تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا

تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد

محمد حسین کریمی
۱۹:۵۴ ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا

صفحۀ رسمی Armored Core در توییتر، تصاویر جدیدی را از Armored Core 6: Fires of Rubicon به اشتراک گذاشته است که شامل طرح‌های هنری و اسکرین‌شات‌هایی از گیم‎‌‌پلی می‌شوند.

مدتی پیش، تریلر گیم‌پلی بازی Armored Core 6 به اشتراک گذاشته شد. از زمان انتشار این تریلر، شاهد مصاحبه‌های مختلفی با سازندگان این عنوان بوده‌ایم و در حال حاضر طرفداران منتظر عرضۀ بازی هستند. با این وجود، انتظار می‌رود در بازۀ چند ماهۀ باقی مانده تا انتشار بازی، شاهد قسمت شخصی‌سازی و بخش چندنفرۀ Arena باشیم. تا زمان به اشتراک‌گذاری اطلاعات بیشتر، صفحۀ رسمی Armored Core تصاویر جدیدی را از این عنوان منتشر کرده که آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگوست ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

ZodiacMemorialred-eyed Banished Knightمحمد حسین کریمیVisible 6-tigh man3doBloodborneموز سخنگوDARKSIRENAliتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند ).pro_gamer93Malassezia furfurKurosBlack SwordsmanانسانNemesisThe last Elden ringPop_Starmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • هیچکدوم از فرام سافتور انتظار این حرکت نداشتیم
    گرافیکش تو عکس ها که نسل هفتمی میزنه اِلمان های سولز هم که توش نیست پس این بازی رو چی میخواد مانور بده؟
    من که الان دارم نسخه های اولی رو بازی میکنم چیز خاصی توش نمی بینم

    Amir :))R6.ForeverVaasRoadieDARKSIRENHoseeinتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )Toxic life.هادی صفائیmore
  • Dexter گفت:

    فرام سافتور امان نمیده 😂🚬

    R6.ForeverPop_Starvitto corleone
  • ALPHA گفت:

    اطلاع ندارم ، ولی کار میازاکی باشه که بازم پر شکوه XD 🕶

    The last Elden ringPop_Starvitto corleoneDark.Elden-Lord
  • شجاعت ساخت بازی دلخواه استودیو فرامسافتور، واقعا قابل تحسین هستش

    ZodiacmarioلالوچکRoadie.RezaParsaThe last Elden ringPop_Starᴅᴀɴɪᴀʟ ᴀʀᴛꜰᴜʟmore
    • Reza گفت:

      مستقل نیستن ک ، زیرمجموعن
      حتی اگ انتخاب خودشونم باشه و تحمیل نشده باشه ، باید چراغ سبز بگیرن ، ک در این مورد باید بیشتر کادوکاوا تحسین ش بخاطر شجاعت و اعتمادش ب تیم توسعه…

      لالوچکRoadieDKzero
      • Roadie گفت:

        مالک این آی پی Fromsoftware هست، و هر سه سمت CEO, representative director و president این استودیو متعلق به جناب میازاکیه که علاوه بر دخالت مستقیم در بیشتر موارد تجاری و همه قرارداد ها، تمامی تصمیمات در رابطه با مسائل داخلی کمپانی هم با نظر مستقیم ایشون انجام می شه. مثل انتخاب بازی برای ساخت.

