بازی Suicide Squad: Kill The Justice League به مدت ۱۰ ماه تاخیر خورد
شرکت وارنر برادرز (Warner Bros) و استودیوی راکستدی (Rocksteady) رسماً اعلام کردند که عنوان Suicide Squad: Kill The Justice League تا ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریۀ ۲۰۲۴) تاخیر خورده است.
این عنوان قرار بود در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۲ (۲۶ مه ۲۰۲۳) عرضه شود، اما حالا با تاخیری ۱۰ ماهه مواجه شده است. تیم سازنده از طریق توییتر، بیانیۀ زیر را منتشر کرد که خبر از تاخیر بازی میدهد:
Suicide Squad: Kill The Justice League حالا در تاریخ ۲ فوریۀ ۲۰۲۴ عرضه میشود.
ما این تصمیم سخت، اما ضروری را گرفتیم تا بهترین و باکیفیتترین تجربه را به پلیرها ارائه دهیم. از حمایت همیشگی کامیونیتی بینظیر خود و صبر و درک آنها متشکریم. در ماههای آتی اطلاعات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
نظرات
با اون نمایش ناامید کننده این تاخیر طولانی امیدوار کنندست.
امیدوار کننده نیست، همانطور که بقیه افراد مثل شرایر هم در این مورد صحبت کردن، ۱۰ ماه برای تغییر طبیعت بازیای که برای چنین مدت طولانیای در دست ساخت بوده کافی نیست. (مخصوصاً که راکستدی برای ۸ سال پروژه رلیز نکرده و مشخصه مشکل دارن و نمیتونن به ددلاین برسن و ایدههای مختلفی هم کنسل کردن، این باعث میشه ۱۰ ماه برای این استودیو کمتر از خیلی سازندگان دیگه هم باشه و پروژهای هم که دارن مقیاسش به شکلی هست که نمیتونه از ساختار تغییر کنه)
مواردی هم که پلیرها بهش انتقاد دارن چیزی نیست که بتونه با ۱۰ ماه زمان بیشتر تغییر کنه، بازی از هسته مشکل داره، طبیعت بازی بر مبنای سرویس محور بودن بنا شده این قضیه کاملاً پایهای که در مراحل ابتدایی طرحریزی میشه. جهان اثر، سیستم مبارزات که شوتینگ بیش از حد مورد رضایت فن ها نبوده و یه سری موارد دیگه کاملاً مشکلات ساختاریای هستن که اگر بخواد مطابق انتقادات اصلاح بشه، باید کاملاً ریبوت بشه. (مثلا اگر بازی بخواد به سمت مبارزات melee و از نزدیک حرکت کنه، از ابتدا الگوی حملات دشمنان باید تغییر بدن و تمامی این موارد مثل دومینو به هم متصل هستن روی دیزای نظاهری و روایی مثل کاراکترها هم تاثیر میذارن)
شرایر هم گزارش داده این ده ماه برای پولیشه، از جمله متعادل سازی پرفورمنس و سرور و …
پس هیچی دیگه ، من فقط دارم تصور میکنم بازی با اون نمایش تاخیر هم نمیخورد و پولیش نشده ارائه میشد، یه فاجعه اتفاق می افتاد…
کلا گیمی که بخواد بعد کلی ایده رد شده، از سمت ناشر به سازنده تحمیل بشه تا تغییرات دلخواهش رو لحاظ کنه، آخرشم همین میشه…
دلم واسه دولوپرا میسوزه که چه دوران سخت و فرسایشی رو دارن تحمل میکنن
با ۱۰ سال تاخیر هم امیدی به این بازی نیست.
چه ناراحت کننده 😭
به نظرم تا یه سال و حتی بیشترم جا داره .هسته گیمپلی باید کوبیده و از اول ساخته بشه.
