کپکام تنظیمات Ray-tracing را به نسخههای دوم و سوم Resident Evil باز میگرداند
کپکام (Capcom) گفته است که گزینه گرافیکی حذف شده Ray-tracing به Resident Evil 2 و Resident Evil 3 در Steam بازخواهد گشت.
بیانیه این ناشر به دنبال گزارشهایی مبنی بر حذف Ray-tracing از نسخههای Steam این دو بازی منتشر شد. کپکام در توییتی توضیح داد:
به همه کاربران Resident Evil 2 / Resident Evil 3 که از طریق Steam این عناوین را تجربه میکنند، ما از مشکل دیده نشدن گزینه raytracing در منوی گرافیکی و تنظیمات بازی آگاه هستیم. ما در بهروزرسانی آینده به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد و بابت هر گونه ناراحتی شما عذرخواهی میکنیم.
این توییت همچنین اذعان کرد که کاربران احتمالا با مشکلاتی در ارتباط با عدم نمایش تنظیمات صدای سه بعدی مواجه خواهند شد. هیچ چارچوب زمانی برای اصلاح این ایرادات ارائه نشده است. گزارش حذف گزینه Ray-tracing از تنظیمات بازی اولین بار توسط کاربر DendeThe1st گزارش شد. بلافاصله پس از این گزارش، چندین بازیکن دیگر این ادعا را تایید کردند. کاربر simone_the_one سپس گفت که این مشکل در بازسازی Resident Evil 2 نیز دیده شده است. برخی دیگر از بازیکنان گزارش دادند که HDR در هر دو بازی پس از بهروزرسانی به درستی کار نمیکند.
نسخههای رایانه شخصی بازسازیهای تحسینشده کپکام در گذشته با مشکلات فنی زیادی مواجه شده بودند و به نظر میرسد این ایرادات هنوز رفع نشدهاند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
من خودم رزیدنت اویل ۳ اورجینال رو ۲ساعت ۱۷ دقیقه تموم میکردم ، بعد ریزیدنت ۳ ریمیک رو همین دو سه شب پیش تموم کردم ، متوجه انقدر هیت شدنش نشدم ،اصلا هیچی نفهمیدم به جزء کم رنگ بودن اتاق سیو تو بازی ، بعد یه نظر سنجی کردم از دوستان ، اونجا فهمیدم ،چه چیزایی کم داره ، دوباره که دوباره رفتم فهمیدم 🤣
😐😂
جواد خیابانی
مخصوص گیمفا
۲ ساعت؟😐
من خودم تا حدی با کلاسیک ها اشنام ولی ۶ ساعت طول کشید(طبق گفته خود بازی)
تو گروهم گفتم ریمیک حتی بدون اورجینالم فاجعه ست لول دیزاین بازی تو دیواره
شاید روی easy mode رفتی
دادا رو هارد کور ۲:۵۵دقیقه زدم چه فکری می کنی؟
چندمین دفعه؟!
معما ها رو خودت حل کردی؟
من اصلا تو کفم نمیره اورجینال ۳ بهترین رفتنم بین بقیش بود ولی ۶ ساعت طول کشید
والا من اولین رکوردم تو اون بازی ۵ ساعت و خورده ایی بود و آخرین رکوردم ۲ ساعت۱۷ دقیقه ….
مرسناریز رو که میرفتی اسلحه بینهایت میداد و اتفاقا تو هارد میرفتم که زامبی هاش نمیرتر بشن ….
البته ۳ بار به صورت اورجینال رفتم و ۳ بار هم به صورت لانچر بینهایت …. ولی تو همه مدل معماها رو نمیشد رد نکنی ، در ضمن رزیدنت ایزی نداشت ، نرمال و هارد بود کلا ….
خب دیگه میشه ۵ ساعت نه ۳…
منم دومین بار برم میتونم خیلی از بازیا رو زودتر تموم کنم
نه اتفاقا نرمال نداره فقط ایزی داره
آقا من دروغ نمیگم برای یه بازیه ۲۵ سال پیش که 🤣🤣
خداییش عکسش رو تا مدتها تو پی سیم داشتم ،جزء افتخاراتم بود … با حل کردن تمام معماها و غیره ۲ ساعت ۱۷ دقیقه میرفتم …
اصلا من دروغ میگم ، تو یوتیوب برو ببین زیر این ساعت من هزاران نفر رفتن 😐
میدونم میشه نگفتم نتونستی😅
منظورم این بود دفعه اول مطمعنا خیلی بیشتر طول میکشه باید اونو مبنا قرار بدی
دفعه اول که بی ادبی میشه شاش بند شده بودم 🤣🤣🤣 مرد حسابی ، میدونی کوچیک بودم ،اون گرافیک برام حکم گرافیک آواتار رو داشت …. با گفتن استارز نمسیس راحت یک متر میپریدم از رو صندلی 🤣🤣
اون موقع خواهرم که ۴ سال ازم کوچیکتر بود کنارم میشست و تنقلات میخورد ،مثل یک فیلم سینمایی دنبال میکرد ….
بعد از چند روز ،وقتی میدید بازم دارم این رو بازی میکنم ، جمله ش این بود ،وای کی انقدر سریع به اینجا رسیدی ، نمیدونست که راکت لانچر بی نهایت تو جیب کوچیکه جیل ولنتاینه 🤣🤣🤣🤣🤣
نسخه سه بشدت سخته( اورجینال) داره بلوف میزنه
بازی به شدت کوتاهه و محتوای کات شده داره. برای من ۳:۳۰ ساعت طول کشید
ریمیک یا اورجینال؟
اورجینال یادم نمیاد کات داشته باشه ولی خب کوتاه بودنش مشخصه(چون اولش قرار بود نسخه فرعی باشه)
ریمیک خیلی کات داشت. اوریجینال حدود ۶-۷ ساعت بود.
خب ما هم داریم اورجینالو میگیم😅
ریمیک که یک ساعته هم میشه تمومش کرد
در اصل حذف محتوای نسخه اصلی مثل clock tower
یکی نیست بگه خب تو که بر میگردونی چرا اصلا برداشتی 😐
اگه راجعبه مشکلات Ray Tracing تو RE Engine جستوجو کنی میبینی که خیلیها ناراضی بودن، شاید برداشتن تا بتونن با یکسری بهبودها و تغییرات توی موتور، اونو به سطح بهتری برسونن، شاید هم میخوان روش Cyberpunk 2077 رو پیاده کنن و کلاً سایههای Baked شده رو بردارن و از دم Path Tracing بذارن.
ریتریسینگ ویژگی خوبیه ولی بیشتریا حاضرن fps بالا باشه ولی گرافیک کمتر بشه
چیزی میزنن؟