        حالا در مواردی که مالک یک آی پی کمپانی دیگری باشه، این کمپانی باید مثل هر استودیو دیگه‌ای بعد نظر مثبت میازاکی سان با مالک آی پی هم به توافق برسه، طبیعتا. حتی قرارداد ها برای ناشر هم تصمیم با خود تیم بود نه سهام داران. بندای نامکو برای مثال ناشر بسیاری از آثار اخیر فرام‌سافت بوده، اما کادوکاوا در این تصمیم دخیل نبوده هیچوقت. ازونور بندای، خودش مالک ۲ درصد از سهام کادوکاواست اما به میزانی نیست که رأی داشته باشه و از اونجا که کادوکاوا دخالتی تحمیل نمی کنه، فرام‌سافت خودش قرارداد هاش با باندای و پیش از کادوکاوا، با سونی و سگا تنظیم کرده. مثلاً حتی قبل از خرید استودیو توسط کادوکاوا هم بندای و فرام‌سافت باهم همکاری می کردن. با درآمدزایی بالای چند اثر اخیر این کمپانی هم به نظر می رسه، فرام‌سافت داره به عدم نیاز به ناشر نزدیک تر هم میشه که این استقلال عجیبی که میازاکی داره بیشتر هم خواهد کرد. کلا روند پیشرفت میازاکی و رسیدن به این سطح از قدرت در فرام‌سافت طی چند سال کوتاه پس از ورود به صنعت گیم ببینید متوجه می شید ایشون فقط یک هنرمند ساده نیست و باجوهرتر از ظاهر مظلومشه! خلاصه آره تصمیم ساخت این بازی با ایشون و فرام‌سافتور بود.

        Reza
        • Reza گفت:

          ببینید منم میازاکیو دوست دارم شدیدا
          ولی مالک ایپی ، مالک استودیوعه، مالک مثلا انچارتد ، سونیه ، هرچقدرم ناتی داگ خوب باشه
          راجب سهامدارام بگم ک حق رای ندارن سهامداران تو تصمیمات شرکت و استودیو ، هیئت مدیره حق رای و تصمیم گیری دارن
          بندای نامکو چهل درصدم سهام داشت میتونست تو هیئت مدیره حتی عضو هم نداشته باشه…
          گذشته رو کاری ندارم ، از وقتی ک زیرمجموعه کادوکاوا شدن ، کادوکاوا پول پرداخت کرده و مالک ایپی و استودیو شده
          حالا مثلا با میازاکی ب مشکل بخورن میشه مثل کوجیما ، کوجیما میره ولی متال گیر میمونه دست کونامی ، تو مواردی مثل کوجیما پروداکشنز و بانجی ، ناشر اجازه میده از نام استودیو استفاده کنن ، یا به عبارتی ینی اعضا با استودیو جدا شن و برن ولی هیلو میمونه سرجاش چون مالک ایپی مایکروسافته ن استودیوی سازندش
          درکل همه ی تصمیمات با ناشره راجب پروژه بعدی ، چون اون قراره پول تزریق کنه و سود ببره ، اگ راجب فرام سافتور کادوکاوا نرمش نشون میده و تصمیماتو ب عهده خودشون گذاشته باشه(ک یکم بعیده دخالتی نکنن) ، دلیلش اعتمادیه ک دارن و موفقیتای زیاد تیمشون ، ن ک مالک چیزی باشه استودیو…
          یسری ناشرام هستن ک سعی میکنن متمرکز نباشن ، مثل امبریسرگروپ ، سرنوشت همه ایپی هارو میسپرن ب استودیوش ، مثلا راجب اینده توم ریدر کریستال داینامیکس گویا تصمیم میگیره ، ک این اختیاریه ک امبریسر داده ، ن ک مالک چیزی باشن

          محمد حسین کریمیDKzero
          • Roadie گفت:

