تریلر جدید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بازیکنان را به ناشناختهها میبرد
در فاصلهی حدود دو هفته تا انتشار عنوان مورد انتظار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، شرکت نینتندو تریلر جدید و کوتاهی را از این بازی به اشتراک گذاشته است.
تریلر جدید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom اغلب از چیزهایی استفاده میکند که قبلاً در تریلرهای قبلی این بازی دیدهایم، اگرچه چند بخش جدید در پایان تریلر وجود دارد که استفاده از تواناییهای Ascend و Ultrahand، مبارزه با Talus سنگی و موارد دیگر را نمایش میدهد.
اخیراً پیشنمایشهایی از بازی اکشن ماجراجویی جهان باز The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom منتشر شده و ویدیوهای جدیدی از گیمپلی را به نمایش گذاشته شده است و همچنین جزئیات جدیدی در مورد انتظارات از بخش سندباکس بازی فاش شدهاند.
بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۲ مه ۲۰۲۳) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در پایان میتوانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چی میشد اگه رو pcپورت میکردن فکر نکنم سیستم قوی بخواد
الآن باز یه عده فرومایه میان میگن اورریتده 🤦♂️
یه بازیی هست به اسم Shadow of the Colossus صد لول از این بهتره ولی خب متاهاشونو میبینی خندت میگیره
خب با شبیه ساز بازی کن
از خود نینتندو هم بهتر اجرا میشه 😂
پورت نمیخواد، تو روز لانچ میتونی emulate اش کنی
پول دستم بیاد عمری باشه حتماً یه نیتندو باید بگیرم شده کارکرده سالم واقعاً نمیشه عاشق بازی سازی باشی اما این شاهکار تجربه نکنی
نسخه ی یکم رو با شبیه ساز تموم کردم سیستمم یکم ضعیف بود ولی تا اخر رفتم خدایی محو میکنه ادمو خیلی زیبا بود اینم با یوزو میزنیم لععععذت میبریم
میگن یه سری قسمتهای بازی به سنسور دسته نینتندو نیاز داره و سنسورهای دسته تو امولیتور نیست؛ هیچی دیگه گیر میکنی داییجان
راست میگن؟
توی اون قسمت هارو میتونی نری
ولی اگه بخوای بری باید شبیهساز رو آپدیت کنید بعد میتونی از ژیروسکوپ گوشی،گیمپد یا خود آنالوگها استفاده کنی
چه خوبه that,s nice 💪✌️🗿
با اینکه فن زلدا نیستم و تا حالا هیچ کدوم از قسمتهاش رو پلی ندادم ولی وقتی تریلری ازش میبینم شاهکار بودنش رو حس میکنم
این ها مگه نگفته بودن تریلر قبلی اخرین تریلر هست؟!
به هر حال خیلی جالب به نظر می رسه
یه اعتراف
من تا همین چند وقت پیش فکر می کردم این شخصیت اصلیه زن هستش
اخه خیلی شبیهه دقت کنید مثلا با اون زنه که نشون می دن دقیقا یکی هست
😂😂😂😂
تریلر جدید نسیت تکه های برش خورده تریلر های قبلیه
و چون تو این نسخه از بازی زلدا مو هاش کوتاه شده متوجه تفاوت ها نشدی
اون زنه همون زلدا هست و عجیبه تنها چیزی که بینشون نمیبینم شباهت هستXD
دوستانی که استاد هستید
به نظرتون وقتی بازی منتشر بشه چند روز طول میکشه تا روی شبیهسازهای ویندوز قابل اجرا بشه؟
استاد که نیستم ولی احتمالا سه ماهی برای قابل پلی دادن نیاز داره
یه هفته پیش تیم توسعه گفته بود که یک ماه زمان میبره
زن نیست ولی فمبوی خوبیه دارک شد XD
حالا کجاشو دیدی
یه جا مجبوری لباس زنونه بپوشیxD
زیباست . دلم خواست . نموند ازم هوش و حواس .پرچم نینتندو بالاس.
