مکانیسمهای جدید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باعث تحول دنیای آن خواهند شد
به گفتهی تهیهکنندهی سری زلدا، مکانیسمهای جدید توسعه یافته برای بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باعث تغییر و تحول دنیای آن خواهند شد.
شرکت نینتندو در آستانهی انتشار بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، جزئیات کمتر از انتظاری را عرضه کرده است و با توجه به اینکه این بازی جهانباز موردانتظار تنها در کمتر از دو ماه آینده منتشر میشود، طرفداران مشتاق دریافت اطلاعات بیشتری از آن هستند. حال انجی آئونوما (Eiji Aonuma)، تهیهکننده سری زلدا، جزئیات مختصری را در مورد بازی آینده با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.
آئونوما اخیرا در مراسم اهدای جوایز بازی فامیتسو (Famitsu) توضیح داد که اگرچه بازیکنان ماجراجوییهای بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را در دنیای Hyrule Kingdom از نسخهی قبلی دنبال خواهند کرد اما این دنباله دارای مکانیسمهای جدیدی گیمپلی است تا تجربهی کاملا جدید را ارائه نماید و دنیای بازی را دچار تحول کند. این تهیهکننده در ادامه اشاره کرد که بازیکنانی در حالتی تجربهنشده میتوانند دنیای Hyrule Kingdom را کاوش کنند.
نینتندو هنوز در مورد نقشهی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom اطلاعاتی منتشر نکرده است اما با توجه به تریلرهایی که تاکنون از آن دیدهایم، احتمالا بخش اعظمی از محتوا و مکانیسمهای گیمپلی جدید این عنوان بر محور آسمان باشند. علاوه بر این، نینتندو اخیرا تایید کرد نسخهی آیندهی سری زلدا با قیمت ۷۰ دلار عرضه خواهد شد و این قیمت میتواند منعکسکنندهی تجربهی فوقالعاده کامل و عمیق آن باشد. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قرار است در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۲ مه ۲۰۲۳) روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
تو بازی قبل با گلیچ ماشین میساختند تو این بازی میتونی رسمی ماشین بسازی >:^)
فکرشو بکن! خیلی می تونه مکانیسم ساخت وسیله ها عمیق باشه!
به شدت جالب بود همین چیزش اولین بار بودی که در این حد قشنگ و با کیفیت این ماشین سازی رو میدیدم تو یه گیم با این همه جزئیات
فقط اینو میتونم بگم متای این بازی بالای ۹۶ خواهد شد و بهترین بازی سال هم خواهد شد وسلام .
با اینکه دوس دارم رزیدنت ایول ۴ ریمیک بهترین بازی سال بشه🥲
متاسفانه همینطور هم خواهد شد
لشکر پاچه خواران نینتندو در وهله اول یک ۱۰/۱۰ گنده به بازی میدن بدون اینکه عنصر مهمی مثل “داستان” رو مدنظر قرار بدن.
بیا برو چرت نگو بچه سال )
به این نتیجه رسیدم که اصلا بازیو پلی ندادی بعد هم میای اینجا نظر میدی
به این نتیجه نرس، چون همین الان دارم پلی میدم
با NPC ها حرف میزنی؟
اگه داستان برای شما مهم تر از گیم پلیه لطفا برید فیلم ببینید
فیلم خوب هم کم نداریم
کلا انگار با سوییچ و کلا نینتندو مشکل داری من هم خیلی از بازی های که از نظر همه خوبن رو دوست ندارم اما نمیام بگم بازی آشغاله و منتقد ها رو خریدن! به سلیقم نخورده
اول اینکه A.Off جان اگر به آزادی بیان اعتقاد داشته باشی باید بدونی که هر کسی حق داره نظرشو بگه.
دوم اینکه اگه ۲۰ سال پیش صنعت گیم رو در نظر بگیری آره حق با توعه، ولی الان تو نسل ۹ ، داستان یک بخش مهم از بازی محسوب میشه و به نوعی یک استانداردیه که تقریبا همه بازیسازها فهمیدن که باید رعایت کنن وگرنه بازیشون با شکست مواجه میشه. بجز نینتندو که اگر باد فتق هم بده بیرون ۱۰/۱۰ میگیره.
مشکل دقیقا همینه، داستان واسه بقیه بازیها یک عنصر مهمه و روی نمرهاشون تاثیر داره، ولی وقتی به بازیهای نینتندو میرسه دیگه داستان بی اهمیت میشه.
این عادلانه نیست به هیچ وجه.
من دارم بازیش میکنم، به قدری بازی مجذوبم حرده از هر نظر که میگم چرا اینو سال پیش بازی نکردم. اتفاقا از نظر داستانی هم تو سطح بالایی قرار داره. فعلا که اینطوری بوده.
به نظرم نسخه قبلم همینطور بود و اون گیم پلی اخری که دیدم یه جورایی مطمئنم کرد باز با یه شاهکار طرفیم
نظر نامحبوب:
زلدا یک بازی اورریتده و فقط و فقط با پاچهخواریِ ژورنالیست های نینتندو گنده شده.
این بازی هیچوقت جایگاهی در عرصه مین استریم گیم نداشته و هیچوقت در حد و اندازهایی نیست که با عناوین AAA کمپانی های بزرگ رقابت کنه.
