فروش Ghost of Tsushima در ژاپن از یک میلیون نسخه عبور کرد
با اعلام شرکت سونی، فروش بازی جهان باز و اکشن ماجراجویی Ghost of Tsushima در ژاپن به یک نقطه عطف جدید رسیده و از یک میلیون نسخه عبور کرد.
عرضه بازی Ghost of Tsushima موفقیتی بزرگی برای شرکت سونی و استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) رقم زد. این بازی جهان باز که حماسه مقاومت یک سامورایی در برابر ارتش مغول را به تصویر میکشد، با گذشت حدود سه سال از عرضه همچنان به فروش خوب خود ادامه میدهد. با توجه به اینکه Ghost of Tsushima جذابیتهای زیادی برای مخاطبان ژاپنی دارد، جای تعجبی نیست که در این بازار به فروش بالایی برسد.
سونی اخیرا در توییتر حساب رسمی ژاپنی خود اعلام کرد که بازی Ghost of Tsushima به فروش بیش از یک میلیون واحدی در ژاپن رسیده است. با این وجود سونی مجموع فروش این بازی در سراسر جهان را بهروزرسانی نکرد. در آخرین آمار اعلام شده که مربوط به ژوئیه سال قبل میشود، Ghost of Tsushima به مجموع فروش ۹.۷ میلیون واحدی در سراسر جهان رسیده بود.
اگرچه دنباله Ghost of Tsushima هنوز به طور رسمی معرفی نشده است اما آگهیهای شغلی استودیوی ساکر پانچ نشان میدهند که احتمالا این بازی در دست توسعه قرار دارد. شاید بسیاری از طرفداران انتظار معرفی دنباله را در رویداد آینده پلی استیشن داشتند اما گزارشهای اخیر ادعا دارند این بازی در رویداد حضور نخواهد داشت.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
جالبه زلدا تو ۳ روز ۲ میلیون نسخه ۷۰ دلاری در ژاپن فروخته ،
اما گوست آو سوشیما که درباره تاریخ این کشور هم هست و خالقان یاکوزا و رزیدنت اویل هم صراحتا به نیکی ازش یاد می کنند تو ۳ سال نصف این تعداد یعنی یک میلیون نسخه که حداقل نسخه ۳۰ و ۲۰ دلاریه به فروش رسونده !!
داداش زلدا فرنچایزیه که از ریشه خلاقیت و نوآوری به صنعت گیم اضافه کرده با قدمتی بیش از ۲ ده مقایسه فروشش با ی IP جدید که اولین بازی اوپن وورلد استودیو ساکرپانجه از بیخ و بون اشتباهه
البت نینتندوئه دیگه ، بازار خودشو تو ژاپن قبضه کرده واسه هرکدوم از سری بازیای اصلیش تو این کشور سرو دست میشکونن
زلدا ژاپنی پسند تره
خشونتش کمتره
داستان ساده تری داره
رفیق حرفت به صورت کلی قبوله …
ولی آثار ژاپنی پسند کلا برعکس چیزایی که گفته .
ژاپنیپسندها معمولا بسیار خاص هستند ، داستانهای بسیار پیچیده با پیچشهای ناگهانی ، خشونت هنری و هدفمند ، و معانی و تفاسیر پیچیده و عمیقی دارند .
علت اصلی موفقیت زلدا خلاقیت بسیار ، ریشه دار بودن ،
و کنسولسلر بودنشه .
