سازنده Redfall: توسعهدهندگان دیگر تیم ما را مورد تمسخر قرار دادهاند
بازی Redfall عملکرد خوبی را از خود بر جای نگذاشت و مورد حملۀ منتقدین و پلیرهای زیادی قرار گرفت. به نظر میرسد که استودیوهای دیگر و همکاران آرکین آستین (Arkane Austin) نیز اعضای این استودیو را مورد تمسخر قرار دادهاند.
در قالب چند توییت، سدی بوید (Sadie Boyd)، طراح محیط Redfall که اولین بازی او پس از ملحق شدنش به آرکین آستین محسوب میشود، گفته است که همکارانش در استودیوهای دیگر آرکین آستین و بازی Redfall را مورد تمسخر قرار دادهاند. وی در این باره گفت:
من انتظار نداشتم که همکاران و دوستانم به صورت مستقیم خوشحالی خود را از یک لانچ چالشبرانگیز ابراز کنند و آن را مورد تمسخر قرار دهند. صرفنظر از احساسات شما نسبت به یک کمپانی، خوشحالی از شکست دیگران جالب نیست. من احساس اندوه و ناامیدی میکنم.
سعی کردم مثبتاندیش باشم، اما من هم یک انسانم و احساسات دارم. این که جملاتی مانند ‘آنها مستحق این بودند’، ‘لکۀ ننگی بر رزومۀ آنها خواهد بود’ و ‘آنها یک مشت احمق هستند’ را از افرادی بشنوم که زمانی الگوی من بودند، تنها چیزی بود که من را مورد آزار قرار داد.
پس از انتشار Redfall، فیل اسپنسر مصاحبهای را با پادکست Kinda Funny Games انجام داد و به دلیل شرایط بد بازی از طرفداران عذرخواهی کرد. وی متذکر شد که آرکین برنامه دارد تا این بازی را بهبود بخشیده و از آن پشتیبانی کند. مسئله دیگری که او در موردش صحبت کرده انتظارات داخلی مایکروسافت و بتسدا از نقدهای بازی است. گویا نمرات نهایی Redfall به طرز قابل توجهای پایینتر از انتظارات مایکروسافت بودهاند.
مدتی پیش یک بهروزرسانی برای این عنوان منتشر شد. آپدیت v1.01 بازی Redfall بیشتر در مورد رفع مشکلات مربوط به بکاند آن است. این پچ کوچک منطق سرورهای بازی را برای ارتباطات بهتر بهبود میبخشد. از طریق این نشانی میتوانید جزئیات بیشتر را مطالعه کنید.
هفتۀ ابتدایی انتشار بازی، برای هوادارانی که از سال ۲۰۲۱ مشتاقانه منتظر انتشار Redfall بودند مانند کابوسی از ناامیدیها بود. حالا خیلی از مخاطبین، نگران سرنوشت Starfield هستند.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
خاک🤣
منتغیD:
اصلا خوندی چی گفت؟
تمسخر همکار یا دیگران کار درستی نیست
استدیوهای بتسدا کلا بازی هاشون مشکل فنی داشته و اگه به تمسخر دیگران بود همه باید همه مسخره میکردن
امیدوارم با اپدیت های زیاد Redfall هم بازی خوبی بشه
و همکارهایی که بولی میکنن بدونن زمین گرده و دست از کار زشتشون بردارن
به امید بازی های بهتر
آرکین بازی های شاهکاری مثل Dishonored تو کارنامه خود داره و میتونه کارها درست کنه
اما #زمین_گرده کاربردش چیز دگه ایه ….
#زمین _ گرده
#زمین_گرده
خیلی هم گرده
هر وقت PES 2014 خوب شد، اینم میشه
اخ اخ اخ چقد این PES 14 اشغال بود
حالا کار ندارم ولی
چرا کامنت من این همه دیس خورده ولی مال تو لایک؟ 😂
هر دوتا کامنت یه مفهوم بود که
نگاه خیلی غیر مستقیم گفتی ولی perfect خیلی مستقیم گفت
من ب زمین تخت اعتقاد دارم
داداش بازی از پایه مشکل داره خود اسپنسرم گفته
خدایی بازی ساختن سخته ، وقتی شکست میخوزی خیلی بدتر میشه
آرکین استودیوی خلاقی هست ، با یک بازی چیزی از ارزشهای کم نمیشه …
ولی خیلی براشون ناراحت شدم ، اینجا قضیه مایکروسافت و یا سونی نیست ، قضیه اینه که استودیویی که همیشه بازیهای خلاقانه تولید می کرده با این مشکلی که پیش اومد آیا باز جرات داره ریسک کنه و بازی دلخواهش رو تولید کنه یا خیر …
خوب راس میگن دیگه
مریضین مگه منتشر میکنید
طرف ۲۰ بار تهیه کنندش فقط بازیو تموم میکنه بعد منتظر میکنن حالا این احمقا .
