تصاویر خیرهکنندهای از بسته الحاقی Horizon Forbidden West: Burning Shores منتشر شدند
استودیوی Guerrilla Games بهتازگی با انتشار پستی در بلاگ پلی استیشن، تصاویر جدیدی را از بسته الحاقی مورد انتظار Horizon Forbidden West: Burning Shores به اشتراک گذاشته است که ابرهای پرجزئیات را نمایش میدهد.
در کنار انتشار این تصاویر جدید، اندرو اشنایدر (Andrew Schneider)، طراح اصلی بخش جلوههای بصری Horizon Forbidden West: Burning Shores، درمورد اینکه چگونه این بسته گسترشدهنده ابرهای عظیمی را ارائه میدهد که شبیه یک محیط هستند، به ارائهی توضیحاتی میپردازد.
اندرو اشنایدر در این باره میگوید:
وقتی به یک افق فکر می کنیم، گسترههای وسیعی مانند اقیانوس آزاد را تصور میکنیم و اینکه چگونه ابرها و خورشید به سمت پایین قوس میشوند تا آنها را در فاصلهای غیرقابل اندازه گیری لمس کنند. بازیهای جهان باز چالشهای مشابهی را برای توسعهدهندگان به وجود میآورند. اینکه چگونه تجربه را به گونهای ارائه دهیم که بازیکن احساس کند در محیطی قرار دارد که میتواند بیپایان باشد؟
سیستم ابری این بازی مبتنی بر سیستم ابر حجمی مورد استفاده در Horizon Zero Dawn است. تیم ما در Burning Shores قصد داشت احساسات بیشتری را منتقل و «حرکت، تنوع و تعریف» را به ابرهای خود اضافه کند.
ما از هنرمندانی مانند آلبرت بیرشتات (Albert Bierstadt)، نقاش قرن نوزدهمی که بخشی از جنبش لومینیسم بودند، الهام گرفتیم. این نقاشان بر تعامل بین ابرها و زمین تسلط داشتند و از نور و جزئیات برای ایجاد فضا بهره میبردند و نقاشیهای بینظیری را خلق میکردند.
برای بازآفرینی این اثر به صورت سه بعدی، باید راهی برای مدلسازی ابرها ایجاد میکردیم. در Horizon Zero Dawn روشهای مختلفی را برای ایجاد منظرههای ابری بررسی کردیم. Voxelها بلوک هاییهستند که میتوانند ابرهای سه بعدی حجمی بسازند. ما در واقع یک شبیهساز ابری ساختهایم و با ارائه دادههای Voxel سه بعدی به صورت ریل تایم آزمایش کردهایم. اما از نظر فنی، برای این کار خیلی زود بود. سختافزار و نرمافزار در مرحله درستی از توسعه قرار نداشتند. بنابراین ما با مدلسازی ابرها به روشی کارآمد برای رندر کنار آمدیم که همچنان نتایج باکیفیتی داشت، اما تلاش بیشتری برای مدلسازی نسبت به شبیهسازی نیاز داشت. در حالی که رنگ آمیزی لایههای ثابت ابرها راه حلی را ارائه میکرد، استفاده از پایههای پرنده در Forbidden West به معنای گسترش بیشتر آن بود.
با ارتقای کیفیت رندر سیستم در Horizon Zero Dawn، ابرهای مه مانند در ارتفاعات پایین ایجاد شد. در نسخه Burning Shores، تیم توسعهدهنده از وکسلها استفاده مینمایند و «پیشرفتهای فنی» دیگر را پیادهسازی میکند. اشنایدر در ادامه خاطرنشان میکند:
سیستمهای ابری که ما برای Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West توسعه دادیم سریع بودند، زیرا آنها ابرها را بهعنوان اشیای سه بعدی ذخیره نمیکردند، بلکه دستورالعملهایی برای ایجاد ابرهای سه بعدی از اطلاعات دو بعدی محدود داشتند. پلی استیشن ۵ میتواند مجموعه دادههای بزرگتری را مدیریت کند. بنابراین ما پس از پایان یافتن ساخت Horizon Forbidden West ما شروع به نوشتن یک نمونه اولیه رندر ابر وکسل کردیم که میتواند با استانداردهای کیفیت ما مطابقت داشته باشد و به بازیکن اجازه میدهد از میان ابرهای پر جزئیات در ارتفاعات بسیار بالا پرواز کنند.