            رضای عزیز جدا یعنی من این همه توضیح دادم آخر بدون تحقیق ریپلای مخالف بدید؟ کار درستی نیستا! آخه یه سرچ ساده کنی تمام صحبت هام هست، در رابطه با حرفای خودتم آخه اطلاعات انگار درست نیست. مالک آی پی AC هم همون Fromsoftware عه و تمام سمت های مدیریتی و اجرایی و تصمیم گیرنده خود آقای میازاکیه. تصمیمیه که کادوکاوا حدود ۹ سال پیش اتخاذ کرد، آزادی کامل برای FS. هیچ ربطی به ساز و کار سونی تو یک قرارداد دیگه و خوب بودن ناتی داگ و… نداره (هر چند بازم درست نگفتید اکثر مثالهارو چون مثلا مالک آی پی Uncharted ناتی داگ نیست و خود سونی هست، کلا به همین سادگی نیست جا به جایی IP حتی در صورت خرید سهام و کمپانی، کمپانی خریداری شده می تونه بخش بالایی از قدرت خودش حفظ کنه مثل آی پی ها. همه قرارداد ها و مدیریت ها عین هم نیستن، کادوکاوا به هیچ وجه حق نداره AC به یک استودیو دیگه بسپاره ولی طبق قرارداد و مالکیت سونی حق داره این کار با Uncharted بکنه. پیچیده تر از اینیه که فکر می کنید). اما به طور کل برای بار چندم عرض می کنم، به هر رو تمام اعتماد این FS و کمپانی مادر به این شخص هست چون تمامی تصمیمات داخلی و قالب تصمیمات تجاری به ایشون محول شده. حس می کنم همه اینارو یک بار تو کامنت قبلی گفتم. بر خلاف تصور شما کادوکاوا هیچ تصمیمی برای ساخت الدن رینگ و آرمورد کور و سکیرو اتخاذ نکرده. حتی فرام‌سافت می تونه طبق قرارداد هاش مالکیت آی پی هاش با ناشرین خارجی شریک شه. همون کاری که با الدن رینگ کرد، یا می تونه آی پی های جدیدش رو تماماً برای خودش نگه داره مثل سکیرو. این آی پی ها به این سادگی با نظر سهامداران بزرگ FS نمی تونه اتفاقی براشون بیافته چون قرارداد به این صورت بسته شده سال ۲۰۱۴ که میازاکی به این سمت رسید بلافاصله بعد اینکه کادوکاوا سهام این کمپانی با این شروط خرید. حالا ممکنه در آینده تغییر کنه شرایط اما فعلا اینگونه بوده و جز موفقیت چیزی نداشته، بنابراین بعید می دونم حالا حالاها شرایط دچار تغییری شه. هر چند خوشبختانه تر کادوکاوا با سودا۵۱ دیوانه هم کاری نداشته و گذاشته اون آثار عجیبش همونطور که می خواد سالها ادامه بده که درآمد چندانی ندارن. کلا اکثر حرفاتون اشتباست و ای کاش قبل تک تکشون تحقیق کنین. یا اصلا همین حرف ساده که کادوکاوا در کار FS دخالتی نداشته (و همین درست ترین کار بوده) یک بار سرچ کنین که کار به اینجا نکشه. بازم میگم یکم اطلاعات کسب کنید، حداقل وقتی یکی وقت گذاشته واستون توضیح داده. موفق باشی

            محمد حسین کریمیReza
  • sattarzadeh گفت:

    من تا حالا بازی ها این فرام سافت ور(اگه درست نوشته باشم)
    رو بازی نکردم اما عکس و گیپلی ازش دیدم
    از نوابغ فضاسازی طراحی محیط هستند. یه سنگینی خاصی داره
    فقط یه گرافیگ پر زرق و برق نداره
    از نظر گرافیگ هنر(به معنا واقعی) استاده.
    این rdd میاد یه گرافیک فوق العاده رو به نمایش میزاره و کارش درسته شکی نیست اما اینها چیزهایی هست که وجود داره و شما هر روز داخی خیابون یا فیلم ها می بینید
    اما جادویی که اینها انجام میدند …
    حیف که کسی نیستم بازی ها هارد کود انجام بدم

    Amir :))mario.محمدامین حیدریscorpionesProfessor genkiBlack SwordsmanPop_StarDKzeroCaptain Vankokmore
    • بازی های {هاردکورد}نع دوست عزیز سولز…….{{خودت پر کنD:}}

      لالوچکsattarzadehPop_Star
    • Grandmaster گفت:

      دقیقا. بازی های فرام سافتور اتفاقا از نظری بصری خیلی زیبان مخصوصا بازی هایی که این اواخر ساختند. من موندم چجوری یه سریا متوجه نبوغ این استودیو تو طراحی ها نمیشن.

