اولین تریلر از گیمپلی Armored Core 6 منتشر شد + تاریخ انتشار
سرانجام شرکت باندای نامکو و استودیوی فرام سافتور تریلر گیمپلی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را به اشتراک گذاشتند که نبردهای پر هرج و مرج را به تصویر میکشد.
شما در ادامه تریلر یاد شده را مشاهده میکنید:
همچنین، به طور رسمی اعلام شد که بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگوست ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
تصاویر منتشر شده از گیمپلی بازی را در ادامه مشاهده میکنید:
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
با اینکه آرمورد کور باز نیستم، و علاقه ای هم به سبک مکا ندارم، ولی برای تجربه بازی هیجان زده هستم! از تجربه چیز های جدید لذت میبرم.
دقیقا منم همینطورم. یادمه ۸-۷ سال پیش برای اولین بار ژانر cRPG رو با عنوان های Tyrannyو Pillars of eternity تجربه کردم و از اون موقع عاشق ژانر شدم. امیدوارم اینم اینطور باشه
بنازم هر چی بسازه شاهکاره
کرک و پرم
اوه اوه feed the fire 🔥🔥🔥🔥 خیلی خفن هست انتظارشو میکشیدم اینطوری فک بر انداز بشه ، این ژانر با این تریلر دوباره متولد شد.
اینم مثل بقیه گیم های این شرکت داستان نداره
قشنگ چندین ساله سر فنها رو شیره مالیدن, بجای اینکه یه داستان درگیر کننده داشته باشه بازیهاش عوضش لور داره 🤓
برید صدتا ویدیو ببینید تا بفهمید دو هزار سال قبل این رباتعه اون یکی رو کشته چقدر جالب و جذاب😍
کسی مثل کاربر dreamm وقتی میگه بازیهای نقش آفرینی برای ادمهای ضعیف سست اراده ساخته شده ارزش بحث نداره
GRRM و میازاکی داستان درست حسابی بلد نیستن. درسته.
همچنین داستان این سری خیلی جدی تر و پخته تره. فلسفی، سیاسی و آمیخته با تاریک ترین پرسش ها از آینده بشر. اونم زمانی که میازاکی با سبک جهان سازی خودش وارد عرصه نشده بود و پیشینیان سولز این تیم جهان سازی عمیقی نداشت. ولی شما بگو، شاید بازی نکرده یا نفهمیده نظر دادن کار درستی باشه. جدا بازی کردین از این سری؟ بعد یک دهه هنوز دیسکورد لور AC فعال تر از سرور هایپ نسخه بعدیه…
Dreamm عزیز؛ بهت پیشنهاد میکنم که حتما به کانال Vaatividia یه سر بزنی؛ کانال اختصاصی رمز و رازهای سری دارک سواز/بلادبورن/سکیرو، و الدن رینگ. در اونصورت متوجه نگاه حیرت انگیز و هنری فرامسافتور در حوزه داستانگویی خواهی شد وقتیکه ایجاز در هنر رو به بهترین شکل ارائه میکنند. شیوه داستانگویی اثار فرامسافتور رمزالود و پوشیده است اما هرگز به معنای نبود داستان نیست. البته هیچ شناخت و علاقه ای به سبک و سری ارموردکور ندارم و انتظار داستان شق القمر هم ازش نیست ولی بی انصافیه اگر در مورد داستان دارک سولز ۳ و یا بلادبورن چیزی جز شاهکار محض رو بکار ببری.
والا منم تموم لور و داستان سری سولز و بلادبورن و الدن رینگ رو فقط از مقالات گیمفا و دنیای بازی مطالعه کردم و فهمیدم.کلا چیزی به نام اسپویل معنا نداشت برام چون موقع تجربه کردنشون و پیشبرد داستان نه سورپرایز میشدم نه پلات توییست میدیدم نه با کاراکتری برمیخوردم که احساساتمو قلقلک بده و ذهنمو درگیر کنه.هرچی از کاراکتر ها فهمیدم فقط توی مقالات بود!! حالا اینو هرجا بگی با چماق میریزن سر ادم.نمیدونم والا شایدم من کند ذهن و احمقم :/
شیوه روایت محیطی صرفا به این معنا نیست که یک بازی داستان نداره بازی های فرام سافتور داستانو مثل یک فیلم سینمایی جلوت نمیزارن و با یه عالمه کاتسین و دیالوگ شعاری و قلمبه سلمبه روایت نمیکنن بلکه میخوان داستانو تجربه کنی یه مثال میزنم مثلا وقتی با سیف توی دارک سولز ۱ مبارزه میکنی اولش میگی اینم یه باس عادیه دیگه ولی تازه بعد از کشتنش متوجه میشی که این باس میخواسته از قبر اربابش محافظت کنه یا ارتوریاس که بعد از کشتنش برمیگردی توی ارناش میبینی معشوقه اش داره براش عذاداری میکنه توی دارک سولز ۳ ابیس واچرز هارو میبینی که متاسفانه تبدیل به هالو شدن و باید باهاشون مبارزه کنی و هزاران مثال دیگه شاید شما ترجیح بدید از ۶۰ ساعت تایم بازی ۲۰ ساعت کاتسین ببینید ولی من ترجیح میدم داستانو تجربه بکنم و داخلش قرار بگیرم
چقدر یاد بازیای قدیمی افتادم 😃
بنظرم کیفیتش زیاد جالب نبود .
