Mortal Kombat 11 تا سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
طبق گزارشهای منتشر شده، Mortal Kombat 11 موفق شده است تا در کمتر از ۳ سال پس از عرضه، میزان ۵۰۰ میلیون دلار درآمدزایی کند.
برکسی پوشیده نیست که Mortal Kombat یکی از بزرگترین عناوین مبارزهای تاریخ بازیهای ویدیویی محسوب میشود و بازیبازان همواره آن را با عناصر منحصربفردی چون گیمپلی خشن و خونآلود، شخصیتهای نمادین و نیز داستان جذابش، به خاطر میآورند. این مجموعه که در سال ۱۹۹۲ متولد شد، از آن زمان تاکنون یکی از سلاطین ژانر مبارزهای بوده و نسلهای مختلفی از بازیکنان را همراه خود کرده است.
Mortal Kombat 11 به عنوان آخرین عنوان از سری، برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و پس از آن نیز چندین محتوای دانلودی جداگانه دریافت کرد و با مواردی چون شخصیتهای جدید، داستانهای بیشتر، متعادلسازی برخی قسمتها و… آپدیت شد.
نکته جالب اینکه طبق صفحه رسمی لینکدین مدیریت بازاریابی شرکت وارنر برادرز (.Warner Bros)، این بازی از مارس ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۲ موفق به درآمدزایی بیش از ۵۰۰ میلیون دلاری برای توسعهدهندگان و سرمایهگذارانِ خود شده است. در توضیحات این صحفه، ذکر شده که Mortal Kombat 11، یکی از پنج عنوان سودآور ۲۰۱۹ بوده و سوددهی بیش از پانصد میلیون دلاریاش با احتساب تمام محتویات پس از عرضه، بهدست آمده است.
البته توجه داشته باشید که این آمار و ارقام، از فوریه سال ۲۰۲۲ بهروز نشدهاند و مشخصاً از سال گذشته تاکنون، باید دستخوش تغییراتی شده باشند.
Mortal Kombat 11 با فروش بیش از ۱۵ میلیون نسخه، پرفروشترین بازیِ مجموعه محسوب میشود و قبل از عنوان Super Smash Bros. Ultimate، یکی از فروخته شدهترین بازیهای تاریخ سبک مبارزهای است.
برای محبوبیت و سودآوری Mortal Kombat 11، دلایل زیادی میتوان برشمرد. به عنوان مثال، شخصیتهای مهمانِ زیادی چون Rambo, Robocop و Spawn در این بازی حضور دارند که این موضوع به جذابیت این عنوان افزوده و موجب شده است تا هواداران زیادی از سایر فرنچایزها را جذب خود کند. قابلیت بازی میان پلتفرمی (Cross-Play) نیز میتواند مورد دیگری باشد که روی فروش این بازی تاثیر گذاشته است.
Mortal Kombat 11 که توسط استودیوی ندررلم (NetherRealm) توسعه یافته، هماکنون روی پلتفرمهای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. لازم بهذکر است که باتوجه به تائید ساخت Mortal Kombat 12 توسط مدیرعامل برادران وارنر، انتظار میرود که در هفته جاری بهصورت رسمی از این بازی رونمایی شود.
منبع: TECH4GAMERS
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
لطفا کامنتهای بعد از ۶ ماه قفل کنید اینها آرشیو هستند و ارزشمند ولی یه عده رفتن صفحه های آرشیوی چند سال پیش به گند کشیدن
زمان رونمایی نسخه ی بعدیه
بیا و در سبک خودت غوغایی کن سلطان فایتینگ🔥
عالی ترین بازی مبارزه ای
با حرفت ۱۰۰ درصد موافقم ولی خدایی هیچی به آنلاین مورتال ۱۱ نمیرسه
حتی فک کنم ۱۲ هم نتونه به اون خوبی باشه
اینو قبول دارم ولی خب از netherrealm هیچی بعید نی یهو دیدی ی کامبکی زد صد هیچ نسخه ۱۱ رو هم پشت سر گذاشت
مورتال ۱۱ عالی بود فقط خیلی سخت بود اصلا نتونستم از سطح هارد بیشتر پیش برم در صورتی که تیکن رو الترا هارد بازی میکنم، مکانیک های مورتال واقعا سخته ولی بازم باحاله
امیدوارم نسخه بعدی گیم پلی رو کمی سریع تر و رَوون تر کنن