متای بازی شده ۵۴😂😂😂😂😂😂
مایکروسافت و تیم ایکس باکس دقیقا مثله پاری سن ژرمن میمونن و باعث افت شدید و نابودی مهره ها و استودیو های خودشون میشن امیدوارم هرچه زودتر هم کال آف دیوتی بره زیر چتر مایکروسافت که دیدن کال آف دیوتی با متای ۵۰ و نابودیش میتونه خیلی جالب باشه
ی سوال
موتور استارفیلد همون موتور عطیقه بتسداعه یا عوض شده ؟؟
انجین Starfield و TES VI، ورژن جدید موتورگرافیکی همیشگی بتسدا هست (Creation Engine 2.0). طبق صحبت های بتسدا بهبودهای زیادی پیدا کرده، البته این آپگریدها صرفاً و به صورت مطلق بصری / ظاهری نیستن برخلاف تصورات عام مخاطبین، ممکنه بیشتر با گیمپلی و ایجاد پتانسیلهای جدید و آزادی عمل گره خورده باشن.
سپاس
انجن کریشن هم مثل انجن های دیگه اپدیت و اپگرید میشه. همونطوری که انریل انجن ۵ نسخه ی اپگرید شده انریل انجن ۱ هست و همونطوری که راکستار از انجنی (Rage) استفاده میکنه که چنددهه پیش باهاش بازی Ping Pong درست می کردن
انجینی که بتسدا استفاده میکنه مختص به سبک RPG عه که خودش میسازه عوضش نمیکنن چون سبک خودشونو رو انجین دیگه ای نمیتونن به خوبی همیشه اعمال کنن
بله موافقم ، خیلیاها میگن چرا بتسدا با انریل کار نمیکنه ولی با انریل هیجوره نمیتونن خواسته هاشونو تو بازی پیاده کنن وبا کار بتسدا سازگار نیس
بنظرم بهترین موتور واسه کار بتسدا ، همین ( موتور خلقت ) هست
منکر بر قدرت و عظمت آنریل انجین نمیشم به عقیده ی خودم تا به الان بزرگترین قدم در نسل نهم بوده که برداشته شده
ولی آنریل علاوه بر اینکه مناسب سبک بتسدا نیس کلا بدرد ژانر RPG هم نمیخوره
شاید بشه ی ARPG فوقلعاده مثل ویچر سه ازش کشید بیرون ولی بازیایی مثل فال اوت و الدراسکرولز نچ حتی تو خواب
حالا بازیای rpg نه
ولی چرا بازیایی مثل ردفالو با انجین دوم اترنال درست نمیکنن
بعید میدونم Id tech برای بازی های open world مناسب باشه ولی آرکین برای Dishonored 2 و Deathloop از Void Engine استفاده کرد که از روی Id tech ساخته شده بود. به ظاهر خوب بود ولی شدیدا مشکل بهینه سازی داشت
تا جایی که میدونم تو دووم اترنال از هاوک استفاده کرده بودن
سازنده Redfall : اجازه اقا. توسعهدهندگان دیگر تیم ما را مسخره میکنن اقا 🙁
بنظرم دیگه وقتشه اصلا در مورد این بازی نه بحث کنیم و نه اخبار تهیه کنیم…
یک سال تا کنسول روشن میکردم تبلیغ این میومد
همه جوری درموردش صحبت میکردن انگار راکستار اعلام کرده بود میخواد ی شهر به GTA VI اضافه کنه بنام اهواز ..
انقدر همه چیز رو بزرگ جلوه میدین آخرش هم …..!
Ahwaz 😂🦾
«را از افرادی بشنوم که زمانی الگوی من بودند، تنها چیزی بود که من را مورد آزار قرار داد.»