این طراح جلوههای بصری در پایان به راههای جدید اکتشاف در Horizon Forbidden West: Burning Shores اشاره کرد:
برای ما مهم بود که تجربه بازی را به تنهایی در خارج از گیمپلی اصلی، سرگرم کننده و مفرح ایجاد کنیم. ابرها صرفاً مناظر غوطهورکننده نیستند، بلکه به خودی خود منظرهای قابل کاوش هستند. در میان ابرها، بازیکنان میتوانند تونلها، غارها و دیگر شگفتیهایی را که پرواز را سرگرمکننده میکنند، کشف نمایند.
بهترین بخش این است که بسته به زمانی که هر یک از این ویژگیها را امتحان کنید، تجربه متفاوت خواهد بود. با پیشروی در روز، کیفیت و جهت نور تغییر میکند. برخی از این ویژگیها پنهان و آشکار میشوند و احساس هر سفر دچار تغییر میشود.
بسته الحاقی Horizon Forbidden West: Burning Shores در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ (۳۰ فروردین ۱۴۰۲) و با قیمت ۲۰ دلار به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. در پایان میتوانید تصاویر جدید منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به معنای واقعی کلمه نسل بعدی
چهار تا عکس از ابر و آسمون شد نسل بعدی؟😂😭
حتی عکس هایی که منتشر کردن هم خوب نیست
😑😑اینترنتت ضعیفه کیفیت پایین دانلود کردی🤣🤣🤣🤣وگرنه چیزی که من میبینم از لحاظ گرافیکی خوبه باید صبر کرد دید در عمل چجوریه
خوبه خودتم ایموجی گریه میذاری
دیگه لازم نیست من بذارم
ای وای عزیزم تو اینقدر اینترنتت ضعیفه که ی عکس هم نمیتونی ببینی پس گیم پلی های بازی های جعبه رو چطوری تو یوتیوب میبینی و نظر میدی
شیردوشی
Dlc یعنی شیر دوشی؟
دریک کلام روح نواز
هر دو نسخه Horizon به جز گرافیک فنی و هنری خیره کننده تقریبا هیچ چیز دیگه ندارن که بتونن نام خودشونو تو ذهن گیمرا ثبت کنن
Guerrilla Games بهتره دوباره برگرده بره شوتر بسازه مخصوصا اینکه سونی الان خیلی به شوتر اول شخص نیاز داره و احیای کیلزون میتونه خیلی گزینه جذابی باشه
هورایزن در یک کلمه زباله ای هست که بجز گرافیک هیچ چیز دیگه ای نداره
ولی راجب کیلزون اینو بدون دیگه کیلزون احیا نمیشه چون جدا از اینکه نسخه های قدیمی فروش پایینی داشت و احیای اون منطقی نداره، اون زمان که کیلزون ساخته میشد دست های پشت پرده یهود و یهودیان به صنعت گیم مثل الان نفوذ نکرده بود و شما دقت کنی تو سری کیلزون هلگست ها در واقع یاد آور هولوکاست دروغین هستن و لباس و لوگو روی یقه لباسشون دقیقا شبیه نیرو های ss هست که گیم های با همچنین مضامینی دیگه عمرا اجازه ساخت بگیرن
جوجه سونی گیمر های الان نمیدونن کیلزون مخصوصا شماره ۲ چه الماسی بود و چه قدر گوریلا گیمز با خلق زباله ترین فرنچایز تاریخ یعنی هورایزن پسرفت کرد
اگر گیمری باشه که کیلزون بازی کرده باشه با نظر شما موافقه حتی شماره۴ که گفته میشه امتیاز متا کم داره بنظرم کیلزون۴ فراتر از زمان خودش بود اگر الان این بازی برای منتقدین ارسال میکردن حتما بالای ۹۰ میشد