      scorpionesBlack SwordsmanAMIREThe last Elden ringPop_StarDKzeroمحمد حسین کریمیAshen undead the bearervitto corleoneAbsurd heromore
    • اگه شما گیمر هستید حیفه از تجربه این سری خودتونو محروم کنید
      اگه برای بار اول خواستی تجربه کنی الدن رینگ گزینه مناسبیه

      scorpionesvitto corleone
    • من الدن رینگو بازی کردم هم از نظر گرافیک هنری هم فنی بازی گاده من نمیدونم کجاشو میگن کمه؟ کیفیت تکسچراش بعضی جاها از ردد دو هم بالاتره با اختلاف! بقیه جاها برابر (دیدم خیلیاتون رددد رو بنچمارک قرار میدین) پیکسل به پیکسل قلعه ها و درختا برا من از دور مشخصه ، حالا الان دسترسی به پیسی ندارم وگرنه اسکرین شاتای جفتشونو براتون میفرستادم خودتون مقایسه کنید

      Behnam.Hzhهادی صفائیKurosPop_StarFaridDKzeroWotanvitto corleone
      • کامیونیتی گیمینگ به سمتی رفته که یکی از بهترین خروجی‌های گرافیکی تاریخ گیمینگ (الدن رینگ) رو بد نشون میدن چون هیچ ایده‌ای از این موضوع ندارن که بزرگ‌ترین بخش مفهوم «گرافیک» آرت استایل و کارگردانی هنریه، این که هر منطقه از الدن رینگ و اون مناظر و طراحی هنری قاب میشن داخل دیوار ذهن گیمر، اما انقدر از واقع گرایی و استایل REALISM صحبت میکنن که مخاطبینی که از گرافیک الدن رینگ لذت بردن فکر میکنن دیوانه شدن. (همیشه متعجب بودم از این که چطوری میشه این تنوع آرت استایل و طراحی هنری خیره کننده الدن رینگ رو دید و گفت از نظر بصری خوب به نظر نمیرسه در صورتی که یکی از بهترین های صنعت گیمه حداقل از این حیث) بنابراین، اصلا به این بیانیه‌های سطحی دقت نکنید.

        بزرگ‌ترین معما برای من داخل صنعت گیمینگ گرایش عجیب و غریب گیمرها به استایل و خروجی «واقع‌گرایانه» و عدم توجه به «کارگردانی هنری» بوده (نه این که یک بازی واقع گرایانه کارگردانی هنری نداشته باشه، منظور اینه که چطور مورد دوم که حتی از اولی مهم تره و در روایت و حتی موسیقی تاثیرگذاره کم اهمیت تر از اولی که روحی نداره جلوه داده میشه). بعضی از زیباترین دنیاهایی که داخل صنعت گیمینگ دیدم رو فرم سافتور خلق کرده، از لیندل، آنور لوندو و Irithyll of the Boreal Valley گرفته تا هانترز دریم و کلیسای کاتردال بلادبورن، جدا از فرام سافتور بازی‌های بایوشاک یا خروجی هنرمندانه OKAMI و …. همگی خیره‌کننده بودن اما گویا اگر استایل گرافیکی واقع‌گرایانه نباشه کارگردانی هنری اهمیتی نداره. به نظر میرسه درگیر شدن عجیب و غریب گیمرها با گرافیک واقع‌گرایانه داره نگران کننده میشه. جذابیت استایل هنری واقع‌گرایانه‌ای که تنها روی واقع‌گرایی و چهره ها و تعداد پولیگان‌ها تمرکز داره، چیزی که هر روز بیرون از خانه با بالاترین کیفیت دارم میبینم و تجربه میکنم، نمیدونم چقدر ویژه و خارق‌العاده‌اس که کل صنعت گیم داره به این سمت حرکت میکنه. بسیاری از گیمرها هیچ احترامی برای محیط‌های منحصر به فرد و طراحی هنری قائل نیستن. شاید خیلی‌ها متعجب بشن از این حرف ولی RDR 2 و TLOU 2 و GTA V و CRYSIS و … هیچکدوم از نظر بصری برتر از الدن رینگ و بایوشاک و journey و hades و gris و prey و zelda نیستن، بلکه حتی به نظر من دستۀ دوم به واسطۀ آرت دایرکشن منحصر به فردی که دارن، در دپارتمان بصری به یاد ماندنی‌تر و برتر هستن، بله من بین «تاکید بر واقع‌گرایی» و «تاکید بر طراحی هنری و کارگردانی هنری» دومی رو برتر میدونم.
        بازی‌هایی که روی کارگردانی هنری تاکید دارن هیچوقت از ذهن پاک نمیشن تا ابد منحصر به فرد باقی میمونن و با روایت و ساختار عجین میشن مثل Okami و ds1 و bioshock 1 که همچنان از نظر بصری خیره کننده و منحصر به فرد به نظر میرسن. ولی بازی‌هایی روی ساختار فنی گرافیک تمرکز دارن و به واسطۀ تم و روایت، به واقع گرایی بیش از حد تکیه کردن نهایتاً همان رویکرد روزمره‌ای دارن که بارها تکرار شده و حتی در زندگی واقعی به بهترین شکل تجربه شده. حتی اگر در زندگی واقعی قابل تجربه نباشه، استایل واقع‌گرایی از سینما لطمه دیده. «کارگردانی هنری» همیشه ماندگار باقی میمونه و تک تک فریم‌ها در ذهن ثبت میشه، ولی چیزی که به صورت روزمره با بهترین کیفیت تجربه‌اش میکنی، حتی اگر تلاش کنی هم ماندگار نمیشه.

