کپکام از طرفداران در مورد ادامه ساخت ریمیکهای Resident Evil نظرسنجی میکند
شرکت کپکام (Capcom) اخیراً یک نظرسنجی برای طرفداران در خصوص ساخت ریمیکهای بیشتر از سری بازیهای Resident Evil ترتیب داده است.
این نظرسنجی به هیچ برنامه آتی مشخصی برای سری Resident Evil اشاره نمیکند، اما علاقهی طرفداران به ساخت ریمیکهای بیشتر از این فرنچایز را میسنجد.
اغلب قسمتهای این نظرسنجی بر روی آشنایی طرفداران با مجموعهی Resident Evil، کانالهای مختلف رسانههای اجتماعی و وب سایت رسمی آن متمرکز شده است. با این حال، آخرین صفحه نظرسنجی از کاربران میپرسد که دوست دارند کدام از بازیهای Resident Evil در آینده بازسازی شود. در این قسمت، یک کادر متنی وجود دارد که به طرفداران اجازه میدهد تا عنوان مورد علاقهای که دوست دارند بازسازی شود، تایپ کنند.
وقتی حرف از ساخت یک ریمیک جدید میشود، تاریخچه غنی بازیهای Resident Evil وجود دارد که کپکام به آن اشاره میکند. از زمان آغاز به کار این سری در سال ۱۹۹۶، چندین عنوان مختلف اصلی و فرعی از این فرنچایز برای پلتفرمهای مختلف منتشر شدهاند.
بسیاری از طرفداران خواهان ساخت بازسازی عنوان Resident Evil: Code Veronica هستند که نسخهی اصلی آن در سال ۲۰۰۰ میلادی برای کنسول دریم کست منتشر شد. داستان این بازی مدت کوتاهی پس از وقایع Resident Evil 2 و همزمان با Resident Evil 3: Nemesis اتفاق می افتد.
شرکت کپکام در طول سالهای اخیر با انتشار ریمیکهای Resident Evil موفقیتهای بزرگی را کسب کرده است. در سال ۲۰۱۹ ریمیک Resident Evil 2، در سال ۲۰۲۰ ریمیک Resident Evil 3 و در سال جاری میلادی ریمیک Resident Evil 4 منتشر شدند. این شرکت ژاپنی هنوز برنامههای خود را برای قسمت بعدی تأیید نکرده است، اما گفته میشود احتمالاً به توسعه نسخههای اصلی این سری ادامه خواهد داد. طبق شایعات و گزارشها، بازی Resident Evil 9 در دست توسعه است. به نظر میرسد که ساخت ریمیکهای بیشتری از این مجموعه مد نظر قرار دارد، اما مشخص نیست که کپکام کدام یک را انتخاب خواهد کرد.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
نظرات
دوست دارم رزیدنت اویل بعدی جدید باشه
به شرط اینکه اول شخص نباشه و الکی یهداستان مثلا ماورایی نیارن
اویل ۵ هنوزم گرافیک خوبی داره بنظرم کد ورونیکا ریمک بشه بهتره
پنجو باید ریمیک کنن یه دستیم تو داستانش بببرن تا از نسخه اصلی بهتر باشه چون بازی زیاد خوبی نیود حداقل ریمیکش مشتی باشه🗿
یعنی واقعا بین اویل ۵ و کدورونیکا ترجیح میدی ۵ ریمیک بشه؟
اسم اکانتشم اولد گیمره 🤔 تناقض جالبی رو تشکیل داده 🤔
اویل ۵ در مقایسه اصلا داستان قویی نداره همش اکشن و ترکوندنه فقط کد ورونیکا خیلی نسخه بهتری یرای ریمیک
رزیدنت اویل پنج تا امروز پر فروش ترین نسخه رزیدنت اویله ولی چون خیلی رو کامبت و بمارزه تمرکز داشت زیاد مورد پسند بعضیا نبود ( دقیقا مثل رزیدنت اویل ۶ ) مگرنه در کل بازی خوبی بود
جفتشون بازی خوبین ولی اون فاز دارک و کمبود مهمات و خلاصه سووایوال رو نداشت اصلا ، من خودم سر این باهاش حال نکردم وگرنه با اینک از سبکشون خبر داشتم پلی دادم تمومشم کردم
اگه مثل دی ال سی lost in nightmare بسازنش فوق العاده میشه تنها جایی ک تو اویل ۵ ترسیدم همونجا بود
اگر بنا به ریمیک باشه الان که ریمیک ۴ هم اومده code veronica به همشون الویت داره
حس میکنم نسخه جدید بهتر باشه چون ریمیک نسخه ۴ رو ساخته نسخه جدید بسازه بهتره به نظرم
بازیای کپ کام عشقن ولی به نظرم سرس dino crisis ریمیک کنن بهتره
اخ گفتی
الان که دست به ریمیکشون مثبته باید بتازونن یکیدوتادیگه ریمیک کنن
خدا میدونه صنعت گیم کی دوباره به این تمیزی بتونه ریمیک ناب ببینه
داینو کرایسیس رو ریمیک نمیکنن چون براشون سود نداره اگه بخوایم منطقی نگاه کنیم
مگر اینکه بخوان برای گیمرا بازی رو ریمیک کنن
که هیچ شرکتی اولویتش گیمر نیست اول پول بعد چیزای دیگست
همون پنجو بسازن هر چقدرم دوست داشتن دست کاریش کنن
بلوپینت
Onimusha که بهتر تره🤔
خوب ولی فرانچز اویل تو کپکام بعد استریت فایتر فکر کنم جزو بهترین هاش باشه که طرفداراش می شناسن.
