کپکام از بازی Monster Hunter Now برای گوشیهای هوشمند رونمایی کرد
استودیوی نیانتیک (Niantic) و شرکت کپکام با عرضه یک تریلر از بازی Monster Hunter Now برای گوشیهای هوشمند رونمایی کردند.
شرکت کپکام (Capcom) اخیرا جدیدترین نسخه فرانچایز Monster Hunter خود را معرفی کرد. این عنوان که با نام Monster Hunter Now رونمایی شده است، یک بازی گوشی هوشمند به شمار میآید که توسط استودیوی نیانتیک، توسعهدهنده بازی محبوب Pokemon GO، توسعه مییابد. به گفته کپکام، این بازی در ماه سپتامبر امسال روی گوشیهای هوشمند اندروید و iOS عرضه میشود و در حال حاضر ثبتنامها برای شرکت در تست بتای خصوصی آن شروع شده است.
با توجه به تجربه استودیوی نیانتیک در توسعه بازی Pokemon GO، عنوان Monster Hunter Now نیز به لطف فناوریهای واقعیت افزوده، در مورد مواجهه با هیولاها در دنیای واقعی است. به گفته ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto)، تهیهکننده سری Monster Hunter در شرکت کپکام، بازی Monster Hunter Now یک عنوان جدید و بیسابقه از این فرانچایز به شمار میآید و بازیکنان را وسوسه میکند تا با پالیکو خود بیرون بروند و با هیولاهای باورنکردنی در دنیای واقعی روبرو شوند.
سوجیموتو در این باره توضیح داد:
فناوری واقعیت-مجازی استودیوی نیانتیک، یک تجربه شکار هیولای بیدرنگ و بدون وقفه را ارائه میکند؛ به طوری که با استفاده از این فناوری میتوان Monster Hunter Now را در حالی که به گیمپلی و شکار هیولای سری وفادار است، به راحتی تجربه کرد. بیایید به دنیای واقعی برویم و از شکار هیولا لذت ببریم.
در ادامه جان هانکه (John Hanke)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت نیانتیک، خاطرنشان کرد:
بازی Monster Hunter Now بهترین تجربه برای هر کسی خواهد بود که رویای مواجهه با هیولاهای حماسی و مبارزه با آنها را به همراه دوستان خود دارد. این عنوان پر از موجودات خارقالعاده، شکارهای جذاب و فرصتهایی برای کار گروهی خواهد بود که به همراه بهترین گرافیک ممکن روی گوشیهای هوشمند عرضه میشود تا فرانچایز عالی Monster Hunter را به دنیای واقعی بیاورد.
به گفته کپکام، بازیکنان میتوانند بازی Monster Hunter Now را به صورت تکنفره یا با همکاری تیمی از دوستان خود تجربه کنند. یکی از مکانیسمهای جالبی که توسعهدهندگان برای این بازی در نظر گرفتهاند، Paintball است. با استفاده از این مکانیسم، بازیکنان میتوانند هیولاهایی را که در بیرون پیدا میکنند، علامت بزنند و بعدا با آنها در خانه مبارزه کنند. علاوه بر این، همراهان میتوانند در زمان غیبت بازیکن، هیولاهای مختلف را علامت بزنند تا بازیکنان زمانی که فرصت تجربه بازی را ندارند، نیازی به بررسی گوشی خود نداشته باشند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
نه این کپکامی که من دیدم زمین تا آسمون با اون کپکام قدیم فرق داره داره راهی رو شروع میکنه که چندسال پیش یوبی سافت و اکتیویژن شروع کردن شیردوشی، جونش به جون رزیدنت اویل و مانستر هانتر بستس تا آخرین قطره این دوتا فرانچایز رو هم ندوشه ول کن نیست اگر همینطور ادامه بده روزی میرسه که کیفیت رزیدنت اویل و مانستر هانتر هم میشه مثل اساسین و کالاف خدا لعنت کنه این پول رو، حیف حیف آیپی ارزشمندی مثل داینو کرایسیس که زیر دست تو داره خاک میخوره کاش هیچوقت میکامی از کپکام نمیرفت
ریمیک کردن رزیدنت اره یکم زیاد شده
ولی دست کشیدن از رزیدنت نه
نسخه جدید ازش میخوایم
چون بازی مثل gta هست
پتانسیل زیادی داره
یا سایلنت هیل
ولی حالا که
اسپوووووویل
داستان ایتن تموم شده
پایان اسپویل
شخصیتارو عوض کنن
