سیدی پراجکت رد در حال استخدام نیرو برای ساخت دنباله Cyberpunk 2077 است
طبق آگهی شعلی جدید، استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) برای توسعه دنباله بازی Cyberpunk 2077، به دنبال استخدام افراد علاقمند و مستعد است.
با وجود اینکه بسیاری از بازیبازان منتظر انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty برای Cyberpunk 2077 هستند و احتمال میدهند محتویات بیشتری نیز در آینده برای این بازی منتشر شود، استودیوی سیدی پراجکت رد در آگهی استخدام اخیر خود، رسما اعلام کرد که برای دنباله این عنوان به دنبال همکاری با افرادِ علاقمند میگردد. در شرح شغلی این آگهی نوشته شده است:
آیا علاقه دارید تا به جدیدترین استودیوی ما در بوستون ملحق شوید و روی دنباله Cyberpunk 2077 کار کنید؟ بنابراین راحت باشید و رزومهتان را برای همکاریهای آینده برای ما ارسال کنید!
اگرچه شنیدن خبر فعالیت سیدی پراجکت رد روی دنباله Cyberpunk 2077 خیلی عجیب نیست و پیشتر نیز خود استودیو به صورت رسمی آن را اطلاع داده بود اما اقدام آنها برای استخدام نیرو، نشان از جدی بودن مراحل توسعه میدهد. سیدی پراجکت رد در سال گذشته، ساخت این دنباله را به استودیوی شعبه بوستون خود محول کرد و طی تخمینها و ارزیابیها، به این نتیجه رسید که برای توسعه آن به ۳۵۰ الی ۵۰۰ کارمند نیاز خواهد داشت.
عنوان Cyberpunk 2077 هماکنون روی پلتفرمهای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. Ray Tracing: Overdrive Mode این بازی در تاریخ ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل ۲۰۲۳) منتشر خواهد شد و از بسته الحاقی Phantom Liberty نیز که تنها برای کنسولهای نسل نهم و رایانههای شخصی منتشر میشود، در ماه ژوئن اخبار بیشتری به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.
منبع: PlayStationLifeStyle
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
احتمالا میره برای آخرای نسل ۹ ، وضعیت این روز های cdpr نسبت به موقع لانچ سایبر پانک ۲۰۷۷ واقعا خوشحال کنندست 😎
من که میگم میره برای نسل بعد جون همینجوری دوتا نسخه ویچر دارن میسازن
سایبرپانک بازیه خوبی بود،مشکل این بود که وقتی سازنده می بینه بازی انقدررررر باگ تاخیر منطقی تر بود تا یک شروعی که می تونست خیلی قوی تر باشه.
اما در کل سی دی پراجکت جزو ناشر های محبوب تو ذهنم،امیدوارم بیشتر از این موفق بشه.
بازی بعدی که صد در صد از ip ویچره، شاید ما گیمرا روزای اول لانچ ۲۰۷۷ رو فراموش کردیم ولی هایپی که اونا ایجاد کردن عظیم بود مثل الدن رینگ. حالا الدن از پسش براومد ولی cdpr باید اعتماد از دست رفتش رو برگردونه یه جورایی و چی بهتر از ای پی کم ریسک تر ویچر
برنامشون که اینه احتمالا ، اول اکسپنشن سایبر پانک و بعد ویچر ۴ حالا قبل یا بعد از ویچر ۴ احتمالا شاهد ریمیک ویچر ۱ هستیم طبق گفته خودشون رو یک بازی ترسناک و یا یک آی پی جدید هم کار می کنن که فعلا اطلاعاتی ازش ندارم و احتمالا اخرای نسل شاهد ادامه سایبر پانک هستیم حالا گفتن نسخه جدید ویچر هم احتمالا یک سه گانه خواهد بود با سویچ کردن رو موتور آنریل انجین ۵ و همکاریشون با اپیک گیمز امیدوارم بازی هاشون روز انتشار موفق تر از گذشته هم بشه
مشکل اصلی ۲۰۷۷، تیم و بازیساز ها نبودن
مشکل اصلی موتور بازیسازی بود
یک سال و خرده ای فقط رو آپدیت موتور کار کردن تا نسل نهمی بشه و با همون موتور ناقص آپدیت شده به خاطر عصبانیت سهامدارا مجبور شدن اینکارو بکنن
آنریل کار باهاش راحت و سریعه
به بازی های بعدیشون امید دارم
اینکه بیشتر کمپانی ها و استودیو ها اومدن سمت UE5 خیلی خوبه چون وقتی افراد بیشتر استفاده کنن باگ های انجین زودتر پیدا و فیکس میشه و اپیک پول بیشتر داره برای اپدیت و اضافه کردن قابلیت های جدید و همچنین دیگه کمپانی ها و استودیو ها دغدغه اینکه حالا چجوری انجین توسعه بدن و چجوری نیروی کاربلد براش اموزش بدن ندارن و راحت میتونن نیرو کاربلد جذب کنن
شاید هم بره نسل بعد
و باری دیگر آقای نصرتی و اخبار بامدادی.