اونیماشا ۲ یکی از بهترین های عمرم 😍 چند روز پیش با شبیه ساز اندروید روی گوشی بازیش کردم خودم تعجب کردم خیلی خوب بدون هیچ لگ و خطای گرافیکی اجرا شد
اول نسخه نهم ساخته بشه بعد برن سراغ ریمیک نسخه بعد خیلی بهتره
به عبارتی هر نسخه جدید بعدش یه ریمیک
وقتی یک شرکتی مثل کپکام اینقدر به نظر طرفدارانش اهمیت میده نتیجه اش میشه عرضه دو بازی در یک سال که متای ۹۳ و ۹۲ میگیرن
Resident Evil 4 Remake:93
Street Fighter 6:92
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
متا فاقد اهمیت
من اویل ۴ رو تا نزدیکی پلات کردم پیش رفتم اما واقعا میتونم بگم یکی از بدترین گیم هایی بود که زدم برای من که بیش از ۱۰ بار نسخه اورجینال بازی رو پلی دادم این بازی هیچ چیز جدیدی برای ارایه کردن نداشت و بدتر از همه سری محبوب اویل از جلو چشم افتاد و من دیگه وقت و هزینه ای رو این سری نخواهم گذاشت
از بس کپکام از لحاظ ایده ته کشیده که کلا وارد فاز ریمیک شده از ۴ بازی آخر که اویل عرضه شده ۳ تاش ریمیک بوده
ماهم باور کرده بیدیم که تو بازی وکردی
بیا این آیدی تلگرام منه بیا پیام بده تا بهت نشون بدم رو اکانتم چقدر این بازی رو چقدر پلی دادم اونوقت بهت ثابت میشه من واقعا چی میگم
@siamand_k
ایییی نوفهمه باید وربچلوسه بیرون ها ها ها ها🤣
از ۴ بازی اخر که اویل عرضه شده ۳ تاش ریمیک بوده!!!!!!!!!!!!!! حرف عجیبی زدی از کجات در اوردی
چو مغزت کار نمیکنه ۴ بازی آخر سری رزیدنت ایول اینا هستن.
.
Resident evil 2 remake
Resident evil 3 remake
Resident evil Village
Resident evil 4 remake
درسته من خودم ویلیج رو حساب نکردم ولی انصافا میگی رزدینت اویل ۴ به دلم نشست عجیبه ولی سلیقه است دیگه کاریش نمیشه کرد اوکیه
و یکیم اینکه که میگی کپکام ایده هاش ته کشیده وارد فاز ریمیک شده حرفت اشتباهه اینجا یعنی Street Fighter 6 شلغمه پس این حرفتم درست نی و باهات مخالفم
اینه راست وگویه.
2019: re2 remake
2020: re3 remake
2021: re village
2023: re4 remake
اصلا خیلی باور پذیر حرف میزنی😂
من که مثل شیرفرهاد باور کردم
آدرس تلگرام گذاشتم یه پیام بده تا اسکرین ۵۴ ساعت گیمپلی من از اویل ۴ رو برات بفرستم و بازی رم هم ۸۴ درصد کامل کردم
به من بدی تا صد هم حاضرم برم البته کنسول من کرکه.😵💫🥴
من که آرزومه همچین گیمی رو بکنم تو میگی به درد لای جرز نمی خوره.😐
فقط ۵۴ ساعت؟
برو دیروز بیا
اگه جرات داری به این آدرس تلگرام پیام بده تا بهت ثابت کنم اما طبق معمول چون به میشیم بعدش هیچ کدومتون جرات پیام دادن ندارین
.
@siamand_k
آره دا حتما تو راست میگی
نظرت فاقد اهمیت
نه نظر تو خیلی مهم
من اویل اورجینال رو حدود ۵۰ بار تموم کردم و میتونم بگم که Remake به یکی از بهترین تجربههام تبدیل شد ، تنها مشکلش این که بود که بخش Ada نبود که اونم بعدا اضافه میکنند
البته برای بخش بانو باید پول بدی تا برات بیاد.
ذهنتون مریض نشه این چنین گفتم من منظورم این بود که باید برای دی ال سیش پول داد.
