آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا
آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا
آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا
آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا
آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا

آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
فیلم barbie

فیلم Barbie پر از شخصیت‌های مختلف و با حضور بازیگران برجسته و درخشان است که در این مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

فیلم باربی (Barbie) اثری جذاب و تماشایی از گرتا گرویگ به شمار می‌رود که در آن، مارگو رابی و رایان گاسلینگ نقش باربی و کن را در آن بازی می‌کنند و همین نیز سبب شده تا هیجان و هایپ برای این اثر اقتباسی در بین طرفداران بسیار زیاد باشد.

از زمان تولید فیلم «باربی» شایعات بسیار متعددی در مورد حضور افراد مختلف در این فیلم وجود داشت؛ یکی از این شایعات نیز مربوط به حضور خواننده مشهور دوآ لیپا در این اثر بود. از سوی دیگر، تلاش‌های گرتا گرویگ برای حضور سرشه رونان در این اثر بی‌نتیجه باقی ماند چراکه او به دلیل برنامه کاری خود نمی‌توانست در این اثر حضور داشته باشد.

با این حال، اخیرا پوسترهایی رنگارنگ و جذاب برای فیلم «باربی» منتشر شده که کاراکترهای مختلف این اثر را به نمایش در می‌آورد. این پوسترها هر کدام از باربی‌ها و کن‌ها را به نمایش در می‌آورد و در ادامه این مطلب نیز به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

جدا از رایان گاسلینگ و مارگو رابی، از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «باربی» نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به اما مک‌کی، ایسا را، سیمو لیو، آمریکا فررا، آریانا گرینبلات، کانر سوئیندل، ویل فرل و تعداد بسیار زیاد دیگری اشاره کرد. در ادامه همراه با ما باشید.

همه باربی‌ها در فیلم «باربی»

۱۲. باربی دیپلمات – نیکولا کوگلان

فیلم barbie
فیلم Barbie

نیکولا کوگلان بازیگری ایرلندی به شمار می‌رود که بیشتر برای نقش‌آفرینی‌هایش در سریال بریجرتون (Bridgerton) و دختران دری (Derry Girls) شناخته می‌شود. در فیلم «باربی» او نقش یک دیپلمات را بازی می‌کند و تصویر منتشر شده برای وی نیز یک سیاستمدار شاد و سرخوش را نشان می‌دهد که لباس صورتی کرکی و نقره‌ای براقی به تن کرده و آماده مقابله با جهان است.

همانند شخصیت الی وودز در فیلم قانونا بلوند (Legally Blonde)، باربی دیپلمات نیز بر این باور است که برای اینکه در جامعه جدی گرفته شود، نیازی به فدا کردن زنانگی خودش ندارد. البته باید گفت که در سرزمین باربی، لباسی صورتی و براق احتمالا چیزی است که بسیار رایج است و به دفعات زیاد به چشم می‌آید.

۱۱. باربی برنده جایزه پولیتزر – ریتو آریا

فیلم barbie
فیلم Barbie

ریتو آریا در سریال آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy) و سریال جامعه مودب (Polite Society) نقش‌آفرینی کرده اما در فیلم «باربی» ساخته گرتا گرویگ قرار است نقش درخشان‌تر و روشن‌تری را ایفا کند. طبق پوستر منتشر شده برای این بازیگر، او قرار است نقش یک باربی برنده جایزه پولیتزر را بازی کند که یک میکروفن صورتی را در دستش دارد و احتمالا در حال دریافت جایزه است یا اینکه در حال ارائه صحبتی الهام‌بخش برای دختران جوان است تا همانند خودش به موفقیت برسند. این شخصیت باعث می‌شود تا داستان فیلم «باربی» بتواند هر کاری را انجام بدهد و الهام‌بخش دیگران باشد.

۱۰. باربی قاضی دادگاه عالی – آنا کروز کین

فیلم barbie
فیلم Barbie

آنا کروز کین قبل از فیلم «باربی» یک بار دیگر نیز با گرتا گرویگ همکاری کرده و در اقتباس سینمایی زنان کوچک (Little Women) محصول سال ۲۰۱۹ میلادی نقش اولیویا را ایفا کرده است. حالا در این اثر تازه، آنا کروز کین قرار است نقش باربی قاضی دادگاه عالی را بازی کند و از نظر ظاهری نیز تفاوت‌های آشکاری با قاضی‌های برجسته دنیای واقعی دارد.