در هرحال چیزی که مطمئنم به محبوبیت و عامه پسندی بازی های قبلی این استودیو در نمیاد.
این بازی بر خلاف سری سولز و بلادبورن که در اون گرافیک هنری و طراحی هنری شگفت انگیز و اتمسفرسازی حرف اول رو میزد اتفاقا برای جذاب بودن نیاز به جنبه های بصری قوی و افکت های قوی و تخریب پذیری بالا و زیبا داره که اتفاقا بنظرم در همین چند ثانیه مشخص بود که ازین منظر خیلی قوی نیست. مکانیکهای تخریب رو نگاه کنید؛ ادم یاد دوران پلی استیشن ۲ میافته. افکت های انفجار و دود و اتش و تخریب باید خیلی قویتر ازین نمایش باشن. البته خود فرامسافتور هم به این بازی در حد و سطح ارموردکور و نه بیشتر نگاه میکنه و در موردش ادعایی نداره. یه نگاه به نمایش لوگوی fromsofware در این بازی بندازید و اون رو با نمایش لوگو در سری سولز و بلادبورن و سکیرو و الدن رینگ که نام fromsoftware درشت و تمام صفحه و بدون هیچ بکگراندی اونهم با تاکید تمام نمایش داده میشد مقایسه کنید. کاملا مشخصه که حتی دی ال سی الدن رینگ برای خود فرامسافتور هم از این بازی جدی تر و ممتاز تره چه برسه به گیمرها.
بکار بردن واژه عامهپسند برای آثار فرام سافتور صحیح نیست.
سبک این بازی میشه h&s با ربات ؟ یجورایی هک اند اسلش ماننده
اسمش درواقع mecha (مِکا) هست
سبکیه که بیشتر شرقی پسنده و اکثر عناوینی هم که تو این سبک سرو دست میشکنن و حرفه ای هستن هم از سوی کمپانی های شرقی هستن
همین بازیم جز تاپ ترین های این ژانره
شاید دارم زود قضاوت میکنم ولی اگه فرامسافتور وقت ساخت این بازیو روی ساخت یه سولز دیگه میذاشت خیلی بهتر بود با این ژانر زیاد حال نمیکنم تنها دلیلی که شاید بخوام بازیش کنم این باشه که تیم سکیرو داره رو این بازی کار میکنه
👍باهات موافقم. البته بیشتر دلیلم شخصیه و اون اینه که هرچقدر عاشق اتمسفر دارک فانتزی سولزبورن هستم از سبک ادم اهنی و ربات و مکا و….خوشم نمیاد و خب هنر فرامسافتور و میازاکی هم در واقع در حوزه دارک فانتزی/انتزاعی هست و حیفه که اون حجم عظیم هنر در زمینه ای که اوج مهارت رو دارن صرف نشه.
محیط جذاب و پرجزئیات کار شده از محیطش خوشم اومد.
من از مکا خیلی خوشم میاد ولی متاسفانه اینم مثل بازی های قبلی میازاکی خبری از داستان نیست و این برای من یعنی هیچ.
کاراکتر قابل بازیش هم روون تر شده نسبت به بازی های قبلی اونا انگار یه بلوک بود که جابجا میشد!
امیدوارم طرفدارهاش لذت ببرن ولی خب بدون داستان برای من ارزشی نداره.