واقعا حق داره ناراحت بشه . مثلاً سال ها تلاش کنی تا بشی یکی مثل تاد هاوارد ، بعدش تاد بیاد بگه چه چیز کندی درست کردی احمق . کلا نابود میشی
من قبلاً یه توضیحی دادم خدمت دوستان که دقیقا این مطلب دوباره این قضیه رو تایید می کنه
«مایکروسافت خیلی داره تلاش می کنه که خودش رو دوباره بالا بکشه ولی یه موضوعی هست که اگه اون رو درست نکنه واقعا نمی اونه به جایی برسه
حتی اگه ده تا ناشر بزرگ هم یه جا بخره
اونم این قضیه است که مایکروسافت یه کمپانی سهام عامه و کمپانی های سهام عام یه قوانینی دارن که به نظرم خیلی مسخره است ولی ناچارن اکثرا رعایت کنند
مثلا اینکه توی اکیپ فعالیتی شون هر چی بیشتر از نژاد ها و فرهنگ و ملت های مختلف نیرو داشته باشه بهتره
حالا این به خودی خود مشکلی نداره ولی مشکل از اونجاست که این شرکتها دچار اصطلاحی به اسم diversity میشن
یعنی به جای توجه بیشتر به مخاطب میچسبن به سیاست های هویتی
مثلا توی ساخت شخصیت اول بازی براشون باور پذیر بودن کاراکتر توسط مخاطب مهم نیست بلکه یه سری ویژگی های دیگه مثل زن بودن ، یا رنگ پوست متفاوت و اینها رو مد نظر قرار میدن
مثلا همین بازی ردفال خدایی کی می تونست با کاراکتر هاش ارتباط برقرار کنه و باور کنه اینا بازمانده یه آخر الزمان خوش آشامی هستن؟؟؟
و اینکه این شرکت ها یه ranking دارن که توسط سازمان های بین المللی بهشون داده میشه که اگه مثلا این موارد رو رعایت کنند بالا تر میره و به نفع شونه
حالا مثلا یه شرکت مثلا میاد نیرو بگیره برای پروژه جدید
دو نفر شرکت می کنند یکی به خانوم سیاه پوست بدون سابقه قبلی توی بازی سازی و کاملا تازه کار و یکی یه آقای سفید پوست با سابقه
کدوم استخدام میشه؟
طبق این گفته ها اون خانومه
معلومه خروجی نهایی هم میشه یه بازی بد مثل ردفال
حالا سونی چرا بازیاش اکثرا خوبه ؟
چون نیازی نیست به هیچ احدی پاسخ گو باشه و به جای این سیاست های مسخره و غلط براش استعداد و ایده و نوآوری و اینا مهمه
فقط خواستم بگم که اگه مایکروسافت بخواد تکونی به خودش بده که می تونه اگه بخواد باید اول سیاست هاشو عوض کنه
دیگه نیاز به خرید ناشر هم پیدا نمی کنه»
اینو من نوشته بودم دیسلایک هم زیاد خورد
ولی خدا شاهده الانم که دوباره بهش اشاره کردم برای لایک و دیس لایک نیست
چون من خودم یه مدته کوتاهه این قضیه رو فهمیدم
فقط میخواستم بگم که یه قضیه مهم که جلوی مایکروسافت و خیلی از شرکت هایی که سهامیی عام هستن رو گرفته همینه
خدا پدرت رو بیامرزه منم دیروز تو یوتوب یه ویدئو دیدم فکر کنم از کانال ورد آف فکت بود دقیقا همین قانون مسخره شرکت های سهامی عام آمریکا رو توضیح میداد و…. به نظر منم بزرگترین دلیل عقب افتادگی ماکروسافت از سونی همین مسخره بازی های کنگره آمریکا واسه شرکت های سهامی عام هست و…
آقا من حدودا یه ماه پیش بود این قضیه رو فهمیدم دنبالش رو گرفتم دیدم چه خبره
آخه برای من تعجبه مثلا واقعا مایکروسافت از لحاظ سرمایه و منابع هیچی کم نداره چرا پس وضع این طوریه
بحث فقط ماکرو نیست تمام شرکت های بازی سازی سهام عام این معضلات رو دارن
الان یا باید مخاطب رو یه مدت راضی نگه داره که از اون ور سهام خودش احتمال افت داره
یا باید سیاستهای گفته شده رو رعایت کنه
چ ربط داشت سونی هم سهامی عامه و خصوصی نیست
آخه دوست عزیز سونی یه کمپانی شرقیه و نیازی نیست به سنای آمریکا جواب پس بده
ولی مایکروسافت یه کمپانی غربیه
شما اصلا سرچ کنید کلی مقاله درباره همین قوانین میتونید ببینید
قوانین مرتبط با حقوق رنگین پوستان و لگبت و فمنیسم فقط یا همون دایورسیتی فقط تو آمریکا هست نه ژاپن داداژ
Diversity چه ربطی به تولید بازی و کیفیتش داره؟؟؟ چه ربطی به سهامی عام و خاص داره؟ چرا یک چیزی به گوشتون می خوره چند صفحه اطلاعات غلط درباره اش می دید. اولا این قانون درباره محیط کتری هست که هر بی سواد نژادپرستی نتونه به دیگران توهین کنه یا خق یک فرد با استعداد رو به خاطر رنگ پوست، جنسیت یا مذهب بخوره.
