نیل دراکمن نمیتواند برای رونمایی از بازی چندنفرهی The Last of Us صبر کند
نیل دراکمن (Neil Druckmann)، خالق سری The Last of Us، بهقدری نسبت به بازی چندنفرهی جدید این مجموعه هیجانزده است که نمیتواند برای رونمایی از آن صبر کند.
سال گذشته و طی مراسم Summer Game Fest 2022 بود که نیل دراکمن به همراه بازیگران اصلی مجموعهی The Last of Us روی صحنه رفت و با انتشار تصاویری مفهمومی از در دست ساخت بودنِ بازی چندنفرهی داستان محوری از این سری خبر داد. کمی بعد، دراکمن اعلام کرد که این «جاهطلبانهترین بازی ناتی داگ» است و حال که نزدیک به یک سال از این صحبتها گذشته، دوباره اخبار این عنوان، نقل محافل دنیای بازیهای ویدیویی شده است.
بهتازگی نیز نیل دراکمن طی گفتگویی در Kinda Funny Games Spoilercast، ضمن تائید این موضوع که عنوان چندنفرهی The Last of Us «بازی بزرگ بعدی» ناتی داگ خواهد بود، از احساسات خود نسبت به رونمایی از این پروژه صحبتهایی به میان آورده و اعلام کرده است که برای نشان دادن بازی، هیجان زیادی دارد:
چیزی که تیم ما ساخته و پرداختهاند واقعاً جالب است. این [بازی] با کارهایی که تاکنون کردهام فرق میکند چون توسط افراد متفاوتی ساخته شده است اما با این حال، برای من بسیار هیجانانگیز است. نمیتوانم برای نشان دادن این بازی صبر کنم.
نیل دراکمن
لازم بهذکر است که دراکمن در عنوان چندنفرهی The Last of Us، صندلی کارگردانی را کنار گذاشته و هدایت این پروژه را چند تن از افراد کهنهکار این استودیو یعنی آنتونی نیومن (Anthony Newman)، جوزف پتیناتی (Joseph Pettinati) و وینیت آگاروال (Vinit Agarwal) برعهده دارند. دراکمن که طبق شایعهها گفته میشود مشغول کارگردانی قسمت سوم The Last of Us است، در این بازی نقش تهیهکننده را ایفا میکند.
و درنهایت، اگرچه تاریخ دقیقی از انتشار این بازی در دسترس نیست اما طبق آگهی شغلی جدید استودیوی ناتی داگ، احتمالاً کاربران پلی استیشن ۴ نیز در کنار دارندگان پلی استیشن ۵، امکان تجربهی آن را داشته باشند.
منبع: Gamingbolt
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
ماهم صبر نداریم برای شاهکار بعدی
شاهکار؟ ناتی داگ هیچ وقت بازی هاش جز بهترین مولتی پلیر سال نبوده ,
سابقه نشون داده چه منتقدین چه سازنده چه گیمرا هر کدوم بازی داستانی زیاد میکنن هیچ درکی مولتی پلیر ندارد
چون بازی برای پی سی منتشر نمیشه و چون استریم نمیشه زود پلیر از دست میده
آها ، اوکی.
چون ناتی داگ هیچ وقت مولتی پلیر جدا نداده بود
یا مولتی پلیر لست ۱ بود یا مولتی پلی انچارتدا
این یه بازی جداست تو دنیای لست که مولتی پلیره
البته مولتی پلیرای قبلیشونم خیلی خوب بودن
پلیرم زیاد داشتن
منتغیه
مگه انلاین نیست ما که افلاین کار میکنیم نمی تونیم بازیش کنیم؟😭😭😭🤧
خب نتونه.( البته دراکمن بیشتر برای موارد هم ج ن س گ ر ا یی در بازی و سریال اضافه کردن نمیتونه صبر کنه تا اینجور موارد بهرحال هر کسی یه پول خوبی بگذاره کف دستش این موارد آسیب زا رو با کمال میل به اثرش اضافه میکنه!!!)