ببخشید، شما سینگل هستید؟
پپرچم نینتندو بالاست🥴
Percy Sledge
I’ve got dreams to remember
الهی من فدای تو بشم🙌
سوسمارت خنده کنه با دگران
تو بسوزی و براش گریه کنی
خدا خیریت بده . به قران . شاد شدم اصلا
(کارش خیلی شبیه به billy paul ه .🤔 )
دارم تو اتاقم پرواز میکنم . مرسی 😍
(ادامه نمیدم تا گیمفا بنمون نکنه😁)
آره تو همون دورانم هست …. یه چند تا دیگه موزیک هم داره ….
Sosimar rape ☕
راستش بعد از ۶ سال انتظار تغییرات گرافیکی بیشتری داشتم
روی یه سخت افزار ساخته شده چه انتظاری؟
برو تفاوت گرافیک آنچارتد ۱ با the last of us 1 رو ببینید تا بفهمید تا کجا میشه از یه سخت افزار کار کشید .
وقتی سخت افزار پیشرفتی نکرده چه انتظاری داری؟
بنظرم نینتندو باید زلدا رو لانچ کنسول بعدیش میکرد.
(الان یکی میگه ما از نینتندو گرافیک نمیخوایم)
البته که واقعا کسی از نینتدو گرافیک نمیخواد
ولی خب من حرفم این نیست که زلدا باید گرافیک بالا داشته باشه
بلکه باید به نسبت خودش پیشرفت کنه
زلدا ۲۰۲۳ لازم نیست در حد بازیای این نسل گرافیک داشته باشه
ولی دیگه باید با نسخه ۲۰۱۷ یه فرقی بکنه
البته که اینا مهم نیست
چون زلدا تنها گیمی هست که به گرافیک نیازی نداره
سوییچ زورش نمیرسه. نسخه قبلی در اصل برای وی یو ساخته شده بود و سوییچ حتی زورش رو نداشت به عنوان کنسول نسل بعدی، بازی رو ۶۰ فریم اجرا کنه. در اصل سوییچ یک حرکت فوقالعاده ریسکی از طرف نینتندو و اولین نسل کنسول هیبریدی بود. پردازندههای موبایل ۷ سال قبل هم به نسبت الان دهها بار ضعیفتر بودن.
به شدت منتظرم.اونایی که سری زلدا رو تموم کردن متاسفانه تو ایران خیلی کمن.این سری هر موقع نسخه جدیدی ازش عرضه شده تحول خیلی بزرگی ایجاد کردن و بازی های دیگه ازش خیلی الگو گرفتن و تقلید کردن.مثالش همون بازی قبلی که به طرز دیوانه واری عالی بود اکثر بازی هایی که بعد از اون عرضه شدن ازش تقلید کردن.امیدوارم و البته مطمئنم این نسخه هم به شدت عالی خواهد بود.
موندم منی که سوییچ ندارم چرا دارم هایپ میشم🥲
این تریلر جدید نسیت درواقع تیکه هایی از تریلر های قبلیه و چیز جدیدی نداره
اما آخرین تریلر فوق العاده بود!( موسیقی بینظیر بود! ) فکر کنم هروز دارم نگاش میکنم (-:
بازی botw محبوب ترین بازی منه و بعد از ۵ سال از اولین تجربه واقعا برای نسخه بعدی هیجان زدم! چقدر اون روزا خوب بود! زلدا، ماریو ،سوییچ و دلاری که یک دهم قیمت الان بود!
سلام
ببخشید یک سوال از طرفداران این بازی دارم ؟
اگر درست بگم تو این بازی کارکتر ها اصلی تا فرعی با همدیگه اصلا حرف و سخن نمیگن ؟ فقط کلماتشون بصورت نوشتاری به نمایش در میاد
یعنی شما هیچ مشکلی با این موضوع ندارین و همواره بهترین بازی عمرتون تلقی ش میکنید ؟ باتشکر
برای اولین بار تو کل سری تو بازی قبلی تو دموها همه شخصیتا حرف زدن غیر از لینک که میشه شخصیت اصلی.بازی انقدر پربار و کامله که اصلا حس نمیکنی حرف زدن شخصیتا کمبوده.در کل اگه بازی قبلی یا هر کدوم از بازی های قبلی رو یه بار تموم کنی میشه یکی از بهترین و کاملترین بازی های عمرت.