دقیقا 👌
قبلا گفته بودن که هسته گیمپلی رو تغییر نمیدن. الان هم با این تاخیر حدود یک سال باز چیز زیادی تغییر نمیکنه و به احتمال زیاد فقط شامل بهبودهای فرعی هستیم. ساختار و هسته گیمپلی رو نمیشه توی یک سال تغییر داد و انتظار نتیجه مثبت داشت. جوری که به نظر میرسه اصلا راکستدی تمایلی به ساخت همچین اثری در ابتدا نداشته. اما WB به زور اون رو از ادامه ساخت بازی بتمن منع کرد.
طنز تلخ فقط اونجا که سگانه شاهکار آرکهام تو هفت سال عرضه شد این شتتتت خالص نه سال وقت با ارزش این استدیو رو تلف کرد که تازه تغییر عجیبی هم تو این چند ما نمیکنه
طنز تلخ فقط اونجا که به گیمی که هنوز نیومده میگی شت خالص😂😂😂😂😂
اگه ملاک نظردهی تریلر و گیم پلی قبل انتشار بود الان گیمای یوبیسافت بهترین گیمای تاریخ بودن
مقایسه تریلر گیم پلی از فورتنایتی که راکستدی ساخته با CGI هایی که یوبیسافت میدهدبیرون چنان حرکت فولیه که فقط از کاربران شلوارک پوش گیمفا برمیاد
تشبیه کردن گیم بتل رویالی مثل فورتنایت (حالا بماند که فورتنایت اصلا فایت روی هوا نداره عین سویساید اسکواد یا بیلده یا زیرو بیلد که این دیگه کامل عین بقیه بتل رویال هاست حالا بماند که بیشترین پلیر بین گیمای بتل رویالم فورتنایت داره دفعه دیگه خواستی یه گیمیو بکوبی به یه گیم دیگه تشبیهش کن😂) با گیمی که اصلا بتل رویال نیست و کواپه و هنوز منتشر نشده چنان حرکت فولیه که فقط از عهده یه بچه سال که بیست چهار ساعت زیر پستای گیمفا جواب این و اون میده بر میاد
اگه ملاک نظردهی تریلر و گیم پلی قبل انتشار نبود خودشون این شتتت رو که قرار بود همین ماه دیگه عرضه بشه رو تاخیر نه ماهه نمیزدن طنز تلخ تازه اونجاشه که این بازی قرار بود بهار سال پیش عرضه بشه تا پاییزش تاخیر زدن بعد مجدد تا خرداد تاخیر زدن و الان دوباره نه ماه تاخیر زدن یعنی در مجموع این بازی دو ساله تو تاخیر هیچ تغییری هم نمیکنه چون هسته گیم پلی شتتت بازی همونه و نمیشه تغییر داد
خوبه بنظر میاد راکستدی به خودش اومده و بازی بهتر میشه 👍🙂
فایده نداره حتی یکسال هم تاخیر بخوره فایده نداره این بازی از هسته مشکل داره به نظرم بهتره کلا لغوش کنن تا اینکه شکست بخورن، هم مشکل بزرگشم بیشتر شخصیت هاش هستن هر کدوم که پرواز میکنن واسه خودشون هر کدوم که اسلحه دارن آخه خیلی غیر منطقیه یعنی ما قراره بتمن و سوپرمن رو با یه سری تفنگ ترقه ای بکشیم اصلا ایدشون از اول اشتباه بود
تابلو بود تاخیر میخوره فقط امیدوارم واقعا اون گیمپلی بدش و سرویس محور بودن به علاوه بتل پسشو تغییر بدن هر چند بعید میدونم چون اینجوری باید بازی رو از پایه دوباره بسازن
بعد از گند زدن به شخصیت اتزیو، الان نوبت به منفور کردن ومپایرها رسیده؟
اینکه من پروفایلم چیه به تو و امثال تو کوچک ترین ربطی نداره
یه جور حرف میزنه انگار خودش خیلی خوبه با اون جملات گوهر بارش
این دوست نا عزیزمون فکر کنم پولی چیزی گرفته که اسم همه چیو خراب کنه