پس لابد مایکروسافت با خلق هیلو یا ها فای راش پیشرفت کرد ؟؟؟؟
خیلی واسم جالبه چرا بعضی ها وقتی نمیتونن یه چیزی رو داشته باشن شروع میکنن به تخریب اون؟؟؟
برای اینکه توی ذهن بمونه اسمش همینو بدون ک من یه نسخه فیزیکی ریجن آل دیسک کامپلیت ادیشن و نسخه دیجیتال ریجن۱کامپلیت ادیشن و نسخه لیمیت ادیشن نسخه استاندارد و نسخه استاندارد رو دارم
منتظرم کامپلیت ادیشن فوربیدن وست بیاد تا اینم به کالکشنم اضافه کنم
هورایزن رو هر جا بری دارن داستان و دیالوگ و شخصیت پردازی و طراحی مراحل و تک تک بخش هاش بجز گرافیک رو مسخره میکنن از بس بد هست و تبدیل به یک سوژه و میم خنده تو صنعت گیم تبدیل شده
فروش نسخه دومش هم به قدری بد بود که سونی حاضر نشده بعد گذشت یکسال هم آماری از فروش بازی بده
به قول ویدیو گیم دانکی هورایزن فرنچایزی هست که نسخه اولش یک هفته قبل از زلدا و نسخه دوم یک هفته قبل از الدن رینگ اومد
اینکه ۱۰ نسخه از یک بازی داری دلیل نمیشه اون گیم خوبی باشه
منم برم ۱۰ تا نسخه مختلف از forspoken بخرم یعنی شاهکاره؟
هورایزن زیرو دان بدترین اپن ورلد نسل هشتم بود
فوربیدن وست هم تا اینجا بدترین اپن ورلد نسل نهم
بماند فوربیدن وست به قدری بد بود که منتقدش داخل گیمفا بعدا اومد عذرخواهی کرد بابت نمره بالایی که بهش داده و گفت به هیچ وجه لیاقت ۸.۵ رو نداره
فکر کن سر نظر شخصی یه نفر که اونم به بازی ۸ داده که بازم نمره خوبیه بیای بگی بازی بده
اینکه بری پادکست های یه مشت اینفلوانسر که مایکروسافت پول داده تا تخریب کنن رو ملاک قرار بدی مسخرست من این بازی رو بازی کردم و به قدری نفس گیره که بعضی وقتا دسته رو میزام کنار و فقط به منظره ها خیره میشم
تو کیلزون۲ ندیدی و باید بگم نبودی .اگر این شوتر بازی کرده بودی متوجه پسرفت گوریلا گیمز شده بودی و دلیلش هم سلیقه شما نسل جدید گیمرها هست
اتفاقا زمان کیلزون گوریلا گیمز داشت پس رفت میکرد
میتونی فاصله کیلزون ۳ و کیلزون شدو فالو ببینی
ولی با هورایزن تونست برگرده
میتونی پیشرفتشو بین ۲ نسخه هورایزن ببینی
من هنوز ps3 دارم و باید بگم بر خلاف نظراتی که میگن کیلزون شادوفال خوب نبوده اما زیباترین گیمپلی داره خیلی بالاتر از کال اف دیوتی و حتی همین هورایزن
کیلزونا برای من بهترین شوتر بودن
اکثرشون مشکل داستان داشتن
باز گوریلا گیمز تو هورایزن خیلی بهتر شده نسبت به شدو فال تو داستان سرایی
ولی هنوزم خلی جاها لنگ میزنه
البته گیم پلی کیلزون و ربطی به هورایزن نداره
اون ۲۰+ میلیون نفری که بازی هارو خریدن حرفت رو نقض میکنن
اگه محصول خفنی نبود اینقدر فروش نداشت
جملهی اول نشون میده حتی یک دقیقه هم هیچ کدوم از نسخهها رو بازی نکردی عزیزم
علم غیب داری عشقم
هر دو شماره بازی کردم اما جذبه ایی که کیلزون برای من داشت فقط متال گیر سالید اسنیک داشت و نه این دایناسور کشی .