زلدا خشونت نداره که 😂
دستانشم سادس
اون پیچیدگی گوست اف سوشیما رو نداره
قطعا گوست اف سوشیما برای سن های بالا تره
برای همین مخاطباش کمترن
داداش تو داری دلیل فروش کنسول نینتندو رو با یه آی پی ps مقایسه میکنی؟
علاوه بر چیزایی که دوستان گفتن اینو اضافه کنم که ژاپنی ها کمبود هویتی ندارن که حالا که یه بازی از تاریخشون ساخته شده قند تو دلشون آب بشه
Ghost که پشم زلدام نیست
محمد نیک حالت جهرمی@ من واقعا نمیفهمم تازگیا خیلیا چرا همش قیمه هارو میریزن تو ماستا یکی فروش رگناروک رو با زلدا مقایسه میکنه فروش دلست ۲ رو با زلدا مقایسه میکنه یک فروش جی تی ای رو با ویچر مقایسه میکنه آخه اینا چه ربطی به هم دیگه دارن؟ عزیزجان اولا که زلدا یک فرانچایز ریشه دار ۳۷ سالس یعنی از سال ۱۹۸۶ شروع شده تا الان دوما یک بازی همه پسنده رده بندی سنی خاصی هم نداره تقریبا همه میتونن بازیش کنن اما گوست او سوشیما یک آیپی جدیده که یک نسخه ازش ساخته شده خشونتش بالاس یعنی این یک میلیون یک شاهکار واسش محسوب میشه مقایسه این دوتا از بیخ غلطه، ببین در مورد ژاپنی ها یک چیزی بگم ژاپنی ها برعکس غربی ها اولویتشون گیم پلیه یعنی گرافیک پر زرق و برقو سینمایی براشون مهم نیست یعنی فکرنکن که بازی هایی مثل دلست، آنچارتد، گاد هم خیلی فروش خوبی تو این کشور داشتن نه، ژاپنی ها گیم پلی براشون مهمه با یک گرافیک فانتزی خوش رنگ و لعاب، فکرمیکنی برای چی تو جدول فروش ژاپن بازی های نینتندو همیشه صدرجدولن یا جدول رو قبضه کردن یا همیشه تو نظر سنجی بازی های موردانتظار همیشه هستن ؟ بخاطر اینکه نینتندو یک کمپانیه ژاپنیه؟ نه بخاطر اینکه اصول و ریشه یک ویدیو گیم رو حفظ کرده یعنی میدونه مهمترین رکن اصلی یک بازی گیم پلیشه یعنی ۵۰ درصد تمرکزش رو گیم پلیه ۵۰ درصد دیگش رو بقیه رکن های بازی مثل داستان، گرافیک، موسیقی و… خیلیا میگن سبک بازی های نینتندو خاصه در صورتی که همچین چیزی نیست نینتندو چون اولویتش گیمپلیه و بازی هاش در عین سادگی چالشی هستن خیلیا میگن سبکش خاصه بیشتر بخاطر طراحی هنری بازیاش هست که میگن خاصه بالاخره هر کمپانی یک هدف و سیاستی داره مثلا سونی تمرکزش رو همه رکن های یک بازیه همه رو در یک لول قرار میده
The best
معیار ارزشی این بازی به فروشش نیست
به داستان حماسی و گرافیک هنری و بصری خیره کننده و سیستم فایت کم نظیرشه
هرچی ازش تعریف کنم کمه لعنتی تو این شوکیس پورت پی سیش نیاد کل ۲۰۲۳ رو با افسردگی سر میکنم
اگر بازیش کردی پس دیگه چرا منتظر پورت پیسی هستی
هایپ الکی
یارو فن سونیه میخواد برای شبیه ساز چوب زنی هایپ درست کنه
یکی مارتینو صدا کنه
کیسه بوکسشو پیدا کردم
ی بازی خوب واسه من همیشه ی بازی خوبه
فرقی نمیکنه چند بار تمومش کنم بازم ممکنه ترغیب بشم واسه تجربهاش البت این که خیلی به تمدن ژاپن هم علاقه دارم کم تاثیر نداره همینم واسهام درمورد سکیرو صدق میکنه
رو کنسول پلاتش کردم و الان که تغییر پلتفرم دادم واسه تجربه بهترش رو PC لحضه شماری میکنم
این برای یک IP جدید واقعاً چشمگیره. حدس میزنم الان نزدیک به ۱۱ میلیون فروخته شده باشه، اما به دلیل قرار گرفتن در PS+ فروشش احتمالاً کمی کند شده…
اما من از این بازی چیزای بیشتری از دنباله ش میخوام. شهرهایی که زنده تر هستن؛ NPCهایی با روال مناسب که فعالتر و واکنش پذیرتر هستن. تنوع بیشتر دشمنان؛ تنوع اسلحه که البته با تاریخ مطابقت داشته باشه اما احساس جین رو تغییر یده مثل نیزه یا این نوع چیزها..