یه کریس و لیان جدید بیارن
بازیو به سمت ویلیج تر شدن ببرن
من از ویلیج خیلی خوشم اومد
همه چیز رو به اندازه داشت
دوست دارم رزیدنت اویلای بعدی هم همینجوری بشن
ویلیج یه تیکش ترسناک بود
یه تیکش اکشن بود
یه تیکش معما بود
یه تیکش فقط راه رفتن بود
همه چیزو به اندازه لازم داشت
اخرشم داستان یه کاری میکنه بگی زِپِلشک 😂 از اول تو …. بودی
Tom@ ببین عزیزدل من نگفتم کلا از رزیدنت اویل دست بکشه گفتم وقتشه یک استراحت بده بهش الان تقریبا هرسال سال داره رزیدنت اویل میده یک نسخه ریمیک یک نسخه اصلی بعدم مقایسه رزیدنت اویلی که تقریبا هرسال منتشر میشه و خطی هست با جی تی ای که جهان بازه و آزادی عمل داره و هر نسل یک نسخه میده کلا اشتباهه تو گیم پلی جی تی ای میشه کلی نوآوری داد اما رزیدنت اویل نه بعدم رفیق بحث پتانسیل نیست بله داستان رزیدنت اویل پتانسیل زیادی داره بحث ما نوآوری گیم پلیه الان رزیدنت اویل به آخرین حد نوآوری رسیده از دوربین بازی گرفته تا سندباکس شدنه محیط و… یعنی میخوای روزی برسه که رزیدنت اویل جهان باز بشه؟ یا المان های نقش آفرینی بهش اضافه بشه؟ کپکام یک استودیو کوچیک نیست یک کمپانی بزرگه که چندتا استودیو و چندهزار کارمند داره اما تمام تمرکزش رو گذاشته رو رزیدنت اویل و مانسترهانتر در صورتی که اون همه آیپی داره که دارن خاک میخورن مهمترینش داینو کرایسیس، مگامن، مارول علیه کپکام، دویل می کرای حتی آیپی جدیدش هم ول کرده دوساله هیچ خبری ازش نیست همون پرگماتا، من خودم عاشق رزیدنت اویل هستم اولین بازیم رزیدنت اویل بوده رو پلی استیشن وان دوست ندارم تموم بشه اما دارم آیندشو میبینم و دلم میسوزه میخوام تو اوج پروندش بسته بشه تا اینکه یک روز کیفیتش بیاد پایین ناتی داگ رو ببین آنچارتد رو تو چهار نسخه اصلی و یک نسخه فرعی پروندش رو بست چرا چون نمیشد دیگه به گیم پلیش نوآوری داد، و اما در مورد ویلیج ببین ویلیج همونطور که گفتی همه چی داشت اما در حالت معمولی نه بیشتر ویلیج یک بازی ناامید کننده بود وقتی میگم ناامید کننده نه اینکه بد باشع ها نه منظور کامل از پتانسیلش استفاده نشد یک بازی خوب بود همین در واقع میخواست جا پای اویل چهار بزاره در واقع انگار اویل چهار بود منتها اول شخص، اویل هفت همه چیش عالی و فوق العاده بود یعنی بعد از نسخه اورجینال اویل سه بهترین و ترسناک ترین نسخه ای که بازی کردم اویل هفت بود ولی ویلیج در مقایسه با اون یک پسرفت بود ولی داستانش رو دوست داشتم مخصوصا آخرش که فهمیدیم از اول فلان شده بودیم اینجاش واقعا عالی بود یعنی شوکه شده بودم یک ترس زیر پوستی فوق العاده به آدم میداد لول دیزاین و اتمسفر بازی هم عالی بود مخصوصا قلعه لیدی دیمیترسک، روستای بازی هم همینطور اون موسیقی خوف انگیز و رازآلود وقتی وارد روستا میشدیم عالی بود قشنگ میشد ترس رو احساس کرد، به نظرم مادر میراندا یک شخصیت اضافی بود یعنی اگر لیدی رو میزاشتن آنتاگونیست اصلی بازی خیلی خیلی بهتر میشد چون کپکام قبل از عرضه با تریلرا جوری رو لیدی مانور میداد که میگفتیم شخصیت اصلی منفی اونه خیلی نقدها راجع بهش دارم اما خب کامنت طولانی میشه ولی خب در کل بازم میگم ویلیج یک بازی خوب بود همین نه بیشتر
خیلی تریلر گیم پلیش عالی بود خدایی
بنظر با موفقیت زیادی رو به رو میشه مثل نسخه کنسول و پی سی
فوق العاده..
این چیه خداوکیلی سخت افزار گوشی های موبایل که روز به روز دارن بهتر میشن قرار سرویس های اشتراکی گیمینگ روشون عرضه بشه نمیگیم کیفیت کنسول اما دیگه نه در این حد فاجعه یه سر گوگل پلی بزنی میبینی چقدر بازی با گرافیک خفن رو موبایل ساخته شده حالا منظور بیشتر گرافیک اما اگر این باشه فاجعه هست