دوما بازی، فیلم یا هر مدیوم دیگه ای باید تصویر جامعه ای باشه که توش ساخته می شه. مگر چقدر از جمعیت شهرهای بزرگ جهان، از لندن تا نیویورک و از پاریس تا سیدنی سفید پوست هستن؟ این جمعیت عظیم آمریکایی، اروپایی و استرالیایی باید خودشون رو توی بازی هاشون ببینن و گرنه پولی بابتش نمی دن.
سوما، خارج از پایتخت های یزرگ اروپایی وشهرهای بزرگ آمریکا، تقریبا اکثریت غریب به اتفاق کشورها و مردمشون، ترجیح می دن قهرمانی داشته باشن که شبیهشون باشه. یعنی سیاهپوست ها، آسیایی ها، لاتین تبارها، هندی ها و بسیاری دیگه. حالا جمعیت کوچکی از کشورها هستن که دچار نژاد پرستی معکوس هستن. یعنی اگر قهرمان سفید با چشمهای آبی نباشه مورد پسندشون نیست. این جمعیت کوچک در مقابل میلیونها میلیون نفر مابقی جهان، اصلا بخش مهمی از بازار رو تشکیل نمی دن.
خیلی از صحبت هاتون درست بود
من سعی می کنم واضح تر بگم چون این قضیه من در آوردی نیست و حقیقته
ببینید توی آمریکا یه سیاستی ما بین شرکت های سهامی عام هست به اسم affirmative action
می تونیم بگیم یه نوع تبعیض مثبته و یه پارامتر دیگه ای هم هست توی شرکت های سهامی عام غربی به اسم ESG که یه نوع Ranking حساب میشه براشون و طبق گزارش هایی که سالانه به ارگان های مربوطه میدن مشخص میشه
یه سری از چیزاش واقعا خوبه
مثلا یه شرکت چه قدر هزینه برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست تخصیص داده
بحث ما بحث diversity یا اصطلاحا تنوع هستش که مثلا نصف کارمندان حداقل باید خانوم باشند یا هر چی قومیت و ملیت های مختلف با اعتقادات و گرایش های مختلف باشه ESG بالاتره
یعنی عملا و خواه ناخواه صلاحیت فدای این سیاستها میشه
ممکنه خیلی هاشون واقعا صلاحیت نداشته باشن ولی به خاطر همین قضیه که مثلا فلان شرکت چون تعداد کارمندای خانومش کمه یا مثلاً رنگین پوست و … پس اولویت رو اون قرار میده نه صلاحیت و استعداد و پس اگه خوب دقت کنید مطمئناً متوجه قضیه میشید که خیلی ها این وسط استعداد هاشون نادیده گرفته شده و افرادی نالایق جاشون رو گرفتن
طرف میره برای استخدام با کلی ایده ولی چون با این مشخصات افرادی رو دارن برای بالا بردن ESG خودشون میان از کسایی استخدام می کنند که تو اکیپ شون نیست بدون توجه به اینکه صلاحیت دارند یا نه
حالا تک و توک هم پیش میاد که استخدام میشه و صلاحیت داشته باشه
حالا اگه ESG پایین باشه چی میشه؟
سهام اون کمپانی یا شرکت توی بورس عرضه نمیشه و هیچ سرمایهگذاری هم حاضر به سرمایه گذاری نمیشه
پس اون شرکت مجبوره رعایت کنه این قضیه رو
بحث منم مایکروسافت فقط نیست بلکه بیشتر از نود درصد کمپانی های گیمینگ غربی سهامی عام هستن و مجبورند رعایتش کنند
اینم بگم که چیزه جدیدیه و حدودا اگه اشتباه نکنم کمتر از ده ساله که این قوانین اضافه شده
اگه دقت کنید خیلی از بازی های قدیمی خوش ساخت تر بودن تا نسخه های جدید بازی
از اون ور مثلا شرکت valve یه مثال خیلی خوبه
سهام خاصه و نیاز نیست به کسی یا ارگانی از لحاظ تنوع جنسیت و ملیت و…جواب پس بده
در کل بیشتر از این ادامه نمیدم
فقط خواستم بگم این هست حالا چه ما بخوایم چه نخوایم
والا بالیوود که اینجوری که تو میگی نیست اکثرا مردم هند زشتن (از نظر معیارهای زیبایی )و پوست تیره ولی بازیگرا بخصوص خانم ها اکثرا تقریبا همشون پوست روشن و زیبا انتخاب میشن اصلا شبیهشون نیستن
