مدیر عامل شرکت برادران وارنر به ساخت بازی Superman اشاره کرد
دیوید زاسلاو، مدیرعامل شرکت برادران وارنر دیسکاوری، به بازی Superman جدید اشاره کرد که احتمالا با اکران فیلم سوپرمن جیمز گان در دنیای DC مرتبط باشد.
اخیرا دیوید زاسلاو (David Zaslav)، رئیس شرکت برادران وارنر دیسکاوری (Warner Bros. Discovery)، در بیانیه خود به بازیهای جدیدی که میتوانند در کنار فیلمهای بلند دنیای DC عرضه شوند از جمله یک تجربه تعاملی با محوریت سوپرمن، اشاره کرد.
این مدیر ارشد در جلسه ارائه گزارش مالی از عملکرد سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، در مورد قدرت و انعطافپذیری فهرست بازیهای ویدیویی شرکت برادران وارنر صحبت کرد. زاسلاو در این جلسه توضیح داد که چگونه استفاده از فرانچایزهای دنیای DC میتوانند در قالب بازیهای ویدئویی یا محصولات سینمایی بلند سودآور باشند. در ادامه این مدیرعامل به عملکرد قابل توجه و سود چند میلیارد دلاری بازی Hogwarts Legacy اشاره کرد و توضیح داد که چگونه پیش بردن یک فرانچایز در قالب فیلم سینمایی و بازی ویدئویی میتواند در موفقیتهای مالی تاثیر داشته باشد. وی در ادامه و به طور مستقیم به فیلم سینمایی جدید Superman: Legacy از جیمز گان (James Gunn) اشاره کرد. با اینکه راسلاو به طور واضح توسعه یک بازی Superman را تایید نکرد اما میتوان به راحتی استنباط نمود که او قصد اشاره به این احتمال را داشته است.
متن بیانیه رئیس شرکت برادران وارنر دیسکاوری در جلسه ارائه گزارش مالی به شرح زیر است:
ما یک تجارت بازیهای ویدئویی بسیار خوب با ۱۱ استودیوی مختلف و یک ظرفیت عالی از استعدادهای ناب بازیسازی را در اختیار داریم. با این وجود وجه تمایز واقعی ما به عنوان یک شرکت این است که ما مالک آیپیهایی که توسعه میدهیم، هستیم. این آیپیها متعلق به ما است و ما در حال گسترش آنها هستیم و در برخی موارد ممکن است آن را با همکاری یک استودیوی تردپارتی توسعه دهیم.
همچنین ما تنها شرکت رسانهای مالک دنیای DC، هری پاتر، Game of Thrones و موارد دیگر به حساب میآییم و باید از این آیپیها استفاده کنیم. فکر میکنم این از نظر استراتژیک بسیار مهم است. اگر به بازی Hogwarts Legacy نگاه کنید، بخش بزرگی از موفقیت آن بازی به این دلیل است که به عنوان بازیکن وارد دنیای آن میشوید. این یک مفهوم جدید از سرگرمی است.
وقتی محصولی را در شبکه HBO پخش میکنیم و زمانی که یک بازی از آن را در دسترس قرار میدهیم، آن بازی متعلق به ما است. احتمال دارد در چند سال آینده فیلمی از سوپرمن را پخش کنیم و طرفداران بخواهند زمان بیشتری را در دنیای آن فیلم صرف کنند و در نهایت گروههای مختلفی از افراد علاقهمند به تعامل در جهان و دنیای Superman باشند.
این واقعیت که ما مالک همه اینها هستیم، چیزی است که فکر میکنم با توجه به آینده، واقعا مهم خواهد بود. با توسعه فناوری و با توجه به مقدار زمانی که افراد صرف تجربه بازی میکنند، ما نمیخواهیم تجارت تولید فیلم و بازیها را به طور جداگانه پیش ببریم و در نهایت هر یک دنیاهای DC فقط در یک کدام از این زمینهها سودآور باشند. با این روش دنیاهای بسیاری از آیپیهای ما در سالهای آینده کاملا سودآور خواهند بود.