سری زلدا تا قبل از botw صدا گزاری نداشت تو نسخه botw و نسخه جدید شخصیت های مهم صداگذاری دارن و صداگذاری ها تو نسخه botw از نظر من خیلی خوبه حتا افکت های صدا هم خیلی خوبن
اما واقعیتش در بیشتر وقت ها شخصیت ها صداگذاری ندارن حتا شخصیت های اصلی هم خیلی کم حرف های دوبله شده دارن و بیشتر همون حالت نوشته هستن و فقط کاتسین های بازی بطور کامل صداگذاری شدن
در رابطه با سوالتون راجب اینکه با این قضیه مشکلی داری یا نه بگم از نظر خودم اصلا نمی تونه نکته منفی باشه یه نکته مثبت هم نیست در برابر ساعت ها گیم پلی جذاب و منحصر به فرد نبود صداگذاری های کامل نمی تونه نکته منفی تاثیر گذار تو بازی باشه حتا همین صداگذار های محدود هم از نظر کیفی عالی هستن
کاملا نظر شخصی خودم که ساعت خیلی زیادی botw رو بازی کردم بود شاید بقیه نظر های متفاوتی داشته باشن
حقیقا خودم اصلا متوجه حرف نزدن کاراکترا نمیشم 😑😂
این قضیه فقط درباره نسخه های قدیمی صدق میکند (قبل از botw) من اولین نسخه ای که تموم کردم twilight princess بود هیچ مشکلی هم نداشتم توی botw شخصیت های اصلی صدا گذاری شدن
واقعا رقابت سختی با استارفیلد داره !
به نظرم چون استارفیلد نو آوری و یه آیپی چدید هست ، اگر متا بالا ۹۰ بگیره به احتمال ۸۵ درصد گوتیه .
اون ۱۵ درصد شاید واس مشکلات و … باشه .
اگر هم نه پایین ۹۰ صد در صد یکی از بهترین و تاپ ترین بازی های جهان ویدئو گیم یعنی لجندز اف زلدا گوتی میشه .
ای کاش یه سویچ داشتیم و این شاهکار رو پلی میدادیم.
بسوزه دل بی پولی
بازیش خیلی کسل کنندست. هیچ شمشیری نمی تونی تا اخر بازی داشته باشیش همش از بین میره . خیلی سریع هم با چند ضربه میمیری
فک کنم اگه بتونی Master Sword رو بدست بیاری از بین نمیره
در ضمن تو همه بازی ها با چند ضربه میمیری :)))
اول از همه امیدوارم که کامنتم زود تایید بشه
تریلر هارو به خاطر اینکه اسپویل نشم کامل ندیدم، اما طبق همون چند تا میخواستم یه چند تا نکته راجب بازی و نسخه قبل بگم، نسخه قبلی سری رو به یک سمت جدید برد که باعث شد این وسط چند تا مشکل به وجود بیاد و بعضی از مهم ترین فاکتور های سری تو اون نسخه آنچنان پررنگ نباشن
۱. دانجن ها و جایگزینی به نام شراین: تو نسخه های قبل هر کدوم از دانجن ها یه طراحی متفاوت و یونیک داشتن که با سایر دانجن ها فرق داشت و تنوع رو میشد توشون حس کرد، همچنین توشون یه آیتم هایی به دست میاوردی که یا دقیقا توی همون دانجن به کارت میومدن و یا باهاشون میتونستی به جاهایی که قبلا نمیتونستی بری دسترسی پیدا کنی، که این هم باعث شد اکسپلوریشن بازی فوقالعاده باشه هم بابت کاری که انجام دادی بهت پاداش میداد یعنی بعد اون پاداش گیمر خودش دوست بیشتر اکتشاف کنه و به دانجن ها سر بزنه تا بیشتر پاداش بگیره حالا تو این یکی چی داریم؟ شراین ها، اکثرا همشون حس یکسانی میدن و اون تنوع و طراحی خارقالعاده و متفاوت رو توشون نمیبینیم ضمن اینکه تکرار مکررات توشون زیاده آیتم جدید و بدردبخوری که مثل نسخه های قبل تاثیر زیادی داشته باشه هم توشون بدست نمیترسم که ضربه بزرگی به اون قضیه پاداش میزنه
