تریلر نهایی انیمیشن Super Mario Bros. Movie
به تازگی آخرین تریلر برای انیمیشن سینمایی Super Mario Bros. Movie از سوی استودیو ایلومینیشن منتشر شده است.
زمان زیادی تا اکران انیمیشن برادران سوپر ماریو (Super Mario Bros. Movie) روی پرده سینماها باقی نمانده و در همین راستا نیز استودیو ایلومینیشن تریلر نهایی برای این اثر را منتشر کرده است.
در تریلر تازه منتشر شده برای انیمیشن «برادران سوپر ماریو» که در ادامه میتوانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، لوئیجی دیده میشود که توسط باوزر اسیر شده است. در ادامه باورز ارتشش متشکل از گومباس و کوپاس را برای نابودی قلمرو قارچی هدایت میکند.
در ادامه این تریلر، ماریو قسم میخورد تا برادرش را نجات بدهد، و همچنین به پرنسس پیچ کمک کند تا قلمرو را سرپا نگه دارد. همین نیز او را به ماجراجویی بسیار مهیجی میفرستد که شامل سفر در جاده رنگینکمانی نیز میشود.
مجموعه ماریو پس از فرنچایز پوکمن (Pokémon) دومین آیپی بسیار موفق و سودآور نینتندو به شمار میرود و حالا پس از تلاشی ناموفق برای ساخت نسخهای لایو اکشن بر اساس آن در سال ۱۹۹۳ میلادی، این انیمیشن قرار است بینندهها را با ماجراجوییهای جذاب و جالبی با ماریو همراه کند.
نینتندو وظیفه ساخت انیمیشن «برادران سوپر ماریو» را برعهده استودیو ایلومینیشن قرار داده است، استودیویی که سابقه ساخت انیمیشنهای بسیار موفق و برجستهای را در کارنامه خودش دارد. حالا باید دید که نتیجه نهایی این اقتباس از بازیهای ویدیویی چگونه خواهد بود.
کریس پرت در نقش ماریو، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان مایکل کی در نقش تود، ست روگن در نقش دانکی کونگ و آنا تیلور جوی در نقش پرینسس پیچ از جمله صداپیشههای انیمیشن «برادران سوپر ماریو» به شمار میروند، انیمیشنی که در تاریخ ۷ آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.
منبع: کولایدر
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
متاسفانه خبر دار شدم میاموتو برای تضمین کیفیت فیلم خانواده ای کریس ملداندری رو گرگان گرفته :d
امروز ۹ مارچ ۲۰۲۳ یک روز قبل روز رسمی ماریو هست ، شخصیتی ۴ دهه عمر داره و بیشتر ۲۰۰ بازی هست و نماد نینتندو ، پس بهتر هست نگاهی داشته باشیم به تاریخچه نینتندو و ماریو :
اولین حضور ماریو یا مرد پرشی در سال ۱۹۸۱ رخ داد در اولین بازی دانگی کانگ بعد اینکه آرکید رو به آتیش کشید ، نینتندو به دنبال موفقیت بزرگترین در عرصه کنسول های خانگی شد ، بعد از اون اولین بازی ماریو با فروش ۴۰ میلیونی نسخه در زمان خودش و ۵۸ میلیون نسخه بعدها ، تبدیل به برگ برنده نینتندو توی سال های بعد شد.
مهمترین اتفاقی که برای ماریو و نینتندو در سال های آینده میفته حضور یک رقیب هست « سگا و سونیک » بزرگترین رقیب نینتندو و ماریو ، نینتندو در سال ۱۹۹۰ “Super Mario world” رو میده و سال بعد یعنی ۱۹۹۱ سگا “Sonic the hedgehog” رو بیرون میده ، هم ژانر بودن این بازی ها رو روبهرو هم قرار میده ولی تفاوتی های اساسی وجود داره که باعث میشه این دو بازی هیچ وقت شبیه هم نشند ،
سال های عجیبی هم برای نینتندو و هم برای سگا هست از پیشروی در تکنولوژی اون زمان تا تخریب توی تلویزیون ، هر دو فرانچرز برابر هستند تا زمانی که ماریو یک قدم به جلو بر میده و حرکت میکنه به سمت ۳ بعدی شدن ، ماریو ۶۴ پرشی به سمت آینده برای نینتندو بود هر چند در عرضه ۲ میلیون نسخه فروخت و در آینده تقریبا ۱۲ میلیون مثل عناوین قبل نبود ، اما در طرف دیگه سونیک و سگا بود ، اما شرایط برای سونیک چندان خوب نبود ، در حالی که رقیب دیگه داشت آماده میشد برای ورود به صحنه ، سونی با ماشینی که آینده نینتندو و سگا رو به خطر می انداخت . سال ۲۰۰۱ بود ، نینتندو گیم کیوب رو منتشر کرده ولی از نظر فروش افت کرده ، ایکس باکس معرفی شد و یک سال هست که پلی استیشن دو عرضه شده ، حال و هوای نینتندو دست خوش تغییر شده : Mario Sunshine و Luigi mansion از سری ماریو بودند که تغییر کردند و هر دو متفاوت بود از چیز های که دیدیم اما این تغییر فقط نسبت به سری ماریو نبود سری لجند آف زلدا هم نسبت به قبل تفاوت بزرگی داشت “The legend of Zelda wind waker” که سبک هنری متفاوتی رو پیش گرفته بود اما از اون طرف داشتیم “The legend of Zelda twilight princess” که سبک هنری تاریکتری رو پیش گرفته هر چند در آخرین سال های گیم کیوب بود ، اما فقط این بازی ها نبود که لحن تاریک تری داشت برای مثال متروید پرایم منتشر شد و همین نسخه دوم متروید پرایم ، البته پشتیبانی کمپانی دیگه هم بودند برای مثال رزیدنت ایول ۴ از کپکام ، ریمیک متال گیر ۱ از کونامی ، البته نینتندو هم بی کار نموند و دست به ساخت “Animal crossing” زد و در ادامه “Pikmin 1” و “Pikmin 2” ساخت که تا به امروز ادامه دارند ، هر چند لیست این کنسول خیلی قدرتمند بود ولی نتوانست موفقیت نسل های قبل رو تکرار کنه.
