اسلجهمر در گذشته برای ساخت Call of Duty سوم شخص ایده داشته است
استودیوی اسلجهمر گیمز در گذشته، ساخت یک بازی سوم شخص Call of Duty با الهام از سری Uncharted را در برنامه داشته است که هدف آن، ارائه تجربه جنگی خشونتآمیز بود.
برت رابینز (Bret Robbins)، کارگردان خلاق ارشد سابق استودیوی اسلجهمر گیمز (Sledgehammer Games)، در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که این توسعهدهنده در زمانی از گذشته روی ساخت یک بازی سومشخص از سری Call of Duty کار میکرد. این کارگردان در ادامه توضیح داد که پروژه مذکور در واقع اولین بازی Call of Duty استودیوی اسلجهمر به شمار میآمد و قرار بود با الهام از سری Uncharted شرکت ناتی داگ توسعه یابد.
رابینز در ادامه خاطرنشان کرد که تیم توسعه، ابتدا یک نمونه اولیه برای این پروژه را توسعه داد که به نظر بسیار سرگرمکننده بود. با اینکه ایده اولیه ساخت این بازی برای ارائه یک تجربه جنگی پرتنش، خشن و سوم شخص شکل گرفته بود اما در نهایت اسلجهمر آن را کنار گذاشت و مراحل ایدهپردازی آن حتی تا برنامهریزی برای کلیت پروژه نیز پیش نرفت. پس از کنار گذاشته شدن این ایده، تیم توسعهدهندگان این استودیو برای همکاری در توسعه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 انتخاب شدند.
اسلجهمر گیمز، یک استودیوی بازیسازی آمریکایی است که در سال ۲۰۰۹ توسط گلن اسکافیلد (Glen Schofield) و مایکل کاندری (Michael Condrey) تأسیس شد. این دو قبلا در استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games) مشغول به فعالیت بودند و فرانچایز Dead Space را خلق کردند. در ادامه استودیوی اسلجهمر گیمز به عنوان توسعهدهنده کمکی و اصلی، در گسترش فرانچایز Call of Duty فعالیت داشته است.
اسکافیلد و کاندری در فوریه ۲۰۱۸ از اسلجهمر گیمز جدا شدند تا هر کدام راه جدید خود را در پیش بگیرند. در ادامه کاندری شروع به همکاری با شرکت توکی گیمز (2K Games) کرد و اسکافیلد استودیوی استرایکنیگ دیستنس (Striking Distance) را تاسیس کرد که در سال گذشته اولین اثر خود یعنی بازی ترسناک The Callisto Protocol را منتشر کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
کال او دیوتی سوم شخص یچیزی مثل رزیدنت اویل اول شخصه. تغییرات باید خوب اعمال شن که جواب بده
…. بازی های اسلج همر (ونگارد و ادوانس وارفر) خلاقانه ترین گیم پلی در مجموعه های کالاف دیوتی رو دارن ولی در حقش ظلم شده
تو هردو بازی گرافیک و گیم پلی عالی ولی داستان چرت داشتن
هم Advanced Warfare هم WWII داستانشون خوب بودن فقط یه Vanguard بود که بد بود
اتفاقا ادونس اصلا گیم پلی روونی نداشت . ایده زیاد داشتن ولی پیاده سازی ایده ها خیلی بد بود . بازی خیلی خشک و بی روح بود . داستان هم که همونطور گفتی از اول هم آخرش مشخص بود
واقعا هم اینطوره ، کسایی که ادونس وارفر رو بازی کردن میدونن که بخش کمپینش ابتکار زیاد داره (مثلا تو مرحله سان فرانسیسکو ، اولاش ماشین میرونی و تو مرحله دیگه قایق و….درحالی که اون یکی کالاف ها ، فقط پیاده روی میکنی)
ایده زیاد داشتن ولی پیاده سازی ایده ها واقعا بد بود . مکانیک بازی خشک بود اصلا روون نبود
اتفاقا ونگارد هیچ چیز جدیدی نداشت همون بازی بود که چند سال پیش بوده ولی خیلی ضعیف تر یسری ویژگی های بی فایده توی گیم پلی اضافه شده بود مثل دستور دادن های الکی که هیچ فایده ای نداشتن توی ww2 تو مرحله تانک و هواپیما داشتی شلیک با ضد هوایی به هواپیماهای دشمن بود از همه لحاظ ونگارد از بازیای قبلی اسلج همر خیلی ضعیف تر بود
خوبه این ایده عملی نشد
سلام مستر پین
آیا خودتان هستین😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
جالب میشه خوشبختانه اکتیویژن وقتی بره زیر دست مایکروسافت کبیر منابع مالی قابل توجهی هم بدست میاره و میتونه بازی های جدید و خلاقانه بسازه
سجاد غریبی که عابروش رفت روسیاه عالم شده
حداقل اسمتو عوز کن
زمین خوردن شکست خوردن نیست از زمین بلند نشدن شکست خوردن است 💪
برو املا دبستان رو یاد بگیر بعد بیا پیام بده
عالی بود سید دمت گرم خوب جوابشو دادی کی این هیتر ها رو جر بدیم؟
غلط املایی مال کیبورد هست حالا این ز ض
منظورم دروغ ها و چاخاناش بود .