بعدشم تو امریکا کلا ۱۳ درصد جمعیت سیا پوستن جمعیت عظیم کجا بود ؟ تو اروپا و جاهای دیگه قطعا کمتره
حالا جدا از این حرفا چند درصد جمعیت جهان لگبت هستن که ۷۰ درصد فیلمای هالیوود و نتفیلکس ب اینا اختصاص داده شده ؟
یا جدیدا یک پسر سفید پوست سوپر مدل همه چی تمام با یه دختر کچل سیاپوست نشون میدن زوج هستن ؟ تو کل جهان چندتا مورد اینجوری داریم خود مردای سیا پوست با دخترای سیاپوست وارد رابطه نمیشن چه برسه اینجوریش
اره سونی اصلا براش اینایی که گفتی مهم نیست 😂😂
دوبار
کار هر خر نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد و مرد کهن حتی برای خرمن کوفتن باید ابزارش و باشه بازی سازی که هنر و استعداده حالا بخوای دنبال توجیه باشی نه خودت به نتیجه ای میرسی نه به لذتی از طرفداری مایکروسافت فقط از بازی خوب لذت ببر حالا هر شرکتی که میسازش. چجور شد تا حالا شخصیتهای بازیای پلی استیشن سیاه پوست …… و ……. بودن الان چجور شد مایکروسافت مجبور به اجرای این پروژه است؟؟ از هر راهی دنبال توجیه کردن نباش سونی و نینتندو مایکروسافت ارث پدرمون نیست اگه شکست خوردن بخوایم از هر هر راه مسخره ای توجیهشون کنیم.
نه آقا اصلا من قصم طرفداری نبود
اشاره هم کردم تو توضیحات که منظورم فقط مایکروسافت نیست و همه ی کمپانی های غربی سهامی عام با این معضل مواجه هستن
منظور من اینه که یه سری از بازی ها مثل بازی های قدیمی خوش ساخت و با کیفیت نیستند
و البته تنها دلیل خروجی های بی کیفیت فقط این نیست
فقط اینکه تاثیر گذاره روی صنعت گیمینگ و خروجی های نهایی
وگرنه من اصلا مخالف طرفداری متعصبانه از کمپانی خاصی هستم
به قول خودت طرفدار کیفیت هستم
مدیریت غلطه من خودم ۳۶۰ داشتم بازیای گیرز و هیلو بهترین بازیای ماکروسافته چون مدیریتش غلط بود سازنده های اصلی رو از دست دادن حالا ببین به چه روزی افتادن این حالا چه ربطی به سهامی عام و خاص داره؟؟ مگه کلیف بیلزینسکی که کارگردان و خالق گیرزه که سفید پوستم هست میندازن بیرون جاش یه کارگردان سفید پوست دیگه رو که هیچ با فرنچایز آشنا نیست میارن؟؟ این چه ربطی به سهامی عام و خاص داره؟؟ سری هیلو هم همین. مدیریت غلطه پول و شکست دادن و از میدون به در کردن رقیب به هر طریقی رو ترجیح دادن به ساخت بازی خوب هنر به خرج دادن و تمرکز کردن تو کار خودت بجای خراب کردن حریف بلاییه که سر شرکتهایی مثه ماکروسافت میاد حالا باز برو سرچ کن سهامی عام و سهامی خاص. واقعا نمیدونم چه ربطی داره. اگه ربطی هم داشته باشه دلیله هزارم دو هزارمه حالا تو آوردیش دلیل اول چون اگه تاثیر داشته باشه صددرصد رو سونی هم تاثیر داره. هرچی نباشه فروشش جهانیه پس باید رعایت کنن.
دقیقا برعکس گفتی
فعلا اونی که بیشتر از همه تو گیماش دایورسیتی داره و بهش آسیب زده سونی هست برخلاف مایکروسافت
از فاجعه لست ۲ اش بگیر تا همین آخری گاد رگناروک که سیاه پوست وسط اسکاندیناوی آورده بود
این دوستمون رفته یه ویدیو دیده تو یوتیوب به اسم ایکس باکس چرا موفق نمیشود از آقا مهدی گل یوتیوبر و دارنده کانال world of facts و دقیقا ختی یه واو هم تو جملاتش اینور اونور نکرده اونجا هم به این موضوعات گیر میداد و مشکلات ایکس باکسو تقصیر این چیزا مینداخت حتی مثال هاشم رفته هکدنارو گفته با همون تون صحبت خیلی فانی حاجی خداییش بعد میگه یک سال تحقیق کردم .