آیتم ها: یه نیمچه اشاره ای تو بخش قبلی بهش کردم، تو نسخه های قبلی با پیشروی تو بازی کم کم با اکتشاف آیتم هارو بدست میاوردی که این قضیه کاملا حس پیشرفت رو بهت منتقل میکرد، ولی تو این یکی همون اوایل بازی آیتم های مورد نیاز رو بهت میده، اینجا جاییه که رسماً progression بازی نابود میشه، این قضیه مثل یک شمشیر دولبه میمونه به اکسپلوریشن و progression ضربه میزنه اما از همون اول کار کل محیط رو میزاره جلوت و دستت رو باز میزاره تازه به حل خلاقانه معما ها هم کمک میکنه هدف برث هم همین بود، حالا با اینکار طرفدارای قدیمی سری ناراضی میشن اما عوضش طرفدار جدید راهی سری میشه من خودم ترجیحم اکسپلوریشن و progression یعنی در واقع ماهیت زلدائه
انمی و باس ها: یکی از بزرگترین نقاط ضعف نسخه قبلی مربوط به این بخشه، تا جایی که یادمه فکر کنم تنوع انمی های بازی کمتر ۱۵ نوعه که برای یک گیم اوپن ورلد با این عظمت به شدت کمه، باس های بازی هم جدا از اینکه تنوع زیادی ندارن طراحی چندان متفاوت و خاصی هم ندارن، اما تو نسخه های قبلی ما تو هر دانجن باس داشتیم تازه باس های واقعا خاص و متفاوت و باید با حل یک معما که اونم. طراحی خوب و خاصی داشت شکستشون میدادی ولی تو این نسخه اینجوری نیست
قلب ها: یکی دیگه از چیزایی که به چالش برانگیز بودن بازی ضربه. میزنه اینه، ما میتونیم وسط مبارزه استپ کنیم و غذا بخوریم تا اچ پی پر بشه این رسما به چالش بازی ضربه زیادی میزنه تو نسخه های قبل برای اینکار محدودیت داشتیم
معماها: خب همونطور که گفتم نسخه های قبلی باس های معما محور داشتن اما جدا از معما های مربوط به اونا کلی معمای خاص و متفاوت هم داشتیم ولی تو این نسخه معما ها طراحی در حد نسخه های قبلی ندارن و خیلی پیش میاد که حس یکسانی به گیمر بدن در واقع به شیوه های متفاوت و جالبی میشه حلشون کرد اما کلیت خود معما چندان متفاوت و خاص نیست تازه great plateau و وسایلش هم هست تا معما ها بیشتر از این برن زیر سوال
حالا بریم راجب نسخه جدید صحبت کنیم
طبق تریلر هایی که دیدم تنوع انمی و باس ها خیلی بهتر شده البته هنوزم مثل اینکه باس معما محور نداریم ولی خب چاره ای نیست سری دیگه رفته به این سمت، راجب اینکه اول بازی تقریباً همه ی آیتم های مورد نیاز رو بهت میدن یا نه هنوز چیزی نفهمیدم، مثل اینکه مشکل خراب شدن زود اسلحه های بازی رو برطرف کردن همچنین احتمالا یه راهی برای مسئله غذا و قلب ها هم پیدا کردن، چند تا قابلیت جدید به بازی اضافه شده که میتونن تو معما ها به کار برن و هم طراحیشون رو بهتر کنن هم شیوه های خلاقانه تری برای حل رو جلومون بزارن، مپ تو آسمون هم واقعا جالب به. نظر میرسه میتونه با اون قابلیت ها ترکیب بشه و یه اکسپلوریشن فوق العاده به وجود بیاره، قابلیت ساخت و ساز خیلی جالبه ولی نگران کننده هم هست میترسم یه مشکل دیگه مثل دادن آیتم های ضروری اول بازی به وجود بیاد از طرفی میتونه هم به گشت و گذار بهتر تو جهان بازی کمک کنه، راجب شراین و اینکه مثل دانجن های قدیم میشن یا نه هنوز چیزی نفهمیدم ولی فکر هم نکنم دیگه سری اونجوری بشه چون دیگه مثل قدیم متکی بر دانجن و دانجن محور نیست، در هر صورت این نسخه خیلی با ارزشه یه تعداد شخصیت های قدیمی بر گشتن و قراره که چند تا تایم لاین و داستان چند تا از نسخه ها به هم ربط پیدا کنه که کارو جالب میکنه