باربی قاضی با بازی آنا کروز کین یک ست خال آبی و صورتی با جواهرات نارنجی را به تن کرده است. البته در دنیای واقعی، او هرگز نمی‌تواند با چنین لباسی وارد دادگاه شود اما در دنیای باربی، همه قوانین متفاوت است و مطمئنا خلاف چنین ظاهری می‌تواند عجیب و غریب باشد.

۹. باربی – کیت مک‌کینون

فیلم barbie
فیلم Barbie

ستاره برنامه Saturday Night Live یعنی کیت مک‌کینون در فیلم «باربی» نقش یک باربی را ایفا می‌کند که نامی ندارد اما نسبت به دیگر باربی‌های حاضر در این اثر،‌ متفاوت‌تر و برجسته‌تر به نظر می‌رسد. این باربی به عنوان شخصی توصیف شده که همیشه در حال نفاق است و نوعی ستاره راک نیز محسوب می‌شود.

او با موهای بلوند و نگرش شورشی خودش شباهت‌هایی به خواننده مشهور Pink دارد و مطمئنا از آن دسته افرادی است که می‌خواهد سرکشی و قانون‌شکنی کند. با اینکه او همچنان رنگ صورتی رایج در دنیای باربی را در لباس‌های خودش دارد اما چکمه‌های طرح مار زرد وی باعث متمایز شدنش شده‌اند.

۸. باربی برنده جایزه نوبل – اما مک‌کی

فیلم barbie
فیلم Barbie

اما مک‌کی با نقش‌آفرینی در نقش میو وایلی در سریال Education از سرویس آنلاین نتفلیکس مورد توجه قرار گرفت و طرفداران از شنیدن حضور وی در فیلم «باربی» بسیار خوشحال شدند. او شباهت بسیار قابل‌توجهی به مارگو رابی دارد و بنابراین، بسیاری از افراد فکر کردند که او قرار است نقش خواهر باربی یعنی اسکایپر را ایفا کند. با این حال، پوستر منتشر شده برای وی این نظریه را رد می‌کند و او در این فیلم نقش یک باربی بسیار باهوش را بازی می‌کند که برنده جایزه نوبل فیزیک نیز شده است.

۷. باربی نویسنده – الکساندرا شیپ

فیلم barbie
فیلم Barbie

الکساندرا شیپ در فیلم‌هایی همچون با عشق سایمون (Love, Simon) و تیک، تیک … بوم (Tick, Tick…Boom) نقش‌آفرینی کرده اما بدون شک نقش‌آفرینی وی در فیلم «باربی» می‌تواند او را در کانون توجه قرار بدهد. این باربی عینک قهوه‌ای و بیضی شکلی دارد و بنابراین همه می‌توانند بفهمند که او یک نویسنده مشهور است.

مشخص نیست که او چه نوع کتاب‌هایی را می‌نویسند و همه چیز به این بستگی دارد که کارگردان گرتا گرویگ فیلم را به کدام مسیر سوق بدهد. او می‎‌تواند درباره زیبایی یا مد بنویسد یا حتی درباره دیگر عروسک‌ها نیز داستان‌سرایی کند. در هر صورت، الکساندرا شیپ بازیگر مکمل بسیار خوبی برای این اثر به شمار می‌رود.

۶. باربی وکیل – شارون رونی

فیلم barbie
فیلم Barbie

حضور نیکولا کوگلان و شارون رونی در فیلم «باربی» نشان‌دهنده آن است که سازندگان این فیلم نگاه تنوع‌گرا نسبت به کاراکترها داشتند و سعی نکردند محدودیت وزنی و ظاهری را روی کاراکترها اعمال کنند. شرکت تولیدکننده باربی یعنی Mattel در سال ۲۰۱۶ میلادی شکل‌ها و اندازه‌های مختلف بدن را در خط تولید باربی‌های خودش وارد کرد و همین نیز تغییر بسیار بزرگی را در این برند ایجاد کرد. خوشبختانه گرتا گرویگ نیز همین مسیر را در پیش گرفته و به جای انتخاب بازیگران فوق زیبا و کلیشه‌ای، از بازیگران بااستعداد و متنوع استفاده کرده است.