دوست عزیز من نگفتم یه سال گفتم حدوداً یه ماه
ثانیا اینترنت و اطلاعات انقدر گسترده شده که نیازی به کپی کردن دقیق یه مطلب نیست
مثلا من یه نقد رو تو یوتیوب دیدم شما توی یه سایت دیگه
مثال هایی هم که میگی به نمونه های بارز و مشخصه برادر من
همه ممکنه از همون مثال ها استفاده کنند چون جلو دسته
من قصدم فقط این بود که یه اطلاعاتی داده باشم
نه توهینی بوده نه حرف نامناسبی
حالا شما چرا بهتون بر میخوره من نمیدونم
این بحثم تموم شده
بیشتر از اینم من خودم به شخصه نمیخوام کشش بیارم
آقا مخالفی با این موضوع خب نظرت محترم تموم شد رفت
من اصلا نگفتم بهم برخورده یا هرچیز دیگه ای احتمالا درست میفرمائید و از منابع مختلفی هم تحقیق کردید ولی دقیقا اومدین کلمه به کلمه ی حرف های یه یوتیوبر رو تو کامنت خودتون نوشتین خوب دوست عزیز اینطوری اگه یکی همون ویدئو رو دیده باشه شک میکنه به گفته های شما حق بدین که شک کنه حداقل یا اسم منبع رو بگین یا یکم تغییر بدین جملاتتون رو که دقیقا مثل اون بنده خدا بنظر نیاد
این همه توضیح دادی، اونوقت میتونی اینو بگی که ناتی داگ و سانتا مونیکا و کوانتیک دریم و غیره تو کدوم کشور هستن؟ لازم هم نیست توضیح بدم که هر شرکتی تو هر کشوری تابع قوانین اون کشوره یا بگم،، عه گفتم:)
این مواردی که فرمودی سهامی خاص هستن و شامل این قضیه نمیشن
متوجه حرف های شما شدم و متن هم کامل خوندم و منظورم این هست که مثل سونی که این شرکت ها توابع اون هستن بالاخره مایکروسافت هم شرکت های توابع داره که در اصل اون ها سازنده هستن مایکرو ناشر یعنی مایکرو زیرمجموعه خاص نداره؟ حالا این به کنار در مورد توابع سونی که بقول شما خاص هم هستن بزرگاشون چطور ما این همهپیام های فمنیستی و تنوع نژادی و غیره مثل همین لست و بازی میبینیم یا خود گاد اما باز هم ازش لذت میبریم؟ بنظرم نکات مورد توجه شما ربطی به این شکست های پیاپی نداره یعنی این قوانین اجباری کلا این شکل توجهات تبدیل به فرهنگ در جهان شده من هر چی فکر میکنم فقط به این نتیجه رسیدم مایکرو ضعف ساختار مدیریتی سطوح داره و اینکه هدفش سرگرمی محضه ولی سونی و نیتندو بدنبال خلق آثاری هستن که عمیق باشه و کلا ویدیو گیم رو سرگرمی محض نمیدونن و جنبه انتقال پیام در محتوا اهمیت میدن این موضوع رو در مرکز مایکرو در اثار انلاین محور میشه دید من مدیریت و رویکردی که ناشر به سازنده میده بیشتر و شکس دخیل میدونم تا قوانین
راه حل داره
کوآپ و. آنلاین و سرویس محور کار شما نیست با کمک ریر و کوالیشن و اپیک بهترین بازی تک نفره ایمرسیو سیم تاریخ با گرافیک فک برانداز رو بسازید (اون بخش کمک برای آنریل ۵ بود) !! همه اینایی که مسخره کردن پشیمون میشن !!
ببخشید سوال داشتم خودتون خبر نداشتید دارید چی درست میکنید ؟ من نمیفهمم چرا قبل از عرضه بازی رو چک نمیکنید که باگ نداشته باشه واقعا جالبه معذرت خواهی و ….. دیگه دیره بجای این کار ها باید جبران کنید با یه بازی خوب نه اینکه خراب کنید الان واقعا خیلی ها از جمله خودم از این وضعیت Xbox ناراضی هستیم ولی با این گیم نگرانی من بیشتر هم شده استارفیلد هم هرچقدر امید داشتم تا روز عرضه نمرات و واکنش پلیر ها رو نبینم لقب شاهکار بهش نمیدم واقعا ناراحت هستید سعی کنید رزومه خودتون رو بهتر کنید با بازی های بهتر الان هم ناراحتی و دعوا نداره
چند سال وقت میزارین روی بازیتون ولی دو ساعت وقت نمیزارین روی تجربه بازیتون همین میشه دیگه
استارفیلد آخرین فرصت بتسداست. اگه اونم شکست بخوره دیگه باید حلواشو بخوریم.
