لوکاسفیلم برای استفاده از نام و شخصیت جدای در سری Star Wars Jedi مردد بود
![star wars jedi survivor لوکاسفیلم برای استفاده از نام و شخصیت جدای در سری Star Wars Jedi مردد بود](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2023/02/star-wars-jedi-survivor-image-4-1024x576-1.jpg)
استیگ آسموسن در مصاحبهای گفت که لوکاسفیلم جهت اجازه دادن به استودیو ریسپاون برای سپردن نقش اصلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به یک جدای، تردید داشت.
با توجه به نزدیک شدن زمان عرضه بازی موردانتظار Star Wars Jedi: Survivor، استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) و سازندگان بازی در حال انتشار جزئیات جدید از طریق تریلرها یا انجام مصاحبه با رسانههای مختلف هستند. در یکی از این مصاحبهها که با روزنامه گاردین (Guardian) انجام شد، استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان فرنچایز Star Wars Jedi توضیح داد که شرکت لوکاسفیلم (Lucasfilm) در ابتدا برای اجازه دادن به ریسپاون جهت استفاده از یک شخصیت جدای به عنوان پروتاگونیست این سری، تردید داشت و نسبت به آن دیدگاهی محتاطانه اتخاذ کرده بود.
آسموسن به گاردین گفت:
برای لوکاسفیلم، جدایها مقدس هستند. منظورم این است موضوع پیرامون جدایها احتمالا مهمترین چیزی است که این شرکت در مورد آن محافظهکار بوده و احتمالا فقط Baby Yoda در رده بالاتری باشد؛ بنابراین ما باید از طریقی اجازه استفاده از جدای به عنوان قهرمان بازی را به دست میآوردیم. ما باید برای این، یک پروسه کامل را طی میکردیم و به سوالهای مختلف پاسخ میدادیم. آنها میگفتند چرا میخواهید شخصیت اصلی یک جدای باشد؟ قصد دارید با او چه کار کنید؟ آنها واقعا در این مورد نگران بودند و گفتند که بیایید دوباره شروع کنیم و این شخصیت را کاربر نیروی Force بنامیم.
به گفته آسموسن، لوکاسفیلم سعی داشت به جای شخصیت کل کستیس (Cal Kestis)، قهرمان سری Star Wars Jedi را به عنوان یک مزدور جایزهبگیر یا قاچاقچی معرفی کند. در نهایت این ایده باعث شد تا آسموسن به فکر ترک این پروژه بیفتد. این کارگردان که سابقه کار روی سری God of War را در کارنامه داشت، میخواست از تجربه خود در ساخت فرانچایز Star Wars Jedi استفاده کند و احساس میکرد توسعه یک بازی که قهرمان آن روی نبردهای از راه دور و تیراندازی تمرکز دارد، خارج از حیطه تخصص او خواهد بود.
آسموسن در این باره توضیح داد:
من به لوکاسفیلم گفتم که فکر میکنم فرد مناسب این کار را انتخاب نکردهاند و این پروژه با تخصص و پیشینه من سازگار نیست. به آنها توضیح دادم که پیشینه من با کار روی God of War شکل گرفته و من هرگز روی ساخت یک بازی تیراندازی کار نکردهام؛ بنابراین شما به یک تیم توسعه متفاوت نیاز دارید. حتی اگر احتمالا از من بخواهید که یک بازی مسابقهای بسازم، شرایط یکسان است. در نهایت با گذشت زمان، توانستیم جلب اعتماد لوکاسفیلم را تا حدی پیش ببریم که با استفاده از جدای در نام فرانچایز موافقت کند.
بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود. شما میتوانید پیشنمایش این بازی با زیرنویس فارسی را در این نشانی مشاهده کنید.
![DARKSIREN DARKSIREN](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/5441/1393738332-bpthumb.jpg)
![𝕿𝖎𝖗𝖊𝖉 𝕿𝖎𝖗𝖊𝖉](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/171866/1684228519-bpthumb.jpg)
![Jack Carver Jack Carver](https://gamefa.com/wp-content/plugins/buddypress/bp-core/images/mystery-man-50.jpg)
![وایکینگ کپنهاگ وایکینگ کپنهاگ](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/177927/1678551246-bpthumb.jpg)
![meysamb meysamb](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/34193/1646292134-bpthumb.jpg)
![ps fan ps fan](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/169528/1681117398-bpthumb.png)
![KENOBI KENOBI](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/178558/1679301951-bpthumb.jpg)
پر بحثترینها
- بازی The First Descendant در PS5 و حالت FSR 3 حدود ۵۰٪ بیشتر از Series X خروجی فریم دارد
- تحلیلگر: پلی استیشن در ماه سپتامبر میزبان یک شوکیس برای معرفی PS5 Pro خواهد بود
- به بهانه Call of Duty Black Ops 6؛ نگاهی به وقایع جنگ خلیج فارس
- رسمی: Call of Duty: Modern Warfare 3 فردا به گیم پس اضافه خواهد شد
- ویدیو: از بستهالحاقی Khaos Reigns بازی Mortal Kombat 1 رونمایی شد + فهرست مبارزان جدید
- مقایسه PS5 و Xbox Series | هر آنچه که باید در مورد این دو کنسول محبوب بدانید
- FromSoftware در یک نظرسنجی به عنوان بهترین توسعه دهنده در صنعت بازی انتخاب شد
- Capcom به منظور افزایش تنوع نژادی و جنسیتی، مدیران زن و غیر ژاپنی بیشتری استخدام خواهد کرد
- این دوبُعدیهای لعنتی؛ نگاهی به بازی های چالشبرانگیز ژانر مترویدوانیا
- ۱۵ مرحله ترسناک در بازی هایی که ترسناک نیستند
نظرات
خب تصمیمات انسان قطعی نیست
گاهی شک
گاهی عمل
درسته
بله