سازندگان Redfall روی حذف نیاز اتصال دائم به اینترنت در بخش تکنفره کار میکنند
توسعهدهندگان عنوان Redfall در استودیوی آرکین (Arkane) به طور فعالانه در تلاش هستند تا الزام اتصال دائم به اینترنت را در زمان تجربهی بازی به صورت تکنفره حذف نمایند.
هاروی اسمیت (Harvey Smith)، کارگردان بازی Redfall، در مصاحبهای جدید با وبسایت Eurogamer فاش کرد که تیم سازندهی این اثر اکنون در حال تلاش برای تغییر نحوهی عملکرد بازی است تا امکان تجربهی آن به صورت آفلاین در بخش تکنفره را فراهم کند.
در قسمتی از این مصاحبه، از اسمیت در خصوص واکنش وی نسبت به افرادی که میخواهند بازی را در دنیایی که اکثر دستگاهها معمولاً به اینترنت متصل هستند، به صورت کاملاً آفلاین تجربه کنند، سوال پرسیده شد. وی در این باره توضیح داد:
معمولاً دو راه وجود دارد که سازندگان میتوانند به آن واکنش نشان دهند: اینکه بگویند بازی کاملاً آنلاین است و باید برای تجربهی آن اتصال دائم به اینترنت داشته باشید. اگر به اکانت استیم خود وارد شوید و آنلاین نباشد، عصبانی میشوید. همچنین اگر بازی را روی دستگاه ایکس باکس خود نصب کنید و نتوانید آخرین پچ را دریافت کنید، یا ببینید دوستانتان چه کار میکنند، عصبانی خواهید شد. دوم اینکه بگویند شما میخواهید همیشه آنلاین باشید؟ پاسخ اول به نظر من فاقد همدلی است.
افرادی هستند که در مکانهایی زندگی میکنند که قطعی اینترنت وجود دارد یا پهنای باندشان خراب است، یا با اعضای خانوادهشان رقابت میکنند، زیرا به عنوان مثال، یکی از اعضای خانواده فیلمی را در دستگاه دیگری پخش میکند. بنابراین فکر میکنم این یک انتقاد مشروع است.
کارگردان Redfall در خصوص انتقادات و واکنشهای منفی به خبر اعلام نیاز آنلاین بودن دائم در زمان تجربهی بخش تکنفره و همچنین احتمال بروز برخی تغییرات در این مورد اظهار داشت:
ما انتقادات را با همدلی فراوان میپذیریم و به آن گوش میدهیم. قبلاً کار را برای رسیدگی به این موضوع در آینده آغاز کرده ایم. باید کارهایی مانند رمزگذاری فایلهای ذخیره شده و انجام برخی اقدامات در بخش رابط کاربری برای پشتیبانی از آن انجام دهیم. ما در حال بررسی امکان حذف نیاز به اتصال دائم به اینترنت در بخش تکنفره هستیم، اما در این خصوص قولی نمیدهم، اما میتوانم بگویم در حال بررسی و کار فعالانه برای رفع آن در آینده هستیم.
هاروی اسمیت در ادامه به توضیح در مورد این موضوع پرداخت که چرا دنیای بازی Redfall در وهله اول برای آنلاین بودن طراحی شده بود.
هیچ نوع فروشگاه و پرداخت درون برنامهای در بازی وجود ندارد. شما می توانید لباسها و چیزهایی از این قبیل را در جهان بازی پیدا کنید که آنها مال شما هستند. ما برای یک DLC برنامهای داریم که در آن چند بار یک بسته شامل چیزهایی مانند اسلحه، لباس، شخصیتها و… را میفروشیم. در مورد این موارد بسیار هیجان زده هستم، اما این مانند یک DLC خواهد بود که از طریق ایکس باکس یا هر پلتفرم دیگری میخرید. نسخهای به نام Bite Back از بازی اصلی وجود دارد که با خرید آن برخی از موارد اشاره شده را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. ما قبلا در سری بازیهای Dishonored این برنامه را داشتیم و برای هر بازی که میسازیم، چنین چیزی را داریم.
اما سوال اینجاست چرا گیمری که میخواهد بازی را بدون افراد دیگر به صورت تکنفره تجربه کند، به آنلاین بودن دائم نیاز دارد؟ کارگردان Redfall در پاسخ به این سوال میگوید این بازی به شکلی طراحی شده است تا به سازندگان کمک کند که متوجه شوند افراد چگونه آن را تجربه میکنند و چه زمانی با مشکل مواجه خواهند شد.
این امر به ما اجازه میدهد تا برخی از موارد دسترسی را انجام دهیم. همچنین این موضوع به ما امکان مسافت سنجی را میدهد؛ به عنوان مثال اگر بازیکنان از نردبانها بیفتند و بمیرند، چیزهای جالبی پدیدار میشوند. بنابراین ما میتوانیم کد نردبان را تغییر دهیم. دلایلی وجود دارد که قصد انجام این کار را داریم که موذیانه نیستند.
بازی شوتر اول شخص جهان باز Redfall در تاریخ ۲ مه ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه برای مشترکین سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
سینگل پلیر = آفلاین
مولتی پلیر = آنلاین
اینو باید با آهن داغ حک کرد رو پیشونی بعضی از این بازی ساز ها، مخصوصا سازنده های کالاف که رسما سینگل پلیر رو دارن حذف میکنن از بازیشون.