آقای نصرتی بفرما قهوه ☕
این گیم شاید روز عرضه ضعیف بود ولی واقعا با آپدیت و پشتیبانی درست به یه گیم خوب تبدیل شد ولی امیدوارم حتما این گیم مشکلات نسخه قبل رو تکرار نمیکنه
این بازی عالی بود اولش گفتم عحب اشتباهی کردم خریدمش ولی وقتی بازیش کردم عاشقش شدم
یکم باگ داشت ولی عالی بود و تجربه ای متفاوت و عالی برام ساخت امیدوارم نسخه بعدیش هم عالی بشه و مشکل نداشته باشه
فقط عجله نکنن موقع عرضه بازی ،نشه سایبر باگ حالمون گرفته بشه
کی خواست
نسخه دوم قطعا شاهکار خواهد بود از الان هایپم واسش ولی احتمالا چهار پنج سال دیگه بیاد
Calm down
امیدوارم از لانچ نسخه اول درس بگیرن و بازی رو با کمترین مشکل عرضه کنن نسخه اولش خدایی خیلی پتانسیل داشت من انیمه cyberpunk edgerunner رو که دیدم دوباره رفتم سراغش ای کاش همون اول اینطوری میداد بیرون بازی رو
همین دیروز The Witcher 3: Wild Hunt رو تموم کردم خیلی خوب بود ولی انتظارم از پایانش یکم حماسی تر و خفن تر بود
اسپویل !
.
.
.
.
اینکه چجوری سیری زنده موند رو نفهمیدم
Cyberpunk 2077 هم تقریبا یه سال پیش بازیش کردم در حد The Witcher 3: Wild Hunt شاید نباشه ولی بازی بدی نیست
امیدوارم واسه دنبالش از اشتباهاتی که سر نسخه اول کردن کامل درس بگیرن
بازی سه تا پایان داره و حدس میزنم بد ترین پایان رو گرفتی
اسپویل:
در اون پایان سیری ناپدید میشه خیلی ها فکر میکنن مرده ولی درواقع از گرالت دست کشیده و ول کرده رفته
نه اون پایانیش رو رفتم که آخرش یه شمشیر میدی به سیری و سیری رسما ویچر میشه
خوب اونکه خیلی معلومه
بازی ۳۶ تا پایان داره ۳ تا چیه
سه تا اصلی داره دو تا خوب و یک بد
دنیای سایبرپانک، پتانسیل زیادی برای قصه سرایی داره. امیدوارم در نسخه بعدی، ماه هم به عنوان یک محیط قابل کاوش که درش به انجام کوئست بپردازیم قرار بدن؛ پیش از عرضه CP2077، برخی اخبار مبنی بر سفر به ماه وجود داشت ولی پس از عرضه متوجه شدیم همش شایعه بودند.
همچنین دوست دارم شاهد یک اسپین آف با مراحل خطی از جانی سیلور هند و رفقاش، قبل از رخداد های ۲۰۷۷ داشته باشیم که چطور با آراساکا مبارزه میکردند.
تو خود بازی بودیم دیگه تا حد زیادی حمله به اراساکا و بمب اتم با روگ؟ بازگشت به اون لوکیشن بارهای دیگه؟
ساعت ۴ صبح میای گیمفا و مبینی آگهی استخدام تو یه شرکت بازی سازی گذاشته و خوشحال میشی که بلاخره میتونی کار کنی ولی یادت می افته تو ایرانی و هیچی جز غر زدن از ویدئو گیم نمی دونی پس دوباره میخوابی که ۷ صبح بری دانشگاه بله زندگی یک جوان ایرانی این شکلیه
من که تابستان میرم تو کت و کول سایبرپانک(باگاش رفع کامل بشه) ولی خیلی خوب اگهی استخدام میده میخوای رو دنباله سایبرپانک کار کنی؟ پس رزومه تان را ارسال کنید رسما گفته داریم میسازیم نه مثل سونی که اره یدونه دیزاین میخوایم یدونه…. یدونه فلان اخرم باید پلیرا حدس بزنن
امیدوارم CD projekt قدرتمند و به خوبی پیش بره و اگر لطفا طرفدار ها بی صبوری نکنند اینبار دنباله نسل نهمی خوب و بدون باگی بهشون تحویل داده میشه
Cyberpunk 2077 واقعا بازیی بود که خیلی پتانسیل بالایی داشت و با خوندن این خبر در انتظار این بازی خواهم بود.
cyberpunk با path tracing یعنی انقلاب .از انقلاب ری تریسنگ هم خفن تره
نمیدونم معنای “نسل جدید” چطور تعبیر میشه برای انودیا.
