فروش ۲ میلیون نسخهای Sifu در سراسر جهان
کپلر اینتراکتیو (Kepler Interactive) در بیانیهای اعلام نمود که عناوین Scorn و Sifu در سال اول عرضه خود ۵۰ میلیون دلار سود به دست آوردهاند.
شرکت کپلر اینتراکتیو که وظیفه انتشار عنوان Sifu ساختهی استودیوی اسلوکلپ (Sloclap) و Scorn ساختهی استودیوی اب سافتور (Ebb Software) را برعهده داشته است در بیانیهای اعلام کرد که عناوین یاد شده در سال اول عرضه خود موفق به کسب بیش از ۵۰ میلیون دلار سود شدهاند. این دو بازی آمار فروش فوق العادهای در زمان عرضه خود تجربه کردهاند؛ خصوصا عنوان Sifu که پیش از عرضه رسمی برای ایکس باکس و استیم موفق به فروش بیش از ۲ میلیون نسخه در سراسر جهان شده است.
شرکت کپلر در ادامه نیز به معرفی برخی از شرکای تجاری خود در سال ۲۰۲۳ نمود که شامل سرمایه گذاری در استودیوی سنگاپوری سازنده عنوان Cat Quest یعنی The Gentlebro خواهد بود. کپلر با استودیوی مذکور ضمن فراهم کردن «متخصصان توسعه بازیهای موبایل» در ساخت بازیهای آینده شریک خواهد بود. همکاری در عرضه جهانی عنوان ادونچر داستان محور استودیوی فرانسوی سندفال (Sandfall) نیز از دیگر برنامههای آینده کپلر خواهد بود.
همراه با عرضه عنوان Sifu برای پلتفرمهای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی از طریق استیم، به روزرسانی جدیدی نیز تحت عنوان Arenas به بازی اضافه خواهد شد که شامل ۵ حالت جدید، ۹ مکان و ۴۵ چالش خواهد بود که چیزی در حدود ۱۰ ساعت گیمپلی جدید به بازی اضافه خواهد کرد.
عنوان Sifu در حال حاضر برای پلتفرمهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی از طریق اپیک در دسترس قرار دارد، همچنین نسخه ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی از طریق استیم نیز در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۳ (۸ فروردین ۱۴۰۲) در دسترس علاقهمندان خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چه اسم باحالی داره استودیوش
Ebb software
Ebb اینجا معنی “غرق شدن در خود ” رو میده
اگه بخوایم تعمیم بدیم
ینی یه بازی های میسازن که مخاطب توش غرق بشه
Sifu که واقعا اینطوری بود…
البته Ebb Software استودیو سازنده Scorn هست اون Sloclap هستش که سازنده Sifu هستش
البته Scorn رو این استودیو ساخته …
بسیار عالی، البته sifu رو ebb نساخته، اسکورن رو ساخته. Sifu رو اسلوکلپ ساخته. ناشر جفتشون یکی بوده کپلر اینتراکتیو
برای یه همچین بازی تو همچین ژانری اونم ایندی این فروش سرسام آوره !
لزوما نه. Dead cells که فوق العاده از این بازی سخت تره و ژانر خاص پسندتری داره و مهم تر از همه تبلیغات های سونی رو نداشت تا پایان سال ۲۰۲۱، ۶ میلیون نسخه فروخته. البته که روی موبایل هم عرضه شده ولی خب اگر اشتباه نکنم در حال حاضر هم روی گیم پس و هم روی پلاس موجوده دد سلز.
به نظرم حق سیفو خیلی بیشتر از این حرفاست و امیدوارم در صورت ساخت دنباله، بازی فروش خیلی بهتری رو تجربه بکنه.