البته سری سولز و بقیه بازی های فرام سافتور داستان به شدت قوی دارن ولی از شیوه روایت محیطی به جای ساعت ها کاتسین استفاده میکنن
چقدر نمایش جالبی بود.حس خوبی نسبت بهش پیدا کردم.انگار فرام سافتور بازم گل کاشته
بنظرم مالی نیست
اتفاقا بلعکس،به نظرم از لحاظ کیفی پتانسیل غافلگیر کردن مخاطبین داره.شایدم حتی بتونه یک جهش برای ژانر مکا باشه
شاید
بشخصه فکر می کنم یه اثر صرفا خوب در ژانر خودش میشه که نمیتونه بقیه اقشار رو جذب این ژانر بکنه
البته من خودم از این ژانر خوشم نمیاد و بیشتر با اون فضای شمشیر و سپر کیف می کنم و این محیط های شلوغ و پر از ماشین ازار و اذیته فقط
معمولا تابستونا تایمای بی گیمی بود
امسال چ تابستون محشری داریم
واقعا حتی نتونستم تا اواخر تریلر، تحمل کنم این حجم از به درد نخوری رو!
۵۰ سال بعد، ترول میشه بازیای سمی و بی داستان و میان تهی فرام سافتور و به این نسل خواهند خندید که با پروپاگاندای رسانه ها، بازیای این کمپانی به شدت متوسط رو، توو رگاتون تزریق کردن!
رهروان پروپاگاندا، دیسلایک بدید.
خدارشکر انحصاری نیست وگرنه متهم به فن بوی بودن می شدم.😂
اندرتید فقط کچل در برف
گریه نکن عمو جون
ویلی ویلی چون فرام سافتور ساخته شاهکاره🗿
خداروشکر که بازیای فرام سافتور به درد بچه ها و کژوالا نمیخوره
چرت بود ناموسان، نمیدونم چرا ولی من که حال نکردم باش
یه گیم رو گوشی داشتم عین اینه!
در کل چیز خاصی نداشت
دقیقا منم همین حسو داشتم
گیم پلی اش شبیه بازیای موبایلی بود
خیلی حالو هوای بازیای قدیمی رو داره
نسل ۶ و ۷
دیدی گفتم خیلی اینها فقط اعدا میکنن از بازی سر در میارند حتی حاضر نیستن برن سر نسخه های قبلی این بازی یه تحقیق ساده کنن
ما هی این رو میگفتیم مارو مسخره میکردن و میگفتن روانی هستی
مثل همیشه گرافیک متوسط و طراحی شاهکار . از سبکش خیلی خوشم اومد . امیدوارم که فرام سافتور همینطوری تو اوج بمونه و با این بازی افت نکنه البته بعیده که فرام سافتور بازیه بد بسازه . درکل هایپ خیلی بالاست
نمیدونم این چیه بین گیمرا باب شده هی شاهکار شاهکار.. قدیم یادمه هر ۱۰ سال به یکی دوتا بازی میگفتن این کلمه رو
دوست عزیز من نگفتم که Armored Core 6 بازی شاهکاریه . من گفتم طراحیش شاهکاره و همه بازی های فرام سافتور طراحیشون شاهکاره . وگرنه من عین خیلیا دیگه به هر بازی نمیگم شاهکار . بازی های مثل سکیرو و الدن رینگ هم بازی های خیلی خیلی خوبی بودن ولی شاهکار نبودن . شاهکار یعنی تو همه چی بازیت کامل باشه . نه با یک گرافیک نسل هفتمی و مشکلات فنی بازیت بشه شاهکار . درسته الدن رینگ متاش شد ۹۶ ولی اون متا فقط و فقط بخاطره نوآوریش بود . وگرنه من تو زندگیم کمتر ۱۰ تا بازی رو شاهکار میدونم ( البته شاید بعضی از بازی های متوسط هم با حواس پرتی گفتم شاهکار ولی هر بازی واسم شاهکار نیست )
یه بازی خشک و بی روح و نچسب با گیمپلی معمولی
هیچ کلمه ای نمیتونه هایپ منو برای این بازی توصیفش کنه فوق العاده لذت بردم تاریخ انتشارشم با توجه به لیک ها درست بوده
یه گیمپلی درگیرکننده و سیستم مبارزات ارضاکننده مثل سکیرو، مهمترین چیزیه که آرموردکور جدید نیاز داره. موردی که خودم روش حساب ویژهای باز کردم. داستان هم باز میتونه رویه سکیرو رو در پیش بگیره و شاهد یه روایت سرراستتر در مقایسه با دیگر عناوین سولز باشیم. درکل فرام میتونه از تجربیات و فرمول سکیرو برای شکوفایی عنوان جدیدش بهره بگیره.
دو ساعت بازی کنم افسردگی میگیرم 😐 خیلی فضای سرد و بی روحی داره
اتمسفر گنگی داشت و محیطش سنگین بود ببینیم چیکار میکنه فعلا قضاوت زوده
عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای کریمی.