باربی وکیل با بازی شارون رونی یک لباس بنفش کم رنگ و ژاکت همسان آن را پوشیده است و همین نیز وی را جالب‌توجه کرده است. با این حال، طرفداران برای اینکه متوجه شوند آیا رونی می‌تواند پرونده‌اش را در دادگاه برنده شود یا خیر، باید تا زمان اکران این اثر منتظر بمانند.

۵. میج – امرالد فنل

فیلم barbie
فیلم Barbie

باربی‌ای که امرالد فنل در فیلم «باربی» بازی می‌کند، اولین باربی محسوب می‌شود که نامی به او داده شده است. میج به جای موهای بلوند، موهای قرمز دارد و نشان‌دهنده زن‌هایی است که از مادر بودن بسیار خوشحال هستند. این به معنای آن است که دنیای باربی پر از دخترانی نیست که سعی دارند به رأس قدرت برسند بلکه زنانی نیز در آنجا وجود دارند که از تشکیل خانوانده بسیار رضایت دارند. در طول سال‌ها نسخه‌های زیادی از میج وجود داشته اما نسل جوان بیشتر میج باردار و لباس بنفش برجسته او را می‌شناسند. به نظر می‌رسد که در این فیلم نیز همین نسخه به تصویر کشیده شود.

۴. باربی دکتر – هری نف

فیلم barbie
فیلم Barbie

حضور هری نف در فیلم «باربی» بسیار مهیج و جذاب به نظر می‌رسد. این بازیگر بیشتر برای حضور در فیلم ملت ترور (Assassination Nation) و سریال تو (You) شناخته می‌شود. حضور این بازیگر نشان می‌دهد که تا چه اندازه تنوع بازیگران در فیلم «باربی» زیاد است و چطور گرتا گرویگ توانسته علیرغم اینکه عروسک‌های باربی متنوع نیستند، بازیگران مختلف و با گرایش‌های متفاوت را برای نقش‌آفرینی انتخاب کند.

هری نف در این اثر سینمایی نقش باربی دکتر را بازی می‌کند و همانند دیگر باربی‌های این سرزمین، ظاهر و لباس همانند دکترها ندارد. در حقیقت، او به جای لباس سفید، لباسی صورتی و درخشان بر تن دارد و همین نیز سبب شده تا این کاراکتر جالب‌توجه به نظر برسد.

۳. پری دریایی – دوآ لیپا

فیلم barbie
فیلم Barbie

زمانی که شایعه حضور دوآ لیپا در فیلم «باربی» منتشر شده بود، این موضوع واقعا دور از انتظار و غیر واقعی به نظر می‌رسید. این خواننده مشهور و برجسته برنامه کاری شلوغ داشت و حضورش در فیلم «باربی» غیرممکن به نظر می‌رسید اما خوشبختانه او در این اثر حضور پیدا کرده است.

در فیلم «باربی»، دوآ لیپا نقش یک پری دریایی مو آبی و خیره‌کننده را ایفا می‌کند و به نظر می‌رسد که بهتر از پری دریایی کوچولو یعنی آریل است. مطمئنا اجرای یک آهنگ اوریجینال و مخصوص این فیلم توسط وی نیز می‌تواند فیلم «باربی» را بسیار بهتر و درخشان‌تر کند.

۲. باربی رئیس جمهور – ایسا رای

فیلم barbie
فیلم Barbie

دنیای باربی واقعا دنیای عجیب و غریبی است. با اینکه هنوز اولین رئیس جمهور زن در آمریکا انتخاب نشده است، این موضوع در سرزمین باربی متفاوت است. ایسا رای یکی از اولین بازیگرانی بوده که حضورش در این اثر تأیید شده است و در فیلم «باربی» نقش باربی رئیس جمهور را بازی خواهد کرد.

با اینکه شخصیت اصلی داستان یعنی باربی با بازی مارگو رابی یک دختر بلوند و سفیدپوست است اما گرتا گرویگ قصد نداشته تا برای تمام شخصیت‌ها از دختران بلوند و سفیدپوست استفاده کند بلکه او تنوع بازیگری بسیار خوبی در این اثر به کار برده است. مطمئنا انتخاب ایسا رای برای ایفای نقش باربی رئیس جمهور بسیار عالی است و امیدواریم که قوانین منصفانه و خوبی را در سرزمین باربی وضع کند.