همین بازی تو RT و 4k بالاترین کارت گرافیک انودیا ۱۶ فریم میده !!!؟؟ (۴۰۹۰ رو میگم)
DLSS بره به جهنم اگر آپسکیل کردن برای کارت ۴۰۹۰ باشه وای به حال میان و پایین رده ها.
دمه CDPR گرم که نشون دادن نسل جدید چطور تعبیر میشه.
آقا با dlss کارتای سری ۴۰۰۰ لا اقل ۳۰ فریم میدن دیگه .پس path tracing دیگه آرزو نیست و واقعیت هست .واسه کنسولا هم ps5 pro داره میاد پس جای هیچ شکی نیست که بالاخره شاهد path tracing خواهیم بود و مشکلی وجود نداره .
ری ریسینگ بشددت سنگین هست
توقعی جز این نمیرفت اما جادوی اصلی رو dlss3 انجام داد
فریم از ۱۶ به ۱۳۰ رسوند😱
رو چه حالتی بود quality یا performance ؟
(بعید میدونم رو quality همچین فریم ریت بده)
شما چند وقت پیش در خصوص نحوه اجرای بازی بر کامپیوتر با من صحبت کردی اما الان حتی نمیدونی تو پیسی تنظیمات گرافیکی بسیار متفاوت هست؟ لطف کنید اطلاعات رو بالا ببرید و بعد اظهار نظر کنید
جادوی اصلی یعنی رندر رو NATIVE نه آپسکیل اونم کارت ۴۰۹۰ با قیمت ۱۶۰۰$
این همه هزینه میکنی که با آپسکیل بت فریم ریت بده…
انقلابی ترین و باارزشترین کارتی که انودیا ساخت فقط سریه ۱۰ و 1080ti
الان فقط برا چاپ پول کارت میسازه.
مشکل کارتهای گرافیک نیست گفتم مشکل سنگینی و پردازش ریتریسینگ هست
فکر میکنی چرا بیشتر بازیها ندارنش؟! بلد نیستن
RT تکنیک مدرنی نیست در واقع خیلی وقت هست که معرفی شده قبلتر از این که انویدیا معرفیش کنه
بخاطر پردازش سنگینش و اینکه کارتهای گرافیک توانش رو نداشتن به فراموشی سپرده شده تا نسل ۲۰ انویدیا با معرفی RTcore و tensorcore تونست اجراش کنه اما همچنان با جدا سازی سایه ها و….
الآ دارن RT کامل رو اجرا میکنن و نمیتونن ۳۰ فریم بگیرن
Dlss شگفت انگیز کار کرده کیفیت آپ اسکیلی که میده رو حالت کوالیتی از نتیو بهتره هست
با آپ اسکیل کنسولی اشتباه نگیرش
سری ۲۰ با معرفی RT و dlss انقلابی ترین کارت انویدیا هست
اگر یکم و قدرتش هم کار میکردن رو دستش نبود
اما این که انویدیا بازار دست گرفته و رقیبی نمیبینه هم واقعیت که منجر شده قیمت کارتهاش فضایی و با پیشرفت کم باشن
AMD هرچند بد و ضعیف حضورش به نفع همه است
صحبت ۱۶۰۰ پوله
بعد درمورد dlss صحبت میکنی. Dlss انقلابی هست قبول اصلا بهترین اتفاقی بود تو کل صنعت گیم افتاده.
ولی برای کارتی با این قیمت فضایی که برای 4k ساخته شده نتونه در RT حداقل ۳۰ فریم بگیره به چه درد میخوره…ناسلامتی RTX نه GTX
که باید رو هسته های RT بهتر کار میشده.
خلاصه از دید من کارتی که RTX نام گذاشته شده باشه نتونه از پس RT بر بیاد همون بهتر که GTX باید خرید (مثال بارز هم RTX 3050 )
Dlss اگر برای ماها گیمرها انقلابی بوده باشه برای سازنده ها بهونه ای بیش نیست که همچین کارتهای دروغین وارد بازار میکنن.
خلاصه بازار GPU وضعیت خوبی نداره.
مشکل شما اینه فکر میکنی RT کشک هست حلوا یا پشمک هست
عزیزم این اون RT معمولی نیست اون رو به راحتی این کارت بدون dlss بالای ۶۰ میگیره
چیزی که دارن اجرا میکنن در توان کارتهای فعلی نیست این کجاش سخته متوجه شدنش؟!
