گزارش عملکرد مالی بندای نامکو در سال مالی گذشته اعلام شد
گزارش مالی جدید بندای نامکو (Bandai Namco) نشان میدهد که فروش خالص این شرکت نسبت به سال گذشته با جهشی ۱۱ درصدی به ۷.۳ میلیارد دلار رسیده است.
شرکت بندای نامکو در جدیدترین گزارش سال مالی گذشته در مورد فروش بازیهای One Piece Odyssey ،JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R ،Digimon Survive ،Dragon Ball: The Breakers و Elden Ring به ارائه آمار و ارقام کلی پرداخت. طبق این آمار، فروش خالص شرکت در سال مالی گذشته به ۹۹۰ میلیارد ین (۷.۳ میلیارد دلار) رسید که افزایش ۱۱ درصدی نسبت به سال قبل را نشان میدهد. همچنین درآمد سرگرمیهای دیجیتال تا رقم ۳۸۵ میلیارد ین (۲.۹ میلیارد دلار) پیش رفت که نشان از رشد ۲ درصدی سالانه دارد. به طور کلی سود بندای نامکو در سال مالی گذشته به ۹۰.۳ میلیارد ین (۶۷۳ میلیون دلار) رسید که ۳ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
بندای نامکو با تقسیم کردن بخشهای مختلف بازیهای ویدیویی و سرگرمی دیجیتال اعلام کرد که فروش محتوای شبکهای آن روی گوشیهای هوشمند و رایانههای شخصی به ۱۹۴ میلیارد ین (۱.۴ میلیارد دلار) رسید که ۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. در همین حال، فروش خالص بازیهای ویدیویی خانگی به ۱۶۰ میلیارد ین (۱.۲ میلیارد دلار) رسید که ۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش را نشان میدهد.
این ناشر ژاپنی برای سال مالی جاری پیشبینی میکند که درآمد دو بخش تجاری گفته شده افزایش پیدا کند؛ به صورتی که سود محتوای شبکهای به ۲۰۰ میلیارد ین (۱.۵ میلیارد دلار) و درآمد بازیهای ویدیویی خانگی به ۱۷۰ میلیارد ین (۱.۳ میلیارد دلار) برسد. بخش بازیهای خانگی بندای نامکو در سال مالی گذشته ۶۲ بازی عرضه کرد و ۴۸.۳ میلیون نسخه فروخت. حال این شرکت قصد دارد در سال مالی جدید ۴۰ عنوان منتشر کند و ۴۸ میلیون نسخه بفروشد.
در زمینه فروش بازیهای ویدیویی خانگی بندای نامکو، اروپا با فروش ۱۹.۵ میلیون واحد پیشتاز است. قاره آمریکا ۱۸.۷ میلیون نسخه فروش داشت و ژاپن آمار ۱۰ میلیون بازی در طول سال مالی گذشته را به ثبت رساند. ناشر ژاپنی با نگاهی به آینده پیشبینی کرده است که فروش خالص برای سال مالی منتهی به پایان مارس ۲۰۲۴ به ۷.۴ میلیارد دلار برسد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بندای نامکو یه لحظه منو یاد انصحاری شدن نسل بعدی بازی های کونامی انداخت
حلالش.ان شالله که با همین فرمون پیش بره.دنیای گیم بدون باندای و میازاکی بی معنیه.فقط اگه دیگه انحصاری نزنه چه برای زونی گیدا چه ریدوسافت حجتو تمام میکنه بر گیمرای دو عالم
۹۹ درصدش به خاطر الدن رینگه بقیه همه کشکن !!
حقشه
سازنده های بازی های داستان محور هر روز دارن پیشرفت می کنن
مثل کپکام و بندای نامکو
سازنده هایی که هر روز دارن سمت آنلاین میرن دارن شکست می خورن مثل یوبی
و اسکوئر انیکس
کی بود می گفت بازی داستان محور سود آور نیست