Metal Gear یا Armored Core
Yoji Shinkawa یا Shōji Kawamori
بالاتر از هر چیزی Concept زیبای اثر علی الخصوص در اولین Trailer مرا مثل همیشه شیفته خود کرد.
آیا بالاخره روزی خواهد رسید تا یک مولف از Fromsoftware ظهور کند.
War has changed. It’s no longer about nations, ideologies, or ethnicity. It’s an endless series of proxy battles fought by mercenaries and machines
استاد اموزش امروز چیشد
به به من فیلم ۷ ساعته MGS 4 بعد رد کردن PS3م گرفتم هنوز هر سال میبینمش مشتی ترینه. هنوز از همه سریالا بهتره.
معلومه بازی با کیفیتی توی سبک خودش با اینکه تا حالا چنین بازی انجام ندادم ولی امیدوارم راضی کنه طرفدارهاش
واقعا یکی از با نظم ترین و برنامه ترین استودیو ها هستش
مطمعنم مثل بقیه بازیاهاش عالی میشه
نوش جونه گیمرا
وای دلم می خواد ده ساعت راجع بهش حرف بزنم! اونم ۲۵ آگوست! اولین چیزی که تو این همه جذابیت نظرمو جلب کرد جنس حرکته. تو این سبک بازیا اینکه حرکت چطور به رخ کشیده می شه بر خلاف تصور خیلی مهمه و البته دشوار! مثلا ۲ و ۴ هر قدر حرکت هم باشه حتی نزدیک به این هم تو تصویر حس نمی شه چون مکا ها چنین ظرافتی تو حرکاتشون ندارن. اسکن پادسواپ، دوال و بوست کیک نسل ۵، سرعت گیمپلی نسل ۴، سیستم ملی یا سلاح سرد خیلی جذاب تر از هر نسلی با فاصله، سبک تصویری نسل های قدیم با دیزاین های تمام نسل ها… خیلی دوسش دارم. راستش اگه کمترین تردیدی بود هم الان خیالم فراتر از راحته، ازین به بعد تریلراش نمی بینم اسپویل نشه و یه گوشه منتظر می مونم تا روز تولدم که بیاد.
منم به اندازه تو واقعا خوشحال شدم البته خودت باعث شدی من این بازیو بازی کنم و لذت ببرم دمت گرم و جالبه تو روز تولدتم هست:)) البته امیدوارم مصاحبه با ign شو ببینی که بیشتر ببینی چقدر تغیر کرده هسته بازی ترکیبی از نسل جدید و قدیمه اینه که خفن ترش کرده
قربونت لطف داری. نمی بینم که سورپرایزش بچسبه ولی این سری روند منحصر به فردی داشته به این معنی که نسخه به نسخه متحول می شن که علتشم قشنگه. خلاصه بگم تجربه های مختلف این تیم در یافتن بهترین حالت ممکن این سبک باعث شده همه چیز طی تغییرات اساسی باشه. چرا؟ چون این سبک بر خلاف اکثر سبک های دیگه بازیای بسیار کمتری به خودش دیده و استودیو نمی تونه مثل سایر سبک ها از تجربیات و پیشرفت های سالانه دیگران استفاده کنه، مثلا عملا بیرون از این سری بازی های زیادی وجود نداشتن که پیشرو این سبک نیش باشن و نوآوری هایی داشته باشن که گوشه ای استاندارد های سبک مک تعریف کنه. حتی بازی های زیادیم وجود نداشتن که از اشتباهات اونا یا بازخورد گیمرها باهاشون درس بگیرن و با شناخت بهتر بسازن. این آزمون و خطا ها و ده سال وقت در کنار پیشرفت استودیو و شخص یامامورا و میازاکی قطعا تغییرات اساسی دیگری به همراه داره که تقریبا مطمئنم بیش از همیشه موفقیت با خودش به همراه داشته باشه. قشنگیش اینجاست که ما شاهد شکل گرفتن یک سبک با این بازی ها هستیم.
جیگرم حال اومد چه فضاسازی ای چه اتمسفری عجب گیم پلی هیجانی ای🔥
اینطور که پیداس سختی بازی دست کمی از آثار سولز این استودیو نداره و حسابی گیم پلی متنوع با سیستم کامبت تو در تویی داره
فقط از گرافیک انتظارات بیشتری داشتم که خب قراره واسه نسل هشت پورت بشه و تازه گیم پلی اولیهاس ببینیم زمان انتشار چی میکنه
هایپم رفت بالا🍻👏🏻
فکر میکنم برخی دوستان انتظار دارک سولز آهنی (!) داشتن که ناراضی اند. بازی مشخصاً باکیفیت هست و با بودجه بالا ساخته شده.