تو دیگه ذهنت خیلی پیر شده که نمیتونی یه گیم به این خوبی رو توش ثبت کنی:)
حالا یه چیزی یاد گیرفتینا!! تو ذهن گیمرا ثبت کنن
کجاش خوبه؟ راست میگی بگو
میتونی ۳ تا مرحله خوب و به یاد موندنی ازش نام ببری؟
میتونی ۲ تا شخصیت فرعی از بازی نام ببری که شخصیت پردازی خوب یا عمق داشتن؟
میتونی یک ستپیس ازش نام ببری که میشن دیزاینش بالای متوسط بوده باشه
میتونی دو تا دیالوگ خوب ازش بگی؟
اولن که همه اینایی که گفتی هست داخل بازی
دوما اون آدمایی که سرت و پر کردن، لست اف اس هم تخریب میکردن اما الان بهترین بازی تو کل صنعت گیمه، من نمیدونم تو این معیار هایی که بالا گفتی رو تو هیلو دیدی؟؟؟؟
چون تموم اینفلوانسر ها میگفتن بازی ساله ، یه سال نشده دیگه کسی اسمشم نمیاره🤣
متاسفانه نمیتونم گیمی رو که نه تنها نتونسته اکثر مشکلات نسخه اول رو برطرف کنه و بلکه از برخی جهات مثل داستان گویی هم پسرفت داشته رو در ذهنم به عنوان یه گیم به یاد موندنی ثبت کنم
نمیدونم این چند سال اخیر Open World خوب کم نداشتیم که برخی از گیمرها دارن برای این بازی منسوخ شده از نظر طراحی گیم پلی سرو کله میشکنند
چرا دیالوگ های کرینج و شخصیت های سطحی و جهان یوبی سافتیش کاملا تو ذهن فرد ثبت میشه…
اون ایموجی دلقکت هم ک همیشه میدی سطح خودت رو می رسونه
همین یوبی یکی از کارمنداش می تونه خودت و کل اجدادت رو بخره داشم
اره اقای ۲۰ ساله☕
😂😂😂🤣🤣🤣
ایموجی که میدی😂😂😂
پشت گوشی🥵😡😡
Feshar☕
با این بشر زیاد بحث نکن قبلا تو سایت بغل با اسم کاربر Death Stranding فعالیت میکرد میگفت PC پلیره ولی طرفدار سونیه یه دفعه رنگ عوض کرد شد هیترش کلا موج سواره
الانم میگه
البته تو رویاهاش
اتزیو واسه ما آدم شده
تو یکی بشین سر جات خودت یه موج سوار دو رویی لنگه همین
چیشد پروفو برداشتی یوبی فن لوزر
سطح صحبتات درحد فن رپ فارسیه
این داره راجب بازی حرف میزنه , اصن انتقاد میکنه ، تو میای میگی همون کارمندا خودتو میخرن؟
الان خود تورو نمیتونن بخرن؟ خیلی خفنو پولداری؟
هشت سالته ن؟
بگو ن ، دیالوگاش فلانه ، جهان بازشم مثلا فلانه
بعد اون بهت میخنده و برات عجیبه😂
حالا این دوستمون شخصیت محبوبی تو سایت نیس دیس میخوره
ولی از حق نگذریم واقعا جوابت همون اموجیای خندس
شاید کسی بازی کنه و خوشش بیاد خیلی از نقد ها منفی بودن ولی بازم بازی سلیقه ای هست
من نسخه دوم رو هنوز بازی نکردم. نسخه اول هیچ ویژگی شاخصی نداره که بتونه خودشو در حد بازی های درجه یک بالا بکشه. ساختار بازی که مثل ac هستش گیم پلی بازی هم اصلا در حد بازی های شاخ دیگه نیست شخصیت های ماندگاری هم تو بازی وجود نداره حتی خود الوی هم شخصیت کاریزماتیکی نیست. به طور کلی بازی خوبیه ارزش یه بار تجربه رو داره ولی در مقایسه با با بازی های دیگه سونی خیلی عقبه.
دقیقا استودیوی های سونی Open World خوب کم نداشتن نمونش Spider-Man
متاسفانه Horizon هیچ ویژگی شاخصی برای تبدیل شدن به یک گیم ماندگار رو نداره
همین بازیای که به جز گرافیک فنی و هنری هیچ چیز دیگهای نداره تبدیل شد به دومین بازی زندگیم
داستان درگیرکننده و غیرقابل پیش پینی ، گیم پلی عالی ، جهان پویا با تنوع آب و هوایی ، دی ال سی جذاب … دیگه چی میخوای ؟؟؟!
چند سالته عمو
برو جی تی ایتو بازی کن
تو راک استاری استانداردات بالاس😅
این Decima خودش اندازه یه Unreal Engine قدرت داره جا سونی بودم مثل Epic Games میزاشتم بقیه استودیو های ترد پارتی هم ازشون استفاده کنن این وسط یه سودی هم میبردم ازش
دسیما وو ناتیداگ انجین خیلی موتورای خوبین
باید بیشتر سرمایشو بذاره رو این انجینا به بقیه استودیو هاشم بده
مثال “آشپز” همینجا صدق میکنه.