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
میخواین اصلا عرضه نکنید
چقدر بده که یک استدیو به این خفنی همیشه باید از dc بازی بسازه
این فضایی کاری که همیشه در نهایت باید یک چیزی بسازن داره به راکستدی و استدیو مونترال وارنر ضربه میزنه
دیگه کف کردن واقعا
مگه چقدر میتونن ایده های جدید از یک جهان خاص ارائه بدهند؟؟
وقتی که همیشه دستشون بسته هست که باید فقط از dc comic بازی بسازن تهش میشه همین
واقعا بازی جدید و ارزشمند از جهان کامیک بوک ها و سوپر هیرو ها برخلاف چیزی که به نظر میرسه کار راحتی نیست
فکرشو بکنید وارنر دست راکستدیو باز میذاشت میگفت هرچیزی که خودتون دوست دارید بسازید و هر وقت به یک ایده خوب و درست و حسابی از dc comic رسیدید مجدد یک بازی سوپر هیرویی خوب بسازید
چند سال از batman arkham knight گذشته ؟؟؟
هنوز نتونستن بازی جدیدشون تموم کنن و عرضه کنن سه سال از ۹ گذشت هیچ خبر امیدواری کننده ای از اینا نیست
کسایی که سری batman arkham بازی کردن میدونن چی میگم
اولین بازی نسل ۸ من arkham knight بود
کرک و پرم ریخته بود از این بازی
حالا چی؟؟؟
Fortnite suicide squad version ساختن
صد حیف که این استعداد ها به دست وارنر افتادن
اگر یک استدیو مستقل مثل رمدی بودن یا چند سال پیشه اینسامنیاک ، تا الان صد بار ترکونده بودن
در کل بازم همون اشغالی که نشون دادنو قراره بگیریم
انگار فقط این تاخیر برای فرار از اون ترافیک وحشتناک سال ۲۰۲۳ و آروم کردن گیمرها بعد از اون نمایش افتضاح انجام شده
مشکل همه هسته کلی گیم پلیه ، با ده ماه چیزی درست نمیشه
حتی اگر کنسل هم میشد بهتر میبود ، حیف وقت راک استیدی که با این بازی گرفته شده و انگار تو جهنم توسعه گیر کردن 🤔
میشه گفت تو جهنم استدیویی گیر کردن!
این استدیو هم متاسفانه درگیر همون اتفاقاتی شد که بلیزارد رو به این روز کشونده.
ایکاش اینو همون خرداد عرضه میکردن میرفتن سراغ بازی بعدیشان. دیگه این گندی که زندن رو نمیشه با به سال جمع کرد
من ک خوشم اومد ب شخصه ولی خب تایم مناسبیه برا پولیش و بهینه سازی و … ولی بعید میدونم از ریشه درستش کنن وقت خیلی کمیه ۱۰ ماه برا کار اساسی
بنظرم بازی کنسل کنن.
بازی به این…ندیده بودم (جای خالی خودتون پر کنید) سگانه Arkham کجا این کجا
عجب
https://s8.uupload.ir/files/5dqanb_rjyx.png
بهتره باید گیم پلی رو از اول شروع کنن به ساخت
حداقل شاید بهتر شد
عجیبه که این استودیو همونیه که ارخام سیتی و ارخام نایت رو عذ۱ه کرد
بازم خوبه من گفتم رفت واسه ۱۴۰۳
باسلام.اقای کریمی خسته نباشید ولی از خرداد تا بهمن ۱۰ ماه نمیشه.
اولا براش هایپ بودم بعد اون نمایش ها دیگه ۳ سال هم تاخیر بخوره برام مهم نیست.
این بازی توی یکی سری از قسمت هایی از پایه مشکل داره وقتی که می خوان تقریباً یک سال عرضشو عقب بندازن زمان کافی برای درست کردن تمام مشکلات گیم پلی بازی دارن.
