بازی Armored Core 6 در میان بازیهای پیشفروش شده برتر پلی استیشن و استیم قرار دارد
تنها یک هفته از انتشار تریلر گیمپلی و باز شدن پیشخرید Armored Core 6: Fires of Rubicon میگذرد و این عنوان توانسته در میان بازیهایی با بیشترین تعداد پیشخرید در پلتفرمهای استیم و پلی استیشن قرار بگیرد.
روی شبکۀ پلی استیشن (PSN)، بازی Armored Core 6 پس از Diablo IV و Final Fantasy XVI، سومین بازی برتر پیشخرید شده است. از سوی دیگر، فهرست پرفروشترین بازیهای هفتۀ گذشتۀ استیم نیز منتشر شد که اثر جدید فرام سافتور در جایگاه هشتمِ آن قرار گرفته است.
اخیرا یاسونوری اوگورا (Yasunori Ogura)، تهیهکنندۀ استودیوی فرام سافتور، در مصاحبهای با وبسایت IGN حول بخش آموزشی و آشنا کردن پلیرهای جدید با گیمپلی Armored Core 6 صحبت کرده است. با توجه به این که سری Armored Core به پیچیدگی مکانیسمهای خود معروف است و چندین سال از عرضۀ آخرین نسخۀ آن میگذرد، مصاحبهکننده از اوگورا در مورد اقدامهای احتمالی تیم سازنده برای آموزش بازیکنان و ارائه تجربه بهتر به آنها سوالاتی پرسید. وی در پاسخ خاطرنشان کرد که مراحل ابتدایی بازی Armored Core 6 به گونهای طراحی شدهاند که به بازیکنان آموزش بیشتری از مکانیسمهای گیمپلی و ترفندهایی که میتوانند برای تسلط بهتر روی آنها انجام دهند، ارائه میکنند. علاوه بر این، سازندگان یک حالت بازی جداگانه را طراحی کردهاند که مانند یک بخش شبیهساز آموزشی عمل میکند. بازیکنان در این حالت درک بهتری از نحوۀ مونتاژ ربات مکانیکی خود به دست میآورند و میتوانند با یادگیری انواع مکانیسمها، از آزادی عمل در مبارزات بازی لذت ببرند.
شما میتوانید اولین تریلر گیمپلی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را از طریق این نشانی مشاهده کنید. این عنوان در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگوست ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
به خاطر اسم FromSoftware و موفقیت عظیم Elden Ring وگرنه تا قبل از سری سولز و بخصوص Elden Ring از کسی خارج از ژاپن میپرسیدی Armored Core باور کن اصلا نمیدونست چی هست (درسته یه سری شاید اطلاع داشتن ولی به هر حال نمیشه منکر تاثیرش شد)
اینم بگم قصدم هیت FromSoftware نیست خودم طرفدارشم
بخاطر خط اخر من از امروز فرام سافتور هیترم
راستش من با این سبک ارتباط برقرار نکردم ولی حتما این بازی رو تجربه میکنم چون هرچه از فرام سافتور رسد خوشست
بهتره برقرار کنی . اتوماتا ، متال گیر ریسینگ ، آرمورد کور
واقعا گیم هایی هستند که میتونند ساعت ها یه گیمر رو سرگرم کنند . ژاپن کشوریه که (برخلاف ما ) وقت و زمان توش کاملا با ارزش هیچقت نمیاد اون مدت کوتاه از وقت سرگرمیشونو رو محصول بیخود بذارن . کامنت قبلیم گفت هیچکس خارج ژاپن اسم این بازیو نمیشناخت از این به بعد قراره خیلی از محصولات ژاپن جهانی تر بشه چون اقتصاد بسته و کنار گذاشتن و راه کره جنوبی و پیش گرفتن
ای کاش استاد وقتشو رو ساخت یک بازی سولز میزاشت ولی باید به اینم فرصت داد بنظرم به یک سبک دیگه هم نیاز داشت امیدوارم با ذهن مریضش تو این بازیم گل بکاره ولی تریلش واقعا جذبم نکرد البته تا بازی نیاد نمیشه قضاوتش کرد فقط امیدوارم جو منفی دورش نیاد و بازی کوبیده نشه
میازاکی روی بازی خودش کار میکنه، فقط ایدهپردازی و مسیر این پروژه رو سال ۲۰۱۸ مشخص کرده و رفته سراغ پروژۀ خودش. کارگردان این بازی هم یکی از طراحان ارشد سکیرو هست.
جالبه یعنی استاد نظارتی هم روی ساخت نداره واقعا عرضش ریسکیه چون اسم میازاکی روش خورده امیدوارم استاد کراگردانو درست انتخاب کرده باشه چون همین الانم اینطور حس میکنم جو منفی زیادی دور بازی هست و مردم توقعشون بالاس
جو پیرامون بازی که به شدت مثبته داخل توییتر و ردیت و ریست اِرا و تولید کنندگان محتوا (یوتیوب). جو پیرامون بازی داخل ایران ۵۰/۵۰ هست.