https://www.statista.com/statistics/1190631/dead-cells-units-sold/
اسکورن برای پلی استیشن کِی میاد ؟ برچسب آخرین نمایشش در کنفرانس ایکس باکس که console launch exclusive بوده
داش بیاد هم مگه رایگان باشه بازی کنی وگرنه کلا ۵ ساعته و گیم پلی و داستان پر ایرادن ، اما اتمسفر خداس
بازی خوب و خوش ساختی بود
حال کردم
با اینکه رو استیم و ایکسباکسم نبوده و بازی هارد کوری هم هست اینقدر فروخته فوق العادست این امار برای یه ایندی بعدش میان میگن ایندیا رو پلی استیشن دیده نمیشن و فروش ندارن در صورتی که استری و سیفو از کل ایندیای ایکسباکس هم پر فروش تر بودن هم محبوب تر
نابغه ایندی های ایکس باکس اکثرا رو گیم پس هستن و نیازی به فروش ندارن مایکروسافت بیشتر از تصورت به اینا پول میده بابت اومدن رو گیم پس اما تو پلیستیشن اینطوری نیست شما محکوم به خرید بازی هستین در اصل ۲ میلیون با توجه به فن بیس بزرگ سونی هیچ حساب میشه اما برای همچین استودیوهایی این درآمد خوبه
اینها دروغه
من میدونم
یه سازنده بازی های ایندی نا شناس گفته که بازیای ایندی روی سرویس ps دیده نمیشن و گیم پس باعث فروش بیشتر بازیای ایندی میشه
همه اینا کذبه
🤣🤣🤣🤣
Sifu روی سرویس PS Plus نیست.
داخل اون خبر نوشته بود فروشگاه ps
من اشتباه سرویس نوشتم
شاید بعضی ها بد برداشت کنن ولی یه نگاه بندازید
یه گیمی مثل سیفو بعد یه سال دو میلیون نسخه فروخته
یه گیمی مثل های فای راش تو یه ماه دو میلیون نفر تجربش کردن
اینجاست که سرویس ها قدرتشون رو نشون میدن
بد برداشت میکنن دیسلایک هم میکنن😆 ول کن بعضیارو
اگه از نظر ارزش برای خود کمپانی میگی
خب این ۲ میلیون فروخته
هم سونی سود کرده هم سازنده به پول ساخت بازی رسیده
ولی اون طرف رو سرویس ۲ میلیون نفر تجربه کردن
این در حدی هست که خرج بازی بعدیو در بیاره؟
اصلا سودی داشته برای گیم پس؟
قطعا نه
نمیدونم راجب قرارداد هایی که میذارن برای اومدن بازی ها به گیمپس میدونی یا نه ولی یه مبلغی رو ماکروسافت بهشون میده
اونجاست که استودیو با خودش میگه من ریسک کنم بزارم فروش کنم یا پولم رو بگیرم بزارم گیمپس هم خودم شناخته شم هم پولم رو گرفتم دیگه
برای استودیو های دیگه اره
ولی نه های فای راش که خود ماکرو بودجشو تامین میکنه
که این کار برای استودیو های داخلی هیچ سودی نداره
شیفو یا سیفو گیم سختیه رو گیم پسم باشه خیلی سراغش نمیرن
ثانیا کیفیت گیم تعیین میکنه از کجا تهیه بشه یعنی چه … یعنی گیم کیفیت بالایی داشته باشه هرجا باشه مردم به سراغش میرن چه گیم پس و چه به صورت اورجینال
و همینطور با اینکه گیم پس فرصت خوبی به خیلی از پلیرا میده برای تجربه بازیا … خیلی گیما تو گیم پس خاک میخورن چون کیفیت بالایی ندارن
یه سرویس زمانی ارزشمنده که به طور نسبی دارای گیم های با کیفیت خوبی باشه .
الان فروش و خرید یک بازی رو با دانلود از سرویس مقایسه کردی:/
دو میلیون نفر تا ۴۰ دلار برای این بازی پول دادن.
دو میلیون نفر فقط بازی رو روی یک سرویس دانلود کردن.
متوجه فرق فروش و دانلود هستی!؟ 🌚
در ضمن Sifu خیلی هم خوب فروخته نسبت به عرضه اش که فکر کنم نزدیک Elden Ring و HFW بوده.
حرف منو نگرفتی میگم سرویس باعث شده های فای راش فقط تو یه ماه دو میلیون تجربه داشته باشه که سود دو طرفس هم گیمر براش خوبه هم خود کمپانی بیشتر شناخته میشه
ولی سیفو بعد یه سال دو میلیون نسخه فروخته
این به سیاست های استودیو برمیگرده کدوم کارو انجام بده
مقایسه اشتباهی کردی ربطی بهم ندارن اون یک بازی هست که رو سرویس قرار گرفته در کنار ۱۰۰ ها بازی دیگه که طرف با ۱۸۰ دلار یا کمتر تو یک سال همه رو به دست میاره…
فروش بازی همیشه طولانی مدت هست دوست عزیز تو ماه اول سیفو ۱ میلیون فروخته.
