بهروزرسانی Wo Long: Fallen Dynasty مشکلات پورت PC را رفع میکند
استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) برای ساختهی اخیر خود Wo Long: Fallen Dynasty یک بهروزرسانی منتشر کرده است که مشکلات پورت رایانههای شخصی را نیز رفع میکند.
بهروزرسان ۱.۰۳ هماکنون در دسترس قرار دارد و ایرادهای مربوط به پیشروی در بازی، دستیابی به تروفیها و اچیومنتها و پورت رایانههای شخصی را رفع میکند. به گفتهی سازندگان، اکنون کنترل دوربین با حرکت ماوس بهبود یافته است و پرش تصاویر، ایراد وضوح، انتخاب کارت گرافیک و لحظههایی از بازی که احتمال کرش کردن در آنها بسیار بالا بود و تیم نینجا پیشتر دلیل آنها را اعلام نکرده بود، همگی رفع شدهاند.
اگر به صفحهی ردیت بازی نگاه کنیم اما، پیام بازیکنانی را خواهیم دید که هنوز هم با برخی از این مشکلات، به خصوص کرش کردن، دست و پنجه نرم میکنند. یکی از آنها که بازی را از طریق گیم پس (Game Pass) روی رایانهی شخصیاش تجربه میکند، به عملکرد اجرایی ضعیف بازی اشاره کرده و گفته است:
وضوح بازی به دلیلی که نمیدانم چیست، روی 1280x720p ثابت مانده است، با ۱۰ تا ۱۵ فریم بر ثانیه اجرا میشود و هر موقع که از صفحهی خلق شخصیت رد میشوم، بازی کرش میکند.
پیش از بازی Wo Long: Fallen Dynasty پورت رایانههای شخصی عناوین بسیاری دچار ایراد بوده است. برای مثال، بازی Wild Hearts که الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و اُمگا فورس (Omega Force) مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشتند، عملکرد اجرایی بدی داشت و به این دلیل بسیار از آن انتقاد شد. دو بازی The Callisto Protocol و نسخهی نسل جدید The Witcher 3 که در سال گذشته منتشر شدند نیز با کمبودهایی از این حیث مواجه بودند.
برای مشاهدهی جزئیات این بهروزرسانی میتوانید به این نشانی مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
نمیدونم چرا با گرافیک این گیم حال نکردم و اصلا در سطح سکیرو نبود . نمیخام هیت کنم ولی منو نگرفت با توجه به نمره های منتقدین .
مشکل اصلی اون مشکل دوربینش هست که ماوس اصلا به درد نمیخورد ولی اپدیت کردم و مجبور شدم هرچی رفتم رو دوباره برم اما ارزشش رو داشت خیلی وضعیت خرابی داشت
از ریشه های فرامسافتور فاصله گرفت که
این بازی اصلاربطی به فرام سافتور نداره که بخواد از ریشه هاش فاصله بگیره. خالق بازی همون خالق دوگانه nioh. هست که هنوزهم میشه استایل nioh رو بوضوح در بازی دید با تغییراتی در مکانیگ کیم پلی.