تریلر Ray Tracing: Overdrive Mode بازی Cyberpunk 2077، خیرهکننده بهنظر میرسد
به تازگی تریلر جدیدی از Ray Tracing: Overdrive Mode برای عنوان Cyberpunk 2077 منتشر شده است که محیط این بازی را از هر زمانی به واقعیت نزدیکتر میکند.
اگر پیگیر اخبار استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) و عنوان Cyberpunk 2077 باشید، حتماً میدانید که حالت رهگیری پرتو این بازی با عنوان Ray Tracing: Overdrive Mode در تاریخ ۲۲ فروردین سال جاری (۱۱ آوریل) منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه دقیقاً یک هفته تا انتشار این حالت قرار داریم، ویدیوی جدیدی از آن در کانال رسمی Nvidia GeForce قرار گرفته است.
لازم به ذکر است که برای اجرای بازی روی Ray Tracing: Overdrive Mode باید سخت افزار قدرتمندی روی رایانه شخصی خود نصب کرده باشید. طبق اعلام رسمی انویدیا، برای استفاده از این حالت حداقل به کارت گرافیکهای سری GeForce RTX 40 و پشتیبانی از تکنولوژی DLSS 3 نیاز دارید. با داشتن چنین سختافزاری، میتوانید رهگیری پرتو را روی تمامی اشیاء، از چراغ محیط و اتومبیلها گرفته تا تیرهای برق کنار خیابان، مشاهده کنید و تجربه واقعگرایانهتری از دنیای Cyberpunk 2077 داشته باشید. این حالت بهقدری دقیق عمل میکند که حتی نور آفتاب و هر روشنایی دیگری، از روی تمامی سطوح بازتاب خواهند کرد.
البته اگر از داشتن سختافزار حداقلیِ اعلام شده محروم هستید، سرویس GeForce NOW Ultimate این امکان را به شما میدهد تا Cyberpunk 2077 را با کارت گرافیک GeForce RTX 4080 و بهترین کیفیت ممکن، تجربه کنید. در ادامه، تریلر Ray Tracing: Overdrive Mode از این بازی، برای مشاهده و دانلود در دسترس شماست:
عنوان Cyberpunk 2077 هماکنون روی پلتفرمهای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی قابلبازی است. بستۀالحاقی Phantom Liberty این بازی نیز که طبق اعلام رسمی، در ماه ژوئن اخبار بیشتری از آن خواهیم شنید، تنها برای کنسولهای نسل نهم و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
چقدر این شرکت روحیه قوی داره بازی مرده رو یه طوری زنده کرد که بیشتر از همیشه هایپ میکنه ادمو ولی این تریلر قدرت پی سی رو نشون داد حس حقیری کردم مقابل پی سی گیمرا😂😂
مخصوصاً اوایل اومده که مشکلات فراوان داشت
ولی اذیتم میکنه ها هی ما بهش میگیم ماد مترو و قطار اضافه کن به بازی هی اونا میگن نه
خیلی زیباست فقط یک سوال
مگه از قبل ray traycing نداشت؟
تو تنظیمات پی سی بخش پایین لیست تنظیمات گرافیکی ray traycing داره این بازی حتی میشه شخصی سازیش کرد
احتمالا فقط شامل آب و بازتاب های معمولی میشده ولی این یکی حتی ریز ترین اشیا هم شامل ریتریسینگ میشن
قبلا واسه shadow , reflection ,global illumination ری تریسینگ جدا با تنظیمات جدا بود الان به قول خودشون full ray tracing که کوچیک ترین منبع نور روی تمام اشیا تاثیر میزاره که با dlss 3 خیلی خروجی بهتریم داره
خلاصه از روز عرضه تا الان داره خرابکاری های پرفورمنسشو حل میکنه دیگه طرف با ۳۰۹۰ برده شسته گذاشته کنار کی حوصله داره اخه
4k vرو قادر به اجرا نبودن کارت گرافیک های ضعیف و فریم ریت خوبی هم نمیگرفتن این یه گیم پلی بود
رو حالت فور کی و ری تریسینگ فعال
اون raytracing فقط برای بازتاب ها و سایه ها و بعضی از نورها هست ولی این full ray tracing که بهش path tracing هم میگن
میخوان همون و بروز کنن
اینبار دارن Path tracing رو اضافه میکنن که چیزی فرا تر از ray tracing عه و واسه بازی ای مثل Cyberpunk2077 ی چیز الزامیه بخاطر اون حجم از پرتو نوری که تو بازی جریان داره و فناوری معمولی ray tracing توان پردازش کاملشون رو نداشته
با path tracing تک تک پرتو های نوری ای رو که ray tracing به گیمر ارائه میده رو میرسونه به اوج خودش یعنی چیزی که از اول باید واسه بازی قرار میدادن
پس قشنگ مشخصه یک سیستم غول نیاز داره برای پردازش
والا تو همین تریلر فقط دارن با dlss 3 نمایش میدن
یعنی سری ۴۰ انویدیا هم زیرش زار میزنه💀
عجب گرافیکی.