نیش دوست از نیش عقرب بدتر است
پس بزن عقرب که دردش کمتر است
چ ناز نواختی عشق کردم🗿🚬
بیا گیمفا از خجالتت هم در میان
باید از خجالت فیل اسپنسر در بیای که استودیو خریده بدون نظارت فرستاده بازی بسازن
تازه دستور هم دادن که حتما بخش داستانی داشته باشه
داش من که ایکس فن نیستم
به من چه
گفتم از خجالت این سازنده بد بخت در نیای
خودمونگفتم که بعضی دوستان دیگه رو گفتم
انتظار حمایت از فیل داشتن که:
آره من نظارت نداشتم روشون و به عهده خودشون گذاشتم
آره اصن بازی مهم نیست کیفیت داشته باشه
نظر شخصی. همش تقصیر ماکروسافته فقط با پول زیادی که دستشه شرکت رو میخره ولش میکنه به امون خدا نه کنترلی نه …. فکر و ذکرش شده روز عرضه رو گیم پس اینجور نمیشه
هنوزم دوتا از بهترین بازی های عمرم دیس آنرد ۱ و ۲ ان که خلاقیت ازشون میباره
امیدوارم در آینده بازی های بهتری بسازن و رو دست دیس آنرد بلند بشن
انضباط همشونو صفر میدم
میتونم قشنگ تصور کنم.
اینا یکی از کارمندان تو رفتن راه به سمت دفتر اصلی زنیمکس یا اکس باکس برای کارای اداری بوده
بعد اونجا دیده چند تا از همکاران از استودیو ها مثل کوالیشن و آرکین لیون و غیره دور هم هم جمع بودن رفته سمتشون سلام علیک کنه یهو میبینه از همون دور دارن میگن: عه نگا یکی از اون OSکل ها آرکین استین داره میاد پخش شید
بعد هر کی یه سمت میره و اون بیچاره میمونه و این شرایط
داده اند که داده اند🤌🏻
نمیدونم بخندم یا گریه کنم
هم جیگرم حال اومد که آروین با این ردفال سرش خورد به سنگ تا برگرده به ریشه اصلی خودش
هم سوختم با این حرف که اولگوی سازنده ها امروزه مسخرشون میکنن ، غرور و افتخار چیز بدی نیس تا زمانی که از حد قرمزش نگذره
ردفال خراب کرد جای بحثیم وجود نداره ولی دیگه این سازنده از خودشون خجالت نمیکشن با این کار مسخرهشون؟
درسته اشتباهاتو باید یادآوری کرد تا که به دنبال پیشرفت بود ولی فرق هست بین تو سری زدن و گوش سد کردن
انتقاد ، اعتراض ، عصبانیت و توبیخ ( به زبان درست و به صورت مناسب ) خوبه و کاملا حقشونه …
اما توهین و تمسخر و بعضا تهدید ، اصلا کار درستی نیست …
هر چه قدرهم بد ، به هر حال تلاش کردن تا بازی ساخته شه و بنابر دلایل گوناگون شکست خوردن و موفق نشدن . ضمن اینکه این شکست فقط به خاطر تیم آرکین نبوده و مجموعهای از عوامل در این فاجعه دخیل بودن ، نباید همه تقصیره رو انداخت گردن اونا و اینطور سرافکندهشون کرد .
هیچ چیز دلیل نمیشه با این رفتارهای سمی و مضخرف یک تیم بااستعداد رو ناامید و سرافکنده کرد … ، نباید موفقیتهای قبلی و آثار درخشان پیشین رو فراموش کرد و به حساب همین یه بازی ، همهچی رو از یاد برد و تیم سازنده رو محکوم کرد .
واقعا جای افسوس داره … افسوس ….
البته گیمرای عاقل و واقعی از این کارا نمیکنن .
اینا کار یه عده آدم توکسیک و یکسری فنبوی متعصب بیمغزه که جامعه گیمینگ رو بدنام میکنن .
وگرنه حتی طرفداران و دارندگان کنسول و برند رقیب هم از شکست این عنوان و زیر سوال رفتن تیم خلاق آرکین ناراحت شدن ، چرا که هر شکستی یه ضرر کل دنیای گیمه …
سعی کنیم گیمر واقعی باشیم ، عاقل ، و عاشق هر بازی خوب …
به سازندهها و تلاششون احترام بذاریم ، بهشون فرصت دوباره بدیم و یک شکست رو چماق نکنیم بکوبیم تو سرشون .
