تریلر Redfall به نمایش پیشینه و تواناییهای Layla میپردازد
استودیوی آرکین (Arkane) تریلر جدیدی از بازی Redfall منتشر کرده است که در آن میتوانیم پیشینه داستانی و تواناییهای لایلا الیسون را مشاهده کنیم.
کمتر از یک ماه دیگر تا عرضه بازی موردانتظار Redfall از استودیوی آرکین باقی مانده است و حال این سازنده در نظر دارد چهار شخصیت قابل کنترل عنوان جدید خود را در مرکز توجه بازیکنان قرار دهد. با توجه به نمایشها و تصاویر بازی Redfall، بازیکنان میتوانند کنترل چهار قهرمان با تواناییهای منحصر به فرد را در دست بگیرند که در این میان لایلا الیسون (Layla Ellison) بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. حال استودیوی آرکین یک تریلر جدید مربوط به پیشینه و چگونگی پیدا شدن قدرتهای تلهکینتیک (Telekinetic) لایلا را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.
با توجه به این تریلر، لایلا در حالی که برای دیدن یک فیلم سینمایی با دوست خود به نام جیسون در حال گذر از خیابان هستند، توسط موجودات اهریمنی مورد حمله قرار میگیرند. در نهایت جیسون با فدا کردن جان خود، لایلا را نجات میدهد و دیدن این صحنههای مرگ و زندگی باعث میشوند که تواناییهای تلهکینتیک لایلا دوباره فعال شوند. این تواناییها مربوط به به یک آزمایش پزشکی ناموفق از شرکت Aevum که با فعالیت بیولوژیکی خود باعث حمله خونآشامها به شهر شده است، هستند و تا قبل از این حادثه به صورت غیرفعال در دسترس لایلا قرار داشتند.
لایلا میتواند با استفاده از چترهای تلهکینتیکی، هم حمله دشمنان را دفع کند هم به جلو پریده و در حین حرکت به دشمنانی که پیش روی او قرار گرفتهاند، آسیب بزند. او میتواند یک تله پرشی ایجاد کند تا خونآشامها با قدم گذاشتن روی آن، به هوا پرتاب شوند. همچنین لایلا میتواند از این تله پرشی به عنوان یک پلتفرم برای پریدن به هوا و رساندن خود به نقاط دورتر استفاده کند. علاوه بر این، دوست فداکار لایلا یعنی جیسون به عنوان یک روح قابل احضار در کنارش خواهد بود و میتواند در نابودی خونآشامها به او کمک کند.
بازی Redfall قرار است در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲ مه ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار گیرد. همچنین مشترکان سرویس گیم پس (Game Pass) در روز اول انتشار به این بازی تیراندازی و جهانباز دسترسی خواهند یافت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
منتقدین می گفتن کمپین قوی داره
مشخصه مگه میشه هاروی اسمیت داستان بد بسازه
البته اون منتقدها براساس نسخه پیش نمایش این نظرات رو دادن. نسخههای پیش نمایش معمولا از ۶ ساعت طولانیتر نیست و خب همه میدونیم که در ۱/۳ اول اغلب بازیها هیچ ایراد چشمگیری نمایان نیست. خیلی از استودیوها هم برای نسخه پیشنمایش عمداً بخشها خوب و کم نقص (و بعضاً بینقص) رو گلچین میکنن؛ چون به هرحال نظر منتقدها راجعبه پیشنمایش تاثیر چشمگیری رو فروش بازی داره.
کم نبودن آثاری که منتقدها پیشنمایششون رو تحسین کردن ولی بعد که نسخه اصلی منتشر شده از خجالتش در اومدن…
مگه اینکه عموفیل با دسته چک بدادش برسه وگرنه با این چیزایی که ازش دیدیم متاش ۷۰-۷۵ میشه.
گاد چی با دسته چک جیمبو متاش ۹۴ شد؟ یا مثلا توریسمو با دسته چک جیمبو متاش رو رسوندن به ۸۷ وگرنه این بازی آشغالی بیش نیست متای واقعیش ۷۰
قبلا هم گرافیکش انقدر خوب بود؟؟ این ue5 چه میکنه، خیلی دوست دارم موتورهای انحصاری مثل ناتی داگ یا فورتزا رو ببینم این نسل چه میکنند.
با UE5 نیست با آنریل ۴.۲۸ ساخته شده. هاروی اسمیت تو مصاحبش گفت انتقال به UE5 خیلی برنامه رو عقب مینداخت
عه مرسی بابا ریپلای و اطلاعات، یادمه توو ویکیپدیا نوشته بود آنریل انجین پنج الان رفتم دیدم هنوزم اصلاح نشده و جلوی انجین همچنان ue5 نوشته شده. ولی گرافیکش خیلی خوبه انگار موتور نسل نهمیه
فعلا که منو نگرفت
تا منتشر بشه ببینیم چیه
من که سراغ بازی های آنلاین نمیرم اینم آفلاین شد میزنیم نشد که هیچ
کلا سرعت آنقدر پایینه نمیچسبه
همه چیزو عالی در آوردن فقط امیدوارم نیاز به اتصال دائم رو بردارن که دیگه بی نقص بشه فکر میکنم متای ۸۶ یا ۸۷ بگیره
عاشق آرت استایل گیمم خیلی قشنگه
به نظر من متاش ۸۰میشه
من عاشق این گرافیک فانتزیشم از گرافیک دثلوپ هم خیلی خوشم اومد
گرافیکش انصافا خیلی بهتر شده
معلومه تاخیر زدن الکی نبوده 👌
ردفال، سبک گیمپلی و گانپلی قدیمی داره متاسفانه
در حد نسل ۷
(امیدوارم ک بازی خوب و سرگرم کنندهای باشه)
میشه چند نمونه بازی با گیم پلی و گان پلی عالی که در نظر شما هست رو نام ببرید؟ ( تیکه نمیندازم واقعا برام سواله)
یه نگا به سبک و گانپلی بازی های Battlefield V و MW 2019
مخصوصا MWII بندازید دوست عزیز
تا متوجه عرایض بنده بشین
(شوتر اول شخص خوشساخت زیاده)
هایپم رفت بالا🔥🔥
امیدوارم خوب باشه ولی حس میکنم هوش مصنوعیش تو دیواره ببینید متوجه میشید
امیدوارم تنها توانایی layla درس کردن باجه تلفن و چتر نباشه