        Amir :))R6.ForeverᴘᴏʀɪFinal seyedکلاغMMDNima.ParsaPerfectmore
        • Anakin گفت:

          من بیست ساله گیمرم. همه ژانریم پلی میده. توی این همه سال هیچ‌لحظه‌ای مثه ورودم به کپیتال نبود. هیچ محیطی به این زیبایی توی‌ هیچ گیمی ندیدم اینکه شما یه قلعه بینظیرو میبینی از دور و وقتی میری جلو تر تموم‌ اون مناطقی که از بالا دیدی رو از نزدیک تجربه میکنی. دیوونه کنندس معماری این قلعه برای من

          ZodiacMMDFaridPop_Star
        • به نظرم بیشتر هیتر های الدن رینگ که گرافیک رو می‌کوبن
          یه مشت لوزرن که حتی عرضه ندارن بازی رو تجربه کنن تا بتونن ازش ایراد درستی بگیرن صرفا چیزی که همه می‌گن رو تکرار میکنن اینا صرفا می‌خوان با هیت الدن رینگ فاز تفاوت و خاص بودن بگیرن

          red-eyed Banished KnightانسانVaasᴘᴏʀɪDKzero.محمدامین حیدریProfessor genkiPop_Starمحمد حسین کریمی
        • Truegamer گفت:

          تا این لحظه از زندگیم گرافیکی به زیبایی الدن رینگ ندیدم چه هنری چه فنی تمامی فریم های بازی زیباست
          وقتی وارد یک‌محیط جدید میشدم متحیر میموندم از ذهنی که این محیط رو طراحی کرده واقعا تک‌تک نقاط این بازی بی نظیر و خلاقانه طراحی شده
          از خوبای طراحی هنری به دایسانرد هم میشه اشاره کرد

          DKzeroSouls fanMMD.Professor genkiPop_Starمحمد حسین کریمی
        • Arshia.1 گفت:

          اگه بخوام گرافیک الدن رو توصیف کنم: گیمی که هر منظره ی اون یه تابلو نقاشی شاهکاره

          MMD.ژنرال اردکDKzeroPop_Starمحمد حسین کریمی
        • 🤘Mohsenj74 گفت:

          دقیقا همینطوره ، طراحی و کارگردانی هنری خیلی ماندگارتره و تازه نکته مهم تر اینه که گرافیک واقع گرایانه به مرور زمان کهنه میشه و حتی غیر قابل بازی گاهی اوقات ( یکی از دلایل زیاد شدن ریمیک ها که نتیجه اون اتلاف وقت استودیو در ارائه یک اثر تکراریه ) اما برای مثال به بازی کومیکس دِ زون از نسل چهارم و کنسول سگا جنسیس نگاه کنید همچنان بازی با روح گیمر بازی میکنه چون طراحی هنری روح داره و شخصیت داره و این هیچوقت از بین نمیره و از این دست مثالها خیلی میشه زد که از این حیث فرام سافتور و طراحی و کارگردانی هنری آثارش جزو برتریناست.