Resident Evil: Code Veronica
Resident Evil original
نسخه یک ریمیک شده البته اول برای گیم کیوب بود بعد نسخه ریمستر برای کنسول های بعدی پورت شد+نسخه۰
ریمیک شده اما با همان مکانیک گیم پلی و تنک کنترلر قدیمی به صورت سوم شخص ریمیک کنن مثل re2 اصلا یه بازی جدیده فقط با داستان بازی قدیمی
خوب هنوز که هنوزه گرافیکش تو ریمستر پوست کلفته و اون ترسی رو که بهت یک نسخه اورجینال میده که بعدا بازی می کنی می بینی ازش ترسی نداری رو نداره و در ضمن اون معمای تابلو چقدر تو ریمیک به نسبت نسخه اورجینال سخت تره اصلا در یک کلام جر خوردم تا حلش کنم.
مورد اولت:فسیل زنده.
خدا کنه به جای ۵ برن سراغ کد ورونیکا. ۵ خیلی کار داره باید از بیخ و بن ریبوت بشه.
۵ هم می تونه ریبوت بشه هم ریمیک.
ریبوت به این معنا هستش که کلا از دم بری شما صحنه های اکشن رو هم حذف کنی که به نظر من به ضرر این نسخه هستش چون از هسته و از اون پتانسیل داستان که اکشن دار بودنش هست اصلا استفاده نمیکنه مثلا شما چطور می خوای مبارزه با وسکر و جیل و الکسا رو که۲۰درصد گیم رو در بر دارن رو بر داری یا ترسناک بکنیشون مگر الکسا رو کلا تغییرش بدن و یک چیزی مثل مستر ایکس و نمیسس درست کنن که بیاد دنبالت و از اون حالت باس فایتی در بیاد و بیشتر یک جبهه رو در بر داشت برداشته میشه و اگر یکسری مکانیک مثل گرما زدگی و یک مکانیک گرما زده شدن رو هم بهش اضافه کنن که مثلا طرف یک آبی دید بخوره یا بزنه به سر و صورتش خوبه.
هوش مصنوعی شیوا هم رو مخ بود بعضی وقت ها و اگر اون پروژه های کنسل شده که یکیش باعث بیشتر شدن اکشن بازی میشه یعنی جاینت خونه که با چند تا بازمانده بری ۱۰تا جاینت بکشی با مسلسل یا اسلحه هایی که داری خوب میشه.
یا اون ایده هایی که تو اویل چهار می خواستن بیارن ولی نتونستن بیارن رو بیارن مثلا یک رژنیتوری بسازن که قابلیت تبدیل شدن به مایع و نیمه جامد رک داشته باشه مثل اون نسخه ای که قرار بود برای رژنیتوری اویل۴ ریمیک بسازن یا مثلا یک انمی مثل U-3لایق این هستش که دوباره بره برای نسخه بعدی بیاد چون تو نسخه ۴ ریمیک ازش استفاده نکردن یا اگر بیاد برای مراحل داستانی آیدا میاد که بجای یکی از انمی های تکراری مثل جی جی توی اویل۵ بزارن.
تصور رزیدنت ایول اریجینال (به قول قدیمیا اویل یک) با دوربین رویه شونه و کیفیت فنی بروز شده ؛ دیوانه کنندس ولی احتمالا هیچوقت ریمیک نشه اما کد ورونیکا چرا.
Resident evil code veronica
resident evil outbreak
و در آخر اون گندی که به Resident evil 3 remake رو زد درست کنه
و در آخر دوربین کلاسیک هم اضافه کنید به عنوان remake حتی گذشته مثل ۲،۳،۴
مورد اول رو مگر ریبوت بکنه که عملا زمان زیادی به اون گند زدنه نیاز هستش.
درباره مورد دوم دوربین کلاسیک فکر کنم اون فقط برای نسخه ژاپنی منتشر میشه یا شده چون اویل۴ اصلی نسخه ژاپنیش دوربین اینطوری داشت.
دوربین کلاسیک😂 ن ممنون کسی نمیخواد اون دوربین آشغال برگرده
برای من هیچ اذیتی نمی کرد این نسخه البته تو اویل ورونیکا خیلی بد بود به طرزی که موقع نگه داشتن کاراکتر و رفتن به یک جای دیگه اتاق کاراکتر مسیرش رو تغییر می داد بهتره که نیارن جون یک بازی مثل اویل۴ ریمیک عملا به نشونه گیری دقیق تری نیاز داره تا یک دوربین ثابت.
برای اویل۴نسخه اصلی هم این دوربین فاجعه بود چون اون لذت هدشات کردنه از بین می رفت و هر دفعه به نا کجا آباد تیر می زدی تا تیره به حدف بخوره که عملا اون لیزر هیچ نقشی تو دوربین ثابت نداشت.
بریم برای ریمیک رزیدنت اویل ۵ 🔥🔥🔥
قبلش کد ورونیکا رو ریمیک کنن بهتره به نظرم.