میخواستم بیشتر بنویسم ولی همینم خیلی طولانی شد
مشخصه شما جز طرفدار های قدیمی سری زلدا هستید خود من با نسخه botw وارد این سری شدم و هیچی از سری زلدا نمی دونستم و زلدا botw تبدیل شد به محبوب ترین بازی من!
بعد از ساعت های طولانی گیم پلی botw شروع به تجربه نسخه های قدیمی سری شدم البته همه رو بازی نکردم از زلدا های دوبعدی a link to the past و link’s awakening DX و نسخه ریمیک link’s awakening و باقی بازی ها wind waker، twilight princess و skyward sword( سوییچ) رو بازی کردم من از طرفدار های قدیمی زلدا نیستم اما حرفتون رو تا حدی قبول مخصوصا دانجن ها و باس های اونا خودم link’s awakening رو خیلی دوست داشتم باقی بازی ها هم عالی بود اما هیچ کدوم برای من مثل botw نشدن دلیل خیلی خاصی هم ندارم شاید سلیقه ای باشه اما گشت و گذار تو جهان بزرگ و فوق العاده زیبا botw و محدود نبودن در کاوش محیط و اینکه تو آزادی برای گشتن بدون اینکه بازی تو رو مجبور به انجام کار خاصی کنه یکی از جذابیت های بازی برای من بود
دلیل اینکه راحت هم تونستی قلب هاتو پر کنی هم شاید همین بوده در واقع سازنده های می خواستن شما بیشتر تمرکز رو گشت و گزار تو محیط بزاری
واقعایتش باقی مشکلات وجود دارن مثل آیتم های خاص که تو زلدا های قبلی وجود داشتن و شاید بگیم تو botw همچین چیزی خیلی کمتر از قبله یا تنوع کمه دشمن ها و گاهی حس تکراری شدن شراین ها و چالش کم باس فایت ها… اما اگه کل بازی زلدا botw رو ببینم مفهمیم خیلی از این مشکلات در مقابل کل بازی قابل چشم پوشیه و بازی اوپن وردی مثل زلدا botw رو شاید خیلی کم ببینم که تا این اندازه خوب و پر از حس خوب باشه
البته که من مخالف پیشرفت نیستم و امیدوارم که زلدای جدید بتونه کم و کاستی های botw رو تا حدی جبران کنه خودم دوست دارم بازی دانجن های کلاسیک و معما محور بود باس ها رو داشته باشه و دلیل قانع کننده تری برای گشت و گذار تو محیط مثل پیدا کردن یه آیتم خاص یا هر چیز دیگه
کاملا قابل درکه، هدف از ساخت برث هم همین بود کشوندن پلیر های جدید به سمت سری (فقط کافیه فروش برث رو با بقیه زلدا هات مقایسه کرد) که اولین تجربشون از زلدا برثه به خاطر همین بازی کژوال تر شده و خیلی از چالش های خاص نسخه های قدیم رو نداره، برث به عنوان اولین تجربه زلدا جادویی عمل میکنه خودم چند نفری رو میشناسم که بعد تجربه برث سراغ بقیه نسخه ها هم رفتن اما بازم برث رو بهترین میدونن، راجب آیتم ها تو کامنت قبلیم گفتم که هدفشون باز گذاشتن دستت برای گشت و گذار تو میحط بود و در عوض به اکسپلوریشن و حس پیشرفت ضربه میزد، من خودم همونطور که گفتم انتخابم دومیه اما