          ZodiacDKzeroMMD.هادی صفائی𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔محمدامین حیدریProfessor genkisattarzadehمحمد حسین کریمیmore
        • با خط به خط حرفاتون موافقم درسته ساخت بازی های با گرافیک بالا و واقع گرایانه سخته و ارزش تقدیر داره مثلا یه بازی مثل لست ۲ یا فورزا هورایزن با اون گرافیک خیره کننده ولی بازی ای که استایل هنری داشته باشه تا ابد توی ذهن میمونه و از نگاه کردن بهش لذت میبری هنوز که هنوزه وقتی بایوشاک اینفینیت بازی میکنم و وارد کلمبیا میشم چند دقیقه فقط وایمیستم و به تابلوی هنری خیره کننده ای که اون بازی در قالب گرافیک هنری ترسیم کرده نگاه میکنم یا ایریثیل زیبا داخل دارک سولز ۳ که هر پلیری بار اول پاشو اونجا میزاره محو همچین منظره زیبایی میشه همچین طراحی های هنری خارق العاده ای خیلی حس بهتری به من میدن تا یک گرافیک صرفا واقع گرایانه و به نظر من ارزش کارشون خیلی خیلی بالاتره

          Amir :))DKzeroMMD.Ashen undead the bearerمحمد حسین کریمی
        • واقعا همینطوره موافقم👍گرافیک هنری یه بازیو معنادار میکنه حالا اگه گرافیک فنیشم بعضی مواقع بالاتر بود چه بهتر مثلا من سری trine رو که بازی میکردم واقعا طراحی نسخه ۱ و ۲ گاد نسخه ۳ و ۴ هم طراحی و هم گرافیک باهم بالا بودن خب من لذت بیشتری بردم اما الان به هرکی میخوام معرفی کنم میگم کل سریشو بازی کنید دیگه واسم مهم نیست کدوم گرافیکش واقعی بود کدوم کارتونی بود چه بسا نسخه ۲ از ۳ بیشتر به یادم موند به خاطر طراحی های فوق العادش همین الدن رینگ من تمومش کردم نیوگیم پلاس بازی میکنم اصلا ازش خسته نشدم یکی از چیزایی که منو میبره پای گیمش همین بالا بودن گرافیک فنی و هنری باهمه اصن یکی از نقاط قوت الدن رینگ بالا بودن گرافیک فنی در کنار اوج گرافیک هنری گیمه این بنظرم خودش خیلی سخته بتونی جفتشو توی یه گیم بزاری بعد یه سری از طرفدارا حالا نمیدونم از ترس کمیونیتیه یا چی منکر این ویژگی میشن

          MMDAshen undead the bearer
        • مخلص کلام
          گرافیک بدون یک طراحی هنری خوب هیچه اما حتی اگه گرافیک هم خوب نباشه اون طراحی هنریه که بازی رو بلحاظ بصری نجات میده و اون طراحی هنری بتنهایی و براحتی میتونه گیمر رو راضی کنه.فقط یک مورد میتونه کمی صدمه بزنه به این موضوع و گیمر رو منحرف بکنه اونم ناپایداریه پرفورمنسه.