(آشپز ماهر حتی با حداقلترین ها هم بهترین رو برات درست میکنه )
این فقط برای رندر ابر بود که همچین منظره ای درست کرده.
چرا باید همچین موتور گرافیکی شاهکاری رو بزاره تا همه بتونن استفاده کنن. این همه تلاش کنن تا همچین موتور قولی رو بسازن بعد بدن بقیه هم استفاده کنن؟ بلاخره باید یه چیزی داشته باشه تا با بقیه گیما متمایز بشه
Money !
مرزهای جدیدی واسه تعریف گرافیک فنی و هنری تعریف کرده
بی خود نیست ک انحصار نسل نهم منتشرمیشه
ارزش انتظار واس تجربه اش رو داره
منو یاد the order مینداره که تنها نکته ای که داشت گرافیک فنی و هنری بود و بجز اون دیگه هیچی نداشت
امیدوارم این بازیم واسه pc منتشر بشه
حیرت آور
چه میکنه دسیما
دوست دارم بازی بند استودیو و دث استرندینگو ۲ رو ببینم که جفتشون از این موتور قراره استفاده کنن
اون دوتا بازی تصور گرافیکشون مغز آدم رو جلا میده
ترول ها حمله نکنین زیر این پست
واقعا بازیش عالیه
خیلی زیباست
به نسل ۹ خوش اومدید
باح باح 🥲
هورایزن توی نسل هشت به اندازه بازی های الان گرافیک غول داشت و فنی چ بصری این که دیگه کاملا نسل نه هست و حتی فرا تر گوریلا با موتور دسیما جزو اولین ها هستند که به طور کامل و پیشگام بازی های نسل نه هستند 🫠
شما اصن عظمت و زیبایی رو ببین
اشرف مخلوقات فقط کسایی که به راحتی رو کنسولاشون اینارو میزنن
اسپم بازی های پلاس اسنشیال معرفی شدن
Sackboy: A Big Adventure
Mett Your Maker
Tails of Iron
خب مگه تو پلی استیشن داری برات مهم باشه؟!
فضولیش به تو نیومده دکمتو بزن
دایره لغاتت مثل همیشه به همین کلمات ختم میشه چیز دیگه ای هم بلدی؟🤔
دایره لغاتم کمتر باشه بهتر از اینه مثل امثال تو بی فرهنگ باشم که به همه فحاشی کنم !
حالا اون دوست داشت بازیای پلاس این ماه و اعلام کنه حتی اگه کنسول شو نداره
تو چرا این وسط فشار شو میخوری
این خودش پی سی پلیره همش داره ماله کشی مایکروسافت و ایکس باکس رو میکنه بعد برای من قیافه میاد
تو اینقدر ادعای داشتن داری ثابت کن
دا ماشین بنز نیس که را میری میگی تو داری تو نداری اینقدر غرور نداشته باش
فکر کرده کیه والا
یوبیسافت یاد بگیر این بازی از چیزی که تو ساختی بیشتر شبیه آواتاره ، نمیشه آواتارم بدن اینا بسازن
واسه تجربش به بازی اصلی نیازه!
نخواستم ممنون
اینجا باید حسرت بخوریم که پلی پنج نداریم دوران میان نسلی دیگه تموم شد پنج روز دیگه میرم واسه فروش پلی چهار و خودمو پرت میکنم تو نسل ۹ اینجوری نمیشه
کارش درسته
الدر اسکورولز؟!!
وای فک کن اینو چند سال دیگه بخوان واسه pc پورت کنن چی میشههههه:)
فکر کردم تصاویر از محیط شهر بازیش هست
به به ببینین دیگه اسپایدرمن ۲ وضعیتش چی میشه
سلام دوستان من نسخه یک رو بازی کردم گرافیکش عالی بود همه چیش ولی من گیم پلی اش رو دوست نداشتم همش یا تیر کمان بود یا دو تا ضربه با عصاش به رباتا توی نسخه دو گیم پلی عوض شده که بازیش کنم؟
هر کسی بازی کرده و از بازی لذت برده نوش جونش هر کی هم تا حالا بازی نکرده و نظرش اینه که بازی بدی هست نیاز به بحث نداره
من خودم زیرو داون رو بازی نکردم اما با فوربیدن وست از لحاظ گرافیکی و بعضی ماموریت های بازی راضی بودم و لذت بردم
اما به نظرم ارزش خرید دی ال سی نداره اونم با این قیمتا