فروش بازی Sonic Frontiers به ۳.۵ میلیون نسخه رسید
شرکت سگا و روویو (Sega and Rovio) در جدیدترین کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که فروش بازی Sonic Frontiers به ۳.۵ میلیون نسخه رسیده است.
بازی Sonic Frontiers به یک نقطه عطف جدید در فروش دست یافت. طبق گزارش کاربر @Radical_1991 در توییتر، فروش این اثر پلتفرمر سه بعدی جهان باز اکنون به ۳.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است. سگا قبلاً اعلام کرده بود که تا پایان ماه مارس سال جاری میلادی، ۳.۲ میلیون نسخه از این اثر به فروش رفته، به این معنی که ۳۰۰ هزار نسخهی دیگر از این بازی در طی این مدت فروخته شده است.
آمار فروش Sonic Frontiers به خوبی با برنامه بلندمدت سگا برای این عنوان مطابقت دارد و بر اساس استراتژیهایی «مانند قیمتگذاری، تبلیغات و توسعه بستههای الحاقی بیشتر»، میزان فروش را افزایش میدهد. بهروزرسانی رایگان Sights، Sound و Speed ماه گذشته برای اثر مذکور منتشر شد و حالتهای چالشی جدید برای مبارزه و پلتفرمسازی سریع، یک Jukebox برای پخش موسیقی انتخابی شما و قابلیت Photo Mode به آن اضافه شدند.
بر اساس اعلام سگا، دو بهروزرسانی رایگان دیگر برای بازی Sonic Frontiers در راه هستند که شامل چالشهای منطقه آزاد، محتوای سالگرد، شخصیت های جدید قابل پخش و محتوای داستانی اضافی میشود. این بازی در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و PC در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
کم کم تبدیل شد به همون سوپر گیمی که میگفتن.
ولی کاش هزینه ای که برای خرید استودیو کرد رو میبرد برای ساخت بازی های AAA و ای پی های جدید. البته چنان ای پی های قدرتمندی دست سگاست که تا سال ها از این موضوع بی نیازه ولی بازم …
الحق و ال انصاف که حرف خوبی زدی، سگا یه بازی هایی داره که اگه از هر کدوم بخوان به بهترین شکل ممکن بسازن، واقعا میتونه به رقیب بسیار قدرتمندی برای سونی تبدیل بشه. فقط کافیه خاطره ها رو به یاد بیارید، روزی که مورتال کمبت از آتاری سگا شروع شد و رسید به اینجایی که الان میبینیم. یه گیم هایی در گذشته بودن که از هر کدوم اگه بخواد یه بازی خفن براش ساخته بشه و خود سگا هم جداگونه کنسول خودش رو طراحی کنه و یه کنترلر جدید و نوآورانه براش بسازه، به نظر من، حتی انحصاری های جدید سونی هم حریف بازی های سگا نیستن، این حرف منو فقط کسی باور میکنه که بازی های کنسول سگا رو در گذشته تجربه کرده و درک میکنه.
یادش بخیر کلانتر – شینوبی با سگش – شینوبی ۲ و ۳ ، فکرشو بکن از اینا یه بازی هایی بسازه در حدو اندازه گوست اف سوشیما یا مورتال، اونوقت میترکونه…
خیلی آیپی های قدری اون زمان توی سگا میدیدیم، بتمنی که امروز همه شاهکار میبینن، همه ما ابتدا از کنسول سگا دیدیم.
یه رقیب قدرتمند خفته توی دنیا داریم که عین تن لش شده، کاش یه روز بلند بشه یه تکونی بده به دنیای بازی های امروز…
یکی ازین ۳.۵ میلیون ، sonicer کاربر گیمفاست .
منم هستم 🤝🏻🤝🏻
دو تا ازین ۳.۵ میلیون ، sonicer و دختره برفی از گیمفا هستند .
ما که پولش رو نمیدیم ولی ارزش زمانی که صرف دانلودش میشه رو هم فکر نکنم داشته باشه
چرا میخوام بدونم چرا
بازی خوبی بود ولی بیشتر میخورد یه بتا از نسخه بعدی که میاد باشه چون بعضی چیزا خیلی خام بود تو بازی و قطعا با این فروش باید منتظر یه نسخه جدید باشیم
پشتیبانی بعد از انتشار واقعاً معجزه میکنه سایبر پانک اول یه بازی با اونهمه مشکل افتضاح ولی با پچ اپدیت پشتیبانی یه دوره پرفروشترین بازی استیم شد الانم هنوز مشکلاتی داره اما کلا بازی های خوب که دیگه پشتیبانی میتونه فروشو بیشتر کنه فرمول تجاری گیم اینه دیگه حل مشکلات محتوا جدید با کیفیت و ارائه دی ال سی داستانی بستگی به سبک بازی منتها همه اینا اثر باید خمیر مایه رو داشته باشه اون پیش زمینه رو که با اپدیت دی ال سی محتوای جدید بشه فروش بیشتر کرد بخش چند نفره انلاین هم که اکثر بازی های بزرگ دارن سود سرشار این بخش یکی از مهمترین قسمتها برای مانور دهی استودیو های بزرگ البته سه نیم میلیون اونقدر ها هم فروش بالایی تو یک سال نیست ولی متوسط هست مثلا بازی کنترل رمدی از دوهزار نوزده تا الان سه میلیون نسخه فروخته پنج سال خوب این یعنی فروش ضعیف داشته با اینکه بازی با کیفیت بود اما داستان عجیب غریب این سبک بازی ها یا کوانتوم بریک همه پسند نیست یا مثلا بازی های جادو با دست مثل گوست وایر توکیو فورس پوکن همین بازی جدید ایی ای ایمورتال با کلی شلوغ بازی گیم پلی افکت ها مخاطب نهایت یکی دو ساعت جذب میکنن بعد دچار تکرار میشه سونیک البته این نسخه بهتر عمل کرده ولی دوران طلایی سونیک یادش بخیر جوجه تیغی ژاپنی میگفتن قدیم بهش عروسکش یکی از فامیلامون از ژاپن آورده بود از اون قدی هاش برای دخترش یادش بخیر