خوبه ولی نظر من اینه بیشتر اسم استاد بازی رو بالا نگه داشته ولی بازم باید دید چی میشه امیدوارم چیز خوبی از آب دربیاد
یه سوال آقای کریمی شما قبل از سری سولز که ساخته بشه و همینطور معرفی این بازی تا به حال این سری رو بازی کرده بودید ؟
به غیر از یک نسخه (روی PS2)، بازی نکردم اکثر نسخه های قبلی رو متاسفانه دسترسی هم وجود نداره بهشون. دلیل مطرح شدن ac 6، افراد خبرهای هستن که پشت پروژه وجود دارن و اطمینان بالایی که گیمرها بابت توسعهدهندگان خلاق از کیفیتش دارن. مثل هر سازندۀ پرآوازه دیگهای که اگر از یه آی پی جدید رونمایی کنه بدون دانش از اون بازی، بخاطر کیفیت آثار قبلی و افرادی که پشت ساخت بازی هستن، گیمرها براش هایپ میشن. البته این لزوماً به موفقیت پروژه درست به اندازۀ بازی های قبلی ختم نمیشه و بارها اتفاق افتاده که یه تیم معتبر شکست بخوره در یک پروژه، ولی احتمال خروجی باکیفیت از یه تیم مطمئن با سابقۀ خوب بیشتره.
والا من عاشق میازاکی و بازیای سولزشم ولی خوب این سبک بازی اصلا نمیشینه به دلم هر چند خود میازاکی هم اینو نساخته و داده دم دستیاش ساختنش نمونش دارک سولز ۲ که خودش نساخته ببینید چقد با نسخه ی اول و سوم فرق داره نمیگم بده ولی خوب من نتونستم باش ارتباط بگیرم من خودم با دارک ۳ عاشق این سبک شدم و الان اولین سبکی هست که تو گیم میپرستم طوری که هر بار بازی کنم انگار دارم برای اولین بار بازیش میکنم تمام مناطق رو چشم بسته بلدم
میازاکی اتفاقا بهترین کار رو میکنه باید کلی پروژه به افراد ارشد تیمش بده تا یه سری کارگردان جوان خبره تربیت کنه که دو روز دیگه بازنشسته شد، فرام سافتور افت نکنه. دقیقا همین رویه رو هم پیش گرفتن و داخل آخرین مصاحبه توضیح داد که قصد داره پروژه های بیشتری رو به اعضای ارشد واگذار کنه. میازاکی نمیتونه تا ابد کارگردانی کنه، بعد از یه مدت فقط وظیفه نظارت رو برعهده میگیره بعدشم دیگه کار نخواهد کرد. کارگردان این بازی هم به شدت فرد خلاق و با استعدادیه و مهم ترین قسمت سکیرو رو کارگردانی کرده یعنی سیستم مبارزات. مهم ترین قسمت armored core هم سیستم مبارزاتشه.
حرف شما سند ما هم تا ابد نیستیم که تا وقتی خود من هستم گیم بسازه بعدش دیکه من نباشم بده هر می میخواد بسازه
یادمون نره میازاکی بدون تیم فوق العاده خود فرام سافتورم شاید به اینجا نمیرسید فرام سافتور بعد از مسیر هایی که رفته بود نیاز داشت درست راهنمایی بشه این دایرکشن و میازاکی نشون داد به تیم و باید بدونید تو سال ۲۰۱۸ وقتی پروتایپ و داستان و مکانیک های اولیه رو طراحی کرد بعد از نتیجه گرفتن رفت سراغ پروژه فانتزی خودش و یامورا تو سکیرو فوق العاده بوده طراحی کامبتش به شکل عجیبی عالی بوده و سابقه طراحی کامبت تو سولز هم داشته و من به نگاه میازاکی اعتماد دارم همونطور که اقای کریمی هم اشاره کرد هدف پرورش نیرو عه تمام لینکداین فرام سافتور دنبال کارگردان های خلاق و سیستم دیزاین کامبت اشاره داره این ینی قراره میازاکی و فرام سافتور دارن با رهبری خود میازاکی داره به سمتی میره که چند سال پیش باید صنعت گیم میرفت
شاید باورت نشه ولی واسه من بهترین سولز ، سری دومش بود با اون داستان فوقالعاده پیچیده و خفنش 😍
از نظر داستان بنظرمن یه سرگردن از تموم اثار فرام بهتره (نظر شخصی )
جالبه. من تو بازیای سولز همیشه داستان بازی برام مهم نیست در واقع بهتر بگم خیلی نمیفهمم چه اتفاقی داره میفته با این که زبانم هم خوبه. دارک سولز دو با اختلاف زیاد برای من بدترین بازی سولز فرامسافتوره به دلایل زیر:(نسبت به سولزهای دیگه)