منبع: Tweaktown
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
بعضی شخصیت ها پتانسیل گیم شدن رو ندارن
مثل سوپرمن , آیرونمن , چون اینها نمیتونن فن خاصی مثل اسپایدرمن یا بتمن برن
بازی واندروومن رو می ساختن بهتر بود
واندر وومن رو دارن میسازن، تریلر داره، سازندگان بازی shadow of war
واندروومنو که داره ساخته میشه
اونم توسط استودیو Monolith Productions که سری بازیای shadow of war رو ساخت
سوپرمن شاید ولی آیرون من پتانسیلای لازمو واسه گیم خودش داره
بازی سوپرمن فکر کنم شکست بخوره
مگر اینکه تخریب پذیری رو یه کاریش کنن
یا یک بهونه ای واسش جور کنن
مثلا اول داستان یه اتفاقی میفته که سوپرمن ضرباتش قدرت قبلشو نداره
حالا کارشون راحت تره
وگرنه در حالت عادی
سوپرمن تو دو ثانیه میتونه یه لشکر بکشه😂
یه نسخه قبلا رو ps2 زده بودم جدا از اینکه داستان مزخرف و ساختار بهم ریخته ای داشت بازی بدکی نبود اگه دست شرکت قابلی بیوفته میتونه شاهکار بسازه مگه قبل اومدن ارکام کدومون میتونست تصور کنه یه گیم از بتمن تا این حد میتونه جذاب باشه!
مجبورن رباط بیارن که خیلی بیمزه میشه
یا مثلا فضاییای جهش یافته
یعنی کل dc یه طرف
بتمنو جوکرم یه طرف
هیچ کدوم از کاراکتراش اندازه اینا پتانسیل ندارن برای بازی
اگه ویلن بازی یکی مث برینیاک باشه چی؟ اون موقع سوپرمن حتی نمیتونه یه ضربه درست حسابی بزنه بعد وقتی بتمن میتونه سوپرمن رو با یه زره ساخته شده از سنگ کریپتونایت ضعیف کنه شکستش بده(شکست دادن سوپرمن توسط بتمن شوخی نیس) ممکنه دشمنا توسط برینیاک طوری طراحی شدا باشن که هسته ی مرکزی شون سنگ کریپتونایت باشه البته این یه نظریه س ولی بنظرم جالب میتونه باشه
بهونشون این می تونه باشه که سوپر من که یه قهرمانه نمیاد که شهرو خراب کنه 😃
سالهاست هی دارن به بازی جدید سوپرمن اشاره میکنن …
پس کی میسازید ؟
اگه واقعا سخته و آوردن سوپرمن به مدیوم گیم واقعا ناممکنه ( که با توجه به قدرتای سوپرمن ، محیط بسیار وسیع و تخریب پذیری بالا و دقیقی که بازی لازم خواهد داشت ، تقریبا ناممکنه ) پس هی خبر ندید و کلا بیخیالش شید .
یا اینکه یهو کلی زحمت بکشید و یه بازی درخور این شخصیت بسازید و خیال خودتون و هوادارها رو راحت کنید 😐😑🤨
اینکه بازی سوپرمن در حال ساخته شکی نیست اما مسئله اینجاس کدوم استودیوی بازی سازی مشغول ساخت این پروژه بزرگ هست
الان استودیو راک استدی که باید یه بازی خفن از بتمن بسازه داره چیکار میکنه؟
یه فورتنایت ابرنگی با اسکین شخصیتای dc میسازه که هر کدومو میزنی زمین هوا میرن 🤦
بازی سوپرمن اگه اول شخص باشه بنظرم خیلی میتونه خفن از آب دربیاد ولی ریسکش خیلی بالاس بنظر نمیاد دوربینی جز دوم شخص براش در نظر بگیرن
بنظر نمیاد دوربینی جز دوم شخص براش در نظر بگیرن
(سوم شخص)
درسته منظورم سوم شخص بود مثل اسپایدرمن
بله بله و وقتی لیزر میزنه کل صفحه نمایش قرمز بشه :|
حالا اون هیچی
دوربین دوم شخص؟ D:
سوم شخص منظورم بود مث سری بتمن گاتهام و مارول اسپایدرمن