RT که به صورت معمولی دارن اجرا میکنن بخش کوچیک از RT هست وقتی تکنیک RT کامل اجرا بشه شما دیگه نیازی به سایه زنی نداری دیگه نیازی به رفلکشن نداری….
چیزی که خیلی بازیها میدن فقط رفلکشن هست اما این آپدیت کاملش رو گذاشته و تازه معلوم شده RT چه حجم عظیمی از پردازش نیاز داشته
نه عزیز اشتب زدی.
فکر میکنی کارت 1080ti چقدر عمر کرده.
من بت میگم ۳ نسل (حداکثر )
وقتی قرار باشه چیزی بسازی که برای چندین سال بازدهی داشته باشه میشه 1080ti
ولی وقتی صرفاً فقط برای جیب زدن باشه میشه ۴۰۹۰ که به ۲ سال نرسیده اینجور میشه.
شرکتی که قصد داشته باشه چیزی بسازه که مفید بوده باشه برای مصرف کننده ها ، اساسی کار میکنه.
اینها خوب میدونم ولی با dlss بدجوری تنبل شدن کارت نرم افزاری میسازن تا سخت افزار.
خلاصه شایعه شده که سری ۵۰ قدرت چندین برابر نسل ۴۰ داره.(باید دید…)
برادر من تا هفت سال پیش کارت های رندرینگ برای اعمال Ray Tracing سایه ونور یک صحنه از نوری که از پنجره وارد اتاق میشد یک تا پنج ساعت زمان میبرد ، الان کارتا دارن به صورت ریل تایم این پردازش رو انجام میدن کافیه دوتا کار رندرینگ در سطح Basic انجام داده باشین تا بفهمین با چه انقلاب پردازشی ای روبرو هستین حالت جدید ، کارتی مثل ۳۰۵۰ هم تو سایبرپانک با کاهش کیفیت سایه ، volumetric clouds ambient occlusion , و ssr به med که تغییر چندانی نداره ، رو ۱۰۸۰ با dlss quality میتونه به شما ۶۰ fps 1080p بده
خب اگر اینجور که شما میگید.
من حرفی ندارم. قبول.
ولی این خیلی خوبه که بازی های هستن که بالاترین کارت گرافیک رو به چالش میکشن.
اینجور میشه برای کارت های نسل بعد بیشترین جهش رو داشته باشیم.
بدک نیست ولی خب لعنتی این وضعیت قیمت اصلا جالب نیست ، مخصوصا با این یک طرفه شدن به سمت انویدیا
بهترین حالت ۲۰۲۹ یا ۲۰۳۰
انشالله آخرین بازی عرضه شده واس نسل ۹
مشخصه cd project میخواد یه سر و سامون حسابی به استدیو هاش بده از سری جدید ویچر که تو راهه معلومه قراره چندتا بازی فوق العاده تحویلمون بدن
یعنی اگه برنامه هایی که بره نسخه اول داشتن و نتونستن عملی کنن تو نسخه ۲ انجام بدن…..
چند تا مورد که فکر کنم همه باهاش موافق باشیم
۱ داستان اصلی فقط باید ۳۰ تا ۳۵ ساعت باشه
۲ مراحل فرعی با کیفیت تر
۳ به نظرم با تکنولوژی آینده میتونن چند تا مراحل کارآگاهی خوب درست کنن
۴ یه سری مراحل فرعی خفن تو vr مثلا arena fight
یا مسابقات ماشینی تو vr که بتونید همرو بترکونید
۵ هوش مصنوعی انقلابی
۶ به نظرم اسلحه های هوشمند رو باید وردار ن قشنگ تقلب بود
۷ واسه همه چیز باید انیمیشن باشه (منظورم چیز هایه جزعی هست مثلا خوردن یه نوشاب)
8 بعضی از کاراکتر های نسخه اول باید باشن
و خیلی چیز های دیگه
و البته همه این هایی که گفتم رو خود تیم cdp بهش فکر میکنه
مهم هزینه و وقت هست
و مورد آخر هم این که خدا رحم کنه به سیستم مورد نیاز
همین فرمون درسته
جونم من عاشق سایبرم دمت گرم سی دی پراجکت رد
مطمعنم دی پراجکت اگه خوب روی سایبرپانک کار کنن میتونه رقیب خوبی باشه برای gta هرچند اول راه سایبر پانک راه سخت درازی داره به محبوبیت gta برسه
ولی دمشون گرم ایده ساخت سایبر پانک واقعا هوشمندانه بود
استقبال میکنم