بازی Armored Core VI شامل بخش آموزشی برای بازیکنان جدید خواهد بود
با تایید شرکت فرامسافتور، آموزش بازیکنان تازهکار در عنوان Armored Core VI: Fires of Rubicon از طریق مراحل اولیه و یک حالت تمرینی مخصوص انجام میشود.
بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon جدیدترین عنوان در حال توسعه توسط استودیوی فرامسافتور (FromSoftware) است که بازیکنان را به دل نبردهای پرانفجار و اکشن ماشینهای جنگی خواهد برد. با توجه به اینکه گزینههای سفارشیسازی زیادی در اختیار بازیکنان قرار میگیرد تا سبک نبرد خود را با استفاده از تجهیزات جنگی گوناگون خلق کنند، انتظار میرود افراد تازهوارد در یادگیری مکانیسمها به فرصت بیشتری نیاز داشته باشند. حال مصاحبه جدید یکی از اعضای فرامسافتور نشان میدهد که توسعهدهندگان Armored Core VI چند زمینه را برای آموزش به بازیکنان تازهوارد در نظر گرفتهاند.
اخیرا یاسونوری اوگورا (Yasunori Ogura)، تهیهکننده فرامسافتور، در مصاحبه جدیدی با وبسایت IGN در مورد توجه سازندگان Armored Core VI به آموزش بازیکنان جدید گفتگویی انجام داد. با توجه به اینکه سری Armored Core به پیچیدگی مکانیسمهای خود معروف است و چندین سال از عرضه آخرین نسخه آن میگذرد، مصاحبهکننده از آگورا در مورد اقدامهای احتمالی تیم سازنده برای آموزش بازیکنان و ارائه تجربه بهتر به آنها سوالاتی پرسید.
یاسونوری اوگورا خاطرنشان کرد که مراحل ابتدایی بازی Armored Core VI به گونهای طراحی شدهاند که به بازیکنان آموزش بیشتری از مکانیسمهای گیمپلی و ترفندهایی که میتوانند برای تسلط بهتر روی آنها انجام دهند، ارائه میکنند. علاوه بر این، سازندگان یک حالت بازی جداگانه را طراحی کردهاند که مانند یک بخش شبیهساز آموزشی عمل میکند. بازیکنان در این حالت درک بهتری از نحوه مونتاژ ربات مکانیکی خود به دست میآورند و میتوانند با یادگیری انواع مکانیسمها، از آزادی عمل در مبارزات بازی لذت ببرند.
در نهایت، تهیهکننده فرامسافتور توضیح داد که توسعهدهندگان Armored Core VI تلاشهایی در زمینه بهبود کنترل بازی انجام دادهاند؛ بنابراین بازیکنان جدید، گیمپلی این نسخه را راحتتر از نسخههای گذشته سری یاد میگیرند.
بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon قرار است در تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگست ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
مبارک طرفدارای این سبک، ولی من که حاظر نیستم یه ریال خرج این بازی بکنم.
اصلا تریلر رو دوست نداشتم، بی صبرانه منتظر بسته الحاقی الدن میمونم و هیچی هایپی از این نمیگیرم تا ضد حال نخورم.
این چه حرفیه داداش
یادمه خیلی وقت پیش که مدرسه ابتدایی میرفتم
آرزو میکردم یه گیم داشته باشم که بتونم با یه اسلحه
حتی ساچمه ای حالا بیخیال ار پی جی و دوشکا و مسلسل و …
چند نفر و بکشم
ته آرزوی گیمری زمان بچگی
حالا در سال ۲۰۲۳
بازیه لست و قبول نداریم
گاد اف وار و قبول نداریم
انچارتد و قبول نداریم
هورایزن و قبول نداریم
الدن رینگ و قبول نداریم
متوجه منظورم هستین ای سروران
به عنوان اینکه گیمر هستیم میاییم در مورد چیزی که نمیدونیم
نظر میدیم آقا لامصب حداقل تجربه کن بعد نظر بده
گیمر هستی بازی کن حالشو ببر
❤️❤️❤️
من سیستمم الدن رینگ رو نمیکشه ولی شنیدم اونم ی بخش اموزشی داشت همون اول کار که خیلی ها متوجه نشدن اصلا
اوایل بازی ی چاه خیلی بلنده تهش معلوم نیست بپری توش میری تو ی فضا اموزشی
بعد از سکیرو واقعا خیلی تغییرات ایجاد شد توی ساختار بازیای فرام سافتور
یکیشون هم همینه
نمیدونم چرا فرام سافتور حس میکنم داره منت میذاره سره پلی را به خاطر بخش اموزشی😐
خوب داداش بذار تاییدیه چیه دیگه