          MMDهادی صفائی
        • مشکل اینه ک خیلیا از رو تریلر یا یوتیوب نظر میدن در صورتی ک وقتی بازی رو پلی میدی خیلی فرق داره تا تریلراش و کیفیت بازی از همه نظر عالیه مخصوصا گرافیک فنی بازی ک ادمو مبهوت خودش میکنه

        • Final seyed گفت:

          هرچند زیاد از این مباحث سردرنمیارم اما به طرز عجیبی با قسمت اخر صحبت های شما مبنی بر بیاد ماندنی بودن این اثار که بدلیل کارگردانی هنری منحصربفرد و کم نظیر ایجاد شده موافقم

          واقعا رپچر در بایوشاک من رو سحر کرد

  • ThunderDoom گفت:

    تاحالا تجربه ای ازش نداشتم شاید نصبش کردم

    Pop_Starvitto corleone
  • . گفت:

    اگه واقعا این عکس های خود گیمپلی باشن واقعا پیشرفت بزرگی کردن تو گرافیک

    Taxi driver‌‌‌‌Pop_Starv-alkalineDKzerovitto corleone
  • Artorias گفت:

    تو ایران هیچ کسی اندازه ی من اثار میازاکی سولز رو دوست نداره واقعا جز زندگی من هستن ولی خدایی رو این بازی هیچ حسی ندارم به احتمال زیاد نتونه نقدای خوبی هم بگیره هر چند کاری ندارم خود میازاکی نساخته اینو

    VaasDKzero
  • چقدر اون عکس اول قشنگ و چشم نوازه (بالا سمت راست)
    باز هم یک شاهکار هنری
    ولی نه خب ببین گرافیک بازی نسل هفتیه :/

    Pop_StarDKzero
  • Ruby گفت:

    armored core با استانداردهای الان فرام سافتور!

  • v-alkaline گفت:

    armored core یکی از اولین سری بازیای فرام سافتور هست تقریباً ۳۰ سال پیش اومد ، قبل اینکه سولز لایکی وجود داشته باشه، یعنی یکی از پایه های فرام سافتور هست، یعنی با این بازی به ریشه هاشون بر می گردن، بعد از دقیقاً ۱۰ سال که آخرین بازی armored core اومده بود که اسمش Armored Core: Verdict Day (2013) بود. اینو گفتم به کسایی که از فرام فقط سولز و الدن پلی دادن و فکر می کنن فرام فقط سولز لایک می سازه و می گن اینو چرا فرام سافتور ساخته، بدون اینکه از تاریخ فرام سافتور چیزی بدونن. فرام سافتور قبل از اینکه سلطان سولز لایک باشه، یکی از بزرگان ژانر Mech هست. (پس دوستان لطفاً قبل از نظر دادن تحقیق کنید🌷)

    DKzeroهادی صفائیPop_Star
  • مفتخرم در این جمع فن های فرام سافتور اعلام کنم یک هیتر به معنای واقعی کلمه از بازی های فرام سافتور و سایر بازی های سولز لایک هستم،، حالا هی ریپلای بزارید زیر کامنتم نگاه نمیکنم🤙🤙.

    DKzero
  • Dark Souls گفت:

    با اینکه فن فرام سافتورم ولی بهش امیدی نیست
    گرافیک افتضاحه فضاشم خیلی خشکه

    DKzeroReza
  • انسان گفت:

    با توجه به تصاویر و سلیقه خودم :
    حالم داره به هم میخوره

    DKzeroBe_haan
  • Mohamad1945 گفت:

    حداقل سیستم مورد نیاز چنده pc ما می‌کشه 🏴🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🕋🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿

  • Be_haan گفت:

    تریلر داستانی : آهن ضایعات خریداریممممم

    #بن_کننده_نباشیمDKzero
  • Move gamer11 گفت:

    فعلا احساسی به این مدل سبک که تولید کمی دارن ندارم تصویر و تریلر نشان از بی کیفیت این سبک است

    v-alkalineDKzero
  • AXX گفت:

    عالی.. ولی ما شدیدا در انتظار Sekiro2

  • Taxi driver گفت:

    با اینکه خودم از بازی های fsw خوشم میاد حس خوبی به این بازی ندارم

    DKzero
  • لالوچک گفت:

    بازی‌های قبلی این توسعه دهنده که مالی نبودن و نکردم اما از این یکی خوشم آمد ، بچه بودیم با اینطور کارتون ها بزرگ شدیم هیی

    Taxi driverDKzero
تصاویر جدیدی از بازی Armored Core 6 منتشر شد - گیمفا