخ در مدیوم گیمینگ محسوب شد و در همین راستا از لحاظ فروش نیز موفقیتهای بزرگی را کسب کرده است.
تاد هاوارد (Todd Howard)، رئیس بتسدا گیم استودیوز، که سابقه کارگردانی عنوان The Elder Scrolls 5: Skyrim را در کارنامه خود دارد، مصاحبه با رسانه IGN اعلام کرد فروش جهانی این بازی از زمان عرضه تاکنون بر روی همه پلتفرمها به بیش از ۶۰ میلیون نسخه رسیده است.
بتسدا آخرین بار در اواخر سال ۲۰۱۶ آمار فروش بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim را ارائه داد و در آن زمان فروش اثر مذکور به بیش از ۳۰ میلیون واحد در سراسر جهان رسیده بود. این موضوع نشان میدهد که در کمتر از هشت سال، فروش این عنوان محبوب دو برابر شده است.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
نظرات
و نکته جالب اینکه مایکروسافت با ۷ میلیارد دلار کل بتزدا و ای پی هاش رو خرید
ای پی هایی که خودشون هر کدوم چند صد میلیون دلار سود دهی دارن واسه ناشر
یکیش منم (:
ماشالا اسکایریم.
خدایی الانم بری دان کنی بازیو قشنگ درگیرش میشی. همین شیش ماه پیش گرفته دوباره ۹۰ ساعت وقت گذاشتم تو اسکایریم. به خودم گفتم بیلد تانک با سلاح سنگین میرم ولی اخر دوباره ارچر و مخفی کاری رفتم.
جالب اینجاس من تاحالا ماد استفاده نکردم تو اسکایریم. چون بدون ماد هم برام تجربش خاصه هر دفعه.
نوش جونشون. شاهکار ساختن
اگه توهم مثل من همیشه مخفی کاری و اروم پیش رفتن رو ترجیح میدی فکر کنم همزادم رو پیدا کردم
داداش همه همینجورین
99 درصد مخفی کاری و آرچرن
چون از همه راحت تر و بهتره
اکثرا جذب مخفی کاری میشن ولی واقعیت اینه که سریع ترین، راحت ترین و موثرترین راه برای قوی شدن تو اسکایریم سرمایه گذاری رو مهارت conjuration هست. خصوصا تو بالاترین درجه سختی
من تازه میخوام اسکایریم و دارک سولزو بگیرم بنظرتون چه کلاس یا بیلد هایی خوبن براشون؟
پن:ببخشید بابت اسپم
اسکایریم و دارک سولز هیچ ربطی به هم ندارن کلا دارک سولز یچیز دیگس اسکایریم هم یچیز دیگه در مورد دارک سولز من بهت کلاس استرنس رو پیشنهاد میکنم (کرکتری که استرنسش بیشتره) و اسکایریم واسه شروع بیلد تانک خوبه من خودم ۲ تا تبر ور میداشتم با ارمور سنگین
ممنون ولی بیلد مجیک چطوره؟
اونم خوبه ولی برای شروع من اینارو پیشنهاد میکنم دوس داشتی بیلد مجیک برو معمولا ساده ترم هست
ممنون🙏
همین جمع همین تیتر ۱۰ سال دیگه برا استارفیلد
امیدوارم استارفیلد هم به همین موفقیت ها برسه و عملا مثل اسکایریم cultural phenomenon دهه حساب بشه
استارفیلد بخاطر انحصاری بودن میتونه کم تر فروش بره اما به واسطه ی گیم پس این توانایی رو داره که حتی رکورد GTA پنج رو در بازه زمانی مشابه بلحاظ اینستال شدن بزنه!.
احتمالا نزدیک به ۱۰۰ میلیون دانلود رو داشته باشه با توجه به گیم پس و پلاس + شاید نسخه های غیرقانونی اینترنتی و دیسکی غیراورجینال !
بنظر شما من که این گیم بازی نکردم رو نسل ۹ برم ؟
بله
خرید بتسدا و انحصاری کردنشون توسط مایکروسافت یک نامردی بزرگ بود کاری که سونی هیچ وقت نکرده و دوستان به انحصار گرایی متهمش میکنن . حداقل امیدوارم فقط آی پی های جدیدو انحصاری کنه و الدر ۶ برای پلی فایو هم منتشر بشه هرچند که امیدی ندارم .
بهترینِ تاریخ 🔥
من که هکی بازیش کردم 🙂
بودجه مون که به پیسی نمیرسه.به لطف حاجی و جیب بی انتهاش هم که از مولتی پلتفرم های بتسدایی که بیست سال بخش اعظم خاطرات و تجربیات گیمینگم رو ساخته هم محروم شدم.رسما به اجبار قانع شدم که پس انداز کنم برای خرید یه سریز اس به خاطر استارفیلد و الدر ۶.مدام تو ذهنم پلی میشه که کریس مارتین(کولد پلی) میخونه:
We’re all fugitives, look at the way we live down here
حدود یه هفته میشه دارم بازیش میکنم برا اولین بار واقن بازی زیباییه احساس خستگی نمیکنی ازش فقط حس میکنم کامبتش مهارت محور نیس ینی هر کی سلاح قدرتمند تری داشته باشع تو رو میکشه ولی واقن شاهکاره بازیش
دوبارش خودم خریدم یکی برای ۳۶۰ یکی برای پی اس ۴
واقعا زیبا و شاهکاره از اون موقع اومد حداقل تا الان یه ده باری هرکدوم ۲۰۰ ۳۰۰ ساعت پلی دادم لامصب دلم نمیاد ولش کنم
هنوز هم کَمشه