خب این بیشتر برای طرافداران قدیمی زلدا صدق میکنه اگه کسی برث اولین تجربش باشه به احتمال زیاد اولی رو ترجیح میده (یعنی همونجوری که هست) به خاطر یه ویژگی مثبت یه نقطه ضعف درست میشه (البته که نسبت به باقی سری نقطه ضعف حساب میشه) ولی راجب قلب ها به نظرم بیشتر نقطه ضعفه تا قوت، جدا از اینکه چالش بازی رو خیلی کمتر میکنه به کامبت بازی که همینجوریش به خاطر انمی و باس دیزاین ضربه خورده بود بیشتر ضربه میزنه، به هر حال کامبتی خوبه که بتونه به چالش بکشت و تو این راه تمام ویژگی هایی که میخوای رو هم بهت نشون بده، ولی تو برث نیازی به اینکار نیست چون میتونی استپ کنی و قلب رو پر کنی، تازه این مسئله از ارزش اون چالش های بازی که در ازاش قلب بیشتر میگیری هم کم میکنه چون نیاز خاصی به قلب بیشتر نداری میتونی کلی غذا حمل کنی و وقتی قلب هات کم شدن اونارو بخوبی تا پر بشن، البته بیشتر چیزایی که گفتم در مقایسه با سری نقطه ضعف حساب میشه وگرنه که تو نسل هشت اوپن ورلدی با برث قابل مقایسه نیست و شاید تعداد اکشن ادونچر هایی که میتونن باهاش مقایسه بشن به پنج تا هم نرسه، مخصوصاً تو بحث معما ها که برث تو این بخش فرسنگ ها بهتر از اکثر اوپن ورلد هاست
نظرت راجب skyward sword چیه؟ از نظر طراحی و کیفیت دانجن ها جزو پنج بازی برتر سریه فقط رو سوییچ متاسفانه یه مقداری مشکلات حرکتی داره
اگه فقط بخوام راجب دانجن های حرف بزنیم بنظرم ss بهترین و خلاقانه ترین دانجن ها رو تو کل سری زلدا داره ( اونایی که بازی کردم) هم از نظر طراحی معما ها و هم گیم پلی موشن کنترولر ها تو دانجن ها خیلی برام جالب بود حتا با وجود مشکلات خیلی حرکتی که واقعا مشکل بود .
کلا طراحی و ایده استفاده از کنترولر های حرکتی تو ss واقعا جالبه تو دانجن ها و مبارزه با باس ها هم خوب بوده
فقط شاید یکی از دانجن ها مثل باقی دانجن ها خوب طراحی نشدن البته بد نیست اما مثل باقی دانجن ها خوب نبود
شاید خیلی ها دانجن های link’s awakening رو خیلی دوست داشته باشن اما من خودم دانجن های ss ترجیح میدم اما خب کلیت link’s awakening برام جذاب تر از ss بود
واقعا خیلی حیفه بازی عالی مثل ss بخاطر مشکلات حرکتی که یکی از وجه تمایز اصلی با کل سری هست تو سوییچ مشکل داشته باشه :-\ واقعا یه جا های بد رو مخ میره
رو wii خیلی خوب و کم نقص motion controller رو پیاده کرده بودن ولی رو سوییچ نه (حتی با وجود اینکه کنترلر هاش بهتره) در هر صورت حرکت میاموتو واقعا جای تحسین داره (ایده استفاده از motion controller مال میاموتوئه) همچین ریسکی روی عنوانی به این عظمت خیلی کم پیش میاد ولی خب نینتندو هم اسمش با ریسک و خلاقیت گره خورده
به نظر منم تو کل سری skyward sword از نظر دانجن ها بهترینه بعدش twilight princess
دانجن های link’s awakening تو سری چندان سطح بالا حساب نمیشن (با فاکتور گرفتن از برث) مخصوصا به خاطر اینکه طراحیشون نسبت به باقی نسخه ها اون پیچیدگی همیشگی رو نداره
یه سوال از زلدا بازا:
آیا تمام نسخه های زلدا به هم ربط داره ؟!