ریمیک اویل ۵ نیاز نیست ( حداقل فعلا )
بهترین گزینه ها برای ریمیک code veronica و re 0 هستن
بازی هایی که واقعا ریمستر شدن ریمیک بشن واس چی؟
اگر به این باشه که ریمیک نسخه چهارم هم نیازی نبود چون نسخه hd اش موجود بود 😀
نسخه ۰ هنوز که هنوزه جون داره و تورو می ترسونه هنوز که هنوزه برای نسخه ۰ ریمیک زوده فکر کنم بعد کد ورونیکا و نسخه پنجم زیرو رو یک ریمیکی بکنن بهتره چون تا اون زمان دیکه حس ترسوندنش رو از دست میده.
Code Veronica سه بار
آقای زرمهر درحال آماده کردن لیست خود و در آخر نسخه gaiden 🥸
این نسخه که مال گیم بوی بوده فکر کنم با یک اسم دیگه که همگی می شناسیمش ریبوت شده.
منظورم رولیشن هستش.
داداش این اصلا کارکتر هاش و داستانش فرق دارن ها :/
خوب میگم چون اگر ریبوت شده باشه شاید بر اساس اون کل داستان و ماجرا رو عوض کردن بخاطر همین من چون یک شباهتی بین یکسری کاراکتر و شباهت های عملی بین این دو نسخه دیدم گفتم.
نه تو رو خدا بسه دیگه 😂 (البته اگر ۶ رو هم میخوای ریمیک کنی!)
چ عجب کامنتت راجب سونی نیست ، انتظار داشتم اینجام بنویسی سونی باید فلان چیزو ریمیک کنه😂
همین تغییر خوبیه
۶اساسا یک ریبوت نیاز داره اون مولتی دو نفره انتخاب کردنش خوب بود ولی بسته به محیطش انمی های خیلی سمی در بیشتر موقعیت ها آورده بودند که همین سمی بودن باعث اکشن شدن بازی میشد اگر مثلا معما های زیاد و سنگینی می داشت مثلا یک مجسمه ای رو بریم با هم الگو هاشو مرتب کنیم یا قطعات یک پازل رو حل کنیم یا یک شطرنج اتوماتیک رو حل کنیم که مثلا خودت مهره رو حرکت بدی و خود مهره حریف خودش حرکت کنه و جوری اون عمل رو انجام بدی که حریف کیش و مات بشه و هم بتونی جون سالم از اون اتاق در ببری.
چندین معما رو میشه براش گذاشت فقط باید کپکام تو ساخت اویل۶ از انمی های سمی استفاده نکنه یا مثلا مرحله زیر کلیسا رو یک جوری درست کنه مثلا یک غار تاریک باشه.
کمی اکشن درونش مشکلی نداره ولی به شرطی که کل ساختار گیم رو نزنه به هم و باز یک کالاف بیاد برامون.
اون باس فایت رو قیافش رو عوض کنن خیلی خوب میشه چون قیافش رو وقتی نگاه می کردی انگار کله مگس رو گنده کرده بودن و اون کله هی بهت زوم بود.
بهترین ریمیک که میتونه بسازه همین ورونیکاس خیلی ها بازیش نکردن چون روی دریمکست عرضه شد( تو زمان عرضه خودش) ۲ تا دیسک داشت هنوزم از نظر خیلی ها بهترین و سخت ترین اویل حساب میشه و از نظر داستانی خیلی گره ها و اتفاق های مجموعه رو توضیح میده ، و اینکه داستان ۲-۳ ماه بعد از اویل ۲ هست که متن گفته شده همزمان با اویل ۳
داستان خود اویل ۳ یک روز قبل اویل ۲ اتفاق میافته
امیدوارن ریمیک بعدی ورنیکا باشه
چون از نظر شماره بخوان برن جلو اویل ۵ نیازی به ریمیک نداره باید ریبوت بشه
واقعا این شرکت قابل احترامه کاش بقیه هم ازش یاد بگیرن
من واقعا با ریمیک کردن ۵ و ۶ مشکلی ندارم ولی به نظرم فعلا باید بچسبن به ریمیک Code Veronica
Revelation 1 و ۲ هم ریمیک کنن بد نیست مخصوصا که به واسطه انحصاری بودنشون رو نینتندو گرافیک ضعیفی داشتن
Code Veronica گزینه خیلی خوبیه
یدونه کد ورونیکا رو ریمیک کنی بسه باید بکشی بیرون
کد ورونیکا همزمان با اویل ۳ اتفاق میفته؟؟؟
WTF😐
Code Veronica
DMC 1 & 3
من کد ورونیکا رو بازی نکردم کاش ریمیک کنن
امیدوارم اول به فکر code veronica باشن نه ریمیک re:5
نیکی و پرسش کپکام عزیز؟؟
یک سوال داشتم راهی هست دیابلو ۴ روی کنسول بازی کرد؟ به سرور ها وصل نمیشه
به نظرم ۵ و ۶ باید ریمیک بشن ولی تا حد زیادی داستان گیم پلی تغیر کنه و یه چیز خوب در بیارن
کد ورونیکاااااا
یا survivor
خوب دو نسخه سرایور داریم.