۱. باربی – مارگو رابی

فیلم barbie
فیلم Barbie

هیچ بازیگر دیگری برای ایفای نقش اصلی فیلم «باربی» به جز مارگو رابی مناسب نیست و او قرار است یک باربی سرزنده و جذاب را به نمایش بگذارد. مطمئنا از زمان عرضه اولین باربی در سال ۱۹۵۹ میلادی تا به امروز، استانداردهای زیبایی بسیار تغییر کرده و همه زنان باید احساس زیبایی داشته باشند. این موضوع را نیز کارگردان گرتا گرویگ به خوبی با تنوع کاراکترها و بازیگرانش به نمایش گذاشته است.

با این حال، گرتا گرویگ موارد سنتی موجود در نقش باربی را به خوبی حفظ کرده و احتمالا در این اثر نیز به نمایش خواهد گذاشت. در پوسترهای منتشر شده برای فیلم «باربی»، مارگو رابی در لباس شنای راه راهی دیده می‌شود و همین نیز نشان‌دهنده توجه گرتا گرویگ نسبت به تاریخچه این خط تولید از عروسک‌ها است.

همه کن‌ها در فیلم «باربی»

پوسترهای منتشر شده برای فیلم «باربی» آشکار کردند که رایان گاسلینگ تنها شخصیت کن حاضر در این اثر سینمایی نیست و کاراکترهای کن دیگری نیز در سرزمین باربی حضور دارند. با وجود انتشار تریلرها و تیزرها، هنوز خط داستانی فیلم «باربی» مشخص نیست اما حضور بازیگران برجسته و درخشان در آن سبب شده تا هیجان برای این اثر بسیار زیاد باشد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی کن‌ها در این فیلم سینمایی بپردازیم.

۶. کن کابوی – اسکات ایوانز

فیلم barbie
فیلم Barbie

اسکات ایوانز برادر بازیگر مشهور و سرشناس کریس ایوانز است و مطمئنا نقش‌آفرینی در فیلم «باربی» می‌تواند او را از زیر سایه شهرت برادرش خارج کند. او در تیزرها و تریلرهای اولیه منتشر شده برای این فیلم دیده نمی‌شود اما پوسترهای منتشر شده برای این اثر سینمایی این بازیگر را در یک کلاه گاوچرانی سفید نشان می‌دهند و اشاره دارند که او یک کن کابوی یا جنوبی را بازی خواهد کرد.

با این وجود، همچنان اطلاعات زیادی درباره این شخصیت وجود ندارد و مشخص نیست که نقش وی تا چه اندازه در داستان این اثر بزرگ است. نقش‌های قبلی این بازیگر در تضاد کامل با فیلم «باربی» قرار دارند. ایوانز در سال ۲۰۱۶ میلادی در فیلم جنایی و مهیج می‌دانم لیزی کجاست (I Know Where Lizzie Is) بازی کرد که داستان ناپدید شدن یک دختر را به نمایش در می‌آورد.

۵. کن با بازی کینگزلی بن ادیر

فیلم barbie
فیلم Barbie

با توجه به پوستر منتشر شده برای شخصیت کن با بازی کینگزلی بن ادیر، این کن شخصیت درخشان و روشنی دارد. این بازیگر بیشتر برای فیلم نوئل (Noelle) محصول سال ۲۰۱۹ میلادی سرویس آنلاین دیزنی پلاس و فیلم وفادارانه (High Fidelity) شناخته می‌شود. همانند اسکات ایوانز، او نیز قبل از فیلم «باربی» نقش‌های شاد و برجسته‌ای را ایفا نکرده است.

۴. کن کانتری – شوتی گتوا

فیلم barbie
فیلم Barbie

همانند کن با بازی اسکات ایوانز، شوتی گتوا نیز یک کلاه کابوی بر سر دارد. با این حال، او در حال نواختن گیتار است و همین نیز نشان می‌دهد که احتمالا او یک خواننده کانتری است اما این موضوع هنوز تأیید نشده است. فعلا اطلاعات بیشتری از این شخصیت در دست نیست و تنها از وی به عنوان یک کن دیگر یاد شده است.

