عضو سابق دایس: Battlefield 2042 هرگز شانس زیادی برای عالی بودن نداشت
یواکیم بودین (Jokim Bodin)، یکی از توسعهدهندگان سابق استودیوی دایس (DICE)، اخیراً به صحبت در مورد بازی Battlefield 2042 پرداخته است.
بازی Battlefield 2042 این روزها با ایجاد تغییراتی در طراحی نقشه، مدیریت گروه، بازگشت کلاسها و موارد دیگر در وضعیت بهتری نسبت به زمان عرضه قرار دارد. با این حال اثر مذکور در زمان انتشار از مشکلات و باگهای متعددی رنج میبرد و این امر موجب شد در روزهای ابتدایی عرضه، بیش از ۲۶۰۰۰ نقد منفی توسط کاربران استیم برای آن ثبت شود.
Battlefield 2042 در کنار ویژگیهای از دست رفته و تصمیمهای عجیب در طراحی، از باگهای متعدد، مشکلات سرور و مشکلاتی در تعادل سلاح رنج میبرد. Joakim Bodin، مهندس ارشد نرمافزار سابق استودیوی دایس که اکنون در شرکت اپیک گیمز (Epic Games) به عنوان یک مهندس ارشد پشتیبان کار میکند، اخیراً با انتشار پستی در توییتر خود اشاره کرده است که بازی مذکور هرگز شانس زیادی برای عالی بودن در زمان عرضه نداشته است.
این بازی موارد تکراری زیادی داشت و هرگز شانس زیادی برای عالی بودن در زمان عرضه نداشت. با این وجود، به سختی تلاش کردیم تا Battlefield 2042 دارای پشتیبانی کامل در کراس پلی و بخش پیشرفت باشد و سیستمهای آنلاین آن عناوین آینده را به خوبی پشتیبانی خواهند کرد.
گزارشهای مربوط به مشکلات Battlefield 2042 کمی قبل از انتشار آن منشتر شد و تام هندرسون (Tom Hendeson) گزارشی در مورد چگونگی شروع این پروژه به عنوان یک عنوان بتل رویال ارائه نمود. گفته میشود که مدیریت به اندازه کافی به پروژه متعهد نبوده است. طبق گزارش ها، بخش Specialists با دریافت منفی نیز به دلیل علاقه تیم مدیریت به این بخش در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2019، به عنوان مذکور اضافه شدند.
پس از انتشار Battlefield 2042، رویکرد الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در خصوص این مجموعه تغییر کرد. در همین راستا، این شرکت چند استودیو برای ساخت عناوین مختلف Battlefield مشخص کرد و همچنین وینس زامپلا (Vince Zampella)، مدیر عامل ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) به عنوان مدیر جدید فرنچایز Battlefield انتخاب شد.
با وجود آنکه هنوز بازی جدیدی از سری Battlefield معرفی نشده است، اما استودیوی Ridgeline Games (با رهبری مارک لتو، یکی از خالقان فرنچایز Halo) روی ساخت یک بازی داستانی از این مجموعه کار میکند. همچنین استودیوی ریپل افکت (Ripple Effect) عنوان جدیدی از سری Battlefield در دست توسعه دارد. مدتی پیش نیز اعلام شد که ساخت بازی Battlefield Mobile لغو شده است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
حسرت به دل یک شوتر خفن موندم
بتلفیلد فقط بد کمپانی ۲
فقط ۳🤣
آخ آخ نگو عزیز
اون رو جلو خانواده نمیشه بازی کرد
والا تریلر هاش که خوب بود
اگه شش ماه تا یک سال دیرتر گیم عرضه میشد
قشنگ پولیش میشد و محتواهای پس از عرضه که اخیرا دارن پشت هم میدن منظم میدادن بازی موفق میشد (نه در حد ۱ )