آخه هرجور که فکرمیکنی شدنی نیست مهمترینش بخاطر قدرت های فرابشری سوپرمن هستش که تو فیلمش دیدیم بمب اتم بهم بهش زدن نمرد حالا این رو میشه مثل بتمن درستش کرد یعنی وقتی دشمن ضربه میزنه بهش تصویر تار یا خونی میشه دشمنان هم میتونن با همون سلاح کریپتونی که نقطه ضعف سوپرمن هست بهش حمله کنن، سرعت پرواز کردنش رو هم اینکه وقتی میخواد پرواز کنه یک حلت اسلوموشن گونه بزارن که سرعتش زیاد نباشه، تخریب پذیری هم که دیگه واویلا اونو میخوان چیکارکنن این دیگه خیلی سخته، در کل سوپرمن بازیی نیست که بشه به تنهایی به یک استودیو سپرد چندتا استودیو لازمه که باهم هم کاری کنند مثلا راکستدی با اینسامنیاک گیمز خیلی خوب میشد
کلا روند سال اخیر ابرقهرمان به شدتی مزخرف بوده بجز بعضی ها که عذر میخوام مثلاً یکی مثل سوپرمن شده سوپر ان
قبلا شایعه ساختش با سونی بود
حالا شایعه جدیدش هم با سازنده های گوتام نایته
کی میسازه خدا میدونه
اول حرفش ازه مکاری با ۱۱ تا استودیو اشاره میکنه که وارنر اصلا ۱۱ استودیو بازی سازی نداره
پس احتمال اینکه با یه استودیو خارجی قرارداد بسته باشن رو زیاد میکنه و دوباره شایعه سونی میاد وسط
قبلا ساخت لاکپشت های نینجا هم تایید شده بود اگه اشتباه نکنم لاکپشت نینجا هم متعلق به وارنره که احتمالا یه استودیو خارج از وارنر میخواست بسازه
ببینیم در اینده چی میشه
بازی سوپرمن = گاد مود تو ماینکرفت
امیدوارم جیمز گان چون ساخت بازی های ویدئویی رو برخلاف مارول تو برنامه داره حتما روی راک استدی سرمایه گزاری کنه .
به غیر از راک استدی و اینسامنیاک دیگه استودیوی خوبی توی زمینه ابرقهرمانی دی سی و مارول نیست .
یادمه یه نفر اومده بود سوپرمن رو با انریل ۵ ساخته بود که تو فضا اتمسفر با اینکه هوا وجود نداره ولی شنلش تکون میخورد🗿👍
منتغ فراوان
اگه از گیم اف ترونز بسازن چی بشه پسر
rpg خوبی میشه
سریع تر بسازین که واقعا و قطعا به یه سوپرمن نیاز داریم در دنیای گیم
بازی برای شخصیت های مثل سوپر من و شرم و هز این قبیل که یا پرداز میکنن یا باید یه شهر رو نابود کنن یا خارج از جو زمین میرن کلا قدرت هاشون ماورایی هست مثل سم ساختنه !
برخلاف دوستان من فکر میکنم اگه به آدمای درستی بسپرنش حتی از سوپرمن هم بازی عالی میشه ساخت.
کلی ترفند و کلک وجود داره که میشه باهاش قدرت سوپرمن رو جالب دربیارن.
مثلا موقع کمبت، پلیر یه دکمه بزنه همه چی آهسته بشه بجز خود سوپرمن، حالا باید روی هر نوع انمی، دکمهی مخصوص همون انمی رو بزنه، مثلا یکی چاقو داره باید روش دکمه مربع رو بزنی، یا یکی تفنگ داره روش دکمه مثلث رو بزنی، همینطوری هر انمی، حرکت مخصوصی برای زدنش وجود داشته باشه، اگه حرکت اشتباهی رو روش بزنی، بازی از حالت آهسته خارج میشه و سوپرمن خونش کم میشه، حالا برای چند ثانیه دوباره نمیتونه وارد حالت آهسته بشه.
یا مثلا موقع پرواز با سرعت زیاد، میتونن Fied of View دوربین رو بیارن پایین، اینطوری فاصله اشیا از همدیگه بیشتر میشه و اگه سوپرمن با یه سرعت معقولی که پلیر گیج نشه حرکت کنه، این حس به پلیر القا میشه که سوپرمن با سرعت زیادی داره میره.
محدودیتی توی بازی سازی وجود نداره.
این ایده هایی که شما گفتید خوبه ولی بیشتر این ایده ها مال نسل شیشه و بازی کن های نسل نه این چیز ها رو قبول نمی کنن. ساخت بازی از روی سوپر من خیلی سخته چون این شخصیت هیچ پتانسیلی نداره واقعا
بنظرم شکست میخوره چون:
لازم به تخریب پذیری بالا
جهان بسیار بزرگ
باس هاو انمی های مناسب سوپرمن
و اینا غیر ممکنه