اما آینده روشن بود با روی کار اومدن ساتورو ایواتا به عنوان رییس نینتندو ، خیلی چیز ها فرق کرد ، برای مثال ایواتا به این نتیجه رسیده بود با بزرگتر شدن صنعت بازی این محیط تبدیل به اقیانوس قرمز و پر میشه از شرکت های بزرگ و قوی پس به دنبال اقیانوس آبی افتاد قسمتی که هیچ رقابتی وجود ندارد ، پس Wii بوجود اومد و کنسول دستی نینتندو یعنی DS به فروش ۱۵۴ میلیون نسخه فروش رسید ، از اون طرف هم ماریو با “Mario Galaxy” و “Mario Galaxy 2” غوغا میکرد.
کنسول Wii با هوشمندی کامل همه افراد جامع رو هدف گرفت با کنترلری که شبیه به کنترلر تلویزیون بود پتانسیل زیادی رو برای خلاقیت آزاد کرد ، در حالی که سری های دیگه نینتندو خودش رو آماده میکردند ، “Wii sports” اومد که با استفاده از کنترلر محبوبیت زیادی پیدا کردند.
بعد موفقیت Wii نینتندو باید یک پرش دیگه میکرد کنسولی که بتونه جایگاه Wii رو بگیره ، Wii U کنسولی که ایده بزرگی رو توی سر داشت ولی به موفقیت نرسید اما این ایده های به کنسول بعدی نینتندو انتقال یافت ، اما Wii U ضربه بزرگی به نینتندو زد ، اما لیستی که برای Wii U بود بشدت قدرتمند بود با عرضه “Mario 3D World” ماریو همراه نینتندو بود و عرضه “Bayonetta 1” که تبدیل میشه به یکی از ارکان نینتندو ، در نهایت با مدیریت و فداکاری آیوتا ، نینتندو توانست توی سال ۲۰۱۷ به شکوه قبلی خودش برگرده و بزرگ هم بشه اما متاسفانه ، آقای ایواتا نتونست این موفقیت رو ببینه.
سال ۲۰۱۷ بود نینتندو رقابت رو سخت گرفته بود ، سوییج کنسول جدید نینتندو با انتشار “The legend of Zelda breath of the wild” نینتندو قدرت خودش رو اثبات میکنه و ۶ ماه بعد با انتشار “Super Mario Odyssey” ماریو رو همراه سوییج میکنه ، ۲۰۱۷ نینتندو با برنده شدن جایزه سال به قدرت سوییج رو به اثبات میرسونه و سال بعد هم “super smash ultimate” رو منتشر میکنه.
نینتندو در طول عمر خودش در صنعت گیم بالا و پایین های زیادی رو دیده و کمک کرده تا صنعت رشد کنه و رد پای خاصی رو بجا گذاشته ، با دیدن این پستی و بلندی ها درس های زیادی گرفته و در حال سعی کرده تکنولوژی و خلاقیت رو به جلو حرکت بده از کنسول های دستی و VR خاص خودش تا کنسول های مثل Wii و Wii U که از حال عادی خارج بودند و داخل بازی ها که خلق کرده که موارد زیاد هست.
چی ؟ گروگان گرفته که انیمیشن با کیفیت باشه😂
نگرفتنش؟
به ظاهر خیلی خوبه
امیدوارم انیمیشن لایقی برای ماریو باشه (-:
چه.انیمیشن رنگارنگی .روحم تازه شد XD
خیلی تریلر قشنگی بود
به امید خدا قراره یه اقتبلس خوب از ماریو ببینیم
ازنظرمن بینظیره انیمیشنش
خیلی خوبه این انیمیشن بی صبرانه منتظرشم
واو چقدر وفادار بوده به فرنچایز ویدیوگیم ماریو، انگار ماریو تریدی ورد و ماریو کارت و ادیسی رو فیلم کرده باشی، قبل از اینکه تریلرهاش شروع کنن اومدن خیلی امید نداشتم بهش، ولی تریلرهاش واقعا جذبم کردن
هااااایپپپ🗿🔥