این بازیگر قبلا سابقه نقش‌آفرینی در کنار اما مک‌کی را داشته و بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال دکتر هو (Doctor Who) شناخته می‌شود. در تریلرها و تیزرهای منتشر شده برای فیلم «باربی»، این شخصیت نیز دیده شده بود ولی اینکه تا چه اندازه نقش وی مهم است، هنوز مشخص نیست.

۳. آلن – مایکل سرا

فیلم barbie
فیلم Barbie

با اینکه دیگر کن‌ها توضیحات مبهمی در رابطه با شخصیت‌های خود دارند، کن با بازی مایکل سرا یک نام مشخص دارد و آن آلن است. حضور مایکل سرا در این فیلم بسیاری را شوکه کرد چراکه این بازیگر برخلاف دیگر بازیگران حاضر در این اثر سینمایی بیشتر برای ایفای نقش‌های خوره و بی‌روح در فیلم‌هایی همچون فیلم جونو (Juno)، فیلم سوپربد (Superbad) و فیلم اسکات پیلگرم دربرابر دنیا (Scott Pilgrim vs. the World) شناخته می‌شود.

نکته جالب‌توجه درباره شخصیت مایکل سرا در این فیلم، آن است که آلن بر اساس یک عروس واقعی شکل گرفته است. این عروسک در سال ۱۹۶۴ میلادی به عنوان دوست کن معرفی شد و نامش نیز بر اساس داماد بنیانگذار باربی یعنی روث هندلر، آلن گذاشته شد.

۲. کن کلیشه‌ای – رایان گاسلینگ

فیلم barbie
فیلم Barbie

از میان تمام کن‌ها، بیشترین اطلاعات در رابطه با کن با بازی رایان گاسلینگ آشکار شده است. وی یک کن کلیشه‌ای با موهای بلند و چشمان آبی است که همانند باربی زیبا به نظر می‌رسد. رایان گاسلینگ گزینه بسیار مناسبی برای این نقش بود و با توجه به تریلرها نیز او توانسته به خوبی این شخصیت را به اجرا بگذارد.

کن با بازی رایان گاسلینگ تشنه توجه باربی است و زمانی که باربی به دیگر باربی‌ها و کن‌ها توجه می‌کند، او حسادت می‌ورزد. به نظر می‌رسد که تنها مشغله وی نیز دعوا کردن سر باربی و دنبال کردن او در جاهای مختلف است. زمانی که باربی تصمیم می‌گیرد تا از سرزمین باربی خارج و به دنیای واقعی برود، کن نیز با او همراه می‌شود و همین نیز یک ماجراجویی جذاب برای این دو نفر را شروع می‌کند.

۱. کن – سیمو لیو

فیلم barbie
فیلم Barbie

سیمو لیو بیشتر برای نقش‌آفرینی در نقش شانگ چی در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود و یکی از کن‌های حاضر در فیلم «باربی» را به تصویر می‌کشد و از جمله بازیگرانی است که حضورش در این اثر باعث هیجان بیشتر در میان طرفداران شده است.

به نظر می‌رسد که کن با بازی سیمو لیو نسبت به کن با بازی رایان گاسلینگ باهوش‌تر است و به همین دلیل نیز آن‌ها در نقطه مقابل یکدیگر قرار دارند. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که او نیز شیفته باربی شده و می‌خواهد توجه‌اش را جلب کند. در هر صورت، سیمو لیو قرار است حضور پررنگی در این فیلم داشته باشد که مطمئنا اوقات بسیار خوشی را برای طرفداران رقم خواهد زد.


در این مطلب به معرفی همه باربی‌ها و کن‌های حاضر در فیلم «باربی» ساخته گرتا گرویگ پرداختیم. نظر شما درباره این فیلم، بازیگران و کاراکترهای آن چیست؟

منبع: اسکرین رنت

SarumanLucky manشادمن 3_RMalassezia furfurHamedReversepoint77MincraftKurosKratosHaj_HosseinnaryhdAMIR WAZOWSKIfarhadqpHitmanTeddy DanielsChris redfieldKratosred-eyed Banished Knightmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا
آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا
آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا
آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا
آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا
آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا
آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آشنایی با همه باربی‌ها و کن‌ها در فیلم Barbie - گیمفا