کارگردان Titanfall روی آیپی جدیدی در Respawn کار میکند

وینس زامپلا (Vince Zampella)، مدیر عامل استودیوی Respawn Entertainment، تایید کرده که کارگردان Titanfall 1 و ۲ یعنی استیو فوکودا (Steve Fukuda) رهبری تیم کوچکی را بر عهده گرفته که مشغول کار روی آیپی جدیدی است.
استودیوی Respawn Entertainment به تازگی بازی Star Wars Jedi: Survivor را منتشر کرد، اثری AAA و عظیم که برای مدت زیادی مورد انتظار طرفداران بوده است. با این حال با توجه به مهارت و کارنامه بسیار خوب این توسعهدهنده، تعجبی ندارد که گیمرها همیشه علاقه دارند تا از پروژه بعدی این استودیو آگاه شوند.
البته این استودیو در حال حاضر مشغول کار روی چندین پروژه مختلف است. با استناد به چندین فهرست نیازمندی شغلی در چند سال گذشته، یکی از این بازیها قرار است یک آیپی کاملا جدید باشد. حال مدیر عامل Respawn یعنی وینس زامپلا در مصاحبهای جدید با Axios اطلاعات بسیار کمی را در مورد این پروژه به اشتراک گذاشته است.
به گفته زامپلا، یک تیم بسیار کوچک در استودیو در حال حاضر مشغول کار روی یک پروژه جدید بوده و هدف از این پروژه “یافتن سرگرمی در چیزی کاملا جدید” است. جالبتر این است که تایید شده این پروژه توسط استیو فوکودا، کارگردان هر دو بازی Titanfall اول، رهبری خواهد شد.
استودیوی Respawn پروژههای دیگری را هم در دست توسعه داد. پیش از این تایید شده بود که این توسعهدهنده مشغول کار روی یک بازی شوتر اول شخص بر اساس Star Wars و یک اثر استراتژی Star Wars با همکاری استودیوی Bit Reactor است. به احتمال زیاد باز هم شاهد انتشار دنبالهای برای Star Wars Jedi: Survivor هم خواهیم بود و انتشار محتوای جدید به صورت متداوم برای Apex Legends ادامه دارد. متاسفانه به نظر نمیرسد که Titanfall 3 به این زودیها به یکی از پروژههای استودیو تبدیل شود.
آخرین نسخه از سری Titanfall یعنی Titanfall 2 در حال حاضر برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.









پر بحثترینها
- بهیادماندنیترین داستانهای انتقام در بازی های ویدیویی
- خالق Ghost of Yotei: این بازی مرزهای خلاقیت و عملکرد فنی را جابهجا میکند
- نگاهی به شکستهای بزرگ ایکس باکس در سالهای اخیر
- پاسخ یوبیسافت به جنجالهای Assassin’s Creed Shadows؛ تاریخ واقعی متعلق به موزهها است
- واکنش مقامات ژاپنی به نمایش ویدیوی تخریب معبد در Assassin’s Creed Shadows [بهروزرسانی شد]
- یوبیسافت به فاش شدن Assassin’s Creed Shadows در سطح اینترنت واکنش نشان داد
نظرات
یه حرف اشتباهی که خیلی ها اینجا میزنن میگن مایکروسافت بلد نیست استودیو پرورش بده !!!
این استودیو با سرمایه گزاری مایکروسافت سال ۲۰۱۰ تاسیس شد اولین بازی هم که زد سال ۲۰۱۴ زد متاش ۸۶ شد
یه استودیو از استودیو های سونی تاسیس کرده باشه که اول کار بازی AAA بدن دستش و بعد متای ۸۶ بزنه !!!
بعد سال ۲۰۱۷ توسط ea خریداری شد ,
ایراد مایکروسافت این بود که این استودیو رو نخرید
ولی سونی استودیو ها رو میخره بعد میگن داره پرورش میده !!!
اطلاعاتت غلطه. ویکیپدیا باز کن حداقل. اگر سرچ نمی کنی. از اول ۵۰ درصد استدیو مال EA بود.
البته اون حرفت درست. ماکروسافت می تونه استدیوی خوب درست کنه اما نه طی ۵ سال. نیاز به ۲۰ سال وقت داره. (مثه سونی که همینقدر وقت گذاشته)
پرورش استودیو با مایکروسافت بوده راست میگه بچه
وااااای
چی میتونه باشه؟
چقدر ذوق دارم میکنم 😬
میشه گفت تنها fall برجسته ای که واقعا از لحاظ کیفی موفق بوده همین Titanfall بوده که اونم از لحاظ تجاری با تاریخ انتشار افتضاح شماره دوم به فنا رفت
Godfall , Redfall که می دونیم !
Matterfall هم بنده خدا بازم از استودیویی است که نه خودش دیده شده نه بازیاش تا الآن مثل ریترنال (هاوس مارک)
یه Deadfall Adventures هم داریم که اونم کم از همین ردفال نیست !
یعنی کلی بخوایم حساب کنیم همگی fall ها تقریبا fall شدن 😂😂
Respawn Entertainment عشقه جزء ۱۰ استودیو مورد علاقمه
آقا من Titanfall رو بازی نکردم
نقد های خوبی هم داشت نگاه کردم ولی حجمش چون بالا بود و بخش داستانی کوتاهی داره هنوز دانلود نکردم
ارزش داره ؟
بسیار گیم خوبیه شاهکاره این بازی
من که میگم حتما بازی کن
متاسفانه انلاینشو از دست دادی
البته نمیدونم الان کسی دیگه هست با نه