کیفیت اجرایی Atlas Fallen روی کنسولهای نسل نهم مشخص شد
استودیوی Deck13 کیفیت اجرایی بازی Atlas Fallen را با رزولوشن و نرخ فریمهای مختلف روی کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس اعلام کرد.
تیم توسعه Deck13 در سالهای گذشته با توسعه دو نسخه سری The Surge و بازی Lords of the Fallen اصلی توانست مجموعهای از آثار سولزلایک را تقدیم هواداران کند. حال این استودیو در نظر دارد با پروژه Atlas Fallen یک اثر متفاوت و جدید را خلق کند. این بازی اکشن و نقشآفرینی به لطف دنیای منحصر به فرد و مبارزات هیجانانگیزی که سازنده وعده آنها را داده است، مانند یک چشمانداز جذاب به نظر میرسد. حال استودیوی Deck13 جزئیاتی از عملکرد گرافیکی بازی روی کنسولهای نسل نهم ارائه کرده است تا طرفداران انتظار خود از جنبه بصری بازی را مشخص کنند.
در همین راستا جان کلوزه (Jan Klose)، کارگردان خلاق بازی Atlas Fallen و مدیر عامل Deck13، در مصاحبه اخیر خود با رسانه گیمینگبولت (GamingBolt) تایید کرد که بازی مطابق انتظار دارای دو حالت گرافیکی Quality و Performance روی کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس خواهد بود. حالت Quality بازی را با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه اجرا میکند و حالت Performance برای تجربه بازی با رزولوشن 1440p و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه مناسب خواهد بود. در همین حال ایکس باکس سری اس بازی را با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به شکل پایدار اجرا خواهد کرد.
کلوزه در ادامه تأیید کرد که بازی Atlas Fallen از مقیاسبندی پویای رزولوشن پشتیبانی میکند تا با کمک آن نرخ فریم در موقعیتهای شلوغ با افت کمتری همراه باشد. این بازی قرار است در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ (۱۰ آگست ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
گیمش mmo هستش ؟
این نسل فکرنکنم بشه با این کنسولها ۴k , 60fps همراه با ری تریسینگ بازی کرد 😑
زیادم مهم نی
رزولوشن پایینتر
همراه با ریتریسینگ اوکیع بنظرم
فورکی شصت فریم با ری تریسینگ؟؟ آخرین مدل گرافیک های amd هم نمیتونن این مزایا رو بطور ثابت بهت بدن، حالا نسل نهم واقعا شروع بشه و از تمام تکنولوژی های کنسول های نسل نهمی استفاده بشه فورکی شصت فریم ممکنه اوکی بشه ولی با ری تریسینگ خیلی خیلی خیلی بعیده
همین که سری اس ۶۰ فریمه یعنی کارشون رو درست انجام دادن و واقعا می تونیم ادعا کنیم که حالت دیگه ای نمی خواست !
موافقم . نرخ فریم توی این مدل بازی ها خیلی مهمه و بنظرم کاربران روی تمام پلتفرم ها حالت ۶۰ فریم رو ترجیح بدن . FHD و ۶۰ فریم هم برای سری اس کاملا مطلوبه
والا خیلی از بازی هارو میزاری روو 1440p خیلی توفیری با 4k نداره، ولی یسری بازی ها وقتی میزاری روو حالت پرفورمنس یهو بطور محسوس کیفیت تصویر میاد پایین، خیلی بستگی به بازی داره
آره درست میگی . فورزا هورایزن ۵ این موردی که میگی توش موج میزنه .
حرفت قبول دارم ولی هنوزم بازی ای نداریم که از تمام قدرت نسل ۹ استفاده کنه
نگفتم مطلوب (تمام قدرت) گفتم رضایت بخش ، وگرنه جی تی ای بعدی می تونه سردمدار و پرچمدار اولین استفاده کننده از تمام قدرت کنسول های نسل ۹ باشه !
من این سبک بازیارو بیشتر دوست دارم
تابستون که کمبود بازیه،زمان انتشارشم عالیه🎈
یه بازی نرمال👍
بنده یاد دارم اشخاصی میگفتند:<>
و کنسول هایی که 8k زدن رو کارتن هاشون🗿(توقع ندارم کنسول ۵۰۰ دلاری 8k اجرا کنه اما دروغ گفتن هم خوب نیست)
اون 8k که نوشته منظورش رزولوشن تصویر هست که میتونه اجرا کنه نه پردازش بازی با اون رزولوشن. البته که جنبه ی تبلیغات داره ولی دروغ نیست.
دروغ نیست ، تا ۸ کی هم میتونه اجرا کنه اگه بازی های اتاری پورت بشه.
retro tank arcade
رو 8k اجرا میکنه
با دوستی حرف زدم مثل اینکه داینامیک رزولیشن هست روی سریز اس با فناوری TSR شبیه FSR ، ولی ۶۰ فریم
یعنی ممکنه از همین برای سریز ایکس و Ps5 استفاده کرده باشن ؟
برای PC هم میاد
خب مثل اینکه باید شاهد شاهکاری دیگه تو بهینه سازی و سیستم مورد نیاز باشیم
تنها بازی که واقعا بهینه شده بود و پلی دادم رزیدنت ۴ ریمیک بود و مورتال یک هم که طبق آمار واقعا بهینه شده
خب اگر قرار باشه هنوزم فورکی سی فریم بازی کنیم چ تفاوتی باشه پرو یا وان ایکس داره! ب اسم ری ترسینگ اومدن سی فریم دادن…سه سال داره میشه ولی هنوزم جز چند عنوان ،دیگه فورکی شصت با ری ترسینگ ندیدیم…اگر بنا بر اپتیماز بودن هست باید انجامش بدن ولی اگر شدنی نیست بخاطر وسعت عناوین .بیان بگن شدنی نیست ما دروغ گفتیم صرفا برخی عناوین متوسط رو (از نظر جهان بازبودن و وسعت) میتونیم شصت فریم بدیم…با این کارا میخوان از عمد مجاب کنن در حالت استاندارد فورکی شصت فریم اگر کسی میخواد بره ششصد یا هفتصد دلار بده برای میان نسلی…