Metal Gear Solid Delta: Snake Eater توسط Konami و Virtuos توسعه یافته است
Konami رسما تایید کرده که به صورت داخلی مشغول توسعه ریمیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater است، اما این پروژه به صورت کامل توسط استودیوی Virtuos پشتیبانی میشود.
تقریبا دو سال پیش بود که شایعاتی در رابطه با ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 در سطح فضای مجازی پخش شدند و در آن زمان استودیوی سنگاپوری Virtuos به عنوان توسعهدهنده آن نام برده شد. اخیرا و در جریان رویداد PlayStation Showcase شاهد رونمایی از Metal Gear Solid Delta: Snake Eater بودیم، اما Konami نگفت که چه استودیویی مشغول توسعه آن است که باعث به وجود آمدن سوالاتی شد.
با این حال این موضوع حالا شفافسازی شده است. نه تنها استودیوی Virtuos به کار خود روی این پروژه را با توئیت کردن یک اموجی مار اشاره کرد، بلکه حالا Konami هم خود این مسئله را تایید کرده است. گزارشگر ارشد Kotaku اخیرا در توئیتر برملا کرده که استودیوی Konami به صورت داخلی مشغول توسعه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater است و Virtuos هم به صورت کامل از این پروژه پشتیبانی میکند. شرکت Konami در بیانیهای گفت:
علاوه بر تیم توسعه Konami که در توسعه سری Metal Gear دخیل بوده است، این بازی کاملا توسط Virtuos پشتیبانی شده است.
البته Konami هنوز نگفته که منظور از پشتیبانی Virtuos از این بازی چه است و این استودیو تا چه حد در این پروژه دخیل بوده است. با این حال در هر صورت مشخص شده که شایعات قدیمی حقیقت داشتهاند. در همین حین Konami تایید کرده که این ریمیک قرار است گروه صداپیشگان بازی اصلی را بازگرداند. به طور کلی قرار است شاهد ریمیک وفادارانهای باشیم که گیمپلی بازی را تکامل میدهد.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC در دست توسعه است. این بازی هنوز تاریخ عرضهای ندارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به این بازی خیلی خوشبین نیستم چرا که وقتی مغر متفکر این فرنچایز یعنی کوجیما تو ساخت بازی حضور نداشته باشه اونم یکی از بهترین بازی های تاریخ, سخت میشه متصور بود بازی نهایی خوب از اب در بیاد یا اون چیزی که کارگردان اوریجینال بازی مد نظر داشته رو بتونن به نمایش در بیارن مثل همون demon souls remake که اقای کریمی هم یه تحلیل خیلی عالی از مقایسه این نسخه با اوریجینال داشتن.
البته امیدوارم با یه اثر خوش ساخت عالی در نهایت رو به رو شیم.
محمدامین حیدری@ ببین عزیز همونطور که بارها گفتیم هیچ ریمیکی نمیتونه جای نسخه اصلی رو بگیره خب این که از این، ما نمیتونیم قضاوت کنیم الان که چی پیش میاد چون مشخص نیست که کونامی دقیقا چجوری میخواد ریمیکش کنه مثل بلوپوینت فقط رو ظاهر بازی کار کنه و مدرنش کنه یا مثل کپکام از هسته بازی رو تغییر بده، در مورد کوجیما هم اینو بگم که هیچ خالقی نمیاد اثری رو که خلق کرده دوباره روش کار بکنه کوجیما اگر از کونامی جدا نمیشد مطمئن باش هیچوقت رو بازسازی این بازی کار نمیکرد، درست مثل میکامی که بدون اون اویل چهار رو ریمیک کردن یا دد اسپیس بدون گلن اسکافیلد ریمیکش کردن، ممکنه که متال گیر هم ریمیک موفقی از آب دربیاد اما مطمئنا هیچوقت روحه نسخه اصلی رو نداره درست مثل دیمون سولز، اویل چهار، دد اسپیس و…
سابقشون بد نیست ولی خب خیلی با متال گیر فاصله داره
بازی شبیه بهش هم نداشتن
خوشحالم خود Konami داخل ساخت مشارکت داشته. با عرضه این و SH 2 Remake امیدوارم بتونه به روز های خوبش برگرده.
حیف کوجیما نیست