دلیل اولیه ساخت Deathloop، تردید بتسدا در توسعه Dishonored 3 بود
به گفته بنیانگذار استودیوی آرکین، بازی Deathloop به این دلیل توسعه یافت که شرکت بتسدا با ساخت Dishonored 3 مخالف بود و تمایل داشت به این سری استراحت بدهد.
اخیرا رافائل کولانتونیو (Raphaël Colantonio)، بنیانگذار استودیوی آرکین (Arkane)، در مصاحبهای با رسانه Rock Paper Shotgun اعلام کرد که هدف از توسعه و انتشار بازی Deathloop این بود که شرکت بتسدا (Bethesda) در مورد توسعه بازی بعدی از سری Dishonored تردید داشت. در واقع بتسدا میخواست برای مدتی به فرانچایز Dishonored استراحت بدهد. طبق گفته کولانتونیو، بازی Deathloop در ابتدا قرار بود پروژه کوچکی برای استودیوی آرکین باشد تا چیزهای بیشتری یاد بگیرد و به توسعه یک عنوان مشغول باشد تا در نهایت بتسدا، فرصتی برای کار روی یک بازی بزرگتر را به آنها بسپارد.
کولانتونیو در این باره گفت:
بتسدا از ما میخواست کاری انجام دهیم. با این حال آنها کاملا سردرگم بودند که ما بعد از فرانچایز Dishonored به کجا میرویم. بستدا به ما گفت که آیا میخواهیم Dishonored 3 را بسازیم؟ نمیدانم اما بیایید در حال حاضر یک بازی ساده و کوتاه توسعه دهیم تا ببینیم در آینده چه رخ خواهد داد.
کولانتونیو در ادامه توضیح داد که ویژگیهای چندنفره بازی Deathloop مربوط به تمایل استودیوی آرکین جهت یادگیری و کسب تجربه در مورد نحوه توسعه و انتشار عناوین مشارکتی و چندنفره بوده است. وی در این باره خاطرنشان کرد:
سپس بازی Deathloop در طول سالها به یک پروژه بزرگ تبدیل شد. این موضوع خندهدار بود؛ چرا که بتسدا به ما اعلام کرد که نمیخواهد ما بازی Dishonored 3 را توسعه دهیم و در عوض اگر میتوانیم یک بازی کوچک که احتمالا مکانیسمهای چندنفره، پرداختهای درونبرنامهای یا الهاماتی از بازیهای روگلایک داشته باشد را بسازیم و از آن، چیزهای جدید یاد بگیریم.
تجربه استودیوی آرکین پس از توسعه Prey: Mooncrash به آنها کمک کرد تا برخی مکانیسمهای روگلایک را در بازی Deathloop قرار دهند. همچنین آرکین و بتسدا در نظر داشتند تا از دادهها و سایر بخشهای Prey: Mooncrash در توسعه این بازی جدید مجدد استفاده کنند. بنیانگذار آرکین در این باره توضیح داد:
تقریبا همهچیز در جهان Prey: Mooncrash به نوعی روگلایک بود؛ بنابراین احساس کردیم شاید روش خوبی باشد که گیمپلی آن را بازیافت کنیم، بعضی از المانهای دنیای آن را بگیریم و محتوای آن را به طور مداوم از نو تنظیم کنیم.
کولانتونیو کمی قبل از زمان انتشار بازی Deathloop تصمیم گرفت استودیوی آرکین را ترک کند. او در ادامه کار روی پروژه Weird West را در استودیوی مستقل ولفآی (WolfEye) شروع کرد.
بازی Deathloop هماکنون روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد. همچنین مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) میتوانند این بازی را تجربه کنند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
بنظرم به اندازه کافی استراحت کرده یه کامبک نیازه
نتیجه : دیس آنرد ۳ رو میسازن اما انحصاری خواهد شد .
حدس می زنم نویسندگان بتزدا داستان دیسهانرد ۳ رو نوشتن و فقط منتظر بودجه بودن
اخه استراحت دادنم حدی داره الان کاملا استراحت کرده و امید وارم بعد ردفال روش کار کنن
شعبه لیون کار ساخت رو از بعد دثلوپ شروع کردن حالا دیسهانورد یا چیز دیگه نمیدونم
استراحت بدن؟
همین الانشم خیلی استراحت کرده چون گاد اف وار نیست که هر موقع بیاد زیاد فروش کنه و هایپ زیادی ایجاد کنه
دو نسخه قبلی دیس انرد بی نهایت آندرریتدن اتفاقا الان وقتشه که با بودجه و تبلیغای ماکروسافت خیلیا رو با این سری شاهکار آشنا کنید و به یه بازی شاهکار تبدیلش کنید که کلی فروش کنه
بزودی دیس انرد بعدی رونمایی میشه بنظرم
خمیر dishonored 3 رو گرفتن گذاشتن یه مدت بمونه تا ور بیاد بعد بزنن به تنور 😂
احتمالا زیاد گیم دیس آنرد ۳ انحصاری رو ایکس باکس خواهد بود مایکروسافت باید عجله کنه نسل ۹ رو برنده بشه ( البته تا الان برنده شده )
منکه از دثلپوپ خوشم نیومد فیزیک بازیش یجوری بود . بعد زیادی فانتزی طور بود
خوب شد دثلوپ واقعا عالی و خلاقانه بود من که خیلی لذت بردم بیشتر از Dishonored دوستش داشتم
دثلوپ رو خیلی باهاش ارتباط برقرار نکردم فقط یه بار هردمبیلی تمومش کردم.خیلی بیش از حد پیچیده کرده بودن بازیو ولی سازگاریش با دوال سنس محشر بود
دیس انرد یک اومده رو پلاس دوستانی که بازیش نکردن به شدتتتت بهتون توصیه میکنم برید بازی کنید فقط حیف ۳۰ فریمه هم اون هم اویل ویتین یک💔
دیسانرد شماره یکش اینقدر گیم پلی غنی ای داشت که آدم نمیدونه چطوره میشه بازی رو بهترش کرد ، همون دو هم با این که خیلی بازی خوبی بود پیشرفت فوقالعاده ای نداشت نسبت به یک.