1. کنترل و حرکت بازیکن
2. ارت هنری
3. حس و حال مبارزه
4. انمی های بازی
5. موسیقی
بله موافقم تو همه زمینه هایی ک گفتین دارک ۲ نسبت به مابقی ضعیف تره
و نمیتونه درحد دراک یک ظاهر بشه
ولی داستانش حتی اگ زبانت صدباشه هم انقدر پیجیده هست ک نمیشه داستانو کامل درک کرد و فهمید من شایدم بعد اتمام بازی ، سه ماه تو یوتیوپ و… غرق داستان بازی بودم
تنها چیزی که از آرمود کور میخوام اینه خوب اجرا بشه چون متاسفانه نسخه pc دنوو داره و با محدودیت ۶۰ فریم تو بازی های فرام سافتور اگر دنوو افت پرفورمنس کنه بازی تجربه اش خراب میشه به شخصه بازی مورد انتظار خودم تو امساله و زلدا و هالو نایت البته زلدا که اومده :)))
DRM داره ولی تا جایی که می دونم Denuvo نیست این دی آر ام و Arxan هست که بار اضافه وحشتناک دنووو به سخت افزار وارد نمی کنه. فقط واسه ما ایرانیا مشکل کرک می مونه با این قیمت ها که فکر کنم آرکسان خیلی راحت تر کرک می شه. هر چند خودم واسه بخش آنلاین بازی های فرام سافتور می خرم همیشه که نوش جونشون. حالا زلدا اومده؟!
دیشب لیک شد زلدا البته همه نمیتونن من چون با شبیه ساز بازی میکنم سوییچ ندارم برای من خبر خوبی بود اگر پی سی دارید بازی فرمت xci لیک شده حجم ۱۶ گیگ
من خودم راستش به احتمال زیاد بخرمش ارمورد کورو برای اولین بار اول خواستم اشتراکیشو بخرم ولی خب اشتراکی فقط برای افلاین بازی کردنه چون مطمئنم انلاینش کیف میده شاید بخرمش منم
بازم نمیفهمم چرا اینجا مردم بدشون اومد نمایشش عالی بود و یه ایده نو و جدید بود و تا حدودی هم به سولز شباهت داشت و روی میلی کامبت تمرکز کردن
اولش فکر نمیکردم گوتی و اینا بهش گفت ولی بنظرم احتمالش بالاست
دیابلو ، دیابلو ❤️
بیشتر منتظر سیستم پی وی پی بازیم
من ۱۰ سال بیشتره که همین بازی و فرانت میشن پلی میدادم اما اصلا برای گیمر ایرانی جذاب نیست اما فکر کنم این فرق داشته باشه
اینطور که حدس میزنم سیستم مبارزات بازی پیچیده و سخت و جذابه خیلی خوبه که قسمت تمرینی برای اشنایی گذاشتن و از مورد استقبال گرفتن بازی اصلا تعجب نمیکنم اینکه سومین بازی مورد انتظار پلی استیشن هم هست جای تعجب نیست اولا که تریلر فوق العاده جذاب بود من عاشق مبارزات عظیم بازی شدم که بسیار هم روان اجرا میشد و تصور مبارزه با اون باس های غول پیکر آهنین مجهز به پیشرفته ترین سلاح ها واقعا جذابه دوما فرام سافتور هست به هر حال و برای فن های سونی آثار فرام سافتور همیشه جایگاه ویژه ایی داشته و این علاقه طی سالها و بازی به بازی شکل گرفته و خوشبختانه مدیران پلی استیشن هم به این موضوع واقف هستن.
اگه نسل قبل جیم رایان مدیر پلی استیشن بود نمیذاشت این جواهر مفتی دست کادوکادوا بیفته
تا من بخوام اینو پلی بدم فک کنم فرام سافت ۵ تا سولز لایک دیگه ساخته چون تا الان فقط dark souls 1 تموم کرم
تازه dark souls 2 رو شروع کردم . نبود میازاکی تو دارک ۲ احساس میشه .
من خودم نسخه for answer رو روی rcps3 بازی کردم حقیقتا فقط میتونم بگم برگام
دوستی که دنبال ایرادی هستی از یه بازی بهتره بجای اینکه ۱۰۰ ساعت توی یوتیوب دنبال مشکلات بازی بگردی بجاش چند ساعت بیشتر وقت صرف بازی کردن کن اونموقع شاید مشکلاتی که از یوتیوب پیدا میکنی درست دربیان هرچند تا زمانی که بازیهای اوپن ورلد با بازیهای خطی محدود مقایسه میکنیم به جایی نمیرسیم علاوه بر این طراحی ساختن یه باس فایت کار یه روز دو روز حساب نکنیم چون یوبی سافت میتونه سریعتر از هر استودیوی باس فایت های یک بار مصرف دو روزه بسازه