خیلی کمه ، امیدوارم بیشتر درآمدزایی کنه …. این بازی با نسخه بعدی منفجر میکنه فضای مجازی رو
معمولا بلزی فایتینگ فروشش اینقدره
سلطان سبک فایتینگ
بهترین در سبک فایتینگ
عالی نواختی
کام هیر دیالوگ کیست
کریتوس🤔
اون کام هیر نیس
گِت آور هیرعه و دیالوگ اسکورپینه
ممنون از توضیحات
هم کام هیر هم گت اور هیر مال اسکورپیونِ
ممنون از توضیحات 🌹
اووف
❤️ Mk12 is coming
واقعا خیلی بازی حقی بود از اون دیالوگ هاش بگیر تا گرافیکیو صداگذاریو سیتم مبارزش 🔥
یه نظرسنجی بزارین ببینیم بهترین کمبات از نظر کاربرای سایت چیه ؟
اینو واقعا سخته بشه گفت، ولی مطمعنا قدیمی های کمبت همه نظرشون MK9 هست، چون از هر لحاظ تو زمان خودش بسیار عالی ظاهر شد و حالت Tag این بازی هم کمک زیاد بهش کرد. اون دوران من به خاطر همین بازی که روی PC هنوز نیومده بود، از شدت حسرت میرفتم ۳ هزار تومن پول میدادم ۱ ساعت روی Xbox360 بازی میکردم. البته ۳ هزار تومن اون موقع خیلی پول بود، کلی جون میکندم ۳ تومن جمع بشه، چون دلار ۴ هزار بود اگه اشتباه نکنم و ۳۶۰ هم بازی کردن رو کنسول گرون میگفتن گیم نتی ها. من از بین این ۳ کمبت شماره ۱۰ یعنی XL رو انتخاب میکنم، چون این بازی کمبوهای دیوانه واری میزنه، برای کمبت بازای درجه ۱ حرفه ای که خوره کمبت هستن، قطعا این شماره رو بیشتر میپسندن چون به خشن ترین و سریع ترین شکل ممکن میتونن توی XL عطش خودشون رو بریزن توی گیم. من شماره ۱۱ رو زیاد نمیپسندم، حقیقا خیلی خوب بود و هیچ کسی هم نیست که بیاد بگه این گیم بده، اتفاقا خیلی هم ملت باهاش حال کردن و از خیلی لحاظ بسیار خوب بودن، ولی بخشی از سود این بازی که نصیب شرکتش شده و گیمفا بهش اشاره نکرد، محتوای شرم آوری بود که سازنده ها برای کاراکترهای زن پیاده کرده بودن. متعسفانه توی خیلی از گیم ها این محتواهای جنسی شده تبلیغ و نون شرکت، حالا فکر میکنم جدیدا توی Tomb Raider آینده هم قراره این حرکت بزنن، امیدوارم این اتفاق نیوفته.
در ضمن، چند یه نکته منفی هم از کمبت۱۱ وجود داشت که اشاره کنم: یکی مربوط میشد به Xray های بازی که واقعا مسخره بودن، باید خیلی رو این بخش کار میکردن، کمبت نباید ابوهتشو با این چیزا از دست بده – یکی هم مربوط به قبرستان کمبت که من خیلی اذیت شدم، همش وابسته به اینترنت بود و یه جعبه میخواستی باز کنی که محتواش برات باز بشه، چند ثانیه طول میکشید تا باز بشه. البته از حق نگذریم، بهینه سازیشم عالی بود، با یه سیستم GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 راحت بازی اجرا میشد.
دوستان جدا از این سه کمبت، حقیقتا دلم میخواست مورتال کمبت شائولین رو Remake کنن ، مخصوصا Mortal Kombat Subzero و مهم ترین از این دو مورد، یه بازسازی اساسی از مورتال کمبت ۳ سگا یا Mortal Kombat Project که گیمرهای پوسیده سگا (ما D:) رو به اون دوران خاطرات جذاب برگردونه و بتونیم یه کمبت متفاوت به صورت آنلاین که قبلا روی سگا بازی میکردیم، حالا روی کامپیوتر با همون کمبوهای قدیمی بازی کنیم. ۲۴ ضربه یادش بخیر…
سلطان بازی های فایتینگ 🔥
بیشترش به خاطر مایکروترنسکشنشه ولی از حق نگذریم جدای از اینا گیم خوبی بود واقعا
پادشاه ژانر فایتینگ🔥🔥
به این عکس، به این مکس، به این تیمه پر از جکس، بگین صد باریکلا ، باریکلا ،💙
رقمِ شگفتانگیزیه
یه سگا داشتم و ۳ روز بعد از برد ایران مقابل استرالیا در سال ۱۹۹۷ کنسول در حالی که داشتم MK3 بازی میکردم سوخت. اونجا بود که فهمیدم این بازی حتی اگه لازم باشه از روی نعش کنسول هم به راحتی رد میشه .🤣🤣