فکر کن سونی برای گیمی که ۲۰۲۴ مراسم State of Play برگزار کرد😂😂😂
ماکروسافت که از نسل قبل برای گیمای ۲۰۲۵ و ۲۰۲۴ شوکیس گذاشت :🦍🚶🏻♂️
امیدوارم هسته ی گیم پلی رو تغییر بدن
خدایی همه ناشرا زدن تو کار کوآپ
خیلی هاشون هم خراب کردن
دیدن پول تو کوآپه رفتن اون سمت
اون از کریستال داینامیکس افسانه ای
این از راکستدی
اون از بتسدا گیم استودیوز که البته الحمدلله الان دارن رو استارفلید کار می کنن که داستان محوره
اون از یوبی
بایوور
هیچ کدومشون هم تا حد زیادی تو کوآپ موفق نبودن
کلا داستان محور سازا رو چی به کوآپ خدایی اگرم کوآپ بزنن خراب می کنن
بازم نمونه هست مثل هوس مارک و نینجا تئوری که الحمدلله این دو الان داستان محور سازن
این گیم باید سنگین ترین گیم پلی رو داشته باشه چون شخصیت های هاش قدرت های ماورایی ندارن.
برای مثال هارلی کوئین : شب تاریکِ بارون سنگینی داره میباره یه کوچه تاریک که تنها لامپ در پشتی یه رستوران روشنش کرده هارلی با یه نفر درگیری داره بعد از یه درگیری سنگین هارلی به آرومی با بدن خسته به ارونی از کوچه خارج میشه.
ددشات: در همون شب دنبال یه قرار داده مخفیانه داره هدف رو تعقیب میکنه هدف میگیره و به آرومی ماشه رو میکشه… سکوت.
کینگ شارک: تو یه روز آفتابی کنار ساحل یه صدای بلند پخش میشه صحنه بعد ساحل تبدیل به یه تراژدی تبدیل میشه
راکستادی شاهکار سه گانه ارکامر رو در کارنامه داره
قطعا دخالت های وارنر و اجبار اون ها برای ساخت یک گیم سرویس محور و کو اپ در این کیفیت بی تاثیر نیست
بازی ایی که پتانسیل یک گیم افلاین و حتی بهتر از سری ارکام رو داشت حالا این جوری گدایی نطر مثبت مخاطب ها رو می کنه
تصور اینکه یک شرکت به خاطر پول پرستی چه بلایی سر استودیوش بیاره ازار دهنده هست
من نمی تونم راجع به لست انلاین هم زیاد فکر مثبتی داشته باشم
ناتی داگ و سونی باید درس بگیرن و اجازه بدن که استعداد های ناتی داگ وقت و هزینه خودشون رو روی چیزی که تخصص رو دارن یعنی اکشن ادونچر داستانی قرار بدن
البته ک تا بازی منتشر نشه همه این حرف ها بی هوده و حدس و گمان هستش و به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست
god of war@ ببین دوست عزیز من راجع پاراگراف دومت یک چیزی بگم اینکه ناتی داگ برای بازی های آنلاین تخصص نداره حرف اشتباهیه بخش فکشن دلست یک رو شما فراموش کردی؟بخش آنلاین آنچارتد رو شما فراموش کردی؟ بعدم لازمه یک استودیو قدرتمند پیشرفتشه لازمه پیشرفت هم ریسک پذیریه ناتی داگ ببین از کراش به کجا رسید اگر سونی آزاد نمیزاشت استودیوهاش رو انقدر پیشرفت نمیکردن اگر بخوایم براساس استدلال و منطق شما بریم جلو و بگیم سونی اجازه بده که ناتی داگ فقط بازی های اکشن ادونچر بسازه که کیفیت بازیاش میشه در حد کالاف چون اکتیویژن هم چسبیده به شوتر و میگه کالاف بسازین یا اساسین کرید، اگر اشتباه پورت دلست رو PC رو فاکتور بگیریم سونی هیچوقت استودیو ناتی داگ رو زور نمیکنه که دلست سرویس محور بسازین هیچوقت با بهترین استودیو خودش همچین کاری نمیکنه نه فقط با استودیو ناتی داگ با همه استودیوهاش همینطوریه بعدم اصلا سونی هیچی به دراکمن که اعتماد داری؟ داره میگه دلست آنلاین جاه طلبانه ترین بازی استودیو ما هست حتی از دلست دو هم جاه طلبانه تر سه تا کارگردان دارن روش میکنن خود دراکمن هم نظارت داره متوجه ای این یعنی چی؟ یعنی دراکمن و استودیو ناتی داگ مثل بقیه استودیوها حرف الکی نمیزنه وعده توخالی نمیده وقتی میگه جاه طلبانه ترین بازی استودیو ما هستش یعنی دیگه تموم اصلا نباید بگی فکرم راجع بهش مثبت نیست یا میترسم خراب کنه فلان مطمئن باش ناتی داگ هیچوقت طرفداراشو نا امید نمیکنه وقتی که عرضه بشه مثل زمان دلست یک یعنی ۱۰ سال پیش عین بمب میترکه امسال هم که ۲۰۲۳ هستش دقیقا ۱۰ سال پیش یعنی ۲۰۱۳ دلست یک طوفانی در صنعت گیم ایجاد کرد امسال هم با دلست آنلاین طوفانی در سبک سرویس محور ایجاد میشه
تو این ۱۰ ماه میخوان چیکار کنن آخه!؟
نا امید کنندهس
هیچی، شکر خدا
… خدایا بازی رو درست بفرما .
– الهی آمین .
روتین کاری این روزای راکستدی
خوب شد
با دیدن تریلر احساس میکردم fortnite داره پلی میشه
باید کلا گیم پلی رو عوض کنن
انگار داری فورتنایت پلی میدی
بکوب از اول بساز
حیف کوین کانروی که عمرشو پای این گذاشت
ما به این نتیجه رسیدیم موادی که از فرغونی گرفتیم به کارکترا دادیم که پرواز کنن کارساز نیست و ما در حال صحبت با اقای وایت هستیم تا موادی درست کنه که کاراکترا رو به فضا و اتمسفر بفرسته حتی بتونیم سیاره ها هم کاوش کنیم🐴
داداش!
البته با اون گیم پلی سطحیش بعید نبود
همه اینها تقصیر مدیریت فاجعه وارنر هست و تقریبا تمام افراد کلیدی که از روز اول تو تیم بودن رو فراری داد، متد بازی سازی راک استدی بر پایه iteration هست، خدا میدونه چه جهنمی قراره اتفاق بیفته قول میدم بازم افراد بیشتری استدیو رو ترک کنن. دیگه وقتی سفتون هیل که خودش موسس استدیو هست کشیده کنار و وارنر یه کسی که کار شوتر تو سابقه ش هست رو کرده کارگردان ببینین چه اتفاقی قراره بیفته. اگر روز اول گیمپلی رو حتی نصفه و نیمه نمایش میدادن باز زودتر میتونستن تصمیم گیری کنن. این گیم فقط تو بخش صمعی و بصری به موفقیت دست پیدا میکنه چون فقط تو این بخش هست که افرادی که تو سری آرکهام بودن روش کار کردن و بر کسی پوشیده نیست. فقط کافیه گاتهام نایتس رو با آرکهام نایت مقایسه کنین و متوجه بشین با اینکه واسه نسل قبل هست چه کیفیتی و جزئیاتی داره. تو بقیه بخش ها مثل گیمپلی و کنترل کاراکتر و تا حدودی بخش فنی نمیتونه مثل قبل موفقیتی کسب کنه.