فکر میکنم تیپ شخصیتی تون مثل هم هست
دقیقاً ولی ای کاش هیچ وقت کالاف انحصاری کامل یک کمپانی نمیشد
اگه مایکروسافت نمی خرید سونی همینطور قرار داد های انحصاری باهاش می بست و قسمت اعظمی از گیمر ها رو از تجربه بازی های اکتیویژن بلیزارد محروم میکرد برعکس سونی مایکروسافت برای همه ی پلتفرم ها بازی رو با کیفیت و محتوای یکسان منتشر میکنه پس خیالت راحت باشه یه معامله برد برد هم برای گیمر ها و هم برای اکتیویژن بلیزارد هست
خدا کنه ماکرو حتی با تا خیر برای همه بیاره
fan boy Legends never banned
یادمه سال ۹۱ یا ۹۰ قرار بود یه call of duty برپایه جنگ ویتنام بسازن
سری بلک آپس کلی مرحله تو ویتنام و درباره جنگش داشته
Call of duty Black Ops 2007 تو ویتنام بود اگه اشتباه نکنم
شاید من با تری آرچ اشتباه گرفته باشم
کلا بهش call of duty Vitamin میگفتن که هیچوقت ساخته نشد
ویتامین؟
واسه گیمرها مفید بوده :دی
(یقه فرهنگ لغت کیبوردشو بگیر)
کیبرد گوشیم
ویتنام رو به ویتامین تبدیل کرد
شما به بزرگی خویش ببخشید
Vietnam
اولین نسخه بلک اپس ۲۰۱۰ اومد
بگو بابا جمعش کن
یا از صاحبت مجوز یک آی پی جدید بگیر یا همونه که بهت گفته طبق روالش بساز
که از دستپخت های قبلیت هم معلومه چقدر واردین .
جالب میشد و جالب میشه که بسازن یا حالتی قرار بدن هم اول شخص هم سوم شخص داشته باشه
عجب ایده سمی فک کن کالاف سوم شخص چی میشه :)))
همین الانم توی جدید ترین نسخه کالاف دیوتی هم مولتی پلیرش هم وارزونش یه بخشی هست میتونی سوم شخص پلی بدی
فک کنم منظورش تو بخش داستانی هست
اسپک آپس ؟ :))
مثل بازی سوم شخص میشه😊😜
اگه این کار رو کرده بودن ، لحظه ای بود که پایان کال آو دیوتی رو با دستای خودشون امضا می کردن !
بخاطر همین دیدگاه های احمقانه و بی خوده که الان خلاقیت تو گیم اینقدر کم شده
حقیقتا یه نسخه از cod شبیه به انچارتد خیلی هالیوودی میشد
پر از صحنه های اکشن جذاب
ای کاش در کنار نسخه اول شخص این مورد رو هم میساختن
اما دریغ از یک فرصت
لامصبا بجا اون ونگارد حداقل اینو میساختین
یا حداقل مود سوم شخص می زاشتن
عجب
چه ایده هایی
اگ فک میکنید ایده ی سمی ایه ، دعوتتون میکنم که اینو سرچ کنید.
call of duty: roman wars
تصورش سخته
خداروشکر ساخته نشد کالاف دیوتی باید الهام بخش بازی سازها قرار بگیره که هست. نه اینکه کالاف دیوتی از بقیه الهام بگیره.
Call of Duty خودش با الهام از Medal of Honor ساخته شد
اصلا با عقل جور در نمیاد
کالاف دیوتی سوم شخص:/
امیدوارم هیچوقت عملی نشه
حیف شد
جناب اسلج همر شما لطفا تا یه چند سال هیچ ایده ای نده تا این گند ونگارد از بین بره-البته انصافا شخصه من با کلیته ونگارد مشکل نداشتم فقط با تم قدیمی و اینکه کلا مدله زامبی رو عوض کردن مشکل داشتم
ایده جالب و متفاوتی میشد راجع بهش فکرکنید ما الان بازی این مدلی نداریم مثلا شما بازی (Company of Heroes) رو نگا کنید سبکش استراتژیک و دوربین از بالاس حالا همون رو تصور کنید سوم شخص بشه چقدر جالب میشه یادمه بتلفیلد ۳ یک مرحله داشت تو صحرا بود سوار تانک بودیم حمله میکردیم به دشمن حالا فرض کنید همون رو با دوربین سوم شخص پیاده از تانک با نیروهامون داریم پشتش راه میریم در این حین هم تیراندازی میشه، اون زمان یک بازی رو PC بود حالا اسمش خاطرم نیست دقیقا همین مدلی بود با دوربین سوم شخص چهارتا شخصیت بود میتونستی در حین بازی هی شخصیت ها رو عوض کنی هرکدوم هم سلاح ها و ویژگی های خودشون رو داشتن یکی مثلا اسنایپر بود دوربین دید در شب داشت یکی آرپی جی زن بود خیلی جالب بودن، به نظرم برای اینکه از تکراری شدن کالاف جلوگیری بشه و یک نوآوری بهش داده باشن میتونن یک نسخه آزمایشی ازش درستت کنن یه نسخه فرعی مثلا که زیاد هم به ضررشون نباشه و به داستان اصلی لطمه نزنه یه نسخه این مدلی درست کنن ببینن چقدر بازخورد داره به نظر خودم که میتونه خیلی جذاب باشه و با الهام از آنچارتد هم خیلی عالی میشه البته که اینکار تخصص و تجربه بالایی میخواد چون ناتی داگ یک شبه این تخصص رو بدست نیاورده اکتیویژن هم که کلا اول شخص کار کرده
این قضیه مثل شمشیر دو لبست مثلا مرحله اخر مدرن وارفر ۲ و ۳ کل لذتش به این بود که بازیو از دید خودت میدیدی و پر از صحنه های اکشن خفن بود ولی یسری مراحل بازی که بیشتر تاکنیکال بودن با مود سوم شخص خیلی جذاب میشدن
بازی سمی میشد اگه ساخته میشد