من فکر می کنم این یه پایه و اساس فوق العاده برای یک دنباله شایسته هست،بازدید از یک شهر یا شهر بزرگ مثل اوزاکا یا کیوتو و داشتن احساس شلوغی مناسب درش خیلی جالب میشه..
نردبان پله پله 👌🏻
تو ژاپن ۱ میل فروخته واقعا کمه جدا از بازی خیلی خوبش داستانشم واسه تاریخ خودشونه عجبیه اصن
خیلی کمه
نشون میده دیگه دوران بازی های سینمایی به پایان رسیده و بازی های سونی دیگه خواهان ندارن و گیمرا دیگه از گیمای تکراری سونی خسته شدن
الان گیمای گیمپلی محور با آزادی عمل بالا مثل زلدا حرف اول رو میزنن
گیمای گیمپلی محور با آزادی عمل بالا
ردفال حال میده؟
بازی به این درجه یکی اونم سامورایی
بعد چندین سال تازه یک میلیون
درکل سلیقه مزخرفی دارن
نه بازیای ساده تر بیشتر دوست دارن
کلا لیست بازیای پرفروششون رو ببینی با امریکا و اروپا زمین تا اسمون فرق دارن
دوست دارم بدونم لست ۲ چقدر فروخته
یه حس عجیبی بهم میگه بزودی سونی انتشار پورتش واسه pc رو تایید میکنه🤔🤔
کلا ژاپنو امریکا یه طرف بقیه دنیا یه طرف
البته ایتالیام بدک نیست
میگن اونایی که خیلی میدونن دلو دیوانه میشن از دونستن زیاد ژاپنی ها هم از تکنولوژی زیاد که سازنده هستن خودشون در فناوری صنعت دیگه یجورایی خل وضع شدن همه چی دارن باز خودکشی میکنن اخه احمق ها بهترین اینترنت دارید تکنولوژی تون دنیا سردست میشکنن افتخار به کشورتان میکنید میگید ژاپنی هستم باز دیوانگی خودکشی من ژاپنی بودم میرفتم تو شرکت بازی سازی رایگان کار مبکردم تجربه به دست بیارم جای موفقیت خیلی بالاس اونجاها اما تبلیغات گاد آف وار دیدید مثلا خول بازی زیاد دارن یه سری چیزا رو اونا دوست دارن ماها دوست نداریم بازی های نیتندو هم شدیداً تعصب دارن صد سال قدمت داره نیتندو در زمینه سرگرمی اسباب بازی بازی های کارتی از قبل جنگ جهانی اول همه دوره های ژاپن بوده نیتندو بایدم فروش دو روز زلدا رکورد فروش چندین سال بازی های بزرگ حتی بزنه رکورد هاگوراتس تو خونه خودش زد زلدا ژاپن نزنه
دوستان به نظرتون کسی که میخواد در کنار بازی های پلی استیشن ایکسباکس بازی نیتندو هم تجربه کنه آخرین تجربه نینتندو هم برمیگرده براش زمان میکرو الان بخواد بگیره سوییچ OLED بگیره یا صبر کنه جدید بیاد یعنی اگه جدید بزنه نیتندو اونایی که تجربه داشتن کنسول سوییچ رو ساپورت میکنه در کنار کنسول جدیدش ؟
خیلی دوست دارم زلدا تجربه کنم رو پی سی ایکاش میشد شنیدم شبیه ساز میشه ممنون میشم راهنمایی کنید اگه راهی هست
توروخدا زودتر بیا روی کامپیوتر