مشکل اینجا است برای یک گیم آنلاین ،توجه کن دارم میگم یک گیم آنلاین یعنی فاقد بخش داستانی که براش زحمت کشیده شده باشه ۷۰ دلار پول میگیرند که اصلا منطقی نیست کی حاضره برای یک گیم آنلاین ۷۰ دلار بده آخه ؟بخواد بده کالاف دیوتی میخره که یک بخش داستانی هم گیرش بیاد:))
واقعا قیمت ۷۰ دلاری گیم قابل توجیه نیست
ولی اینم در نظر بگیر که فن های بتلفید این سری رو بخاطر مولتی پلیر خاص و درگیرکنندش دوست دارن
البته بعضا بخش داستانی خوبی هم داشتن ولی مقایسش با کالاف زیاد درست نیست
خودم به شخصه مولتی پلیر بتلفید رو به کالاف ترجیح میدم
و بخش داستانی کالاف (بیشتر مدرن وارفر های قدیمی )رو به بتل
دقیقا گیم پلی بتلفیلد رو من بیشتر میپسندم ولی متاسفانه زیر دست ea حریص افتاده …
این بازی الان از بهترین عناوین آنلاینیه که من بازی می کنم. و به نظرم با توجه به اظهارات اخیر EA مبنی بر درک جایگاه یک شوتر اول شخص نظامی میتونه آینده خوبی داشته باشه
بتلفیلد هی هرسال ضعیف و ضعیف تر شد با اینکه یکی از بازی های مورد علاقه ام هستش ولی خیلی داره بد به فنا میره. خدا کنه مدیریت بازی بدن دست یک نفر درست و حسابی بازی رو برگردونه به دوران بتل ۴ و بتل ۱. بتل ۱ واقعا بازیش بالانس بود تیمت کم میورد بالون و قطار و کشتی و میاورد که تیمت به همین راحتی نبازه بتل ۴ هم که اون همه تفنگ و مپ هاش واقعا عالی بودن!
بتلفیلد > کالاف دیوتی
قبل از خریده شدن اکتی
کالاف دیوتی > بتلفیلد
از آینده اومدی 😂؟
اصلا هم ربطی به خرید اکتویژن نداره XDDD
“پس از انتشار Battlefield 2042، رویکرد الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در خصوص این مجموعه تغییر کرد”
پس خدا رو ۱۰۰ هزار مرتبه شُکر
همون موقع که گیم پلی این بازی رو دیدم کاملا میدونستم قراره چه چیز بدرد نخوری بشه.
قشنگ با خودم گفتم خب الان چی هدف چیه دقیقا هی میمیری ریسپان میشی دوباره میری میکشی دوباره ریسپان با یه مپ عجیب و غریب و …
خب همه بتلفیلدا بخش انلاینشون همین بوده میری میکشی میمیری دوباره ریسپان میشی این تاثیری تو خوبی یا بدیه بازی نداره
سبک گیم پلیش منظورمه.
مدل بتلفید ۱ فرق داشت.
این بازی میشد با جت و تانک و این چرت و پرتا ریسپان شد تو یه مپ شلوغ پر از آشوب که هیچ هدفی نداشت.
چون شما با بتل رویال گیمر شدی طبیعیه اینطور سبک رو نپسندی.سبک آبجکتیوی تیمی لذت خاص خودشو داره چون کژواله و واسه دورهمی عالیه.سبک بتل رویال رقابتی کمپتتیوه که مجبوری جدی بازی کنی دلخوری و داد زدنا فشار خوردنای خودشو داره.بعضیا میخوان خستگی روزانشون رو برطرف کنن بدون استرس بتلفید پیشنهاد بسیار خوبیه.
شما درست میگید اشتباه از من بود به خاطر آشنایی کم با این سبک.
وقتی می دونید خوب نیست چرا ریلیز می کنید 😶
فروش کم بهتر از هیچیه دیگه
از شهریور پارسال و از روز رستاخیز تا حالا نمیشه بتلفیلد را بازی کرد چون اینترنت را نابود کردند.
آیا شما راهی برای بازی کردن میشناسید؟
DNS بزن
ممنونم رفیق ، اما دی ان اس برای بازیهایی هست که از طرف خارج روی ما تحریمه ونه برای زمانی که کلا اینترنت فیلتره
الان ک ما میتونیم Warzone 2 بزنیم با DNS
شما رو نمیدونم دوست عزیز
ادامه تیتر:ماهم به صورت داغون ارائه دادیم