یکی نسخه یک هستش که مال پلی۱ هستش.
یکی کد ایکس ورونیکا هستش که صرفا چندین مینی گیم جداگانه از کد ورونیکا با پشتیبانی از اون کنترل تفنگی ها کار می کنه که کپکام اونو به عنوان نسخه ای جدا فکر کنم عرضه کرد البته خیلی داستانی نیستش بیشتر اکشن مد هستش.
اگر بتونن این نسخه کد ایکس رو همراه با مینی گیم هاش رو تو خود نسخه ورونیکا جا بدن که البته حجم زیادی هم می بره خوبه باز نیاز نیست مثل نسخه های نسل۶و۷ای بری سی دی جداگانه هر کدوم رو بگیری.
سوروایور همون نسخه ps1 که اول شخص بود
اولین رزیدنت اویلی که بازی کردم
خیییلی باحال بود
البته اون موقع چقدر میترسیدم😂
ترتیب نسخه های اول شخص ساخته شده.
۱.سرایور۱.
۲.گیدن.(البته تو حمله به انمی)
۳.کد ایکس ورونیکا.
۴.دد ایم.
۵.ویلیج.
۶. ۴ وی آر.
اول از همه
Resident Evil 1
Re 3 Nemesis یه ریمیک درست حسابی
Re Code Veronica
Re 0 Zero
به ترتیب اینارو ریمیک کنه بعد دیگه کلا از اویل بکشه بیرون
اویل۱ هنوز میگم ترس داره گرافیکش خوفه طرف با دیدن اون زامبی های قرمز دونده جنگل ونگل میشه.
نسخه سه رو عملا باید بعد از ریمیک شش یک ریبوت بکنن ریمیک صرفا می تونه داستان رو بهتر بکنه که نسخه ریمیک سه اصلا محتوای خاصی نداشت که بخوان دوباره ریمیکش بکنن مگر ریبوت بشه که بهتره.
می مونه نسخه صفر که همون توضیحات نسخه یک علاوه بر اون اون حس محدودیت اینونتوری و محدودیت زمان در باس فایت یا حل معما ها یا معما های بسیاز سنگینی که نصفش قابل حله رو میشه گفت هنوز برای ریمیک خیلی زوده.
نسخه کد ورونیکا هم بهتر ریمیک بشه چون داستانش همزمان با اویل۳ رخ میده و می خوام ببینم تو نسخه ریمیک چه تغییری می کنه.
بنظرم به جای ریمیک الان دیگه وقت یه نسخه جدیده
حالا اگرم بخواد ریمیک کنه بهتره به جای نسخه پنجم بره سراغ بازیای قدیمی تر
رزیدنت اویل ۵ و کد ورونیکا باید ریمیک بشن
و رزیدنت اویل ۶ هم ریمستر
البته خیلی ها با رزیدنت اویل ۶ موفق نیستن😂ولی خب حیفه که اصلا به این بازی توجهی نکرد…حداقل در حد یه ریمستر!
دادا ریمستر که گرافیک رو یک خورده بروز می کنه.
کلا باید بکوبوننش از اول بسازن صرفا یک ریمیک کار رو حل نمی کنه داستان ناتمامی که بعد از ماجرای جدا شدن آیدا و لئون بعد نسخه شش و آینده اون ها بعد از این نسخه ها صرفا باید یک نتیجه ای داشته و در ضمن دو تا کاراکتر مثل شری و جیک که هنوز زنده هستند خیلی پتانسیل دارند تا در نسخه های بعدی هم بیان.هلنا هم که مرد تو انیمیشن وندتا اگر دقت کرده باشید زن کریس بود و بچشون که پسر بود هم آلوده به اون ویروس شد و هر دوشون مردن.
امیدوارم ریمیک نباشه …🔫😿
اولین بازی که از این سری و تجربه کردم نسخه دو اصلی بود زمان پلی استیشن ۱ ولی نمیدونم چرا بیشتر با نسخه پنجش حال کردم الانم پنج و ریمیک کنن دیگه واقعا عالی میشه
کد ورونیکا به احتمال ۵۵درصد ریمیک میشه احتمال هم داره نسخه اوت بریک هر دو فایل که به احتمال۴۵درصد حدس می زنم ریمیک میشن.
برای اویل۵ فکر نکنم ریمیک نیاز باشه تا الان چون گرافیکش کمی خوبه.
دد ایم هم که کلا فراموش شد تمومش کرده بودم و عملا حوصلم رو سر می برد چون نه مینی گیمی در کار بود نه حالت داستانی مختلف فقط داستان رو با یک کاراکتر دیگه با همون خط اول داستان شروع می کردی و یک سری سلاح هارو هم داشتی معما هم در کار نبود و بیشتر شوتر بود ولی فیزیکش برای یک شوتر خیلی محدود بود بیشتر بخوام بگم سعی در تعادل وحشت و شوتر رو داشت.