اسیب زا؟
چه اسیبی به تو زدن؟
یکی که اینجور به دنیا اومده چه اسیبی به تو زده؟
کسی که کرو لاله به تو اسیب میزنه؟
یا کسی که سندروم داون داره؟
تا کی میخواین عقب بمونین؟
ما هم همینطور آقای دراکمن، ما هم همینطور
البته برای ای پی جدیدشون بیشتر هایپم
I’m waiting ✋️
No no everyone waiting😎
واقعا برای هایپ شدم حتی نیل دراکمنم برای نمی تونه صبر کنه wow
یکی به سونی بگه یه شو کیس بذاره😂
از کالاف بگذر
یه لحظه تصور کن (با توجه به ساختارشکنیهایی که Naughty Dog از خودش نشون داده تا به اینجا) آیپی جدید این استودیو یه عنوان شوتر اولشخص شدیداً داستانمحور در حد عناوین AAAA باشه که سطح بازیهای شوتر داستانی رو یهو چند پله ارتقا بده. (البته که دستیابی به لول کاری Ken Levine خیلی کار سختیه و چالشیه که گاو نر میخواهد و مرد کهن)
اون مدلی که ناتیداگ داستان سرایی میکنه به شوتر اول شخص نمیخوره
ناتیداگ خیلی سعی میکنه احساسات رو با جزئیات چهره نشون بده که این تو شوتر اول شخص درست حسابی در نمیاد
گوریلا گیم یه کیلزون بسازه با داستان قوی تر کافیه
هیچ بازیی نمیتونه وزن اسلحه رو به خوبی کیلزون ۲ و ۳ بهت انتقال بده
من همیشه گفتم گیم پلی کیل زون یه سنگینی خاص داره ک هیچ رقیبی نداره
به خدا
هر اسلحه وزن خودشو داشت
خون پاشیا
هوش مصنوعی که تو هیچ شوتر دیگه ای حتی نزدیکش هم نیست
گرافیک
طراحی دشمن خدااا
پیش زمینه داستانی عالی
فکر کنم اولین شوتر اول شخص که کاورگیری رو اورده بود
اون بازی فقط به خاطر داستان کوبیده شد
برای من کیلزون ۲ و ۳ بهترین شوتر های اول شخص هستن
بمباران میشه
به شدت منتظرم
ناتی داگ هیچ وقت بازی بدی نداد بیرون
از همون قدیمش که کراشو میداد بیرون تا همین الان
در موفقیت این بازی دریق نکنید
استغاده از کلمۀ ”دریغ“ برای این جمله اشتباهه، از نظر املایی بهتره تو این جمله بگی ”شک“ نکنید.
این community با وجود یه سری افراد عجیب غریب که توشن
اصلا ارزش نداره که بخوام براش دقیق باشم
اگه رایگان باشه و برا pc هم بدن عالی میشه
فکر نکنم رایگان باشه
Only on playstation
این که کارگردانه نمیتونه صبر کنه پس ببین چی ساختن .
امیدوارم اول یه آی پی جدید و خفن و عالی بده و بعد د لست ۳
امیدوارم تو فصل دو د لست همونطور که توی فصل اول سرنوشت بعضی کاراکتر هارو عوض کردن همین اتفاق بیفته و یه مسیر متفاوت با بازی داشته باشه . سخته ولی به نظرم ارزشش رو داره تا گیمر ها هم بتونن از این سریال بیشتر لذت ببرن .
فکر کنم طبق این متن کارگردانش خودش نیست ، ولی هر چی ناتی داگ بسازه عالیه
تیم اصلی الان داره رو ip جدید کار میکنه
اینو لست پارت وانو یه گروه دیگه ساختن
مگه ما میتونیم صبر کنیم ؟؟
البته با این وضع اینترنت شاید نشه تجربه اش کرد 💔
متأسفانه یاد سرور هایه لست ۱ افتادم
متاسفانه متاسفانه فیلتر شد بود چند سال اخر
امیدوارم این واسه همه بازهایع ناتی داگ صدق نکنه
نقش تهیه کننده؟ مگر تهیه کننده هزینه های ساخت تقبل نمیکنه؟
تهیه کننده همون مدیر پروژه هستش , تیم ها و بخش ها مدیریت میکنه مثلا کی باشه
🙄😑😓
فقط از نقش تهیهکنندهها همین بس که یکی از محبوبترین ژانرهای فعلی صنعت گیم یعنی Souls-Like به خاطر وجود تهیهکنندهی زیرک و آیندهنگری مثل Takeshi Kajii بود که بهوجود آمد وگرنه محصول ذهن Hidetaka Miyazaki همون اول راه تو نطفه خفه میشد.
نع، از هماهنگی کارهای نشر بگیر تا مذاکره دریافت بودجه و مدیریت مالی و تجاری پروژه و احیانا اگر بخواد روو فروشگاه های اپیک یا استیم منتشر بشه با اونا هم مذاکره و قرارداد میبنده. هماهنگی زمان انتشار و اطمینان از عرضه بموقع، همینطور مدیریت استخدام های تیم (طبیعتا با هماهنگی کارگردان)، همچنین هماهنگی بین بخش های مختلف ساخت بازی از مهندسین صدا بگیر تا طراحان و برنامه نویسان، و در نتیجه مطمئن میشه که پروژه در مسیری که قرار بوده در حال حرکته و محصول نهایی همونی میشه که ازش انتظار میره. کارِش بیشتر از کارگردان نباشه کمتر نیست
اوه اوه اوه
دراکمن تهیه کنندست.
سونی که نمی تونه خیلی رو حرفش حرف بزنه.
خودشم که کلا اهل حرف رو حرف زدن نیست.
خدا می دونه چقدر خرج این بازی کرده باشن🔥
با اینکه زیاد فن پروپاقرص د لست نیستم، ولی برای این بازی هایپم. دنیای لست اتمسفر فوق العاده ایه داره( جدا از بحث داستان) و واقعا یکی از بهترین بازیا از نظر اتمسفر و طراحی جهان آخر الزمانیه. ینی قشنگ تک تک ساختمونا، خیابونا، مبتلاها، کلا هرچیزی که توشه یه حس عجیب و غمناکی بهت میده. هیچ بازی زامبی دیگه ای تا حالا همچین اتمسفر قوی برا من نداشته. حالا فکرشو کنید یه بازی چند نفره با اتمسفر و حال و هوای لست!!! چه شود!
