بازی A Plague Tale: Requiem پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم را دریافت کرد
با اعلام آسوبو، نسخههای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس بازی A Plague Tale: Requiem، حالت پرفورمنس با پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دریافت کردند.
مانند دو بازی Gotham Knights و Redfall، در نسل نهم شاهد عرضه بازیهای بزرگی بودیم که در زمان انتشار، فاقد پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بودند و همانطور که میتوان حدس زد، این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از بازیکنان شده است. عنوان A Plague Tale: Requiem که در سال گذشته عرضه شد، یکی دیگر از بازیهای بزرگ نسل نهم به حساب میآید که نسخه نسل نهمی آن تنها با نرخ ۳۰ فریمی قابل اجرا بود. با این حال اعتراض بازیکنان به دلیل دلنشین بودن تجربه این عنوان، کمتر از سایر بازیها شنیده شد.
حال استودیوی آسوبو (Asobo) و شرکت ناشر فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) در بیانیهای تایید کردند که بهروزرسانی جدید نسخههای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس A Plague Tale: Requiem شامل گزینه Performance Mode جهت تجربه بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است. علاوه بر کنسولهایی که حالت پرفورمنس را دریافت میکنند، بهروزرسانی جدید این بازی گزینههای گرافیکی اضافی را برای بازیکنان رایانههای شخصی در دسترس قرار خواهد داد.
بازی A Plague Tale: Requiem هماکنون روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
عجب گیمی بود عجب روایتی هنوز وقتی به پایانبندیش فکر میکنم …
اونایی بازیش کردن میفهمن ته جملم چیه
البته که کشتن غول اصلی کمی غمگین بود
غیر منتظره و غم انگیز
پایان باز داشت! با توجه به اون آخرین کات سینی که نشون داد.. یعنی احتمال داره نسخه بعدی هم بسازن!؟
ا از نسخه بعدیش استقبال میکنم اگه ساخته بشه
نسخه اولیش رو تا آخر نرفتم چون به قصد اینکه ی گیم اکشنه منتظر این بودم برسه به چیز هایی که مدنظرم بود … اما پاکش کردم
نسخه دومش تا اومد نصب کردم چون تازه بعد از پاک کردن فهمیدم این ی گیم خاص بود ..
نسخه دومش رو اینجور بگم اون ۲ تا ۳ ساعتی که وقت داشتم بازی کنم ۲ ساعت نیم در کمترین حالت بازی میکردم اون نیم ساعت هم فقط چون نمی خواستم زود تموم بشه
برای عکاسی هم چون توی جاهایی که دارن صحبت میکنن باز هم میتونید رو حالت photomood برین , خیلی ارزشمنده
البته ۶۰ فریم شدنش تاثیری روی عکس گرفتن نداره ..
ولی یکی از گیم هایی که خاطره سازه
نباید برا کنسولها منتشر بشه اینطور بازیهای با کیفیتی، ممکنه منفجر بشن خدای نکرده
همین یه ماه پیش بازی رو ریختم کنسولو افلاین کردم کاش یه ذره زودتر این اپدیتو میدادین
سری اس چی
s هم تا ۱۲۰ میده دیگه ..
میدونم خودم سری ای دادم منظورم اینه چرا پچ شصت فریم پلیگ تیل واسه سری ای اومده وگرنه اون صد و بیست واسه بازی های آنلاین
همیشه فکر میکردم غمگین تر از پایان رد دد ۲ وجود نداره تا این بازی رو تجربه کردم. هفته ها تو کف پایانش بودم فکر نکنم بخاطر پایانش دلم بخواد دوباره تجربش کنم ولی معرکه بود حالا ۶۰ فریم معرکه تر شده
بازیش از روز عرضه تا الان رو کنسوله
منتظر همین ۶۰ فریم بودم :/
من با همون ۳۰ فریم بازی کردم و در خود فرو ریختم . یکی از بهترین روایت ها رو داره .
رو سری اس همچنان ۳۰ فریم؟! 😐
من که با همون ۳۰ فریم تمومش کردم زیاد اذیت نکرد
همه ابتکار سی دی پراجکت رد رو که ندارن برای معجزه ۶۰ فریم رو سری اس 😂
هر استودیویی ک بتونه بازی بهینه برای سری اس بده حق داره سر در استودیوش بنویسه (کیفیت اتفاقی نیست.)
واقعا یکی از بهترین داستان های تاریخ گیم با یک پایان بندی فوقالعاده همراه با موزیک و فضا سازی بی نظیر
بهانه ای شد که دوباره پلی بدم
عجب پایانی داشت…..
یه تئوری هست که نسخه بعدی توی دنیای مدرنه چون بعد پایان گیم انگار یه بیمارستان رو نشون داد که اون بیماریه دوباره تو یکی زنده شده(اسپویل چیزی نیست)
تنها بازی بود که زبان دویچش از عنگلیسیش بهتر بود
چه صدای دلپذیری امیسیا
پس سری اس چی؟
من یادمه اون زمان که پلی میدادم رو سری اس ۳۰ fps بود ولی وقتی کنسول رو روی ۱۲۰ هرتز تنظیم میکردم میشد حدود ۴۵ fps حتی تو یوتوب هم درباره این حرکت ویدئو گذاشته بودن