نسخه یک سوایور هم عملا به فراموشی سپرده شده که برای پلی۱ بود بعد از حوادث نسخه سوم و قبل از ورونیکا بود که آرک تامسون دوست لئون که لئون خواست از آمبرلا یک سری اطلاعاتی به دست بیاره ولی در حین ماموریت هلیکوپتر سقوط می کنه و حافظش رو از دست میده اما تو حین طی کردن مسیر و خط داستانی مختلف بسته به انتخاب مسیر حافظه شما یک سری اطلاعاتی رو بدست میاره اما نه همشو بقیش هم که خودتون می دونید که من نظرم درباره این بازی چیه.
نسخه انحصاری گیم بوی هم فکر می کنم ریبوت شده و ما خبر نداریم چون یکسری ویژگی بین یکی از نسخه های رولیشن که بری با دختری کوچیک آشنا میشه که توانایی تشخیص وجود انمی رو داره که این توی گیم بوی بود ولی فقط می گفت در اون مکان انمی وجود داره نمی گفت که در کجا قرار داره و الان چکار می کنه که من این ویژگی رو اگر کسی نسخه گیدن رو بازی کرده باشه با رولیشن منظورمو میفهمه.
نمیان هر بازیو که رسید ریمیک کنن از جمله بازی داغونی مثل Out Break
تو ریمیک کردن یه مدل قانونی هست که، بازیایی که شکست و خورده نمره ضعیفی گرفتن نمیان ریمیک کنن.
نسخه شیوع که اتفاقا بهترین گیم از نظر من بود مثل اویل صفر آنلاین برای پلی۲ البته هوش مصنوعی شو قبول دارم که خیلی رو مخ بود و بجای کمک تو رو می گذاشت زنده زنده بمیری.
نسخه یک سرایور هم قبول دارم ولی میگم اگر بیان ریمیک کنن شاید از اون آبرو ریزی که برای این نسخه ساخته بودند کم بشه و دیدگاه طرفدارا نسبت به این نسخه هم بهبود پیدا بکنه.
دد ایم هم قبول ندارم چون فقط بر اساس وی ای آر پلی دو ساخته شده بود و عملا گیمش هیچ تفاوت حالت با نسخه سرایور یک نداشت از اونجا که صدا گذاری خوب گرافیک واقع گرایانه نکات مثبتش بود ولی کنترل بیشاز حد پیچیده کاراکتر بدون تفنگ وی ای آر و صرفا انجام بازی با دسته یک کابوس محسوب میشه که بعد یک دفعه بازی کردن قشنگ میاد تو دستت و چون بازی بیشتر همون سبک اویل۴ رو البته بدون معما و فیزیک محیط بسیار ضعیف این بازی کلا هیچ توجهی نشد بهش و صرفا به عنوان شوتر وحشت کنار گذاشته شد اگر اویل۴ نمی بود شاید این رو به عنوان اویل۴ الانه می شناختیم و نسخه ریمیک این رو بازی می کردیم که صرفا باز هم چون کپکام نمی خواست این فرانچز رو محدود به چهار نسخه بکنه و می خواست بیشتر از این فرانچز بسازه رفت اون نسخه رو قبول کرد که البته و صد البته نسخه دمو ی اویل۴ رو بازی کنید اینو می فهمید که چقدر با نسخه ورونیکا و البته این گیم چه فرقی داره.
گیدن خوبه ولی والا من هیچ اطلاعاتی درباره ریبوت شدنش ندارم ولی استدلالم اینه چون ویژگی های یک سری کاراکتر هاش مثلا اون چیزی که درباره شباهت رولیشن و گیدن گفتم وجود داره فقط باید ریز بین باشی.
اویل اوت بریک کلا داستان خاصیم نداره یه بازی سرفا کواپه، ارزش ریمیک کردن نداره
نخسه Dead Aim من که قبلا بازی کردم خوشم اومد ولی خب ارزش ریمیک کردن نداره.
اولویت کپ کام برای ریمیک بعدی باید نخسه اول یا کد ورونیکا باشه
خوب منم همینو میگم میگم بعد این نسخه کد ورونیکا بعدش اگر اوت بریک و ددایم رو ریمیک بکنه خیلی بهتره چون اوت بریک رو داشته ریمیک می کرده که بخاطر ریمیک نسخه۴ام لغو شد بخاطر اینکه جبران کار های عقب مونده این نسخه بود و علاوه بر اون سرعت بخشیدن و زود منتشر کردنش.
که این نسخه اوت بریک رو هوا موند.
بعد از اوت بریک دد ایم و سرایور رو یک ریمیک بکنه خیلی خوب میشه البته سرایور از نظر خط داستانی و کنترل کاراکتر خوب بود منتها خیلی محدود بود مثلا نمی تونستی لیکر های بالا سرت رو نشونه بگیری و حتما باید خودش اتومات روش قفل می کرد نشونه گیریش که در اثر این حالت بیشتر تو نقطه ضعف بودی و دید کافی به کل مپت نداشتی و هی دمج می خوردی و صدا گذاری بدش هم منو یاد اون صدای نازک و سمی جیل تو نسخه اورجینال اویل۱ انداخت.