دقیقاً اتمسفر غمناک و افسردهای که دنیای بازیهای سری Souls و البته Bloodborne توی ژانر RPG و فانتزی دارن رو Last of Us توی دنیای واقعی داره.
اتمسفرای هر کدوم از بازیاش فرق میکنه
مثلا لست ۱ فضای پدرانس خورشید (پوشتش به ماست) رنگ زرد تیره داره که فضارو گرم تر نشون بده
ولی تو پارت ۲ هوا نیمه ابریه که خیلی همه چیز سرده ، حتی رنگ علف ها که یه فضای ترسناک غم گرفته درست میکنه
آفرین، من خودم خیلی به این ریزهکاریها و تعاریفی که به مخاطب میرسونه علاقه دارم. تقریبا جزو روانشناسی رنگ محسوب میشه که اخیراً هم تو سینما و هم تو ویدیوگیم خیلی بهش بها میدن.
صبر کردن تلخ هست اون هم برای شاهکاری چون لست آف اس تلختر هم میشه ولی نتیجش غیرقابل وصف
این چی میکشه؟طرف رسما یه بیمار اون مسائلیه
دوباره خلاقیت داره به ترولات برمیگرده
کدوم مسائلی
دقیقا به چیِ دراکمن گیر دادی😐
فشار؟
از اینکه ”برای عرضۀ بازی جدیدشون نمیتونه صبر کنه“ به این نتیجه رسیدی؟
نه از بازی های لست و سریال لست
آره دا جعبه ها خیلی وقته انحصاری نداشتن اشکال نداره سخت نگیر
جفت کمپانیا رفتن تو لونه موش برا کالاف . بابا بسه دیگه
Activision خودش هم فکرشو نمیکرد Call of Duty تا این حد برای صاحبان کنسولها مهم باشه که یک سال و نیم سرش دعوا کنن 😄
آخه تا وقتی کلی بازی چند نفره با کیفیت رایگان مثل وارزون و اورواچ هست کی میشینه اینو بازی کنه
خود سونی فنا هم بازیش نمیکنن
از کامنتم اسکرین شات بگیرید این از اون گیم ها میشه که به یک ماه نکشیده ۹۰ درصد پلیراش میریزه و سروراش خالی میشه و بعد یکسال هم میگن سروراش برای همیشه خاموش خواهد شد
نگران نباش مثل هیلو اینفینیت نمیشه
ناتی داگ کارشو بلده
واقعن همتون منتظرین لانچ بشه و بازی کنین؟ چه اینترنتی دارین که راحت میتونیین انلاین بازی کنین آخه😅 بابا من به psn نمیتونم کانکت شم درست ، چه برسه به انلاین بازی کردن ، ۹ تا DNS هم دارم هی عوض میکنم ، اوایل فیلترینگ میشد یه جورایی به الکترو و شکن وصل شد اما الان هیچ جوره نمیشه ازشون استفاده کرد .
دیگه وصل نشد میریم پلتفرم اصلی یوتوب 😂
خیلی جدیدا خبر از دنیای لست اومده
بوی نسخه سومش میاد
صبور باش مرد
ببین چی هست که دراکمن واسش شوق داره
بوی رشد سهام میاید
اگه برا پی سی ندن روز عرضه (یا کلا نیاد PC) مطمئنا دِد میشه
چون اکثر پی اس پلیرها هاردکور گیمرن و فقط رو یه بازی بند نمیشمن
بهترین کار عرضه روز اول رو پی سیه برای این بازی
نیل دراگمن شینجی میکامی بهترین بهترین بهترین الگو سلبریتی برای من در صنعت گیم هستن ایده پردازی وای یادم رفت عشق هممون استاد بی نظیر خلاقیت کوری بارلوگ اضافه کنم این سه استاد بگم در بازی های داستانی اخرزمانی و وحشت بقا و کوری بارلوگ هک اند اسلش افسانه ای تک هستن ایکاش نسخه ای از شاهنامه دست سانتا مونیکا برسه و کوری با اریک ویلیامز با هم با دانش تجربه خودشون هفت خوان رستم بسازن وای چه افتخاری میشه میلیون ها پلیر در جهان تجربه رستم دیو سپید سیمرغ دماوند با ایده پردازی های زیبا سانتا مونیکا تجربه کنن و در اخر داستان نویسی نیل دراگ من توری هست که ادم با کاراکترها زندگی میکنه وقتی بازیاش تموم میکنی یه مدت نمیتونی بازی دیگه کنی سر لست آف اس انچارتد اینطور بودم شاید بگین تلقین ولی بخدا از یازده سالگی که پلی استیشن وان بازی مفهومی داستانی اورد پلی دادم تنها اویل این حالت بهم داد تا الان نزدیک بیست چهار ساله هر بازی تجربه کردم این حس اویل لست نداشتم و انچارتد چهار در ژانر خودشون و دیگر ژانر ها