کاش به جای این کمی روی AI و انمیشن های خشک و پر باگش کار میشد . صداگذاری افتضاحش هم به کنار که بعد از این همه اپدیت هنوز صدای بعضی از اسلحه ها و کمبو ها همخوانی نداره با تصویر ! RD2 باید سرلوحه همچین بازیایی قرار بگیره . who gives a sh..t for dlss3
ببین تا حدی درست میگی،ولی اکثر چیزایی که گفتی رفع شده،من همین الا دارم اپدیت اخر و بازی میکنن رو پیسی،خیلیییی تغییر کرده،هنوز باگ ندیدم من،ولی یسری ماموریتا،با ماشین وقتی یکی از پیشت میرع یکم فیزیکش خشک میشه،ولی بازی واقعاااا خ.ب شده توی اپدیت۱.۶
دقیقا
نمیدونم چرا این سیستم AI که برای LipSync استفاده کردن خیلی ضعیفه. درسته ابتداییه و نمیشد برای تمام زبانها LipSync جدا بصورت دستی بسازن ولی خیلی جاها مثل کارتونهای ۳۰ سال پیش اصلاً هماهنگ نیست و زیادی تو ذوق میزنه.
تریلر رو یه جوری شروع میکنه انگار قراره یکی از اختراعات بشر که زندگی همهی انسانها رو متحول خواهد کرد رو به نمایش بذاره، بعد به جز سه-چهارتا نمای قابل مقایسه، بقیهش صحنههای خیلی اکشن و سریعه و قابل تشخیص نیست 😐
(تنها برای کنسولهای نسل نهم و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد ) احساس کردم تو این قسمت مقاله نویسنده با یه لبخندشیطانی انگشت وسطشو گرفته تو صورتم
برگام ریخت😬
روی ۴۰۹۰ توی خیابون با ری تریسینگ فعال و DLSS خاموش: 16FPS!!!
میدونی یعنی چی؟یعنی سیستمای میان رده مثل من دیگه بای بای.یعنی کنسولای این نسل هم یواش یواش همگی بای بای اگر میخواید قدرت واقعی ری تریسینگ رو درک کنید
این بازی فعلاً یکی از Intenseترین بازیهای عرضه شده برای PC از لحاظ پردازش گرافیکی هست و ازش به عنوان Benchmark استفاده میشه پس همۀ عناوین قرار نیست تا این حد سیستم قوی بطلبن. خصوصا اینکه استفاده از این ویژگی در Quake 2، Minecraft و Portal نشون میده که این قابلیت فعلاً روی عناوین سبکتر محبوبیت داره و عناوین سنگین اگه بخوان ازش به بهترین شکل استفاده کنن صرفاً خودشون رو به پلتفرم PC محدود میکنن، فکر کنم کنسولهای میاننسلی با ذهنیت ”پشتیبانی کموبیش از Path Tracing و همزمان فریم Stable و قابل بازی“ عرضه بشن ولی برای داشتن بهترین تجربه روی کنسول باید تا نسل بعد منتظر موند.
علاقه به تجربه شدید ولی نمیشه😭
به شدت عالی بود !
خیلی باعث تغیر میشه ری تریسینگ ولی خب اجرای اینم کارت گرافیکی به شدت قدرتمند میخواد
گرافیک رو ببین چه کرده همه رو دیوونه کرده بچهها ی سوال مشکلات سایبرپانک روی نسل هشتم حل شده و ارزش تجربه داره موقعی که اومد خیلی مشکل داشت نتونستم تجربه کنم
با توجه به اخبار، فکر کنم بعد از انتشار آپدیت نسخۀ نسل نهمی کلا از رو نسل هشتم سوییچ کردن و بیخیالش شدن، اگر هم آپدیتی اومده باشه برای بهبود Performance بوده و چیزی اضافه نشده (چون همینجوری خیلی افتفریم داره چه برسه بخوان اضافات هم بیارن برای نسل قبل)
وقتی ری تریسینگ روشن باشه فریم بازی زیاد میشه!!!
ظاهرا سازنده ها تتو رو جز Appearance نمیدونن، تو جریان بازی نمیشه تغییرش داد