نظرسنجی برای ما فیلتره دوستان خوشحال نشین … 😑🫂
چاره کار.
🐘شکن.
هرچی از کپکام رسد واقعا نکوست،بنظرم همین فرمون بره جلو و به مخاطب احترام بزاره همیشه میترکونه🤝🏻🤍
اقا درسته که میگن ۹ آخرین قسمت؟
بنظرم پروژه ی بعدی کپکام devil may cry باشه فوق العاده میشه
طی این مدت خیلی نسخه اصلی ساخته اگر یک نسخه فرعی از انیمیشن هاش می ساخت فکر کنم خوب میشد مثلا انیمیشن Damnation صحنه ای داشت که سه تا تارینت می اومدن دنبالت که اگر اونو به صورتVR یا به صورت سوم شخص بتونی بازی بکنی خیلی خوب میشه.
Excuterهم یک خلاصه ای از رزیدنت اویل۳ بود.
نسخه Degeneration هم بازیش ساخته شد اما برای جاوا و هیچ پورت دیگه ای نداشت اگر بتونه این بازی رو یک ریمیک اساسی بکنه بطوری که اون گرافیک و فیزیک سمی از بین بره خیلی خوبه.
خب به نظرم کد ورونیکا شاهکار بود نسخه اصلی، نیازی به وقت گذاشتن زیادی نداره فقط گیمپلی و گرافیک رو مدرن کنن تحویل بدن شاهکار خواهد شد. (مثل رزیدنت ۲ ریمیک). در نتیجه به نظرم اول همین کد ورونیکا رو ریمیک کنن بهتره یکی دو ساله بسازن عرضه کنن، بعد برن سراغ پروسه زمانبر ریبوت کردن نسخه پنجم.
امیدوار بودم که تا فعلا از ریمیک کردن نسخه های قدیمی اویل شاهد نباشیم و اگر قرار باشه ریمیکی از بازی های قدیمی کپکام ببینیم اون dino crisis باشه
و امید وارم که همین اتفاق هم بیوفته
خودم دوست دارم code veronica ساخته بشه ولی الان وقتشه که سری dino crisis و onimusha رو زنده کنه
صفر و یک رو تو یه داستان هم بدی خوبه
اومدم بگم کد ورونیکا دیدم همه گفتن.
ولی رزیدنت اویل ۵ هم بشدت پتانسیل بالایی واسه ریمیک داره.
قشنگ میتونن یه تم دارک بهش بدن و با dlc nightmare تلفیقش کنن تا متای بالای ۹۰ تحویل بده.
حضور وسکر تو این رزیدنت اویل ۵ فوقالعاده ست…
کلا نسخه ۵ و ۶ رزیدنت اویل باید فراموش بشن ، چیزی به عنوان رزیدنت نبودن که حتی بخواد ازشون به عنوان سری نام برد!
باز نسخه ۵ رو میشد یک بازی غیر رزیدنت اویل با کیفیت دونست ، اما نسخه ۶ نه تنها رزیدنت نبود ،بلکه فاجعه ایی بود که دوران زوال کپکام رو رقم زد !
باید فراموش بشن و تو زباله دان صنعت گیم ،اون لا لو ها مخفی بشن به عنوان موجودات عجیبه الخلقه !
۶ رو قبول دارم فاجعه بود ولی ۵ بازی واقعا باکیفیتی بود و اگه تو ریمیک روش کار کنن که بیشتر بیاد تو قالب باقی رزیدنت اویل ها محصول خوبی میشه.
۶ یه هرج و مرج به تمام معنا بود (هرچند اکشنش عالی بود)
ولی ۵ در کنار مراحل اکشن، قسمت های بیاد ماندنی هم داشت.
Dlc nightmare که واقعا در حد معقول خوب و ترسناک بود.
حضور وسکر واقعا دلهره آور و سطح بالا بود (که تو ریمیک میشه ترسناک ترش هم کرد)
مراحلی که لیکرها توش بودن اگه اکشنش رو یکم کنترل کنن واقعا جذاب میشه.
خلاصه رزیدنت اویل ۵ واقعا بازی با کیفیتی بود و اگه سلیقه به خرج بدن و یسری مراحل ضعیف و اکشنش رو با یسری مراحل جدید ترسناک عوض کنن، و تمش رو دارک تر کنن رزیدنت اویل خوبی هم میشه.
مشکل ۵ این بود که به عنوان رزیدنت عرضه شد ، این بازی اصلا رزیدنت اویل نبود ، بله منم نهایت لذت رو بردم از بازیش ، همون زمان عرضه بازیش کردم و واقعا لذت بردم گرافیک بسیار زیبایی هم داشت ، اما رسما رزیدنت اویل نبود ،یک بازی اکشن ماجراجویی بسیار خوش ساخت بود !
من هرگز به عنوان رزیدنت اویل قبولش نکردم ،چون هیچ وقت اون حس رو هنگام بازی کردنش به من منتقل نمیکرد!