متاسفانه با دیدن این تریلر هم نتونستم با سبک مکا ارتباط بگیرم!
ما که از ربات و بازیای فضایی و این شکلی خوشمون نمیاد ولی انگار بازیه خوش ساخت و گرافیکی هست نوشجون علاقمندانش
فایت دمی گادای آهنی با قوطی حلبی آندد lol
اون رباته با دو تا شیلد رو دیدم پاره شدم از خنده انگار انیمیشنای الدن رینگ و استفاده کردن واسه اینم
اصلا نگرفت منو فقط محیط هاش خیره کننده بودن ک فرام سافت ویر استاده توی ساخت محیط منتهی ب نظرم واقعا وقت الکی گزاشت روی این بازی ک زیاد طرفدار نداره باید وقتش میزاشت روی پروزه هایی مثل بلادبرن
ارضاع شدم
میازاکی کارگردان این بازی هست ؟
میازاکی و تیم اصلی هسته و بیس اصلی بازی شامل مکانیک های بازی و داستان شو طراحی کردن اما به خاطر اینکه میازاکی میخواسته رو بازی کاملا فانتزی خودش کار کنه فرایند تکمیل این بازی به یامورا سپرده شده یامورا لید دیزاینر طراحی کامبت بازی سکیرو هستش که کارگردان armored core 6 هم هست
ممنون 🙏
جنگ ربات ها دیگه از سن و سال ما گذشته ولی اگه میازاکی کارگردان بازی باشه فرای شاهکار هست مثل عناوین قبلی و بیصبرانه منتظرش میمونم …
به نظر من جالب نیست ، من با این سبکها زاویه دارم ، ولی تغییر سبک در حد لول گاد بود 😆
مقصر این همه نظر های بدون اطلاعات بدون سواد رو بهتون میگم کیه!! رسانه های گیمینگ، زمانی که رسانه گیمینگ باید شکل استوری تلینگ بدون کاتسین رو به مخاطب توضیح بده یا یکم درمورد سبک مکا و سواد گیمینگ باشون حرف بزنه میاد هر مطلبی که سردبیر ها دم دستشون دارن رو اجازه میده بنویسن و به اشتراک بزارن همین میشه نه فقط وبلاگ ها و فروم های گیمینگ متاسفانه این مشکل در تمام شبکه های اجتماعی هم هستش، بجاش منتقد های کاردرست و با سواد دویست سابسکرایبر دارن توی یوتیوب و حمایتی ازشون نمیشه چون جامعه گیمینگمون به دیدن محتوای مزخرف عادت کرده، نظر شخصی خودم هم درباره این گیم میگم ار طرف کسی که تمام اثار فرام سافتویر رو تجربه کرده و پلاتشون کرده حاظرم هفت ساعت از وقتم رو بزارم لور داستانی همچین اثاری رو ببینم و ساعت های به دیالوگ ها دقت کنم چون فضای لذت بخش و متفاوت با اتمسفر های جذابی رو ارائه میدن به گیمر سبک مبارزات جدیده و مثلش کم و بیش بوده حتما این اثر رو تجربه میکنم با اینکه هیچ کدوم از اثار قبلی فرانچایزش رو پلی ندادم، شانسی به این استودیو میدم و مطمعنا به دلم میشینه چون از بازی های مکا و نه خیلی ولی به طور معمول لذت میبرم هرچند تریلر به شدت بالاتر از انتظارم عمل کرد، دوست دارم نظر سردبیر این خبر رو درباره بی اطلاعی و بی سوادی که در بخش بزرگی از کامنت ها دیده میشه رو بدونم با تشکر از سایت گیمفا ❤️🙏
با اینکه اصلا با این سبک اشنایی ندارم ولی حسابی از دیدنش لذت بردم و منتظرش هستم فقط امیدوارم مثل بقیه بازیای فرام سافتور سخت باشه
من اینجور دیدم یا واقعا شبیه نیئر اتوماتا بود ؟
هم از لحاظ گیمپلی ، هم از لحاظ فضاسازی …
مخصوصا اون انمی وسط تریلر که عین یه کرم بزرگ از زمین اومد بیرون ، کپی یکی از باس فایت های نیئر بود !
ژاپنی ها امسال هم گیم آوارد بله…
مال خودشونه 🫨
چقد شبیه انیمه دارلینگ این فرنکس بود 😶