مطمئنم تیم آرکین جبران میکنه …
خیلی کار زشت و بدی کردن ؛ برای همه استودیوها پیش میاد تازه اینا که کلی بازی درجه یک ساختن…استودیوهایی این کار کردن واقعا حرفه ای نبودن…..اونقدر هم میگن بازی بد نیست و مطمعنن بعد یک سال همون چیزی میشه که قولش رو دادن .این بازی آنلاین و بتل رویال هست ایجور بازیها تا سالها پشتیبانی میشن …
شخص اسپنسر مقصره که محوز پخش داده این شخص قبلا ایکس باکس نجات داده اما الان مدیریت اشتباه میکنه برای این کنسول
🤣🤣
تمسخر دیگه از دوست آشنا واقعا اوکی نیست
ولی هر کسی جز اونا کاملا اوکیه تا اینا گفته نشه سازنده ها هم براشون مهم نیست همینطور گیم نصفه میدن بیرون
کارتون که اشتباه بود ولی مگه بچه هستین هرکی مسخرتون کرد به چیزتون حسابش نکنین ( گیگاجد باشین ) یا با یه گان حالشو بگیرین مثل خود من اینا هر چی دیس بدن حال میکنم
عاخی
ببخشید داش سدی شرمنده شما کوتاه بپوش اینا درک درستی از این شاهکار تو ندارن ولش کن افق ببین کیف کن ایشالا تر جدید اوخ ببخشید شاهکار جدید گیمرها کی باشن که دیس انرد به درد نخور با شاهکار ردفال شما قیاس کنن بگن اون باور کنیم یا اینو منظور دیس انرد تو دیوار ببینیم یا ردفال گوتی امسال
از اون چهل گیگ اینترنتی که میدونستم گند فقط خواستم تست کنم محیط بیینم شرمسارم چون اصلا وصل نشد به بازی نه یکبار نه ده بار هر ساعت شبانه روز ارور داد اصلا وارد بازی نشد ببینیم صاحب مرده چیه
فور اسپوکن 🤝 ردفال 👈 هرچی تفکر مضخرف نوین بیشتر بازی مضخرف تر
خدایی تستر برای گیمشون نداشتن اینا؟
عجب عکسی😹😹😹😹
واقعا ناراحت کنندس از این کارها هیچ موقع توزندگی خوشم نیومدونمیادوسخت باهاش مخالفم مخصوصا تمسخر دیگران…
یعنی قبل از عرضه تست کیفی نکردن؟
درسته بازیشون شکست خورد ولی دلیل نمیشه مسخرشون کنیم بلاخره اونا هم احساسات دارن و دلشون میشکنه
مشخصا این بازی کار زیادی داشته و اگه مایکروسافت آرکین رو نمیخرید الان فکر نکنم حتی معرفیش هم نمیکردن چون طبق گفته خودشون زمانی که ایکس باکس این بازی رو معرفی کرد سال دوم ساختش بود و اگه ایکس باکس اینقدر به سازنده ها فشار نمی آورد تا زود معرفیش کنند حتما بازی بهتری میشد
عکست تصوراتم از الی ترکوند😂😂😂😂😂
آرکین، استودیو ای پر از افراد نخبه و پرتلاش هست و کارنامه ی درخشانی داره. اینکه شکست یک پروژه باعث شده افراد مختلف چه از جامعه گیمر ها و چه دولوپر ها این افراد و سازندگان رو مسخره کنن واقعا کوته فکری این جامعه رو میرسونه. یادمون بیاد که آرکین شاهکاری به نام “دیس آنرد” و بازی های موفق دیگه ای مثل پرِی و دث لوپ رو خلق کرد. افرادی که شبانه روز زحمت می کشن سزاوار این نوع برخورد نیستن. هرچند خودم شدیدا مخالف برچسب ۷۰ دلاری این بازی هستم و این رو توهین به شعور مخاطب میدونم ولی در نهایت این دولوپر ها نیستن که قیمت بازی رو تعیین می کنن. الان تنها دلیلی که این بازی همچنان برچسب ۷۰ دلاری داره بتزدا یا مایکروسافت هست.
درسته این اثر به خوبی پروژه های قبلی نبود ولی من همچنان به این تیم و این استودیو باور دارم که وقتی واقعا در جهت تلاش و رشد قدم بردارن، می تونن دوباره ما رو شگفت زده کنن
این حرفا درست نیست واقعا
ولی خدایی این چه گیمی بود آخه خودتون حداقل بازی کنین قبل انتشار
یا به چندتا تستر خوب بدین بازی کنن نظر بدن
ناراحت شدم
حامی هغوغ عارکین حصتم
عکس الیووو 😂🤣😂 تخس تر از پوشیدن این لباساست 🤣