درامد زایی سیفو قطعا بیشتر بوده فروش یه بازی خیلی خیلی مهمتره تا تجربه کردن بازیا بصورت رایگان رو سرویس سیفو هفته اول عرضش یه میلیون نسخه ۴۰ ۵۰ دلاری فروش داشت
من گیمرم با سود کمپانی کار ندارم
هرکس سیاست های خودش رو داره ماکروسافت به واسطه پشتیبان مالی شدیدش میخواد رو گیمپس خرج کنه که متاورس رو فتح کنه
کمپانی ها وقتی سود بیشتری کنن بیشترم روی بازیای بعدیشون سرمایه میذارن در نتیجه احتمالا محصول بهتری میبینیم که به نفع ما گیمرا هم هست وگرنه اگه یه کمپانی ضرر کنه دیگه بازی نسازه بعدش نفعش برا چیه؟؟
فروش یه بازی رو به تعداد پلیرای بازی رو سرویس مقایسه نمیکنن های فای راش ماه عرضش جزو ۲۰ تای پر فروش اروپا و امریکا هم نبود
چجوری میگی نبود
https://gamefa.com/909126/%db%b1%db%b0-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d9%81%d8%aa%db%80-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1%d9%85/
تازه این فروش تو حالتی بود که تو یه مراسم کوچیک بدون تبلیغات منتشر شد و تو اون زمان هم هاگوارتس و دد اسپیس عین بنز میفروختن
این فروش رو استیمه که هفته اول و دوم عرضشم بوده ولی در مجموع کل فروش نتونست جزو پر فروشترین های ماه بشه
سونی فنا چقدر اسکورن رو مسخره میکردن اما مشخص شد یکی از موفق ترین و سود آور ترین بازی های این استودیوست و اینجاست که قدرت گیم پس مشخص میشه این همه آدم پلی دادنش و باعث رشد درآمد این استودیو شد اما سونی فنا میگن دی وان بودن باعث کاهش کیفیت میشه
کجا به فروش قوی اسکورن اشاره شده؟؟؟وقتی امار فروششم منتشر نکردن یعنی خیلی خاص نبوده بر عکس سیفو که این دومین باره امار فروشش اعلام میشه
اولا اسکورن اصلا نیازی به فروش نداره چون کلی پول از خود مایکروسافت گرفته تا بیاد رو گیم پس و این به دیده شدن این بازی بشدت کمک کرده
خب برای چی از موفقیت اسکورن حرف میزنی😂
چون انحصاری بود و دی وان رو گیم پس و اینکه شماها مدام دی وان ها و انحصاری های ایکس باکس رو مسخره میکنین همین امار این ناشر زد تو برجک شماها و بشدت مثل همیشه فشاری شدین
قبلش ماکرو پولشو میده که بیاره رو گیم پس
به این میگی موفقیت؟😂
کاری که مایکروسافت میکنه برای سازندگان مستقل خارق العاده ست یه شرکت ناشناس بازی میسازه مایکروسافت بهشون پول ساخت رو میده برای آوردن رو گیم پس و اینطوری اون سازنده ترس نفروختن بازی نداره و ریسک نداره بعد اون بازی رو پلیستیشن، ایکس باکس و پیسی هر چقدر بفروشه میشه سود خالص برای اون شرکت اینطوری امکان ضرر دهی سازنده بشدت پایین میاد چیزی البته برات قابل درک نیست
خب این موفقیت نیست 😂
موفقیت اینه که موقعی که هورایزن فوربیدن وست و الدن رینگ اومدن بازیو عرضه کنی و ۲ میلیون بفروشی
چقدرم که این بازی دیده شد😅
اگه موفق بود امار پلیر یا تعداد فروشش رو میگفت
تکنبکهاش عالی
گرافیکش عادی
البته هیجان بالایی داشت
خیلی حال داد بهم..
ولی کاش سبک گرافیکش َطبیعی بود نه فانتزی
تنها بازی ایندیی بود که میخواستم به خاطرش، دسته رو بشکونم ولی یهو قیمت دسته یادم اومد و پشیمون شدم😂
تنها گیمی که پلاتش کردم
این بازی بسیار جذابه ولی تا هم اکنون پارم کرده.بسی سخت است.
بالاخره تمومش کردی یا نه؟
آخریه کشتم برای همین نیو گیم زدم و نخوندم وار ادامه دادم و هم اکنون باس دوم رو تو بیست سالگی کشتم😁
من که خیلی خوشم اومد تا باشه بیشتر از این بازیا