باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا

باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد

علی محمدپناه
۱۳:۰۵ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
فیلم creed iii

فیلم Creed III که به کارگردانی و نقش‌آفرینی مایکل بی جوردن است، در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها صدرنشین باکس آفیس شد.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار فیلم کرید ۳ (Creed III) روی پرده سینماها اکران شد و توانست در اولین هفته حضورش در باکس آفیس به فروش ۵۸٫۶ میلیون دلار دست پیدا کند که رکوردی خوب در بین افتتاحیه دیگر فیلم‌های این فرنچایز به شمار می‌رود.

فروش اولین هفته فیلم «کرید ۳» در گیشه‌های داخل آمریکا همچنین بزرگترین افتتاحیه در بین فیلم‌های ورزشی به شمار می‌رود و در صورتی که همین روند ادامه داشته باشد، این اثر می‌تواند نسبت به دو فیلم قبلی این مجموعه، به فروش بیشتری دست پیدا کند.

فیلم «کرید ۳» محصولی از کمپانی MGM است که امروزه زیر نظر سرویس آنلاین آمازون فعالیت می‌کند و با این وجود، سران این سرویس آنلاین تصمیم گرفتند تا به جای پخش آن در سرویس خود،‌ ابتدا آن را به روی پرده سینماها بیاورند.

در گیشه‌های بین‌المللی، فیلم «کرید ۳» توانست ۴۱٫۸ میلیون دلار را در سینماهای نقاط مختلف جهان بدست بیاورد و با احتساب فروش داخلی و خارجی، فروش جهانی این اثر در اولین هفته رقم ۱۰۰٫۴ میلیون دلار است.

فیلم ant man and the wasp quantumania
فیلم Ant-man and the Wasp Quantumania

فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-man and the Wasp Quantumania) اولین فیلم دنیای سینمایی مارول در فاز پنجم به شمار می‌رود که در سومین هفته اکرانش روی پرده سینماها در رده دوم جدول باکس آفیس قرار گرفته است.

فیلم «‎‌انت‌من ۳» این هفته فروش ۱۲٫۴ میلیون دلاری را در سینماهای داخل آمریکا تجربه کرد و توانست فروش کلی‌اش در داخل این کشور را پس از سه هفته اکران به رقم ۱۸۶٫۷ میلیون دلار برساند.

در فروش خارج از آمریکا، این فیلم به رقم ۲۲ میلیون دلار در این هفته دست پیدا کرد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۲۳۲٫۷ میلوین دلار رساند و با احتساب فروش داخلی و خارجی، می‌توان گفت که این فیلم مارول تا به امروز ۴۲۰ میلیون دلار فروش جهانی را تجربه کرده است.

فیلم cocaine bear
فیلم Cocaine Bear

یکی از فیلم‌های عجیب و غریب سال ۲۰۲۳ میلادی،‌ فیلم خرس کوکائینی (Cocaine Bear) نام دارد که دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها را پشت سر گذاشته و توانسته به فروش ۱۱ میلیون دلار دست پیدا کند و فروشش در داخل آمریکا را به رقم ۴۱٫۲ میلیون دلار افزایش بدهد. این فیلم در رده سوم جدول باکس آفیس ایستاده است.

انیمه سینمایی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – To the Swordsmith Village برای اولین هفته به روی پرده سینماها آمد و توانست به فروش ۱۰٫۱ میلیون دلاری در سینماهای داخل آمریکا دست پیدا کند و در رده چهارم جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

فیلم انقلاب مسیح (Jesus Revolution) در دومین هفته حضورش در سینماهای داخل آمریکا موفق شد تا فروش ۸٫۷ میلیون دلاری را کسب کند و فروش کلی‌اش در داخل این کشور را به رقم ۳۰٫۵ میلیون دلار برساند و رده پنجم جدول باکس آفیس را از آن خودش کند.

در رده ششم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) قرار گرفته است و این برای اولین بار از زمان اکران این اثر است که پایین‌تر از پنج فیلم پرفروش جدول باکس آفیس دیده می‌شود. این فیلم در این هفته فروش ۳٫۶ میلیون دلاری را در داخل آمریکا تجربه کرد و فروش کلی‌اش در این کشور را به رقم ۶۷۰ میلیون دلار افزایش داد.

فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی (Operation Fortune: Ruse de Guerre) یکی دیگر از فیلم‌های تازه اکران شده در این هفته به شمار می‌رود که فروش ۳٫۱ میلیون دلار را در داخل آمریکا تجربه کرده و در جایگاه هفتم جدول باکس آفیس ایستاده است. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Creed III۵۸٫۶
۲Ant-man and the Wasp Quantumania۱۲٫۴
۳Cocaine Bear۱۱
۴Demon Slayer۱۰٫۱
۵Jesus Revolution۸٫۷
۶Avatar: The Way of Water۳٫۶
۷Operation Fortune: Ruse de Guerre۳٫۱
۸Puss in Boots: Last Wish۲٫۷
۹Magic Mike’s Last Dance۱٫۲
۱۰۸۰ for Brady۸۵۰ هزار دلار
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

KKhafiThe Cat Ladyهیچvitto corleonemeysambKRATOS THE GREAT

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • افرین به مردم فهیم که نرفتن فیلم بنجل انت من رو ببینن. ده دقیقه از فیلم یه خونه داشت سربازای کانگ فاتح رو میکشد دو دقیقه هم یه ژله داشت دخل سربازای کانگ رو میورد اخرشم چند تا مورچه زدن دخل کانگ فاتح رو اوردن(یه زمانی یه تانوسی بود که ثور هم بزور شکستش میداد الان دو تا مورچه میتونن شرور اول فیلمای مارول رو شکست بدن 😂😂 اونجاش باحاله که یه کلم بروکلی(نمیدونم چرا وقتی میخوان فضا رو نشون بدن خوردنی ها و حیوانات زمینی رو جوندار میکنن😂😂) داشت مخ یه انسانو میزد 😂😂😂😂 خلاصه فیلمای مارول شده تینیجر پسند(البته تینیجر ها هم حق دارن فیلم مختص خود رو ببینن ولی مارول در سه فاز اول همه پسند بود ) من به شخصه فکر میکردم مارول با انت من کامبک بزنه ولی انگار مارول دیگه دورانش تموم شده که این موضوع از فروش کم و نمرات افتضاح فیلم هاش معلومه. امید وارم جیمز گان دیسیو متحول کنه وگرنه فاتحه فیلمای ابر قهرمانی خوانده خواهد شد.

    Chris redfieldKRATOS THE GREATArman
    • Arman گفت:

      دقیقا بعد فیلم اونجرز پایان بازی خود مسخره بازی شد فیلم هاش ،براشون هم مهم نیست هفته اول انتشار هم خرج فیلم هم سود رو می‌برند فاقد اهمیت که از هفته دوم داگ فیلم هارو نگاه نمیکنه دیگه

      KhafiKRATOS THE GREAT
  • Amirtk07 گفت:

    ایول creed خوب عمل کرده
    ولی چقدر فیلم خوب کم شده همش باید بریم سمت فیلم های قدیمی یه چیز پیدا کنیم ببینیم

    KRATOS THE GREAT
  • Dementor گفت:

    سه چهار ماه هستش که یه فیلم درست و حسابی پر خرج نیومده. چه برهوتی شد این چند وقته. امیدوارم آواتار همه رو بشوره و ببره

    Dementor
باکس آفیس | فیلم Creed III صدرنشین شد - گیمفا