اگه بخوایم به افسانه زلدا جایزه بدیم، باید یه لیگ جدا مخصوص بازی های نینتندو درست کنیم، نه اینکه زلدا رو توی لیگ بازیهای استودیوهای بزرگ مثل راکستار و ناتی داگ و سانتا مونیکا قرار بدیم و از بین عناوینی که ساختشون ده برابر بیشتر از زلدا هزینه و زمان میبره، خود زلدا رو به عنوان بازی سال معرفی کنیم.
اگه میخوان گوتی ۲۰۲۳ رو هم دو دستی بدن به زلدا، ما نیستیم دیگه… گوتی برا خودتون.
نظر فاقد اهمیت*
اولین و آخرین بازی جهان بازی که فرمول زلدا رو استفاده کرد الدن رینگ بود، و حالا این از دیدگاه لشکر پاچه خوارانِ نینتندو یک انقلاب در سبک جهان باز محسوب میشه (مُردم از خنده).
جدی اگر این ژورنالیست های بی مغز وجود نداشتن، نینتندو تو همون دوران آتاری محو میشد.
اگه بخوام چشمون رو باز کنیم میبینم که نه تنها زلدا botw بلکه تمامی آثار نینتندو توسط باقی سازنده ها مورد الهام قرار گرفتن این رو هم میشه از صحبت های بازی ساز ها فهمید هم از این تاثیر توی گیم پلی و طراحی بازی دید
واقعا نمی تونیم تاثیر بازی های متروید رو روبازی های مترویدونیای نبینیم ! نمیشه خلاقیت مراحل super marioworld رو توی بازی های پلتفرمر و mario 64 و zelda ocarina of time رو توی بازی های سه بعدی ندید!
نمیشه تاثیری که زلدا های دوبعدی روی بازی های مثل Tunic وDeath’s Door رو ندید!
خلاقیت و هنر نینتندو اینجاست که فقط بازی رو برای سرگرمی می سازن! همین خلاقیت نینتندو باعث شده به اینجا و این جامعه طرفدار برسه چون نینتندو از اول یه هدف داشت ساخت بازی سرگرم کننده!
و الان چقدر باقی بازی ساز های از آثار قدیمی نینتندو توی خلق اثر جدید کمک میگیرن! و به جرعت می تونم بگم این حجم از تاثیر گذاری رو هیچ شرکتی بجز نینتندو نتونست توی بازی سازی و هنر سرگرمی بزار
داداش تو داری راجع به ۱۹۹۶ صحبت میکنی نه الان :))
دلم به حال اونایی که مثبت دادن میسوزه
برس اف د وایلد >>>>>> تمام بازیای همهی استودیو هایی ک نام بردی و حتی استودیوهایی ک نام نبردی
واقعا botw بینظیره!
کلا که پرت حرف زدین ولی جالبه که بدونید zelda breath of the wild از بازی هایی چون گاد آو وار و ردد دد دو و لست آو آس دو هزینه دِوِلوپ و ساخت بیشتری داشته، نمیدونم دقیقا روو چه حساب یه بلاک باستر رو فکر کردین کم هزینه ست، این حرفها فقط از کسی که تابحال این بازی هارو تجربه نکرده برمیاد
زلدا و استارفیلد امسال بیان و همون چیزی بشن که انتظار میره برام (زلدا بالای ۹۳ و استارفیلد بین ۸۸ تا ۹۴) دیگه برای کل نسل چیز زیادی نمیخوام، بایونتا ها هم که اومدن و یدونه متروید پرایم چهار و دوتادونه rpg بزرگ از ابسدین و فیبل و اِوروایلد و سایلنت هیل و نسخه جدید دووم و ولفنستین و کستلوانیا و متال گیر و یه ریمیک از سایفون فیلتر و داینوکرایسیس و یه نسخه جدید از پرینس آو پرشیا و اسپلینترسل و اونیموشا یه نسخه داستانی خفن از بتلفیلد و ماریو ادیسی دو و دانکی کونگ تریدی و دراگون ایج و مس افکت و بایوشاک و جی تی ای و رد دد جدید و احیای آیپی های قدیمی اکتیویژن و احیانا استرال چین دو هم بیاد که دیگه عالی میشه، همین آقا من بسمه چیز دیگه نمیخوام تعارف هم ندارم کلا آدم قانعی هستم، اگر اونایی که انحصاری پلتفرم های دیگه نیستن هم روز عرضه بیان روو گیم پس که دیگه تا آخر عمر همینطور به قناعت خودم ادامه میدم
زلدا botw بینظیر بود
برای بار سوم دارم بازیش میکنم چقدر این بازی عالیه
این بازی یه شاهکار هنری بود
متاسفانه خیلی در ایران نادیده گرفته شده امیدوارم همه بتونن زلدا botw رو تجربه کنن و ازش لذت ببرن (-:
هیچ وقت اولین حسی که زلدا رو شروع کردم و بازی من رو توی یه دنیای بشدت زیبا و بزرگ رها کرد یادم نمیره
هم حس ترس بود هم حس ماجراجوی!
امیدوارم بازی بعدی هم یه شاهکار مثل botw باشه
تو ایران پلتفرمش رو ندارن و خب اکثرا هم کژوال پلیرن عین واقعیت یا انلاین پلیرن
قدر این جواهر رو هرکسی نداند ..
بازی بینظیر و زیبا بود
امیدوارم تو این نسخم بشه با دوتا بمب سفر کرد 😂
تنها چیزی که ازش مطمئنم
متای بازی بالای ۹۵