یعنی الان مثلا Breath If The Wild به نسخه های قبلیش مربوطه یا ریبوت هست یا چی ؟! هیچی نمیدونم ازشون فقط اینو میدونم اینم مثل ماریو تو هر بازی که میری پرنسس پیچ رو نجات میدی تو این بجاش زلدا رو نجات میدی…
بازی های زلدا تایملان های مختلفی رو از زمان هایرول( سرزمین اصلی بازی) نشون میدن و یک چرخه خیر رو شر که همیشه در حال تکراره و کلیت داستان یکسا اما با روایت های متفاوته که اونم بخاطر تایملان های بازیه
درکل بازی های زلدا بهم از نظر زمانی تا حدی مربوط هستن مثلا تایملان botw از باقی زلدا ها جلو تره اما ربط داستانی خاصی بینشون وجود نداره و حتا درک اینکه الان تو کدوم تایملان بازی زلدا هستی سخته.
مشیه اینطوری گفت که هر نسخه مستقل از باقی بازی ها ساخته شده تا افراد جدید که با سری آشنایی ندارن بتونن با بازی ارتباط بگیرن مگه اینکه خود نینتندو به طور واضحی بگه این دو بازی زلدا دنباله مستقیم هم هستن تا جای که می دونم بازی majora’s mask دنباله ocarina of time بود حالا هم نسخه جدید زلدا دنباله مستقیم بازی botw شده و ادامه botw رو روایت می کنه
از محدود بازی هایی هست که واقعا سازنده برای شعور مخاطبش ارزش قائله
آدم بازیهای نیتندو رو میبینه تحریک میشه بری یکی بگیره .
لعنت به شیطون
اره بخدا منم همینو میگم چند الان پانزده تومان باید باشه یا بیشتر ؟
ایکاش این شاهکار رو پی سی هم میومد افراد بیشتری تجربه میکردن وجدانن انصاف نیست ما شصت هفتی ها شصت هشتی ها که کودکیمون با نیتندو و سگا شروع شد الان نتونیم این شاهکارهای نیتندو که بیش از صد سال در زمینه سرگرمی فعالیت داره رو پلی بدیم ایکاش نیتندو مثل سونی و ماکروسافت بازیاش پورت میشدن حتی بازیهای که سه سال ازش گذشته همش هم نشد دست کم اون پرچمداراش بیان زلدا الهام بخش بازی های بسیار بزرگ و کمپانی های غول ناشر این صنعت شده و امکان نداره مدرسان بازی سازی در کلاسهاشون تدریس میکنن یا ورک شاپ هاشون در هر جای دنیا یک از زلدا دو بایوشاک سگانش مثال نزنن متاسفانه هیچ کدومشون هم من پلی ندادم واقعاً جای تأسف که نتونستم زمان خودش این شاهکارهارو پلی بدم زلدا استاندارد و الگو تراز بازی سازی هست منبع سنجش نه تنها در سبک خودش بلکه در باقی سبکها هم حرفها داره برای گفتن قلم زدن داستان به این زیبایی که همه تمجید میکنن ساخت طراحی همچین دنیایی سیستم مبارزات گیم پلی بی نظیر قطعا از اساتید کهنه کار نیتندو برمیاد که ناجیان صنعت گیم امروزی هستن