جدا از اینکه موقع پلی دادن سینگل پلیر نباید هیییچ لزومی به وجود اینترنت باشه، خود المانت های جذاب بازی های سینگل هم به هیچ وجه نباید وابسته به بخش انلاین باشن.
مثال: بازی آخر کوجیما جذاب ترین بخشش مربوط به بخش ساخت و ساز بود که فقط پلیرهای انلاین میتونستن ازش بهره ببرن. واتس د فا*کینگ پوینت؟ ما سینگل پلیر میخریم که سینگل پلیر بازی کنیم. اگه بخوایم انلاین بازی کنیم خب میریم قسمت انلاین!
کاش میفهمیدن اینو و کمتر عذابمون میدادن.
کال آو دیوتی-حداقل بخش زامبیش-کلا یه اینترنت وصل باشی که کلا با آفلاینش فرق میکنه که بماند، تازه با اشتراک و بی اشتراکش هم با هم متفاوتن،رسما پوله زوره دیگه
ببین اگه این کارو نکنن دیگه کسی مجبور به خرید نمیشه ی مثال همین هیتمن تمام مراحل رو میتونی آفلاین بری اما چلنج ها کار نمیکنن تو آفلاین ، در نتیجه کلی آیتم گیرت نمیاد ، سر همین قضیه میخواستم هیتمن رو بخرم که خدارو شکر اومد روی گیم پس
انلاین بودن همیشه توی این دوره زمونه چیز عجیبی نیست و با وجود سرویس های موسیقی فیلم و گیم همه انلاین هستند . درسته بعضی جاها مثل همین ایران خودمون مشکل نت به وفور هست ولی اینم توجه داشته باشین که اگه همیشه سرورها انلاین باشن خیلی زود باگ ها و مشکلات برطرف میشن و …
دیابلو ۳ هم اتصال دائم بود ولی طرفدارا بد جوری انتقاد کردن مجبور شدن آفلاین کنن اینم آفلاین می کنن بعد یه مدت سازنده ها هم این کارو می کنن که اگه بازیت هکی باشه نتونی ازش استفاده کنی
آورین .
یکم سر عقل اومدین .
دلایل شون برا حتما انلاین بودن واقعا چرت بود به نظرم
همچین چرت هم نیست واسه کرک و هک نشدن بازیه
به نظر من به خاطر اگه تاخیر هم میخورد می ارزید حداقل به خاطر حذف جو منفی به خاطر این موضوع
ولی به طور کلی اینا چی کار کردن که خودشون هم توش موندن !!
نظرم کم کم داره نسبت به این بازی عوض میشه
عجب چیز تو مخیه این اتصال دائم برای بخش تک نفره
نمیدونم چرا نمایشهای این بازی متای ۸۷ رو تو گوشم فریاد میزنن. بهنظرم یا ۸۷ میشه یا یهکم بالا-پایینتر. باتوجه به اینکه این متا برای یه بازی FPS نمرۀ خیلی خوبیه.
کی مجبورت کرده بزاری که حالا مجبوری برداری؟
بهترین خبر امروز برای من همین بود…
بشدت منتظرشم پلی بدم
مرسی آرکین که هستی
مرسی ماکروسافت
اینم نتیجه اتحاد بازی بازها. باید ببینیم سرانجام suicide squad چی میشه.
ارکین استودیوی دوست داشتنی هست هر کاری انجام میدن منحصر به خودشونه .بعضیا میگن این بازی left 4 dead
هست ولی وقتی اومد میبینی کاری ردفال میکنه شاید شبیه کارای خودش باشه شبیه هیچی دیگه نیست
نقدهای پیش نمایش بازی اومد: منتقدها همه راضی
🟣 نگاهی بر اطلاعات و نکات بدست آمده از پیشنمایشهای منتشر شده از بازی Redfall
🔸 ارائهی یک تجربهی تکنفره قوی.
🔶 بهترین گانپلی توسعه داده شده توسط Arkane.
🔸 شباهتها و مقایسههای متعددی از آن با عنوان FarCry صورت گرفته است.
🔶 طراحی مرحله عالی که بسیار درگیرکننده است.
🔸 دیانای مربوط به آرکین همچنان در آن حفظ شده است.
🔶 تلاش آرکین برای حذف اتصال به اینترنت
برا کسایی که از گیم پس دان میکنن فرقی نداره در هر صورت باید آن باشن
مرسی آرکین😭🖤
اگر بازی های مولتی سعی کنن بخش آفلاین هم مثل قبل به بازی هاشون بیارن خوب میشه که با چند تا دسته با هم بازی بکنیم جمعا در کنار بخس مولتی.
اگر ترکیبی یعنی چند دسته و آنلاین هم بشه چقدر خوب میشه.
کاملا درست گفته دمش گرم فکر مارم کرده جاهایی که قطعی داره باند پهناش پهن نیست نخ مثل اینجا دمشون گرم تو رو خدا ایکاش پیغام ما به کمپانی های بازی سازی برسه مارو هم تو ایران ببینن جزو مشتری ها پلیر ها حساب کنن والا کم گیمر باهوش منتقد بازی ساز با استعداد نیستن تو ایران