در مورد رزیدنت ۶ هم باهم هم نظریم 🤙 …
نمیتونم حرفت رو رد کنم ولی بازم من داخل رزیدنت اویل ۵ (با اینکه در کل از ریل رزیدنت اویل بودن خارج شده بود) لحظات رزیدنت اویل وار هم یادم میاد؛ بنظرم میشه تو ریمیک اصلاحش کنن.
ریمیک شماره ۸ رو بسازین :))))
بستگی داره ریمیکی که میخوام انجام بدن تو چه زمینه ای میخواد بهتر بشه
اگه قراره فاز ترس و دلهره رو درست از آب در بیارن. به نظرم فعلا کد ورونیکا و البته دینو کرایسیس تو اولویتن. دینو کرایسیس که اکه سازنده و کنترل کیفی ریمیک ۲ روش پیاده بشه که وای به حال اونایی که میخوان بازیش کنن
نه اکه مثل نسخه چهار یه اکشن با المان های بقا درست میکنن. همون نسخه پنجم رو بیارن روش کار کنن. فقط یکم از قدرت های آن به تن کریس کم کنن. یارو همینجوری دست خالی با چاقو ارتش یه نفرس. سکانسی که داره به تخته سنگ مشت میزنه هم که رسماً آقا رو جایگزین هالک میکنه. سلاح هم که دیگه دستش بیفته دیگه بازی میشه فانتزی قدرت تا شوتر ترسناک بقا
خلاصه که من افتضاح ریمیک ۳ رو نمیخوام. یا نسخه دو یا نسخه چهار
غیر از این باشه ترجیح میدم همون کلاسیک هارو بازی کنم . همون خاطرات برام باقی بمونه
به نظر خود من دیگه ریمیک رزدینت اویل بسه برین سراغ رزدینت اویل ۹
(اگه بخواد کپکام بازی ریمیک کنه دیگه انصافا خدایی ناموسا مولایی ریمیک داینو کرایسیس هست)
code veronica
اگه قراره بیای کد ورونیکا رو ریمیک کنی اوکی ولی پنج و شیش رو بزار تو سطل اشغال این فرنچایز بمونه.
عزیز توکه انقدر به طرفدارات اهمیت میدی لطف کن به سمت ریمیک سه نسخه اول DMC برو دمت گرمه واقعا
چه تصمیم ارزشمندی واقعا لذت بردم.
چی میشد اگه این نگرش بین کمپانی ها عمومی میشد که به بازخوردهای طرفداران و منتقدان توجه کنن و در راستای بازخوردها عمل کنن…
ای کاش یه نظرسنجی برای دوربین اول شخص و سوم شخص هم میذاشت
من کارگردان Resident Evil 9 بودم دوربین سوم شخص نشانه لیرزی رو تمام اسلحه ها
شخصیت اصلی ایدا وانگ
منم دوست دارم اینطوری باشه ولی حیف که شدنی نیست.
مگر انتخاب شخصیت رو مثل اویل۶ بکنه به شرطی که کل داستان نره رو هوا و باز کالاف بشه که آیدا هم مثل نسخه۶ شخصیت اصلی باشه.
نسخه ۵ خدا کنه ریمیک بشه ۶ هم گیمپلی-گانپلی اش تغییر کنه
6 اگه زیادی اکشن نبود re خوبی میشد
به عنوان کسی که ۱ سال تمام اویل بازی میکردم
یه نسخه جدید با شخصیت های جدید ولی در ادامه ماجرا های راکون سیتی و حول محور ویروس t
خدایی نسخه پنج رو خیلی سخته ریمیکس کنن
تو آفریقا و آفتاب 😂 شوا هم که بغل دستته
اصلا نمیشه ریمیک کرد
بنظرم یا داینو کرایسیس ریمیک کنه یا رزیدنت اویل کد ورونیکا
یه رزیدنت اویل ۷ دیگه بدهکاری بهمون.
با مود سوم شخص که هرکی دوست داشت بزاره سوم شخص.
ولی دست نبره تو ترسناکی و بقاش وگرنه مثل ۸ میشه کالاف
من re:code Veronica رو بازی نکردم خدا کنه اونو ریمیک کنن
Code veronica قطعا
احتمالا منظورشون اینه :
Re2 remake remake
Re 3 remake remake
Res 4 remake remake
زمان ریمیک ۵ و ۶ هست
به شخصه ۵ رو خیلی دوست دارم
ریمیک کردن رفته تو تار و پود کپکام و اگه این فرمون جلو بره موفق میشه و اینم نباید فراموش کنه که در کنار ریمیک نسخه جدید هم ارائه کنه
نظری راجب ساخته شدن یا نشدن ریمیک ندارم اما اگه میخوان ریمیک کنن اولویت با کد ورونیکا بعد خدایی رزیدنت ۵ رو ریبوت کنن یه دستی تو داستان کاملا گوهر بارش بکشن🗿👍